آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
2.7/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

رستوران شب‌نشین اصفهان در قلب نصف جهان

ترمه افضلی 01 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

معرفی رستوران شب‌نشین اصفهان

اصفهان یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران و نمادی از تاریخ کهن و هنر ایرانی است. این شهر با جاذبه‌های دیدنی فراوان به قطب گردشگری ایران بدل گشته است. این شهر توریستی دارای رستوران‌های بسیار زیادی است.

در این میان رستوران شب‌نشین اصفهان یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین رستوران‌های این شهر است. با رد شدن از کنار این رستوران عطر بی‌نظیر غذاهای اصیل ایرانی، شما را به داخل رستوران می‌کشاند تا با چشیدن طعم بی‌نظیر انواع غذای ایرانی، لذت بی‌پایان خوردن غذا را تجربه کنید.

رستوران شب‌نشین در محوطه‌ای سرسبز با آب و هوایی خوش و عالی بنا شده است. در باغ رستوران شب‌نشین برای وعده‌های نهار و شام از شما میزبانی خواهد شد. این رستوران با زیربنایی بزرگ، ظرفیت بالایی داشته و قادر به پذیرایی از 600 نفر است.

باغ رستوران شب‌نشین مکانی امن و آرام برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های تولد است. در آشپزخانه شب‌نشین بهترین غذاهای دریایی، ایرانی و بومی منطقه با بالاترین کیفیت طبخ و با تزئینی بسیار زیبا برای شما سرو خواهند شد.

رستوران شب‌نشین به صورت دو بخش مجزای داخلی و بیرونی طراحی شده و همراه با پخش موزیک زنده آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

 

باغ رستوران شب‌نشین مکانی زیبا با معماری خاص، پذیرای شما عزیزان است.

لذت خوردن غذایی لذیذ همراه با خانواده و دوستان در فضای داخلی رستوران شب‌نشین

رستوران شب‌نشین اصفهان نیز همچون رستوران باغ شهر اصفهان محیطی آرام با طراحی و دکوراسیون بی‌نظیر است. به منظور راحتی هر چه بیشتر مشتری‌ها و سپری کردن اوقاتی خوش، این رستوران در دو بخش داخلی و بیرونی طراحی شده است.

فضای داخلی شب‌نشین با میز و صندلی‌هایی استاندارد، محیطی خانوادگی و آرام، مناسب مجالس رسمی و قرارهای کاری است. سالن داخلی رستوران شب‌نشین با دکوراسیونی خاص و میز و صندلی‌های چوبی به رنگ قهوه‌ای که در چهار ردیف چیده شده‌اند، فضایی دلپذیر و پر از آرامش دارد.

دو طرف سالن غذاخوری این رستوران با پنجره‌هایی بزرگ احاطه شده که مزین به پرده‌هایی قهوه‌ای با طراحی مدرن هستند. سرویس غذاخوری و ظرف و ظروف و ادویه‌ها روی میزهای سالن داخلی همواره چیده شده و مرتب هستند تا خدمت‌رسانی به مشتری‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

 

در فضای بیرونی رستوران شب‌نشین، آرامش و آسودگی خاطر را تجربه کنید.

لذت خوردن غذا در فضای آزاد و سرسبز

باغ رستوران شب‌نشین از منحصربه‌فردترین و خاص‌ترین رستوران‌های اصفهان است که با پذیرایی از مراجعه‌کنندگان در فضای آزاد و سرسبز، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای آن‌ها به یادگار خواهد گذاشت.

علاوه بر سالن غذاخوری سرپوشیده، رستوران شب‌نشین اصفهان در باغی سرسبز با کلبه و آلاچیق‌های زیبا از مراجعه‌‎کنندگان استقبال می‌کند. معماری باغ رستوران شب‌نشین برگرفته از هنر معماری چینی است تا با تداعی قصرهای چینی در فضای سرسبز، رستوران با ظاهری خاص و متفاوت به عنوان گل سرسبد رستوران‌های اصفهان شناخته شود.

با توجه به معماری خاص و فوق‌العاده زیبای محوطه بیرونی رستوران، هر فردی در بدو ورود جذب زیبایی باشکوه این مجموعه می‌شود. طراحان رستوران شب‌نشین با ساخت ورودی بزرگ به شکل کلبه چینی که به دو مجسمه شیر و مشعل‌های مصنوعی و نورپردازی خاص مزین شده، هارمونی بی‌نظیری در دکوراسیون مجموعه ایجاد کرده‌اند.

دور تا دور بنای رستوران با حصار قلعه مانند سنگی گرفته شده تا رستوران حس و حال قصرهای چینی را بیشتر تداعی کند. آب‌نمایی زیبا در هم‌جواری آلاچیق‌ها در باغ رستوران بنا شده که هم بر زیبایی محوطه افزوده است و هم سبب دلچسب‌تر شدن هوا در تابستان خواهد شد.

درختان سر به فلک کشیده و سرسبزی بی‌نهایت فضای باز رستوران شب‌نشین اصفهان، لذت غذا خوردن در آنجا را دلچسب‌تر و خاطره‌انگیزتر می‌کند.

فضای بیرونی این رستوران با ترکیب خارق‌العاده از طبیعت و معماری چینی، فضایی شاد و صمیمی و دلنشین به وجود آورده که آرام‌بخش جان و روح افراد است.

آلاچیق‌های باغ رستوران شب‌نشین با فرش مزین شده‌اند و دور تا دور آلاچیق بالشتک‌هایی قرار داده شده تا زمینه راحتی بیشتر مراجعه‌کنندگان فراهم شود. برای صرف غذا در وسط هر آلاچیق میزی شیشه‌ای با ارتفاع کم قرار گرفته که غذا روی آن سرو خواهد شد.

 

در رستوران شب‎نشین اصفهان برای خود خاطره بسازید.

رستوران شب‌نشین محیطی امن و آرام با بیشترین امکانات رفاهی

رستوران شب‌نشین اصفهان مکانی آرام و دنج با بیشترین امکانات و خدمات رفاهی است. مدیریت باغ رستوران شب‌نشین به منظور رفاه حال بیشتر مشتری‌ها امکاناتی متعدد تدارک دیده که از میان آن‌ها می‌توان به ارائه اینترنت پرسرعت رایگان اشاره کرد.

مشتری‌های رستوران می‌توانند به راحتی به سیستم Wi-Fi رستوران متصل شده و با اینترنت رایگان از گشت و گذار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی لذت ببرند.

برگزاری موزیک زنده از دیگر خدمات رستوران شب‌نشین است. اجرای موزیک زنده فضا را دلنشین‌تر می‌کند و آرامش خاصی ایجاد خواهد کرد. همچنین خوردن غذا با اجرای موزیک زنده لذت دیگری دارد.

استفاده از سیستم تهویه هوا و امکان رزرو غیرحضوری و در اختیار قرار دادن کارت‌خوان آپ POS و موارد بی‌شمار دیگر از جمله امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده در رستوران شب‌نشین هستند.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی، باغ رستوران شب‌نشین در منطقه‌ای شلوغ و پررفت و آمد احداث شده است. مدیریت رستوران با توجه به این امر با ایجاد پارکینگ اختصاصی  این امکان را برای مشتری‌ها فراهم کرده که به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای ماشین‌های خود را در پارکینگ پارک کرده و از امنیت وسایل نقلیه خود اطمینان کامل داشته باشند.

در این رستوران امکانات ویژه افراد معلول و ناتوان ارائه می‌شود تا این دسته از مردم نیز امکان تفریح و خوش‌گذرانی در محیط‌های شاد و مفرح عمومی را داشته باشند.

 

در فضای سرسبز و شیک محوطه بیرونی شب‌نشین، لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذاها را میل کنید.

کیفیت غذاها و منوی رستوران شب‌نشین اصفهان چگونه است؟

علاوه بر نحوه معماری و طراحی فضای داخلی و بیرونی رستوران، منوی غذای رستوران یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب رستوران است. منوی رستوران شب‌نشین اصفهان یکی از قوی‌ترین خصوصیت‌های این رستوران به شمار می‌آید.

رستوران شب‌نشین اصفهان با داشتن منویی پر از غذاهای متنوع و باکیفیت از جمله محبوب‌ترین رستوران‌های اصفهان با بیشترین تعداد مشتری است.

سرآشپز حرفه‎‌ای این رستوران با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه غذاهایی متنوع و باکیفیت عالی و طعم بی‌نظیر را طبخ می‌نماید از این رو همواره بالاترین نمره را از مشتری‌ها دریافت می‌کند.

منوی رستوران شب‌نشین تنوع زیادی دارد از جمله محبوب‌ترین غذاهای موجود در منوی این رستوران خوراک ماهی قزل‌آلا، جوجه چینی با سس تاتار، سینه مخصوص سه نفره و سینه مخصوص شش نفره شب‌نشین، باقالی پلو با گوشت گردن، جوجه کباب ران مخصوص هستند.

کباب شیشلیک، باقالی پلو با ماهیچه، فیله‌کباب سالمون با سس رمولاد، جوجه کباب بختیاری، کباب میکس، کباب باغی بلدرچین، باقالی پلو با شنیسل ماهی قزل‌آلا، کباب فیله پیچ، کباب کوبیده گوسفندی و باقلا پلو با ماهی شوریده مخصوص نیز از دیگر غذاهای عالی و خوشمزه باغ رستوران شب‌نشین هستند.

به یاد داشته باشید که در این رستوران حتما خورشت ماست اصفهانی را تست کنید. خورشت ماست اصفهانی از غذاهای بومی اصفهان است که در رستوران شب نشین با دستور پخت ویژه طبخ می‌شود.

در این رستوران یک بخش مجزا به اسم سالاد بار وجود دارد که با انواع سالادهای ایرانی و خارجی رنگارنگ و خوشمزه از شما عزیزان استقبال می‌کند.

لازم به ذکر است که قيمت غذاهای رستوران شب‌نشین اصفهان در مقایسه با حجم و کیفیت آن‌ها بسیار مناسب و منصفانه است.

 

بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را در باغ رستوران شب‌نشین میل کنید.

اما اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که به خوردن غذاهای فست فودی علاقه دارند، می‌توانید از طریق اسنپ‌فود با بهترین فست فود آنلاین اصفهان آشنا شوید.

جمع‌بندی

رستوران شب‌نشین اصفهان دارای پرسنلی کاملاً حرفه‌ای و مجرب است که با خوش‌رویی و نهایت احترام و ادب به مشتری‌های عزیز سرویس‌دهی می‌کنند. گارسون‌های خوش‌رفتار شب‌نشین همگی با لباس‌های فرم یک رنگ و رعایت بهداشت کامل در کوتاه‌ترین زمان سرویس‌دهی را انجام می‌دهند.

این رستوران در فضای داخلی و بیرونی با دکوراسیونی عالی و میزهای VIP از مراجعه‌کنندگان پذیرایی می‌کند. فضای داخلی رستوران با طراحی مدرن بسیار شیک و مجلل جلوه می‌کند و محوطه بیرونی آن نیز به صورت یک باغ سرسبز با تلفیقی از هنر معماری چینی طراحی شده است.

آلاچیق‌های زیبا و آب‌نمای منحصربه‌فرد باغ در کنار درختان عظیم و بزرگ و گل و گیاهان خوش عطر و خوش رنگ، فضایی صمیمی و دلنشین به وجود آورده تا افراد به دور به‌دوراز هوا و ناهنجاری‌های روزمره در آنجا به استراحت بپردازند.

رستوران شب‌نشین محیطی عالی و مناسب برای برگزاری مراسم‌ها و دورهمی‌های دوستانه و تولد است. طبق نظرات در مورد رستوران شب‌نشینن، قیمت تولد در رستوران شب‌نشین اصفهان در این رستوران بسیار شیک و زیبا به نسبت سایر رستوران‌ها پایین‌تر است.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود