آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
دسته‌بندی نشده
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

اسموتی آناناس

ترمه افضلی 13 شهریور 1402 8 دقیقه

به این فکر می‌کنید که با آناناس چی درست کنم؟ قطعاً پیشنهاد ما اسموتی است. اسموتی آناناس، نوشیدنی خوشمزه و خنک برای آغازی نو و پرانرژی در روزهای پرمشغله و استرس‌زا است.

در یک جواب کوتاه به اسموتی چیست؟ باید گفت که اسموتی، نوشیدنی مغذی از مخلوط‌کردن یک یا چند میوه به همراه سبزی‌ها و شیر و ماست و یا آب است که بر خلاف آبمیوه حاوی مقادیر بسیار بالای فیبر است؛ ازاین‌رو خواص بیشتری نسبت به آبمیوه دارد.

 

عکس اسموتی آناناس

در بلاگ اسنپ فود طرز تهیه انواع اسموتی منتشر شده است در این مقاله نیز طرز تهیه اسموتی آناناس به چند روش مختلف را آموزش خواهیم داد. پس اگر به امتحان‌کردن مزه‌های جدید علاقه دارید و همواره به دنبال آن هستید که تغذیه مناسب و سالمی داشته باشید، چند دقیقه از زمان خود را صرف مطالعه این مقاله کنید.

اسموتی آناناس

اسموتی آناناس از خامه، شکر، آب و آناناس یخ‌زده درست می‌شود. این اسموتی طعم بسیار لذیذ و خاصیت‌های بسیاری برای بهبود سطح سلامتی بدن دارد.

اسموتی آناناس با نوشیدنی آناناس یا همان آبمیوه آناناس بسیار تفاوت دارد. نوشیدنی آناناس تنها عصاره‌ای از میوه آناناس و ترکیب آن با یک شیرین‌کننده است. درحالی‌که اسموتی آناناس، یک میکس از چند ماده مغذی است که غلظت بیشتر و طعمی خاص دارد.

 

اسموتی آناناس با طرز تهیه ساده و خوشمزه

آناناس سرشار از آنتی‌اکسیدان است و ازاین‌رو خواص ضدسرطانی بسیار قوی دارد. با مصرف اسموتی آناناس علاوه بر تقویت بدن و ایمن کردن آن در برابر سرطان می‌توان به حفظ زیبایی‌اندام خود در میان‌سالی نیز کمک کرد.

اسموتی آناناس نیز مانند اسموتی گلابی، رسپی‌های مختلفی دارد، یعنی می‌توان با تغییر ترکیبات و جایگزین‌کردن میوه‌ای در ترکیب آن، یک اسموتی کاملاً جدید بامزه و خواص منحصربه‌فرد درست کرد. پس اگر شما نیز مثل ما، عاشق امتحان‌کردن مزه‌های مختلف هستید، تا پایان این مطلب هم‌سفر ما شوید.

میزان کالری در یک لیوان 80 کالری
زمان آماده‌سازی 30 دقیقه
زمان لازم برای پخت
تعداد نفرات 3 نفر

 

اسموتی هلو و آناناس

اسموتی هلو و آناناس، منبعی غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی و املاح است که باخاصیت خنک‌کنندگی خود، بدن را خنک کرده و حس و طراوت و سرزندگی را به شما می‌دهد. این نوشیدنی مقوی را می‌توان به دو روش ساده و رژیمی درست کرد. در این جا به بررسی روش درست‌کردن اسموتی هلو و آناناس رژیمی می‌پردازیم.

موادی لازم برای درست‌کردن اسموتی هلو آناناس رژیمی عبارت‌اند از:

آناناس خردشده 1 لیوان
هلو خردشده 1 لیوان
اسفناج خردشده 2 لیوان
خرما 5 عدد
آب 1.2 لیوان

طرز تهیه:

میوه‌ها و سبزیجات اعم از اسفناج، هلو و آناناس باید شسته و خرد شوند. هسته خرماها را نیز خارج کنید.

اسفناج، هلو و آناناس باید با هم میکس شوند برای این کار می‌توانید از مخلوط‌کن یا غذاساز استفاده کنید و سپس خرما و آب را نیز با ترکیب اضافه کرده و برای چند لحظه با هم مخلوط کنید.

 

اسموتی آناناس و هلو، یک میکس خوشمزه و عالی

اسموتی هلو و آناناس به همین راحتی آماده می‌شوید. می‌توانید برای این که اسموتی خنک‌تر باشد، چندتکه یخ کوچک را نیز با آن میکس نمایید.

اسموتی آناناس با پرتقال

اسموتی که فقط برای تابستان‌ها نیست. اسموتی را می‌توان چهارفصل درست کرده و هر لحظه از نوشیدن آن لذت برد. میکس آناناس با پرتقال یک اسموتی بسیار مقوی و دلچسب زمستانی است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مؤثری دارد.

برای تهیه اسموتی آناناس با پرتقال به مواد اولیه زیر نیاز دارد:

آب آناناس دو فنجان و نیم
آب‌پرتقال دو فنجان و نیم
موز 1 عدد
ماست ساده 3.4 فنجان
عسل 3 قاشق غذاخوری
دارچین 1.4 قاشق‌چای‌خوری

طرز تهیه:

برای درست‌کردن این اسموتی باید آب ‌پرتقال را در داخل مکعب‌های جا یخی بریزید. آب آناناس را نیز به همین صورت در مکعب‌های جایخی ریخته و در فریزر بگذارید تا به یخ تبدیل شوند.

ماست و عسل و دارچین را با موز خردشده در مخلوط‌کن، ترکیب کنید تا جایی که ترکیب یکدست ونرم شود. سپس مکعب‌های یخی آب ‌پرتقال و آب آناناس را نیز با ترکیب مخلوط کنید تا جایی که کامل در ترکیب حل شوند.

 

میکس آناناس با پرتقال با طعمی ملایم

اکنون میکس آناناس با پرتقال شما آماده سرو شده است، آن را در لیوان‌ها ریخته و با استفاده از دارچین و تکه‌ای پرتقال، ظاهر آن را اشتهاآورتر و جذاب‌تر کنید.

شیر موز آناناس

شیر موز آناناس، میان‌وعده‌ای کامل و مقوی است. این اسموتی فوق‌العاده لذیذ و انرژی‌زا، بهترین خنک‌کننده برای یک روز گرم تابستانی است.

اگر تابه‌حال آن را امتحان نکرده‌اید همین حالا مخلوط‌کن را به برق بزنید و موادی که در جدول نوشته‌ایم را آماده کنید تا یک مزه متفاوت‌تر از همیشه را بچشید.

بستنی وانیلی 1 لیوان
موز خردشده 1 لیوان
کمپوت آناناس یا آناناس خردشده 1 لیوان
شیر 1 لیوان

 

برای درست‌کردن این میکس خوشمزه، موز و آناناس شما باید یخ‌زده باشند. بعد آن‌ها را با بستنی و شیر میکس کنید. یک ترکیب یکنواخت و یکدست، نتیجه کار می‌شود، آن را با برش‌هایی از آناناس و موز تزیین و سرو کنید.

نکته: برای خوشمزه‌تر کردن این اسموتی می‌توانید از یک قاشق عسل یا هر شیرین‌کننده دیگری استفاده کنید. همچنین می‌توان با افزودن 1.2 لیوان آب ‌پرتقال به ترکیب اسموتی شیر موز آناناس، علاوه بر رقیق‌تر کردن اسموتی، مزه آن را بهتر کرد.

 

شیر موز آناناس، یک اسموتی عالی و مغذی برای ورزشکان

این اسموتی یک ترکیب مغذی و بسیار مفید است که خواص بسیاری دارد از جمله خواص شیر موز آناناس می‌توان به افزایش انرژی، حفظ سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد گوارش، هضم سریع‌تر غذا و کاهش التهابات اشاره کرد.

اسموتی آناناس و انبه

اسموتی آناناس و انبه، میکسی از دو میوه استوایی پرخاصیت است که اثراتی قوی‌تر از یک معجون انرژی‌زا دارد.

طرز تهیه این اسموتی ساده است و تنها به مواد زیر برای درست‌کردن آن نیاز است:

انبه 1 عدد
آناناس 300 گرم
موز 2 عدد
آب یخ 100 میلی‌لیتر

طرز تهیه:

موز و انبه را پوست بگیرید و شاخ‌وبرگ آناناس را جدا کنید. سپس میوه‌ها را در اندازه‌های کوچک برش بزنید.

 

اسموتی آناناس و انبه، بهترین میان‌وعده برای شما که فعالیت‌های سخت دارید!

موز و انبه و آناناس را با آب یخ داخل مخلوط‌کن تا جایی یکدست شوند، میکس کنید. تمام! خیلی ساده یک میان‌وعده خوشمزه و مقوی برای خودتان درست کردید.

اسموتی آناناس و موز

نوبتی هم باشد، وقت درست‌کردن اسموتی آناناس و موز است. شما وقتی در خانه مواد اولیه لازم را داشته باشید، هر روز می‌توانید یک اسموتی جدید و مغذی برای صبحانه یا میان‌وعده کودک دلبندتان درست کنید که بدغذا است و همه چیز نمی‌خورد و به همین دلیل هر روز لاغرتر و ضعیف‌تر می‌شود.

شاید هر روز این فرصت را نداشته باشید که به بازار رفته و خرید کنید، اما با خرید آنلاین میوه این امکان را دارید که به‌راحتی هر میوه‌ای مرغوب و باکیفیتی را درب منزل تحویل بگیرید. حالا که خرید و دسترسی به میوه‌ها و سبزیجات آن‌قدر آسان است، پس برویم مواد لازم برای اسموتی آناناس و موز را سفارش دهیم:

آناناس یا کمپوت آناناس 10 حلقه
موز 3 عدد
شیر نارگیل 400 گرم
بستنی وانیلی 3 اسکوپ
آب کمپوت آناناس 1.2 لیوان

طرز تهیه:

  • موز و آناناس را به‌صورت یخ‌زده در این اسموتی استفاده کنید. پس قبل از درست‌کردن اسموتی باید برای 2 الی 3 ساعت در فریزر باشند.
  • موز و آناناس یخ‌زده را میکس کرده و در مرحله بعد شیر نارگیل، بستنی و آب کمپوت آناناس را نیز به ترکیب افزوده و برای چند لحظه خوب میکس کنید.

 

اسموتی آناناس و موز، صبحانه‌ای مغذی برای کودک دلبند شما

  • اسموتی آناناس و موز برای صرف یک صبحانه مغذی آماده شد. خوردن این اسموتی در اول صبح و قبل از رفتن به مدرسه برای بچه‌ها بسیار مفید و انرژی‌زا است.

اسموتی آناناس و توت‌فرنگی

مصرف روزانه و مکرر داروهای شیمیایی بسیار خسته‌کننده و آزاردهنده است. این داروها به همان اندازه که در درمان بیماری‌ها مفید هستند، ممکن است خطرناک نیز باشند. زیرا خوردن هر دارویی در طولانی‌مدت، ممکن است باعث آسیب رسیدن به کلیه‌ها شود.

برای همین همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. می‌پرسید چطور؟ با خوردن خوراکی‌های سالم و پرخاصیتی مثل اسموتی‌ها که می‌توانند علاوه بر پیشگیری از بیماری‌ها به بهبود آن‌ها نیز کمک کنند.

اسموتی آناناس و توت‌فرنگی از اسموتی‌های پرخاصیتی است که به دلیل ترکیبات پرخاصیتی که دارد باعث کاهش فشارخون، چربی خون و بهبود مشکلات ناشی از یبوست می‌شود.

 

اسموتی آناناس و توت‌فرنگی، نوشیدنی با خواص درمان‌کنندگی بالا

حالا که سلامتی برایتان مهم است، این موادی که در جدول نوشته شده را آماده کنید تا یک اسموتی خوشمزه باخاصیت درمان‌کنندگی میل کنید!

آناناس خردشده 1 پیمانه
توت‌فرنگی 1 پیمانه و نیم
ماست کم‌چرب 1 پیمانه و نیم
شیر کم‌چرب 1.2 پیمانه
یخ چندتکه کوچک

طرز تهیه:

  • برای درست‌کردن اسموتی آناناس و توت‌فرنگی، میوه‌ها باید از قبل فریز شده باشند.
  • میوه‌های یخ‌زده را از یخچال خارج و بلافاصله در مخلوط‌کن بریزید و شیر را نیز به آن‌ها اضافه کرده و مواد را کامل با هم مخلوط کنید، طوری که همه مواد در هم ترکیب شده و اثری از میوه‌ها باقی نماند.
  • بعد ماست و یخ را نیز مخلوط کنید. به طوری که یک ترکیب یکنواخت و صاف درست شود. اگر دوست دارید شیرینی اسموتی شما بیشتر باشد یک قاشق شکر یا عسل را نیز مواد میکس کنید. گوارای وجودتان باد!

اسموتی آناناس و سیب

 

روزهای خوشمزه و پرانرژی با اسموتی آناناس و سیب

با اسموتی آناناس و سیب، سیستم بدنی خود را تقویت کرده و بدن خود را سم‌زدایی کنید. این اسموتی لذیذ و خوش‌طعم، یک روش خوشمزه و شیرین برای کاهش وزن طبیعی است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که به‌صورت مکرر در طول هفته این اسموتی را میل کنید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی آناناس و سیب عبارت‌اند از:

آناناس خردشده یا کمپوت آناناس 1 پیمانه
سیب 1 عدد
لیموترش تازه 2 عدد
بستنی وانیلی 300 گرم
نعناع 20 برگ

 

طرز تهیه:

ابتدا لیموترش را آبگیری کنید. بعد سیب را پوست‌کنده و آن را خرد کنید و به همراه آناناس و آب لیموترش و بستنی و نعناع، میکس کنید. به همین راحتی با چند ماده اولیه و یک دستگاه مخلوط‌کن می‌توان بهترین و گواراترین اسموتی را درست کرد.

اسموتی آناناس و زنجبیل

از بهترین رسپی‌های اسموتی آناناس که باید حتماً آن را تست کنید، اسموتی آناناس و زنجبیل است. این اسموتی بخش اعظمی از نیاز روزانه شما به ویتامین‎‌ها و املاح را تأمین می‌کند.

 

حس شادابی و نشاط با اسموتی آناناس و زنجبیل

موادی که برای درست‌کردن این اسموتی نیاز عبارت‌اند از:

آناناس تازه خردشده 1.2 پیمانه
زنجبیل تازه و رنده شده 1 قاشق سوپ‌خوری
ماست یونانی 1.2 پیمانه
آب آناناس 1.2 پیمانه
یخ خردشده 1.2 پیمانه

 

طرز تهیه اسموتی آناناس و زنجبیل نیز مثل همه رسپی‎‌های دیگر آناناس از میکس‌کردن همه مواد با هم درست می‌شود.

ختم کلام

علاوه بر طرز تهیه اسموتی آناناس در این مقاله طرز تهیه و میکس‌کردن این اسموتی با برخی از میوه‌های خوشمزه و پرطرفدار را نیز بررسی کردیم به امید آنکه برای شما مفید باشد.

 

اسموتی آناناس خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

پس از خواندن این مقاله به‌راحتی می‌توانید در خانه انواع اسموتی آناناس با طعم‌های مختلف را درست کنید، اما به بهانه نداشتن زمان کافی و خستگی خود را از خواص بی‌نظیر این اسموتی محروم نکنید با سفارش آبمیوه بستنی آنلاین در هر ساعت از شبانه‌روز و در هفت روز هفته از خوردن انواع اسموتی لذت ببرید.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود