بهترین کافه های گرگان، معرفی 17 کافه معروف گرگان (آدرس و شماره تلفن)

بهترین کافه های گرگان
4.1/5 - (13 امتیاز)

گرگان یکی از زیباترین شهرهای کشور بوده و هر سال پذیرای گردشگران زیادی است. مردم گرگان نیز، مردمی سرزنده و شاد هستند و کافه‌گردی و رستوران‌گردی بخشی از تفریحات هفتگی آن‌ها محسوب می‌شود. به همین دلیل، اهمیت دارد که مسافران و ساکنین این شهر با بهترین کافه های گرگان آشنا شده و یک کافه مناسب را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب کنند.

حال، اگر مسافر یا ساکن این شهر زیبا هستید، در ادامه با ما همراه شوید. در این مطلب قصد داریم تا بهترین کافی شاپ های گرگان را معرفی کنیم.

معرفی بهترین کافه های گرگانعکس بهترین کافه های گرگان

در محله‌های مختلف شهر گرگان، کافی شاپ‌های مشهوری دیده می‌شوند که اکثر آن‌ها مشتریان پر و پاقرص و وفاداری دارند و برخی از آن‌ها از دنج ترین کافه های گرگان هستند! در ادامه فهرستی از بهترین کافی شاپ های گرگان را مشاهده می‌کنید.

کافه پیانو،‌ دلنشین ترین کافی شاپ شهر گرگان

کافه پیانو گرگان از بهترین کافه‌های این شهر محسوب می‌شود و فضایی دلچسب و دوست داشتنی دارد. اگر به دنبال یک فضای صمیمانه برای قرارهای دوستانه و دونفره هستید، کافه پیانو گرگان، یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. البته، امکان سفارش آنلاین از کافه پیانو از طریق اسنپ فود فراهم شده است و شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در محل کافه، از منوی آن سفارش خود را دریافت کنید.

کافه سفید از بهترین کافه های گرگان

همان طور که از نام این کافی شاپ انتظار داریم، کافه سفید گرگان با داشتن نمایی سفید و بسیار شیک، محیطی آرامش بخش به نظر می‌رسد. سرو وعده صبحانه در این کافه طرفداران زیادی داشته و با توجه به سطح قیمت متوسط آن، رزرو میز در کافه سفید گرگان، مقرون به صرفه است. این موضوع سبب شده تا کافه سفید را بتوان بهترین کافه صبحانه در گرگان نامید. این کافه همچنین یکی از بهترین انواع سالاد گرگان را ارائه می‌دهد.

  • آدرس: گرگان، خیابان ولیعصر گرگان، عدالت 46 یا همان استرآبادی، بین استرآبادی 11 و 13
  • شماره تماس: 017-32550582
  • لوکیشن کافه سفید گرگان

کافه دلمار گرگان (Café Delmar)کافه دلمار گرگان

دلمار را می‌توان بهترین کافه گرگان دانست که محبوبیت زیادی دارد. در کافه دلمار گرگان، هیچ محدودیتی برای زمان نشستن خود در کافه و اشغال میز ندارید؛ از این روی می‌توانید از این کافی شاپ با اینترنت رایگان، برای قرارهای طولانی خود استفاده کنید. کافه دلمار محیطی سرپوشیده است و فضایی گرم و صمیمانه و در عین حال شیک و امروزی دارد.

کافه حس خوب گرگان (Hescafe)

کافه رستوران حس خوب، فضایی بزرگ و آرامش بخش دارد و عجیب نیست که اسم حس خوب را برای این کافه انتخاب کرده‌اند. استفاده از تجهیزات چوبی در کافه حس گرگان، باعث شده تا فضای آن به شکلی خاص و طبیعی به نظر برسد و برای قرارهای دو نفره و جمع‌های دوستانه و خانوادگی، انتخابی عالی باشد. حس خوب یکی از کافه های ناهارخوران گرگان است که شهرت زیادی دارد. شما می‌توانید لذت سفارش آنلاین از کافه حس گرگان را در اسنپ فود تجربه کنید.

کافه فنجون، یکی از کافه های خوب گرگانکافه فنجون، یکی از کافه های خوب گرگان

کافه فنجون در خیابان ولیعصر گرگان، در پاساژ مرسل قرار گرفته است. با این حساب اگر قصد پاساژگردی و کافه گردی داشته باشید، کافی شاپ فنجون گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. این کافه فضایی دوستانه داشته و برای ملاقات‌های صمیمانه فوق العاده است.

کافه دیدار (Didar cafe)

کافه دیدار از کافه‌های دنج و آرامش‌بخش گرگان به حساب می‌آید. در این کافه می‌توانید ساعتی را به دور از هیاهوی روزمره بگذرانید. نان خرمایی کافه دیدار شهرت زیادی داشته و و از طعم آن لذت خواهید برد؛ همچنین قهوه‌های این کافه مزه‌ای با یادماندنی دارند. در بین کافه های گرگان شالیکوبی، کافه دیدار جزو بهترین‌هاست و پیشنهاد می‌کنیم سری به آن بزنید.

کافه تمدن، از بهترین کافی شاپ های گرگان

کافی شاپ تمدن در میان بهترین کافه های گرگان قرار گرفته و با دکوراسیون چوبی و خاص، جذابیت زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر علاقه‌مند به میل کردن صبحانه در کافه هستید، کافه تمدن گرگان منویی فوق العاده برای شما دارد.

  • آدرس: گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت 57، نبش جام جم 4
  • شماره تماس: 017-32322544

کافه میامی گرگان (Miami Cafe)کافه میامی گرگان

کافه میامی گرگان، یکی از کافه‌های روباز این شهر بوده و فضایی بسیار چشمگیر دارد. حیاط بزرگ و نورپردازی عالی در محوطه این کافه، برای گذراندن ملاقات‌های دو نفره یا جلسات کاری، بسیار عالی به نظر می‌رسد. همچنین میامی یکی از کافی شاپ های گرگان برای تولد نیز هست. پس اگر می‌خواهید یک جشن تولد رویایی را در فضای کافه برگزار کنید، کافه رستوران میامی گرگان یکی از گزینه‌های اصلی شما خواهد بود.

برخی اوقات تعدادی از گرگانی‌ها، به ویژه جوانان، برای تماشای مسابقات فوتبال مطرح و هیجان انگیز در این کافه بزرگ و صمیمانه دور هم جمع شده و از تماشای دسته جمعی فوتبال لذت می‌برند.

کافی شاپ ویولا، از بهترین کافه‌های گرگان

از دیگر کافه های ناهارخوران گرگان، می‌توان به کافی شاپ ویولا اشاره کرد. کافه ویولا، محبوب جوان‌های گرگانی بوده و همیشه حال و هوایی سرزنده دارد. منوی نوشیدنی‌های کافی شاپ ویولا، گزینه‌های فوق العاده‌ای داشته و امتحان کردن هر یک از آن‌ها برای شما نیز جذاب خواهد بود. اگر هم به دنبال بهترین پاستا گرگان هستید، ویولا گزینه‌ای عالی برای شما است!

کافه چهره، تجربه خوشمزه های جدیدکافه چهره، تجربه خوشمزه های جدید

در لیست بهترین کافه های گرگان ، نام کافه چهره نیز جای می‌گیرد. کافه چهره گرگان، هر روز از ساعت 9:30 صبح تا 24:00 باز بوده و تعطیلی میان روز نیز ندارد. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، میان وعده‌ها و کیک‌های شکلاتی کافه چهره بسیار خوشمزه و محبوب بوده و مشتریان از طعم نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های کافه رضایت بسیاری دارند.

کافه کاپری گلستان در پاساژ کاپری

کاپری را می‌توان در فهرست بهترین کافی شاپ گرگان جای داد. پس از یک خرید طولانی و لذت‌بخش در مرکز خرید کاپری، به طبقه منفی 1 رفته و لذت نوشیدن یک میان وعده یا قهوه خوشمزه را به خود هدیه دهید. قرارگیری این کافه در پاساژ کاپری موجب می‌شود تا امکان استفاده از پارکینگ پاساژ را داشته باشید.

کافه صورتی گرگان با دکوراسیون زیبا

برخی از کافه‌ها علاوه بر تنوع منو و سرو غذاهای خوشمزه، ظاهر زیبا و جذابی دارند که کافه صورتی گرگان یکی از این کافه‌ها است. درباره کافه صورتی گرگان نظرات مثبت زیادی ارائه شده که بخش مهمی از آن به دلیل دکوراسیون زیبا و استفاده از رنگ صورتی است. این کافه در سال 1394 در زمینی به مساحت 3000 متر مربع افتتاح شد و امکانات مختلفی همچون شهربازی، باغ طبیعی و استخر را در خود جای داده است؛ پس با یک کافه معمولی و کوچک روبه‌رو نیستید!

  • آدرس کافه صورتی گرگان: صفاييه، بازارچه اطلسى، طبقه فوقانی گل آفریقا
  • شماره تماس: 09136081813

کافه شهاب گرگان در بلوار ناهارخوران

کافه رستوران شهاب یکی از کافه های ناهارخوران گرگان است که پس از یک گشت و گذار حسابی در جنگل ناهارخوران، بهترین انتخاب برای استراحت و خوردن غذا یا یک نوشیدنی خوشمزه خواهد بود. در این کافه رستوران علاوه بر نوشیدنی و میان وعده، انواع غذاهای ایرانی و فست فود نیز سرو می‌شود که می‌توان از غذا خوردن در فضای جذاب کافه شهاب لذت برد.

کافه رستوران دلکوک گلستان Delkouk Cafe’ & Restaurant))کافه رستوران دلکوک گلستان

دلکوک را می‌توان بهترین کافه گرگان در نظر گرفت، چراکه در فضایی زیبا و بزرگ، آماده ارائه سرویس برای مراسم‌ها و مهمانی‌های شما است. امکانات مناسب و تجربه پرسنل کافه دلکوک موجب شده است تا بسیار از تورهای گردشگری از این کافه رستوران برای ارائه خدمات استفاده کنند. در این کافه منو متنوعی از انواع غذاهای ایتالیایی، فست فود، غذاهای دریایی، نوشیدنی، دسر و میان وعده سرو می‌شود.

کافه ژوبین، کافه خوب گرگان

در فهرست بهترین کافی شاپ گرگان نام ژوبین نیز جای می‌گیرد. در معرفی کافه ژوبین گرگان باید به تنوع منو این کافه و فضای زیبا و آرام آن اشاره کنیم. یکی از ویژگی‌های خاص کافه ژوبین در روزهای یکشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، نواختن موسیقی زنده است که لذت حضور شما در این کافه را چند برابر می‌کند. در کافه ژوبین می‌توانید بهترین خوراکی و نوشیدنی‌ها را میل کنید که در تهیه آن‌ها از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است.

  • آدرس: گرگان، بلوار صیاد شیرازی، نبش صیاد 18
  • شماره تماس: 09101706341

کافه فیوره، کافی شاپ معروف گرگان

کافه فیوره نیز یکی از کافه‌های محبوب شهر گرگان است که در طول سال‌های فعالیت خود موفق شده است تا رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. در این کافه می‌توانید علاوه بر نوشیدنی و میان وعده، انواع غذاهای فست فود مانند پیتزا، برگر، پاستا و استیک را سفارش داده و از خوردن آن‌ها در فضای دنج کافه فیوره لذت ببرید.

کافه پنزا گرگان (Penza Cafe)کافه پنزا گرگان

اگر به دنبال بهترین کافه گرگان هستید، نام کافه پنزا را فراموش نکنید. در کافه پنزا گرگان می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها سرد و گرم، ساندویچ، میان وعده و دسر را سفارش دهید. کافه پنزا دارای منوی صبحانه کاملی بوده و بهترین انتخاب برای کسانی است که به صرف صبحانه در کافه علاقه دارند. فضای آرام و زیبای کافه پنزا گزینه‌ای مناسب برای قرارهای عاشقانه و دوستانه محسوب می‌شود.

سفارش آنلاین از کافه های گرگان

با بهترین کافه های گرگان آشنا شدید و حالا وقت آن است که به یکی از آن‌ها سر بزنید. البته، شما می‌توانید با سفارش آنلاین از کافه های گرگان، بسته‌های نوشیدنی، کیک، صبحانه و میان وعده‌ها را به صورت اینترنتی خریداری کرده و در محل آدرس خود تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید بهترین غذا دریایی گرگان را به صورت آنلاین سفارش دهید! به این ترتیب، بدون نیاز به حضور در کافه، می‌توانید از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه این کافه استفاده کنید.

راستی، شما تا به حال کدام یک از کافی شاپ های گرگان را تجربه کرده و بهترین قهوه یا کیک شکلاتی را در کدام کافی شاپ این شهر امتحان کرده‌اید؟ تجربیات خود در خصوص کافه‌گردی در گرگان را با ما و دیگر کاربران اسنپ فود به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بهترین کافه‌های شهر گرگان کدام کافه‌ها هستند؟

کافه پیانو، کافه سفید، کافه دلمار، کافه رستوران حس خوب، کافه فنجون، کافه دیدار، کافه تمدن، کافه رستوران میامی از بهترین و دنج‌ترین کافه‌های شهر گرگان هستند.

کافه پیانو گرگان جز بهترین کافه‌های این شهر به حساب می‌آید و فضایی زیبا و دوست داشتنی دارد. این کافه در خیابان گلشهر، نبش گلشهر نهم قرار دارد. اگر به دنبال یک فضای صمیمی برای قرارهای دوستانه و دونفره هستید، کافه پیانو گرگان، می‌تواند اولین انتخاب شما باشد.

کافه سفید گرگان با داشتن نمایی سفید و بسیار شیک، محیطی آرام و آرامش بخش بوجود آورده است. سرو وعده صبحانه در این کافه طرفداران زیادی دارد همچنین با توجه به قیمت متوسط منو آن، رزرو میز در کافه سفید گرگان، مقرون به صرفه است.

کافه میامی گرگان، جز کافه های روباز این شهر است و فضایی بسیار چشمگیر دارد. حیاط بزرگ و نورپردازی جالب در محوطه این کافه، برای گذراندن ملاقات‌های دو نفره یا جلسات کاری، بسیار عالی به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید یک جشن تولد سورپرایزی را در فضای کافه برگزار کنید، کافه رستوران میامی، با شما همکاری خواهد داشت.

کافه فنجون در خیابان ولیعصر گرگان، در پاساژ مرسل همه روزه مهمانان زیادی دارد. اگر قصد پاساژگردی و کافه گردی داشته باشید، کافی شاپ فنجون گزینه‌ی عالی برای شما خواهد بود. این کافه فضایی دوستانه دارد و برای ملاقات‌های صمیمانه و جلسات کاری مناسب است.

نظرات کاربران

narges sh
08.خرداد.1402

خیلی ممنون مطلبتون واقعا جذاب بود ما صبح به گرگان رسیدیم و بعد از خوندن این مطلب به کافه میامی مراجعه کردیم و بعد از خوردن یک صبحانه خوشمزه کلی انرژی گرفتیم

    ترمه افضلی
    08.خرداد.1402

    خوشحالیم که تجربتونو با ما در میون گذاشتین درصورتی که دوست داشتین میتونین از کافه صورتی گرگان پارس و کافه پیونی گرگان هم دیدن کنید همچنین اگر در گرگان دنبال رستوران میگردید میتونید از لینک زیر دیدن کنید

    ‏https://blog.snappfood.ir/بهترین-رستوران-های-گرگان-2/

vic
08.خرداد.1402

ممنون از مطلب مفیدتون کافه و رستوران های بلوار ناهارخوران گرگان خیلی کافه های خوبی هستن و همشون از کیفیت خوبی برخوردارن پیانو هم از معروف ترین و بهترین کافه رستوران های گرگانه که پخش موسیقی زنده هم داره و من پیشنهاد میکنم حتما تجربه ش کنین مشتریش میشین

    ترمه افضلی
    08.خرداد.1402

    ممنونم که تجربه هاتونو با ما به اشتراک گذاشتین شما میتونین در صورت تمایل لیست بهترین فست فود های گرگان رو هم از پست زیر مشاهده کنید و در صورتی که مایل به سفارش غذا به صورت انلاین هستید میتونید از طریق اسنپ فود از بهترین رستوران ها و کافه های شهرتون اقدام به سفارش غذا کنید

    ‏https://blog.snappfood.ir/فست-فود-گرگان/

sharbanorozekhan
29.آبان.1402

سلام بهترین کافه گرگان میخواستم برای اینکه بدونم کدام کافی شاپ های گرگان برای تولد گرفتن مناسب هستند آیا کافه صورتی خوبه؟
بی زحمت کافه های ناهارخوران گرگان هم بگید مرسی

    snappfoodadmin
    06.آذر.1402

    سلام کافه پیانو،‌ دلنشین ترین کافی شاپ شهر گرگان امکان سفارش آنلاین از کافه پیانو از طریق اسنپ فود است.محیط دوستانه و خوب گرم برای دورهمی ها
    و سوپرایز کردن تولدها است.کافه صورتی گرگان با دکوراسیون زیبا که کنار تنوع منو و سرو غذاهای خوشمزه،ظاهر زیبا و جذابی هم دارد.کافه صورتی گرگان
    امکانات مختلفی مثل شهربازی،باغ طبیعی و استخر را در خود جای داده که میتوانید با رزرو این کافه تولد و مهمانی ها را جشن بگیرید.
    کافه رستوران شهاب یکی از کافه های ناهارخوران گرگان است که پس از یک گشت و گذار حسابی در جنگل ناهارخوران، بهترین انتخاب
    برای استراحت و خوردن غذا یا یک نوشیدنی و میان وعده، انواع غذاهای ایرانی و فست فود خوشمزه خواهد بود