خاطره‌ای به‌یادماندنی از سفر به گرگان با رستوران بازار گرگان

5/5 - (2 امتیاز)

گرگان این شهر توریستی از خطه سرسبز ایران، همواره پذیرای مهمانان و دوستداران طبیعت است که برای دیدن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و جنگل‌های سرسبز و استشمام هوای پاک به این قطب بوم‌گردی سرازیر می‌شوند.

اما لذت سفر به گرگان تنها به گشت و گذار در امکان تاریخی و طبیعی نیست؛ بلکه زمانی می‌توان لذت سفر را کامل کرده که غذاهای رستوران‌های خوب گرگان را نیز تست کرده باشید. این شهر پر از رستوران‌های رنگارنگ است؛ اما در این میان رستوران بازار گرگان با همه فرق دارد.

یکی از بخش‌های مهم در هر سفر، خوردن غذاهای سالم و متنوع و چشیدن طعم‌های جدید است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم که در صورت سفر به گرگان حتماً از رستوران بازار این شهر دیدن کنید.

مجتمع غذایی بازار گرگان از فوق‌العاده‌ترین و بهترین رستوران‌های گرگان است که علاوه بر این که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد، نظرات مثبتی در فضای مجازی در رابطه با نحوه سرویس‌دهی و تنوع و کیفیت غذای آن، پست شده‌ است.

 

رستوران بازار گرگان فضایی آرام و دلنشین برای صرف یک وعده‌غذایی است.

ویژگی‌های رستوران بازار گرگان

رستوران بازار گرگان در مرکز بازار این شهر بنا شده است. پس بعد از گشت و گذار در بازار این شهر وقتی به جایی برای رفع خستگی و فرار از هیاهو و آشوب شهر نیاز داشتید، این رستوران بهترین مکان برای استراحت و رسیدن به آرامش است.

رستوران بازار در بافت قدیمی گرگان و بازار قدیمی شهر قرار دارد و مکانی مناسب برای صرف وعده‌غذایی لذیذ و باکیفیت است. چرا که محیطی آرام و دنج دارد که تداعی‌گر صفا و صمیمیت مرمان شمالی است.

فضای داخلی این رستوران بسیار شیک و ماهرانه دکور شده به‌طوری‌که حس بسیار خوب و راحتی را در همان بدو ورود در فرد القا می‌کند. این رستوران دارای دو طبقه است و در هر طبقه میزهایی چوبی به رنگ زرد و صندلی‌هایی بسیار راحت در چندین ردیف چیده شده‌اند.

در وسط هر میز یک گلدان کمرباریک چینی با دو شاخه گل قرمز قرار گرفته و دورتادور میز، ظروف چینی اصل و باکیفیت چیده شده است. روی دیوارهای طرفین سالن غذاخوری، پنجره‌هایی بزرگ جای گرفته‌اند که فضا را دلبازتر می‌کنند.

در رستوران بازار با موسیقی زنده از مراجعه‌کنندگان استقبال می‌شود. خوردن غذا همراه با اجرای موسیقی زنده، علاوه بر سیرکردن جسم، روح آدمی را نیز سیر می‌کند. در کنار این رستوران پارکینگ اختصاصی بنا شده تا مشتری‌ها راحت‌تر باشند.

 

میز سلف سرویس با غذاها و سالادها رنگارنگ در رستوران بازار گرگان اشتهای شما را دوچندان می‌کند.

رستوران بازار گرگان با بیشترین امکانات رفاهی

در رستوران بازار گرگان برای رفاه حال مشتری‌ها، امکانات مختلف و متعددی ارائه می‌شود. از جمله خدمات رفاهی این رستوران می‌توان به ارائه اینترنت رایگان به مشتری‌ها اشاره کرد.

سیستم وای‌فای رستوران بازار از نوع پلتفرم اسمارت وای‌فای است. این نوع وای‌فای امکان دسترسی به اینترنت نامحدود رایگان  برای مشتری‌های که در این رستوران غذا میل می‌کنند را فراهم می‌آورد؛ بنابراین هنگام صرف غذا در رستوران بازار می‌توانید به طور رایگان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوید.

پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات رفاهی رستوران بازار است. این رستوران بخشی از فضای خود را به پارکینگ اختصاص داده تا مراجعه‌کنندگان برای پارک خودروهای خود با مشکل روبه‌رو نشده و با اطمینان از پارک خودرو در فضایی امن از صرف غذای خود نهایت لذت را ببرند.

شرایط رزرو تلفنی از امکانات دیگری است که رستوران بازار به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این خدمات غذای بیرون بر در بسته‌های جدید و کاملاً بهداشتی و سالم از دیگر خدمات رفاهی این رستوران است.

علاوه بر موارد ذکر شده برخورداری از سیستم تهویه مناسب و سرویس‌های بهداشتی با سطح کیفیت بهداشتی بالا از دیگر امکانات رفاهی این مجتمع غذایی به شمار می‌آیند.

رستوران بازار با ظرفیت 300 نفر در دو عده ناهار و شام، آماده پذیرایی از مراجعه‌کنندگان است. فضای داخلی و ظرفیت این رستوران امکان برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های خانوادگی را فراهم آورده است.

 

در رستوران بازار گرگان لذیذترین غذاها را تست کنید.

منویی با تنوع غذایی بالا

یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی در امتیازدهی به رستوران‌ها و کافه‌ها، تنوع و کیفیت غذاهای آن است. رستوران بازار گرگان به دلیل داشتن منویی متنوع از اصیل‌ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی در بین مردم گرگان و مهمانان این شهر محبوبیت بسیار زیادی دارد.

تنوع گسترده‌ غذاها در منوی رستوران بازار گرگان این امکان را فراهم آورده تا هر فرد با هر سلیقه و ذائقه غذایی بتواند غذایی فوق‌العاده خوشمزه و باب میل خود را سفارش دهد. در منوی این رستوران پیش‌غذاها و غذای اصلی و دسر به صورت مجزا لیست شده‌اند.

در لیست پیش‌غذاهای منوی این رستوران سوپ و سالاد و ماست مخصوص به چشم می‌خورد که طرف‌داران زیادی دارند و اشتهای انسان را باز می‌کنند. علاوه بر منوی پیش‌غذا در کنار آن منویی رنگارنگ از انواع ترشی‌های محلی و بومی و زیتون را خواهید دید.

منویی از لذیذترین غذاهای اصلی

منوی غذای اصلی رستوران بازار گرگان با لیستی بلندبالا از اصیل‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی در پیش روی شما خودنمایی می‌کند. از غذاهای اصلی در منوی این رستوران، انواع چلوکباب‌ها هستند.

در آشپزخانه رستوران بازار با مواد اولیه باکیفیت و تازه چلوکباب کوبیده و جوجه آماده شده و با دورچین مناسب فصل تزئین و سرو می‌شود. یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین غذاها در منوی این رستوران، چلوکباب شیشلیک و کباب فیله بره است.

 

تنوع غذایی بالا و کیفیت عالی غذاها در رستوران بازار گرگان، خاطره‌ای زیبا از صفر به گرگان برای شما به یادگار می‌گذارد.

در کنار بهترین و لذیذترین چلوکباب‌هایی که در منوی رستوران بازار لیست شده‌اند نام انواع خوراک‌ها نیز به چشم می‌خورد که در هر دو وعده ناهار و شام سرو می‌شوند. خوراک گوشت بره، خوراک ران و جوجه سرخ شده و خوراک گوشت گردن بره از جمله لذیذترین خوراک‌های این رستوران هستند.

البته منوی اصلی غذاها در این رستوران انواع غذاهای دریایی را نیز شامل می‌شود. ماهی قزل‌آلای شکم پر و چلو ماهی رستوران بازار از خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی هستند که می‌توانید در گرگان تست کنید.

البته اگر به دنبال تست لذیذترین کباب‌های گرگان هستید می‌توانید از طریق سرویس سفارش کباب آنلاین گرگان خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین کباب‌های تهیه شده از گوشت تازه را سفارش دهید.

منوی پرسنلی مخصوص ادارات و شرکت‌ها

مدیریت رستوران بازار گرگان در اقدامی زیبا و نادر با ایجاد منوی پرسنلی، بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهایی که می‌توان برای وعده نهار در شرکت‌ها و ادارات سرو شود را در اختیار مشتری‌های رستوران قرار می‌دهد.

همان طور که از نام این منو مشخص است، غذاهای آن مناسب برای سرو در اداره‌ها و شرکت‌ها طبخ می‌شوند. در این منو انواع چلوخورشت‌ها، انواع چلوکباب‌ها، کشک و بادمجان، انواع خوراک‌ها و میرزاقاسمی جای گرفته‌اند. غذاهای منوی پرسنلی در کنار حجم مناسب با قیمت بسیار مناسب نیز عرضه می‌شوند.

برای سفارش آنلاین از رستوران گرگان می‌توانید از طریق اسنپ‎فود اقدام کنید.

 

فضایی دلنشین و مفرح با اجرای موسیقی زنده در رستوران بازار گرگان، خوردن غذا را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

کلام آخر

یکی از بهترین رستوران‌های گرگان، رستوران بازار است که در محدوده بافت قدیمی و بازار گرگان در خیابان شهید رجایی احداث شده است. رستوران بازار گرگان با موقعیت مکانی مناسب و فضایی دلنشین و آرام، محیطی مناسب برای صرف غذا و قرارهای کاری و برگزاری مراسم و جشن‌های خانوادگی است.

این مجتمع غذای به دلیل سرویس‌دهی منظم و سریع و سرو غذاهای باکیفیت و متنوع در بین مهمانانی که به گرگان سفر می‌کنند و همچنین اهالی گرگان، شهرت زیادی پیدا کرده است. البته رستوران میخوش گرگان نیز از دیگر رستوران‌های محبوب این شهر است که شهرت زیادی در بین مسافران دارد.

فضای آرام و مفرح رستوران همراه با اجرای موسیقی زنده به انسان آرامش می‌دهد. فضای زیبا و دکوراسیون هنرمندانه و شیک رستوران بازار، صرف یک وعده‌غذایی خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

علاوه بر کیفیت و تنوع غذایی بالا، نحوه چیده شدن و سرو غذاها در بشقاب به قدری شیک و جذاب است که اشتهای فرد باز خواهد شد. همچنین قیمت غذاهای آن متعادل و مناسب است

نظرات کاربران