آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی برگرلند

ترمه افضلی 29 شهریور 1402 5 دقیقه

بچه‌های گروه بروبکس را یادتان است که آهنگ‌های خلاقانه و پرشورونشاط را ضبط می‌کردند؟ یادتان نیامد؟ بچه‌های بروبکس که آهنگ‌های شاد و جوان‌پسندشان، خوراک مهمانی‌های دهه 80 بود.

 

عکس برگرلند

 

این بچه‌های خوش‌ذوق و جویای نام، سعی کردند خلاقیت و انرژی خود را در زمینه‌های دیگری صرف کنند برای همین با بررسی برگرهای تولید شرکت‌های معتبر دنیا، موفق شدند در سال 1391 اولین برگر تخصصی ایران را دایر کنند. حالا بچه‌های همین گروه، یک فست‌فود زنجیره‌ای راه‌اندازی کرده‌اند که خوشمزه‌ترین برگرها را ارائه می‌دهند! آن هم برگرهای بی‌نظیری که تلفیقی از بهترین و محبوب‌ترین برگرهای جهان هستند.

برگرلند به‌صورت چند فست‌‍فود زنجیره‌ای مدیریت می‌شود و دارای شعبه‌های مختلفی در سطح تهران است. در ادامه این مقاله بیشتر با برگر لند آشنا خواهید شد.

معرفی برگرلند

برگرلند نام ‌آشنایی که نه‌تنها در تهران بلکه در همه ایران شناخته شده است. برگرلند یکی از معدود فست‌فودهایی است که به‌سرعت توانست جای خود را در بین دوستداران برگر تهرانی باز کند.

بچه‌های گروه بروبکس در جستجوی مزه‌ای متفاوت و خاص، تقریباً همه فست‌فودهای شناخته‌شده و مطرح خارجی را گشتند تا این که موفق شدند، برگری از تلفیق همه مزه‌های عالی که تابه‌حال چشیده بودند، تهیه کنند.

 

برگرلند، محیطی شیک با دکوراسیونی منحصربه‌فرد و زیبا

این نقطه آغاز برگرلند بود. این جوانان خوش‌ذوق توانستند انحصاراً تمرکز خود را روی ارائه برگر حرفه‌ای بگذارند تا بتوانند برگرهایی متمایز از هر برگری که تا حالا خورده‌اید، تهیه کنند و اتفاقاً خیلی سریع هم به نتیجه رسیده‌اند.

در فروردین سال 1391 اولین شعبه برگرلند دایر شد که برگرهایی با طعم خاص و بی‌نظیر را سرو می‌کرد. البته علت شهرت سریع برگرلند تنها مزه خارق‌العاده برگرهای آن نبود، بلکه صاحبان مشهور آن نیز نقش بزرگی در شهرت سریع آن داشتند.

تفاوت‌های چشمگیر و ویژگی‌های برجسته برگرلند burgerland، آن را به پاتوق جوانان تبدیل کرده است.

برگرلند با محیطی شیک و مدرن

وقتی وارد برگرلند می‌شوید به هر طرف که نگاه کنید، متوجه تفاوت‌های برجسته دکوراسیون و معماری این مکان با سایر فست‌فودها خواهید شد.

با توجه به این که بچه‌های گروه بروبکس، جوانان هنرمندی هستند که با تولید محتواهای ویدئویی و کارهای بصری فعالیت دارند، فضایی داخلی را طوری طراحی کرده‌اند که متمایز از همه فست‌فودها و کافه‌های دیگر است.

 

عکسی از مؤسسان هنرمند برگرلند

سبک خاص دکوراسیون محیط، سبب شده است تا برگرلند تهران به معنای واقعی محیطی گرم و صمیمی و بسیار جذابی باشد که از حضور در آن می‌توان حس خوشایند آرامش را تجربه کرد.

اگر به مرغ‌سوخاری علاقه دارید، پیشنهاد می‌دهیم مقاله مرغ سوخاری دی در بلاگ اسنپ فود را مطالعه کنید.

شعب برگرلند

برگرلند، یک فست‌فود زنجیره‌ای بزرگ با بیش از 10 شعبه در سطح تهران است. برگرلند اندرزگو، اولین شعبه این مجموعه غذایی است و به عبارتی شعبه مرکزی برگرلند است که سایر شعاب نیز از آنجا مدیریت می‌شوند.

کلیه شعب برگرلند از ساعت 8 صبح تا 23:30 آماده خدمات‌رسانی حضوری، تلفنی و آنلاین به شما عزیزان هستند.

از طریق شماره تلفن برگرلند هم می‌توانید میز رزرو کنید وهم می‌توانید غذا سفارش دهید. در ادامه آدرس و شماره تلفن هر یک از شعب برگرلند را مطالعه می‌کنید.

                         

تنوع و کیفیت غذا در برگرلند، بی‌نظیر و بی‌همتا

شعبه1: برگرلند اندرزگو با پلاک 62 در فرمانیه و در بلوار اندرزگو واقع شده است. برای رزرو و سفارش می‌توانید از طریق شماره تلفن 02122398600 با این شعبه تماس بگیرید.

شعبه 2: برگر سعادت‌آباد، واقع در بلوار سعادت‌آباد و نبش خیابان قدیری با شماره تلفن‌های 02188580317 و 02188580141 در خدمت شما عزیزان است.

شعبه 3: برگر تهران پارس با پلاک 20 در فلکه اول تهرانپارس و ابتدای خیابان گلبرگ واقع شده و در طول روز با شماره تلفن 02177884422 پاسخگوی شما عزیزان است.

شعبه 4: برگرلند پاسداران در خیابان پاسداران، نبش بهستان سوم پلاک 352 تأسیس شده که دسترسی راحتی دارد. برای رزرو جا یا سفارش تلفنی با شماره تماس‌های 02122785600 و  02122785700 تماس بگیرید.

شعبه 5: در ضلع شمال شرقی میدان تجریش، شعبه 5 برگرلند به نام برگرلند تجریش فعالیت دارد. پرسنل این شعبه با شماره‌های 02122701984 و  02126853063 در طول روز پاسخگوی شما عزیزان خواهند  بود.

شعبه 6: یکی دیگر از شعبه‌های برگرلند به نام توچال در انتهای خیابان ولنجک، مجموعه تفریحی بام تهران دایر شده است.

شعبه 7: در میدان آرژانتین، طبقه دوم شهروند بیهقی، جدیدترین شعبه برگرلند با خدمات‌رسانی 24 ساعته در خدمت شما است.

 

سفارش آنلاین غذا از برگرلند اسنپ فود

شعبه 8: برگرلند ستارخان در یکی از مناطق پررفت‌وآمد تهران دایر شده که بیشترین دوستداران فست‌فود در آن رفت‌وآمد دارند. در این شعبه نیز مثل سایر شعبه‌های دیگر برگرلند امکان سفارش آنلاین غذا فراهم آمده تا شما بتوانید در همه جای تهران بدون تحمل‌کردن ترافیک و هیاهوی داخل شهر از خوردن برگرهای این مجموعه لذت ببرید.

شعبه 9: برگرلند جماران یا همان برگرلند جم سنتر در خیابان جماران مجتمع تجاری، اداری جم سنتر و در طبقه دوم مجتمع تأسیس شده است. این برگرلند به لحاظ موقعیت جغرافیایی، دسترسی آسان دارد.

برگرلند هایپر استار و برگرلند کورش نیز از دیگر شعب این فست‌فود زنجیره‌ای موفق هستند که تنها در طول حدود 10 سال توانسته به چنین موفقیت بزرگی دست یابد.

سرو غذاهای خوشمزه در برگرلند

برگرلند، مکانی ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال طعم کردن مزه‌های منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز هستند.

در این فست‌فودهای زنجیره‌ای برگرلند سالادهای تازه و باکیفیت و سیب‌زمینی و انواع برگر و نوشیدنی سرو می‌شود، اما با توجه به خواست و استقبال گسترده مشتریان در شعبه تهرانپارس، پیتزا و لازانیا نیز در کنار برگر سرو می‌شوند.

منو برگرلند به‌قدری رنگارنگ و خوشمزه است که بیشتر به یک اثر هنری شباهت دارد.

سالاد و پیش‌غذا انواع پیتزا برگرهای لذیذ و خوشمزه منوی کودک و سوخاری
سالاد سزار با مرغ‌سوخاری پیتزا پپرونی چیکن ماشروم برگر کوآدروپل چیکن
سیب‌زمینی مخصوص پیتزا مخصوص تریپل جوسی اسموکی چیکن استریپس
سالاد برگرلند پیتزا استیک جوسی اسموکی برگر هپی لند
سالاد سزار با مرغ گریل پیتزا پنجره‌ای لند برگر هپی برگر
نان سیر پیتزا مرغ و پستو چیکن کینگ برگر

 

 

بهترین و خاص‌ترین برگرها در برگرلند

همچنین انواع نوشیدنی‌های لذیذ و مقوی نیز در منو برگرلند وجود دارند. با سفارش آنلاین برگرلند از طریق برگرلند اسنپ فود در کم‌ترین زمان، غذاهایی که سفارش داده‌اید با بهترین کیفیت و داغ به دست شما می‌رسند.

کلام آخر

برگرلند یکی از مجهزترین و محبوب‌ترین زنجیره‌های فست‌فود را به شما معرفی کردیم. برگرلند دارای شعب زیادی در مکان‌های پررفت‌وآمد تهران است. هر یک از شعبه‌های این مجموعه ضمن عرضه غذاهای باکیفیت و سالم، خدمات عالی را نیز ارائه می‌دهند.

در همه شعب برگرلند، پارکبان‌‎ها در پارک ماشین و جابه‌جاکردن آن به شما کمک می‌کنند. محیط مفرح و صمیمی برگرلند موجب شده تا این مکان به پاتوق جوانان خوش‌ذوق و بانشاط تبدیل شود.

برگرلند به‌عنوان یک برگر آنلاین در تهران در کنار ارائه خدمات حضوری، سفارش شما را نیز از هرجای تهران قبول می‌کند.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود