آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
4/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

رستوران باغ شهر اصفهان؛ یکی از بهترین مقاصد در سفر به اصفهان

ترمه افضلی 29 فروردین 1402 6 دقیقه

با شنیدن نام اصفهان ناخودآگاه ذهن افراد به سمت گز، عالی قاپو، میدان نقش جهان و سایر آثار تاریخی محصورکننده این شهر خواهد رفت، اما لازمه هر سفری خوردنی‌های خوشمزه است که اصفهان در این مورد هم رو سفید است. بدون شک خوردن و چشیدن طعم غذاهای جدید و متنوع شهر اصفهان ما را سر ذوق خواهد آورد. اصفهان مانند سایر نقاط گردشگری در ایران با طعم‌های بی‌نظیر و مهیج در انتظار ما است. گذراندن وقت در رستوران‌های اصفهان می‌تواند، لذت سفر شما را چندین برابر کند.

رستوران باغ شهر اصفهان

با توجه به اینکه اصفهان هر ساله میزبان میلیون‌ها بازدید کننده است، رستوران‌های زیادی هم در این شهر وجود دارد که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارند. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص باغ رستوران شب‌های اصفهان، باغ رستوران برای تولد اصفهان و به‌طور کلی رستوران های لاکچری اصفهان صحبت کنیم. اگر مایل به آشنایی با این رستوران‌ها هستید با ما همسفر شوید تابا این رستوران‌ها آشنا شویم.

رستوران باغ شهر اصفهان

این رستوران سرزمین کباب‌های خوشمزه است. اگر عاشق غذاهای ایرانی هستید هیچ جایی بهتر از رستوران باغ شهر اصفهان شما را راضی نمی‌کند. در منوی جذاب و متنوع این رستوران هر غذای ایرانی و اصیلی پیدا خواهد شد، از بریانی گرفته تا کباب شیشلیک و …. البته تمامی جذابیت و زیبایی این رستوران در منوی متنوع و بزرگ آن خلاصه نخواهد شد، فضای به مساحت دو هزار متر در دل اصفهان با چشم اندازی بی‌نظیر بر عمارت باغ هشت بهشت یک تجربه فوق‌العاده برای شما رقم خواهد زد.

این رستوران یک بام منحصر به فرد هم دارد که این امکان را به شما می‌دهد که غذای خود را زیر آسمان میل کنید. تصور کنید که در زمان چشیدن یک طعم بی‌نظیر یک قاب رویایی از عمارت هشت بهشت و خیابان چهارباغ عباسی پیش روی شما قرار گرفته باشد، چنین منظره دیوانه کننده‌ای شما را مدهوش خواهد کرد. این رستوران دارای آلاچیق‌های سنتی، تخت‌های VIP و .. است و شما می‌توانید به راحتی مراسم‌های خود را آنجا برگزار کنید. می‌توان گفت بهترین باغ رستوران برای تولد اصفهان، رستوران باغ شهر اصفهان است.

  • آدرس رستوران باغ شهر اصفهان: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، روبروی خیابان شیخ بهایی، پشت بام سرای هشت بهشت
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۴۷۱۹۶۱۹ – 95020031-031

باغ رستوران شب نشین اصفهان

اکثر اصفهانی‌ها این رستوران را می‌شناسند و احتمالا اگر به‌عنوان مسافر از یک اصفهانی آدرس بهترین باغ رستوران اصفهان را بپرسید، این رستوران را به شما معرفی خواهد کرد. این رستوران معماری بسیار خاص و جالبی دارد و شما را یاد رستوران‌های چینی خواهد انداخت. این رستوران در آتشگاه اصفهان ابتدا قرار بود به عنوان یک رستوران چینی فعالیت خود را شروع کند، اما این ایده چندان با استقبال روبه‌رو نشد و به همین دلیل است که شما می‌توانید در یک رستوران با ظاهر منحصر به فرد چینی، غذاهای ایرانی با کیفیت میل فرماید.

غذاهای سرو شده در رستوران شب نشین اصفهان بسیار باکیفیت هستند و به ندرت پیش می‌آید که کسی ناراضی از طعم و غذاهای این رستوران از آن خارج شود. هر کسی که یک بار مزه غذاهای بی‌نظیر این باغ رستوران را چشیده باشد به یکی از مشتریان پر و پا قرص آن تبدیل خواهد شد. در این رستوران انواع کباب و غذاهای ایرانی سرو می‌شود. برای دیدن منو رستوران باغ شهر سمنان اینجا کلیک کنید.

  • آدرس باغ رستوران شب نشین اصفهان: اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۳۳۹۳۶۳۳

باغ رستوران شب نشین اصفهان

باغ رستوران شب‌های اصفهان

یکی دیگر از معروف‌ترین باغ رستوران‌های شهر زیبای اصفهان، باغ رستوران شب‌های اصفهان است. این باغ رستوران مانند سایر باغ رستوران‌های اصفهان آماده ارائه بهترین و با‌کیفیت‌ترین غذاهای ایرانی در یک فضای بی‌نظیر و جذاب است. قیمت منو و سایر خدمات ارائه شده در این رستوران به نسبت سایر باغ رستوران‌های اصفهان کمتر است و شما با هر سطح درآمدی می‌توانید به این رستوران سر بزنید. تنوع و کیفیت بالای منو باغ رستوران شب‌های اصفهان در کنار قیمت مناسب آن سبب شده است تا این باغ رستوران برای تولد اصفهان یک گزینه قابل تامل باشد.

  • آدرس باغ رستوران شبهای اصفهان: اصفهان، دستگرد، بلوار کشاورز، خیابان باغ فردوس، خیابان نوبهار
  • شماره تماس: 03137855333

رستوران ترنج

اگر به دنبال بهترین رستوران سنتی اصفهان هستید، رستوران ترنج می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. این رستوران که در محله جلفا قرار دارد در ابتدا یک خانه و بنای تاریخی بوده است. این رستوران که در کنار کلیسای هوانس قرار دارد، دارای دو بخش غربی و شرقی است. قسمت شرقی این خانه بعدها به آن اضافه شده است، اما ضلع غربی کاملا قدیمی است.

رستوران ترنج محلی زیبا و دیدنی در شهر اصفهان

در این رستوران علاوه بر سرو انواع غذا، انواع نوشیدنی‌های مختلف نیز سرو خواهد شد. در فصل‌های گرم سال شما می‌توانید در حیاط زیبا و با صفای این مجموعه بنشینید و لذت ببرید. در فصل‌های سرد سال نیز فضای داخلی خانه آماده پذیرایی از شما خواهد بود.

  • آدرس رستوران سنتی ترنج اصفهان: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس (خانه ترنج)
  • شماره تماس: 03136293788

 

رستوران شهرزاد اصفهان

رستوران شهرزاد یکی از رستوران‌های لاکچری اصفهان به شمار می‌رود. رستورانی لوکس که با تزئینات سنتی و اصیل ایرانی آراسته شده است. این رستوران سنتی اصفهان با نقاشی‌ها و آینه کاری‌های زیبا اصالت اصفهان را به رخ مراجعه کنندگان می‌کشد و هر کسی که وارد این رستوران لاکچری شود، محصور زیبایی آن خواهد شد.

رستوران شهرزاد اصفهان از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های اصفهان

شهرت این رستوران تنها به محیط زیبای آن باز نمی‌گردد، کیفیت غذاهای رستوران شهرزاد بسیار منحصر به فرد است و شلوغی همیشگی این رستوران می‌تواند، مهر تاییدی بر کیفیت بالای غذاهای سرو شده در این رستوران باشد. مهم نیست که عاشق پاستا باشید یا کباب، ناراضی از رستوران خارج نخواهید شد. در این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی با بالاترین کیفیت سرو می‌شوند.

  • آدرس رستوران شهرزاد اصفهان: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۰۴۴۹۰

*‌ رستوران‌های لاکچری اصفهان بسیار زیاد هستند و جای دادن آن‌ها در یک مقاله کار سختی است. از جمله سایر رستوران‌های لاکچری اصفهان می‌توان به رستوران ایتالیایی زاوا، رستوران شاندیز اصفهان، رستوران نیکان اصفهان و رستوران وی آی پی اشاره کرد.

رستوران سنتی نقش جهان

می‌توان رستوران نقش جهان را به عنوان مشهورترین رستوران سنتی اصفهان معرفی کرد، این رستوران زیبا که در دور میدان معروف و زیبای نقش جهان قرار دارد یکی از بهترین، زیباترین و بزرگ‌ترین سالن‌های غذاخوری شهر اصفهان به شمار می‌رود. اگر به دنبال آن هستید تا به مهمان‌های خارجی خود یک تجربه بی‌نظیر هدیه دهید، حتما آن‌ها را به این رستوران ببرید و اجازه دهید تا مزه یک کباب ناب ایرانی زیر دندان‌هایشان برود.

همان‌طور که در بالا اشاره شد این رستوران کاملا به میدان نقش جهان مشرف است، در ماه‌های گرم سال می‌توانید از فضای تراس این رستوران استفاده کنید و رفت و آمد افراد در میدان نقش جهان را مشاهده کنید. بهتر است بدانید که این رستوران میز و صندلی ندارد و شما باید بر روی تخت بنشینید. البته تخت‌های این رستوران به حدی بزرگ است که شما مشکلی برای جا نخواهید داشت.

 

رستوران سنتی نقش جهان اصفهان

  • آدرس رستوران سنتی نقش جهان اصفهان: میدان امام، نبش مسجد شیخ لطف‌الله
  • شماره تماس: 03132200729 – 03132203345

سخن پایانی

بی دلیل نیست که به این شهر لقب نصف جهان را داده‌اند، کافی است که تا یک بار به اصفهان سفر کنید به وضوح خواهید دید که اصفهان به تنهایی نیمی از تاریخ جهان را در دل خود جای داده است. در کوچه‌های اصفهان شما خانه‌های را می‌بینید که بیش از صد سال قدمت دارند. در اصفهان هزاران رستوران و کافی‌شاپ کوچک و بزرگ وجود دارد که به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌دهند، اما کدام را انتخاب کنیم؟

با توجه به تعدد کافه رستوران‌های شهر اصفهان، انتخاب بهترین رستوران، باغ رستوران و کافی‌شاپ اصفهان کار سخت و تقریبا محالی است. در این مقاله در خصوص رستوران باغ شهر اصفهان، باغ رستوران شبهای اصفهان، رستوران‌های لاکچری اصفهان، باغ رستوران برای تولد اصفهان و رستوران سنتی اصفهان صحبت شد. برای سفارش کباب اصفهان از باغ رستوران‌های معروف می‌توانید از طریق اسنپ فود نیز اقدام کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود