۱۵ درصد تخفیف اسنپ فود در طرح همکاران

تخفیف اسنپ فود
به این مقاله امتیاز دهید

تخفیف اسنپ فود یکی از جذابیت‌های همیشگی سفارش آنلاین غذا از این اپلیکیشن محبوب است. دلیل این جذابیت هم ساده است؛ کم پیش می‌آيد رستوران یا تهیه غذایی برای خرید غذا به شما تخفیف بدهد! حالا شما هم این امکان را دارید که هر روز از اسنپ فود تخفیف بگیرید و لذت صرف غذا را برای خود دوچندان کنید؛ فقط کافی است شما هم به‌رایگان عضو طرح «همکاران» اسنپ فود شوید. برای آشنایی بیشتر با این تخفیف اسنپ فود با ما همراه شوید.

۱۵ درصد کد تخفیف اسنپ فود، ویژه‌ی کارکنان شرکت‌ها

آشپزی‌کردن در خانه برای بسیاری کار جذابی است، اما با همه‌ی جذابیت آشپزی و البته خوردن غذای خانگی در سر کار، همیشه این امکان مهیا نیست. زندگی امروزی بسیاری از ما مهلت آشپزی نمی‌دهد و اغلب کم پیش می‌آید که سر کار غذای خانگی همراه ببریم. فرقی هم نمی‌کند مجرد باشیم یا متأهل؛ هر قدر هم عاشق آشپزی باشیم، بی‌تعارف باید گفت که پخت‌وپز هر روزه‌ی غذا کار دشواری است و همیشه روزهایی در ماه پیش می‌آید که مجبور می‌شویم از رستوران‌ها و تهیه غذاهای مختلف غذا سفارش دهیم.

احتمالاً شما هم چند وقت یکبار هوس غذای بیرون می‌کنید، اما فرض کنید بعد از یک روز طولانی و خسته‌کننده، دیرهنگام، به خانه آمده‌اید؛ نه خودتان و نه همسرتان اصلاً حال پخت‌وپز ندارید! این اتفاق چند بار در ماه برای شما رخ می‌دهد؟ چقدر از بودجه‌ی ماهانه‌ی شما برای خرید غذای بیرون صرف می‌شود؟

حالا قرار است هر روز از اسنپ فود ‍۱۵ درصد تخفیف بگیرید و این یعنی لذت دوچندان صرف غذا از بهترین رستوران‌های اطراف‌تان. برای این کار تنها کافی است در طرح «همکاران» اسنپ فود به‌رایگان عضو شوید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ فود

برای گرفتن این کد تخفیف ۱۵درصدی اسنپ فود به‌هیچ وجه کار دشواری ندارید؛ فقط کافی است یک بار برای همیشه به این آدرس بروید و مشخصات خود و آدرس شرکت محل کارتان را ثبت کنید:

عضویت در طرح همکاران اسنپ فود

مزایای استفاده از طرح همکاران

علاوه بر بهره‌مندی از کد تخفیف اسنپ فود، عضویت در طرح همکاران مزایای دیگری هم دارد؛ تخفیف بدون سقف و برای استفاده‌ی نامحدود.

برخلاف اغلب تخفیف‌ها که یکبارمصرف هستند، شما می‌توانید هر روز غذای خود را به‌آدرس شرکت محل کارتان با تخفیف سفارش دهید؛ همچنین این تخفیف هیچ محدودیت سقفی ندارد و شما می‌توانید غذای خود را با هر سقف قیمتی سفارش دهید و از ۱۵ درصد تخفیف برای هر سفارش استفاده کنید.

این تخفیف وقتی جذاب‌تر می‌شود که فراموش نکنید بسیاری از رستوران‌ها و کترینگ‌های نزدیک شما هر روز در اسنپ فود تخفیف دارند و شما با استفاده از تخفیف ویژه‌ی طرح همکاران از دو تخفیف بهره‌مند می‌شوید.

برای عضویت در طرح همکاران و بهره‌مندشدن از ۱۵ درصد تخفیف معطل نکنید.

 

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم:

تخفیف از سوپرمارکت، در همه روزهای سال