آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه ژوبین گرگان

ترمه افضلی 07 تیر 1402 5 دقیقه

 

اقامت در گرگان، یک تجربه‌ی فراموش نشدنی

گرگان، با فرهنگ و طبیعت کم نظیرش جای محکمی در دل هر کسی که حتی یک بار آن را دیده باشد باز می‌کند. این شهر زیبا و شاداب با پیشینه‌ی تاریخی مکان‌های دیدنی زیادی دارد اما گشت و گذار بدون خوردنی‌های خوشمزه لطفی ندارد.

 

یک راه برای لذت بردن از تاریخ و فرهنگ این شهر سر زدن به کافه های سنتی گرگان است. حتی اگر در سفر هم نباشید، دورهمی در یک کافه یا رستوران فرصت خوبی برای استراحت و ارتباط برقرار کردن با دیگران است. اگر شما هم به اینجور دورهمی‌ها علاقه دارید، پیشنهادات خوبی برایتان در نظر داریم.

گشت و گذار در گرگان تاریخی و زیبا

 

مثل هر شهر دیگری، در گرگان هم کافه‌ها و رستوران‌ها پاتوق نسل جوان و پر از شور زندگی هستند. در کافه‌ها بهتر از هر جای دیگرمی‌شود  فرهنگ یک شهر را دید پس اگر مهمان گرگان شدید حتما سری به کافه‌های این شهر بزنید.

علاوه بر باغ رستوران های گرگان و کافه های روباز گرگان، کافه ژوبین گزینه‌ی مناسبی برای خلوت با خود، یا وقت گذراندن با دوستان است.

در ادامه به موقعیت مکانی و توضیحات این کافه اشاره شده است.

 

معرفی کافه ژوبین گرگان

قبل از هر چیز، اول باید ویژگی‌ها و اولویت‌های یک کافه‌ی خوب را در نظر داشته باشیم و کافه‌ی مناسب سلیقه‌مان را انتخاب کنیم. در این مطلب سعی کردیم به چندتا از خصوصیات کافه ژوبین اشاره کنیم.

دسترسی راحت یک نکته‌ی مهم برای انتخاب کافه است اما قطعا تنها نکته نیست. آیتم‌های منو، فضای گرم و صمیمی، دکوراسیون دلنشین و زیبا و رفتار محترمانه‌ی از چیزهای موثر در این مورد هستند که کافه ژوبین دارای همه‌ی این‌هاست. جو پر از آرامش و حال خوب ژوبین آن‌ را به یک مقصد خوب بعد از یک روز خسته کننده تبدیل می‌کند.

به جز همه‌ی این‌ها، نداشتن محدودیت زمان نشستن این کافه را به گزینه‌ی خوبی برای مکان برای تولد در گرگان تبدیل می‌کند.

 

یک نوشیدنی تابستانی برای رفع عطش

 

قیمت آیتم‌های ژوبین کاملا مناسب با کیفیت خوب خوراکی‌های خوشمزه‌اس تنظیم شده و قیمت بالایی ندارند. این قیمت‌های مناسب وسوسه انگیزی آیتم‌ها را بیشتر می‌کند. بعید به نظر می‌رسد کسی مهمان ژوبین شود و آن‌‌جا را با خاطره‌ی خوش ترک نکند.

 

تجربه کافه ژوبین

ملاک شما برای انتخاب یک کافه چه چیزهایی هستند؟ دسترسی خوب؟ کیفیت غذا و نوشیدنی؟ رفتار مودبانه کارکنان؟ به روزسازی منو؟ اگر از کافه‌گرد‌ها در مورد کافه موسیقی زنده گرگان بپرسید، همراه با تایید کردن موارد قبل، به عنوان یکی اولین گزینه‌ها کافه ژوبین را پیشنهاد خواهند داد.

موقع وقت گذراندن در این کافه، زمان متوقف می‌شود. در ژوبین می‌توان ساعت‌ها بدون متوجه شدن گذر عقربه‌ها از همنشینی با یک دوست یا کتاب لذت برد. ژوبین نه یک جایی برای خرید و فروش خوراکی؛ بلکه جایی برای رد و بدل کردن احساس است.

 

منو کافه ژوبین

ویژگی یک منوی خوب تنوع داشتن آن است. متنوع بودن منو علاوه بر دادن حق انتخاب به افراد با سلیقه‌های مختلف، نشان دهنده‌ی احترام به مشتری و قوی بودن کادر آشپزخانه است.

کافه ژوبین بخاطر به روز کردن همیشگی خدمت‌رسانی و تنوع دادن به منو یک گزینه جذاب به عنوان مکان‌ برای تولد در گرگان است. این کافه مهارت بالایی در درست کردن خوراکی‌های خوشمزه مخصوصا نوشیدنی‌های خنک مناسب نیمه‌ی اول سال دارد. همچنین خوب است بدانید تمام مواد اولیه ازتازه‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات تهیه می‌شوند. استفاده از این مواد تازه تاثیر زیادی روی ارزش غذایی و مزه‌ی خوراکی‌ها دارد.

 

 

لذت بردن از یک فنجان قهوه در آرامش کافه

 

جذاب‌ترین چیز اما این است که در روزهای یکشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مراجعه کنندگان می‌توانند در کنار عطر و طعم خوش نوشیدنی موسیقی زنده گوش کنند.

 

آدرس و شماره تلفن کافه ژوبین

کافه ژوبین در محله‌ی صیاد که دسترسی راحتی برای مهمان‌هایی که قصد حضور در یکی از بهترین کافه‌ موسیقی زنده گرگان را دارند واقع شده است. خیابان‌های اطراف کافه جای پارک مناسبی دارند پس نیازی به نگرانی در این مورد نیست.

 

آدرس: گرگان – بلوار صیاد شیرازی – نبش صیاد 18

شماره تلفن همراه: 09101706341

 

همچنین کسانی که قصد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را دارند می‌توانند به راحتی خودشان را از ایستگاه اتوبوس واقع در خیابان 17 صیاد به این کافه برسند.

کافه ژوبین از ساعت 17 تا 24 مشغول خدمت‌رسانی به مشتریان است.

سفارش آنلاین از اسنپ فود

اگر بعد از یک روز کاری، خسته روی کاناپه لم داده‌اید و دلتان هوس غذای گرم و تازه کرد اسنپ فود اینجاست که به دادتان برسد. استفاده از این اپلیکیشن آنقدر آسان است که حتی بزرگترها هم می‌توانند به راحتی آب خوردن از آن استفاده کنند. شما می‌توانید با مقایسه‌ی منوی رستوران‌های مختلف و خواندن نظرات بقیه کاربران بهترین انتخاب را داشته باشید. به طور مثال با گشتن در دسته‌بندی خرید پیتزا گرگان به سادگی پیتزای مورد علاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

با سفارش آنلاین غذا در کمترین زمان ممکن بهترین سرویس‌دهی و بالاترین کیفیت را تجربه خواهید کرد.

 

پیشنهاد ما

یک آخرهفته‌ی با کیفیت می‌تواند با سفر کردن به همراه عزیزان شروع شود. شما می‌توانید در سفر به گرگان  از زیبایی‌های این شهر لذت ببرید و با قدم زدن بین کوچه پس کوچه‌های پر از چنار گرگانپارس خودتان را کافه فیوره گرگان بزنید. فضای گرم و رفتار دوستانه‌ کارکنان کافه فیوره لذت هم‌صحبتی با همسفرانتان را چند برابر می‌کند و خاطره‌ای فراموش نشدنی می‌سازد.

منوی متنوع کافه فیوره هر شخصی با هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

کافه فیوره، همراه در تنهایی

در مقدمه به باغ رستوران های گرگان اشاره شد. یکی از این باغ رستوران‌ها، رستوران مجلل رویال واقع در خیابان ولیعصر، نبش عدالت 39، مجتمع تجاری رویال است. این رستوران از کیفیت غذا و سرویس‌دهی بالایی برخوردار است. اگر به گرگان سفر کردید حتما سری به این رستوران بزنید.

همچنین کافه میامی پلاس در مجتمع زینو از جمله کافه های روباز گرگان با دکوراسیون و محیط دلنشین است. قیمت‌های این کافه نسبت به کیفیت خوب محصولاتی عرضه می‌کند ارزش مناسبی دارد.

 

کلام پایانی

کافه‌ها و رستوران‌ها بهترین فضا برای تعامل، تجربه‌ی طعم‌های جدید و حتی کار کردن هستند. یک بعد  از ظهر را به یاد بیاورید که با شوق به دیدن یک دوست قدیمی رفتید تا خبر خوشی را به گوشش برسانید. آن کافه و آن حس تا ابد در قلبتان ثبت نشده؟

یک کافه‌ی خوب گاهی اوقات حس بودن در خانه را القا می‌کند و چه بهتر از وقت گذراندن در آرامش و امنیت جایی که به اندازه‌ی خانه عزیز است! ما تلاش می‌کنیم در انتخاب کردن مکان‌هایی که باعث می‌شوند شما این حس‌ را تجربه کنید کمک کنیم. لطفا با به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی‌تان در این راه همراه ما باشید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود