آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
4.3/5 - (6 امتیاز)
بدون نظر

مجموعه رستوران‌های باغ راز شیراز، تجربه‌ای بی‌نظیر در فضایی دلنشین

ترمه افضلی 29 فروردین 1402 5 دقیقه

مجموعه رستوران‌های باغ راز

شیراز شهری است بی نهایت زیبا با دلبری‌هایی که عاشقان را از سراسر دنیا به سمت خود می‌کشاند. اگر تاکنون به شیراز سفر کرده باشید، متوجه زیبایی‌های این شهر شده‌اید و حضور در آنجا قطعا از بهترین خاطرات زندگی هر فرد محسوب می‌شود. این شهر تنوع بالایی از دیدنی‌های تاریخی و جذاب را در خود جای داده که می‌توان ماه‌ها برای دیدن آن‌ها وقت صرف کرد.

ازجمله جذابیت‌های این شهر غذاهای سنتی و خوشمزه آن است که با حضور در شیراز حتما باید آن‌ها را امتحان کرده و از طعم و مزه بهشتی آن‌ها لذت ببرید. مجموعه رستوران‌های باغ راز یکی از بهترین مراکز در شهر شیراز است که با مجموعه‌ای کامل از رستوران‌های سنتی و بین المللی، کافه‌ها، فست فودها و … پذیرای گردشگران عزیز است.

مجموعه رستوران‌های باغ راز

رستوران باغ راز شیراز

این رستوران از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های شهر شیراز است که برای سلیقه‌های متفاوت طراحی و ساخته شده است. این مجموعه تنوع بالایی از غذاهای سنتی و بین المللی، فست فود و کافه را ارائه داده تا با حضور در آنجا به هر آنچه میل دارید دسترسی داشته باشید.

باغ رستوران شیراز نه تنها رستورانی مجهز و کامل بلکه یکی از مکان‌های بسیار دیدنی در سطح شهر است. این موضوع را تمام افرادی که یکبار از این فضا دیدن کرده‌اند، تأیید می‌کنند. باغی زیبا و سرسبز با ساختمان‌هایی شیک و دیدنی که در کنار منوی غذاهای خوشمزه، لذیذ و باکیفیت، بسیار دیدنی و خاطره انگیز است.

این باغ رستوران در بلوار شاهد و حد فاصل میان قصردشت و بلوار چمران قرار گرفته است. برای دسترسی به این مجموعه بی‌نظیر می‌توانید از طریق خط مترو به ایستگاه شاهد رفته و از آنجا با تقریبا 8 دقیقه پیاده روی به مقصد برسید. در خیابان میرزاکوچک خان نیز می‌توانید به سمت خیابان شاهد رفته و رستوران را در سمت چپ بلوار مشاهده کنید.

معرفی رستوران لاکچری و جذاب باغ راز شیراز

مهم‌ترین امکانات مجموعه رستوران‌های باغ راز، یکی از لاکچری‌ترین رستوران‌های شیراز به صورت زیر است:

  • امکان سرو غذا در محیط‌های باز و بسته
  • امکان رزرو اینترنتی مخصوصا برای فصل‌های شلوغ و پرگردشگر
  • تنوع بالای غذاهای سرو شده ایرانی و فرنگی
  • منو صبحانه به صورت سلف سرویس
  • امکان سفارش غذا به صورت بیرون بر
  • دسترسی رایگان به اینترنت
  • اجرای موسیقی زنده در فضایی دلنشین
  • سرو غذا در تمام وعده‌های صبحانه، نهار و شام

معرفی بخش‌های مختلف مجموعه رستوران‌های باغ راز

این باغ رستوران دارای بخش‌های مختلفی است که با توجه به ذائقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها انتخاب کنید. در ادامه این بخش‌ها معرفی می‌شوند.

  • باغ نشین: محوطه‌ای باز با فضایی سرسبز و دلنشین است که می‌توانید در فصل‌های گرم‌تر در آنجا نشسته و انواع غذاهای ایرانی و باربیکیو را سفارش دهید. منقل‌های باربیکیو در حیاط قرار گرفته تا در کنار شما غذا آماده شده و مستقیم به میز شما منتقل شود.
  • سالن سپیدار: این بخش از سالن‌های اصلی رستوران است که در فصل‌های سرد که امکان حضور در محوطه وجود ندارد، بیشتر از آن استفاده می‌شود. در این سالن نیز امکان سرو انواع مختلفی غذاهای ایرانی و ایتالیایی وجود دارد.
  • کافه سپیدار: کافه سپیدار نام بخش کافی شاپ رستوران باغ راز است که با فضایی دلنشین و دوستانه برای قرارهای دو نفره، کاری دوستانه بسیار مناسب و جذاب است.
  • بام راز: از قسمت‌های جذاب و پرطرفدار مخصوصا در میان جوانان، بام راز است که انواع مختلف فست فودها در آن سرو می‌شود.
  • ترنج: این بخش نیز متعلق به بوفه صبحانه و سالن تشریفات است.

این مجموعه از بهترین رستوران‌های شیراز است که در تمام روزها و از ساعت 8 صبح تا 12 شب باز و آماده خدمت رسانی به همشهریان و گردشگران از سراسر دنیا است.

بخش‌های مختلف و منوی غذای مجموعه رستوران باغ راز

منوی رستوران راز شیراز

همان‌طور که گفته شد این مجموعه دارای تنوع بالایی از غذاهای سنتی، بین المللی، فست فود و .. است. از این رو می‌توانید انواعی از پیتزاها، ساندویچ، برگر و سایر غذاهای فست فودی را میل کنید. غذاهای سنتی مانند کلم پلو شیرازی، انواع کباب و … را میل کنید. غذاهای دریایی، کیک و دسرهای جذاب و خوشمزه، غذاهای فرنگی، آش رشته، بستنی‌های فانتزی و سنتی و انواع مختلفی از سالادها در مجموعه رستوران‌های باغ راز سرو می‌شوند.

یکی از جذابیت‌های شهر شیراز نوشیدنی‌های خوشمزه و بهشتی این شهر است که با میل کردن آن‌ها حسی سرشار از آرامش به شما منتقل می‌شود. دمنوش‌ها و عرقیجات این مجموعه بسیار تازه و خوشمزه و با کیفیتی عالی سرو می‌شوند.

نظرات در مورد رستوران باغ راز شیراز

این مجموعه از بهترین رستوران‌های معالی آباد شیراز است. اگر نگاهی به وب سایت‌ها و منابعی که درباره رستوران باغ راز صحبت کرده‌اند بیندازید و نظرات مختلف را درباره آن مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که این مجموعه از کیفیتی عالی و بی نظیر برخوردار است. به نظر بسیاری از مراجعه‌کنندگان این مجموعه باید به عنوان منطقه‌ای توریستی و از جاهای بسیار دیدنی شیراز معرفی شود.

در فصل تابستان و بهار می‌توانید در محیط‌های باز و در فصل‌های سرد از محیط‌های سر بسته آن لذت ببرید. برخی از مواقع در سال به اندازه‌ای شلوغ است که باید ساعت‌ها در صف انتظار بایستید، اما با توجه به مکان دیدنی و کیفیت بالای غذاهای آن، ارزش رفتن و انتظار کشیدن را دارد.

نظرات بازدیدکنندکان درباره رستوران باغ راز مثبت است.

رستوران خانه سنتی پرهامی

علاوه بر مجموعه رستوران‌های باغ راز، رستوران‌های و مراکز دیدنی بسیار جذاب دیگری در شهر شیراز قرار دارد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. رستوران خانه سنتی پرهامی، رستوران و اقامتگاهی است که در بنایی با قدمت 200 ساله راه اندازی شده است. این مجموعه فضایی با بافت قدیمی و بسیار دلنشین دارد که حضور آنجا به مانند حضور در بهشت است.

خانه پرهامی در محله‌ها و کوچه پس کوچه‌های قدیمی شهر شیراز واقع شده و در اطراف آن مسجد نصیر الملک، موزه نارنجستان و مناطق دیدنی دیگری واقع شده است. سرو انواع غذاهای سنتی شیراز مانند کلم پلو، دمپختک، انواع سالادها و نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ در این رستوران انجام می‌شود. علاوه بر آن چندین اتاق برای اقمت نیز در آن وجود دارد که می‌توانید با رزرو آن‌ها از لذت حضور در این محل دیدنی و بهشتی بهره مند شوید.

سخن آخر

شیراز شهری جذاب و دوست داشتنی است که هر ساله حجم زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به آن سفر می‌کنند. این شهر دارای جاذبه‌های تاریخی و دیدنی بسیار زیادی است و در کنار آن انواع مختلفی از رستوران‌های سنتی و بین المللی نیز وجود دارد که می‌توانید از طعم غذاهای لذیذ و سنتی این شهر نیز بهره مند شوید.

رستوران لاکچری باغ راز در دل شهر شیراز قرار دارد.

مجموعه رستوران‌های باغ راز از بهترین و مجهزترین مراکز و رستوران‌های شهر شیراز است که دیدن آن خالی از لطف نیست. در سفر به شیراز حتما از این مجموعه دیدن کرده و غذاهای سنتی و بی‌نظیر این شهر را امتحان کنید.

یکی از بهترین راه‌های دسترسی به غذاهای سنتی و خوشمزه شهر شیراز استفاده از اسنپ فود است. مجموعه اسنپ فود با فراهم کردن امکان خرید کباب آنلاین شیراز و سایر غذاهای سنتی، دغدغه خرید و میل کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه شهر شیراز را از بین برده است. شما می‌توانید با خرید از اسنپ فود انواع مختلفی از غذاها را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود