آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
لیست کافه های مرند
رستوران گردی
3.3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

لیست کافه های مرند، ۱۰ مورد از بهترین کافه و کافی شاپ شهر مرند

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

مرند یکی از مهم‌ترین شهرهای آذربایجان شرقی است. اماکن تاریخی و باستانی که در این منطقه قرار گرفته باعث جلب بسیاری از گردشگران شده است. اگر این منطقه را برای سفر انتخاب کردید، حتما سری به کافه‌های موجود در سطح شهر هم بزنید. فضاهای دنج و جذابی که این اماکن در سطح شهر ایجاد کرده‌اند، باعث شده تا فضای خوبی را برای زمان استراحت شما در طول اقامت در اختیارتان قرار دهند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین کافی شاپ های مرند بپردازیم و با امکانات آن‌ها آشنا شویم. بنابراین، با لیست کافه های مرند آشنا شوید.

لیست کافه های مرند و امکانات آن ها

لیست کافه های مرند و امکانات آن ها

با وجود تعداد زیاد کافه‌هایی که در سطح این شهر قرار گرفته، گزینه‌های زیر را می‌توانیم جزو پرطرفدارترین‌ها بدانیم:

مونلایت کافه

اغلب کافه‌هایی که در نزدیکی دانشگاه‌ها قرار می‌گیرند، جزو شلوغ‌ترین‌ اماکن هستند. مونلایت نیز در بلوار عباسی و نزدیکی دانشگاه آزاد مرند واقع شده است. همچنین در کنار آن یمن کافه، نمایندگی سایپا و کارواش سنتو نیز دیده می‌شود. فضای داخلی مونلایت به گونه‌ای است که هر فردی را به خود جلب می‌کند. همچنین کیفیت منو و تنوع بالای آیتم‌های موجود در آن نیز در سطح بالایی قرار دارد.

کافه صدا

کافه صدا را به تازگی میان اسامی کافه‌های مرند در اسنپ فود می‌بینیم. یک مکان فوق‌العاده جذاب با منویی متنوع از آبمیوه‌های طبیعی و انواع نوشیدنی‌های گرم که می‌توانید ساعت‌های به دور از شلوغی‌ها در آن بمانید. این کافه در خیابان المهدی واقع شده و به تازگی امکان سفارش آنلاین را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است. به این شکل سفارشات شما در پک‌های کاملا بهداشتی به دستتان خواهد رسید.

کافه مونو

در سومین مورد از لیست کافه های مرند به کافه مونو می‌رسیم. این کافه در خیابان چایکنار غربی در مرند واقع شده است. با وجود نظراتی که مشتریان این منطقه عنوان کرده‌اند، به نظر می‌رسد، بتوانیم آن را در میان یکی از بهترین کافه‌های شهر قرار دهیم. شما می‌توانید هم در فضای کافه از منوی آن استفاده کنید و هم با استفاده از اسنپ فود، آیتم‌های مورد نظرتان را به صورت آنلاین درب منزل تحویل بگیرید.

کافه آلما

اگر در طول اقامتتان در مرند، به موزه دکتر نصیری رفتید، حتما به کافه آلما هم سری بزنید. در این کافه منویی از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در اختیارتان خواهد بود که می‌توانید آن‌ها را با توجه به ذائقه خود انتخاب کنید. به جز این امکان سفارش آنلاین از میان آن‌ها نیز وجود دارد.

کافی شاپ علی بابا

کافه های مرند

علی بابا یکی دیگر از کافه‌های معروف در لیست کافه های مرند است که در نزدیکی بازار موبایل الماس واقع شده است. برای رسیدن به این کافه باید به خیابان امام خمینی بروید. منوی علی بابا شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم بوده و البته می‌توانید در کنار آن‌ها کیک‌های تازه را نیز سفارش دهید.

کافه سنتی شب نشین

این کافه همانطور که از نامش پیداست، فضایی سنتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مکان آن در مرکز شهر مرند بوده و منوی آن نیز شامل تعداد زیادی از نوشیدنی‌های سرد و گرم است که با بالاترین کیفیت و بهترین طعم در اختیار مشتریانش قرار داده است.

سفارش آنلاین از بهترین کافه های شهر مرند

در این مطلب به معرفی بهترین کافی شاپ های مرند پرداختیم و با امکانات و محدوده آدرس آن‌ها آشنا شدیم. تمام اسامی عنوان شده، امکان سفارش انلاین کافه در مرند را هم به شما می‌دهند. برای سفارش کافی است به پلتفرم اسنپ فود بروید و در میان منو یکی را انتخاب کنید. در نهایت نیز محصول انتخابی شما با بسته‌بندی مناسب به دستتان خواهد رسید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود