آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

با رستوران میخوش گرگان بیشتر آشنا شوید!

ترمه افضلی 07 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

بسیاری از افراد شمال را قلمرو پادشاهی غذا ایران می‌دانند. به همین دلیل است که مردم شمال به عنوان افرادی بسیار خوش‌خوراک شناخته می‌شوند. هنگامیکه سفر خود را به شمال کشور آغاز کنید و در جاده چالوس قرار گیرید، با انواع غذاهای شمالی روبه‌رو می‌شوید. اگر قصد سفر به گرگان را دارید، باید بدانید که گرگان به عنوان یک شهر منحصربه‌فرد شمالی شناخته می‌شود. این شهر به طبیعت زیبا و جاذبه‌های طبیعی آن معروف است.

درصورتیکه قصد سفر به این شهر را دارید، آشنایی با بهترین رستوران‌های گرگان لذت سفر شما به گرگان را چندین برابر می‌کند. بنابراین اگر به این شهر زیبا سفر کردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده سری به رستوران‌های این شهر بزنید. در ادامه قصد داریم به معرفی رستوران میخوش گرگان که یکی از بهترین رستوران‌های این شهر است، بپردازیم تا تجربه چشیدن طعم غذایی بی‌نظیر در این شهر از دست ندهید.

رستوران میخوش تجربه بی‌نظیری از شکم‌گردی را برای شما فراهم می‌کند.

آشنایی با رستوران میخوش گرگان

اگر قصد دارید به شهر گرگان سفر کنید و به دنبال رستورانی هستید که تمام انتظارات شما از یک رستوران مناسب و باکیفیت را برآورده کند، رستوران میخوش گزینه بسیار مناسبی برای شما است. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های گرگان شناخته می‌شود که نظر بسیاری از مسافران و شهروندان این شهر را به خود جلب کرده است. فضا رستوران میخوش گرگان به گونه‌ای است که آرامش بسیار زیادی را هنگام سرو غذا برای شما به ارمغان می‌آورد. محیط رستوران بسیار دنج و آرام بوده و مسافران با خاطره‌ای بسیار خوب از این رستوران خارج می‌شوند‌.

رستوران میخوش دارای کادری مجرب بود که به صورت کاملا گرم و صمیمانه از شما عزیزان پذیرایی می‌کنند. همه پرسنل این رستوران بسیار حرفه‌ای بوده و می‌توانند تمام نیازهای شما مسافران و شهروندان عزیز را فراهم نمایند.

علاوه‌بر موارد اشاره شده، آشپزهایی که در این رستوران مشغول به کار هستند، کاملا حرفه‌ای بوده و به پخت انواع غذاهای بین‌المللی می‌پردازند. بنابراین اگر می‌خواهید که تجربه چشیدن طعم غذاهای بی‌نظیر بین‌المللی را داشته باشید، می‌توانید به رستوران میخوش اعتماد کنید. اگر اهل شکم‌گردی هستید، علاوه‌بر این رستوران، رستوران بازار گرگان نیز از تنوع غذایی بالایی برخوردار است.

رستوران میخوش دارای تنوع غذایی بسیار بالایی است.

منو غذایی رستوران میخوش گرگان

این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های گرگان شناخته می‌شود. یکی از منحصربه‌فرد‌ترین ویژگی‌های رستوران میخوش دارا بودن منو غذایی با تنوع بالا است. شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با عالی‌ترین کیفیت تجربه کنید. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، از مواد اولیه بسیار با کیفیت و تازه‌ای تهیه شده‌اند. همچنین غذاهای این رستوران، در بهداشتی‌ترین حالت ممکن تهیه می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد رستوران میخوش گرگان میتوان به انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای مخصوص این رستوران اشاره کرد. نوشیدنی‌های گرم و سردی که در این رستوران سرو می‌شوند، از طعم بی‌نظیری برخوردار بوده که نظر شما را به خود جلب می‌کنند. بنابراین اگر به گرگان سفر کردید و از رستوران میخوش بازدید کردید، حتما نوشیدنی‌های گرم و سرد این رستوران را امتحان کنید. دسرهای مخصوص میخوش گرگان با طعم بی‌نظیر خود شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

اگر اهل غذاهای فست‌فودی هستید، منو فست‌فود رستوران میخوش را از دست ندهید. دوستداران پیتزا نیز می‌توانند از تخفیف پیتزا میخوش استفاده کرده و طعم بی‌نظیر این پیتزا را تجربه کنند. این رستوران تخفیف پیتزا میخوش را برای مشتریان ویژه در نظر گرفته است. علاوه‌بر پیتزا شما می‌توانید انواع دیگر فست‌فودهای این رستوران را امتحان کرده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. اگر قصد دارید بهترین کباب گرگان را امتحان کنید، می توانید به خرید آنلاین کباب گرگان از این رستوران بپردازید.

دکوراسیون رستوران میخوش

اگر از آن دسته افرادی هستید که دکوراسیون رستوران برایتان بسیار اهمیت دارد، رستوران میخوش می‌تواند رضایت شما را به خود جلب کند. این رستوران با دکوراسیون بسیار شیک و مدرنی که دارد، نظر همه افراد را به خود جلب خواهد کرد. فضا چوبی این رستوران احساس آرامش بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین محیط رستوران میخوش بسیار شاد و جذاب بوده و مسافران از لحظات سپری شده در این مجموعه لذت می‌برند.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران می‌توان به پخش موسیقی زنده اشاره کرد. رستوران میخوش گرگان با پخش موسیقی زنده از مشتریان خود استقبال گرم می‌کند. شما می‌توانید با گوش دادن به موسیقی زنده و آرامش‌بخش این مجموعه لحظات بسیار دل‌نشینی را سپری کنید.

آدرس و شماره تماس رستوران میخوش گرگان

این رستوران به سرزمین غذاهای لذیذ ایرانی معروف است. اگر از دوستداران غذاهای ایرانی هستید، رستوران میخوش می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. در منو این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را مشاهده کنید. همچنین اگر اهل فست‌فود هستید نیز می‌توانید از طعم بی‌نظیر فست‌فودهای این رستوران لذت ببرید.

این رستوران تنها به غذاهای خوش‌مزه آن معروف نیست. فضا این مجموعه چشم‌انداز شهری داشته که اگر به دکوراسیون شهری علاقه دارید، بهترین گزینه برای شما است. قرارگیری رستوران در قلب شهر گرگان سبب شده است که شما بتوانید به راحتی به این مجموعه دسترسی داشته باشید. این رستوران دسترسی راحتی داشته و شما می‌توانید با وسایل نقلیه مختلف به این مجموعه سر بزنید.

آدرس رستوران میخوش گرگان: گرگان، خیابان شهید رجایی، بلوار رسالت غربی، نبش رسالت 12

پرسنل این رستوران بسیار وظیفه‌شناس بوده و با نهایت احترام و صمیمیت با مشتریان و مسافران عزیز رفتار می‌کنند. اگر شما می‌خواهید از ساعات کاری رستوران مطلع باشید، می‌توانید از طریق شماره تماس با پرسنل مجموعه در ارتباط باشید. همچنین اگر قصد رزرو رستوران را دارید، از طریق شماره رستوران گرگان با پرسنل تماس گرفته و رستوران را در روز و ساعت موردنظر رزرو کنید. تمامی پرسنل این مجموعه با حوصله و دقت بالا پاسخگوی تماس‌های شما عزیزان هستند.

شماره تماس رستوران میخوش گرگان: 173190

رستوران میخوش فضایی خاص و دلنشین را برای مشتریان ایجاد می‌کند.

رزرو رستوران میخوش

شما علاوه‌بر صرف غذا در این رستوران می‌توانید به رزرو رستوران برای مراسم‌های مختلف بپردازید. فضا بزرگ این مجموعه امکان برگزاری انواع مراسم‌ها را برای مشتریان فراهم می‌کند. برای انجام این کار کافی است پیش از برگزاری مراسم از طریق شماره رستوران گرگان یا به صورت حضوری با مدیریت و پرسنل رستوران هماهنگ کرده تا شرایط برای برگزاری مراسم و رزرو رستوران فراهم شود. ظرفیت نرمال این مجموعه 100 نفر بوده که برای برگزاری انواع مراسم ظرفیت مناسبی است. همچنین رستوران میخوش گرگان دارای پارکینگ بوده و شما و مهمانان محترم می‌توانند از پارکینگ این مجموعه برای مراسم‌های خود استفاده کنند.

در این رستوران امکان رزرو میز برای صرف شام و سرو ناهار وجود دارد. بنابراین شما در هر زمان که مد نظرتان باشد، می‌توانید به برگزاری مراسم در هنگام ناهار و شام بپردازید. از دیگر مزایا این مجموعه می‌توان به اینترنت رایگان آن اشاره کرد. وجود اینترنت رایگان در رستوران میخوش سبب فراهم کردن رفاه برای مشتری و مسافران عزیز شده است.

ساعت کاری رستوران میخوش

رستوران میخوش به سرو ناهار و شام برای مهمانان عزیز می‌پردازد. ساعت کاری این رستوران 12 الی 16 و 19 الی 24 است. شما می‌توانید در بازه زمانی تعریف شده اقدام به رزرو رستوران کرده و مراسم و مهمانی‌های خود را در این مجموعه برگزار کنید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری تعریف شده به رستوران میخوش سری بزنید و از سرو لذیذترین غذاها با موسیقی زنده لذت ببرید. همچنین سفارش آنلاین میخوش در ساعات کاری این رستوران برای مشتریان فراهم شده است.

سخن پایانی

چشیدن غذاهای مختلف یکی از تفریحاتی است که تاثیر بسیار زیادی در حال خوب ما دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق سرو غذا در مکان‌های دنج و سرشار از آرامش هستید، رستوران میخوش گرگان را از دست ندهید. اگر قصد سفارش آنلاین غذا گرگان را دارید، می‌توانید از اسنپ فود کمک گرفته و از نظرات سایر کاربران در مورد این رستوران مطلع شوید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود