آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه آلما
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

اطلاعات کامل کافه آلما + تصاویر، شماره تماس و منو

مینا اسماعیل بیگی 20 فروردین 1402 2 دقیقه

معرفی کافه آلما را تا انتها دنبال کنید. این کافه برای یک دورهمی و قرار ملاقات دوستانه یا رسمی بسیار مناسب است. ضمن اینکه می‌توانید برای تامین انرژی از دست رفته و صرف یک میان وعده روزانه و سبک روی این کافه حساب کنید. آلما یک ایستگاه خوشمزه و لوکس است که با نوشیدنی‌ها و اسنک‌های میان روز خود، شما را بر سر شوق خواهد آورد.

معرفی کافه آلما مرند

در کافی شاپ های معروف مرند باید آلما را نیز جای دهید. این کافه فضایی مدرن و مکانی دنج دارد که در سفر به شهر مرند حتماً باید به آنجا سر بزنید. در ادامه به آدرس و اماکن نزدیک این کافه اشاره خواهیم کرد. اگر ساکن مرند یا مسافر این شهر هستید، آلما را از یاد نبرید.

  • آدرس کافه آلما مرند: آذربایجان شرقی، شهر مرند، میدان امام خمینی
  • اماکن نزدیک به کافه آلما مرند: موزه دکتر نصیری، مسافرخانه ژاله، مسجد امام خمینی، مسجد بازار مرند و کافه صدا

منو کافه آلما مرند

منو کافه آلما مرند

منو کافه آلما مرند متنوع است. در این کافه شما هم با اسنک‌ها و میان وعده‌های سبک و هم با نوشیدنی‌های گرم و سرد مختلف روبه‌رو هستید. این کافه حتی در سفر نیز می‌تواند برای میان وعده‌های سبک شما در زمان گردش شهری مناسب باشد. در ضمن، نوشیدنی های کافی شاپ آلما از انواع میوه‌ها و عصاره‌های طبیعی تهیه می‌شوند که در روزهای گرم و سرد سال شما را سرحال خواهند آورد. در پایان، باید گفت که قیمت کافه آلما مرند برای نوشیدنی های کافی شاپ و سایر آیتم‌ها اقتصادی است.

نقد و بررسی کافه آلما شهر مرند

در این قسمت از معرفی کافه آلما باید به نقد و بررسی کافه بپردازیم. به این منظور، باید گفت که در میان لیست بهترین کافه های مرند کافه آلما یکی از کافه‌های پرطرفدار است. در واقع، این کافه در لیست 10 بهترین کافه و کافی شاپ شهر مرند قرار گرفته است. پس می‌توانید از کیفیت غذاهای رستوران و محیط آن مطمئن باشید. این کافه در میانه روز یک پاتوق دنج و مناسب است تا لحظاتی هرچند کوتاه را برای خلوت با خود در آن سپری کنید.

به کافه شاپ آلما سر بزنید

کافی شاپ معروف آلما در مرند

در این معرفی کوتاه و اجمالی از بهترین کافه های شهر مرند ، کافه آلما را به شما معرفی کردیم. این کافه یکی از بهترین‌ها در شهر مرند است که شما را به حضور در آن تشویق می‌کنیم. در واقع، کافه آلما مرند منو کافی شاپ غافلگیرانه‌ای دارد که مملو از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع است. بنابراین، در سفر به شهر زیبای مرند و شکم گردی در میان کافه‌ها و رستوران‌های آن، حتما سری هم به این کافه بزنید. البته کافه‌های شهر مرند کم نیستند، اما کافه آلما یک پیشنهاد تمام عیار و ردنشدنی محسوب می‌شود. در ضمن اگر تمایل به حضور در این کافه یا دیگر کافه‌ها را نداشته باشید، می‌توانید از سفارش آنلاین کافه در مرند استفاده کرده و موارد دلخواه خود را از منو کافی شاپ ها آنلاین و غیرحضوری

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود