آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
دسته‌بندی نشده
3/5 - (5 امتیاز)
4

معرفی رستوران خوشا شیراز و لذت صرف غذا در محیطی آرام

ترمه افضلی 01 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

در پایتخت فرهنگ ایران در شهر شیراز یک رستوران با دکوراسیون زیبا وجود دارد که حسی بی‌نظیری را در افراد عاشق غذا به ارمغان می‌آورد. رستورانی با نام خوشا شیراز حس آرامش و فرهنگ ایرانی را با هر غذایی که سرو می‌شود، به مشتریان خود بخشیده است.

محیط باغ رستوران خوشا شیراز مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی است

رستوران خوشا شیراز با دکوراسیون فوق العاده، چشم نواز، محیط زیبایی را برای مراجعه‌کنندگان ایجاد کرده است. غذاهای لذیذ با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و تهیه آن‌ها توسط اساتید آشپزی، لذتی را برای مشتریان خود به همراه آورده است.

همچنین مگر می‌شود حرف از شیراز زد و به تاریخ و فرهنگ و مخصوصاً به غذای آن توجه نکرد.  غذا‌های سنتی بسیار معروف و خوش طعم شیراز که بین ما ایرانیا طرفدار زیادی دارد.

اگر به شیراز سفر کرده باشید مطمئناً دنبال رستورانی می‌گردید که سبک محلی شیراز را داشته باشد تا از غذا‌های سنتی آن لذت ببرید. پس با ما همراه باشید تا رستوران معروف و محبوب شیراز را به شما معرفی کنیم همچنین اگر به دنبال کافه ایی در شیراز می‌گردید  رستوران عمارت فیل را پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی باغ رستوران خوشا شیراز

مسلماً هنگامی وارد یک رستوران می‌شوید در درجه اول چه چیزی شما را جذب می‌کند؟

بله، دکوراسیون و فضای آن رستوران.

فضای جذاب و سنتی و محیط با آرامش در نگاه اول خیلی تاثیر می‌گذارد. رستوران خوشا شیراز یکی از معروف ترین رستوران‌های شیراز است که فضای زیبا و مملو از آرامشی دارد. همچنین هر قسمتی از دکوراسیون مرتبط با سنت شیراز می‌باشد. موزیک زنده یکی از پارامترهای مهمی به شمار می‌آید که به این رستوران آرامش بخشیده است.

 

نمای زیبای رستوران به سبک سنتی ساخته شده است

 

آدرس رستوران خوشا شیراز

 

  • آدرس:بولوار صنایع روبروی گلدشت حافظ
  • ساعت کاری:12 تا 00:30
  • تلفن: 07136504324
  • امکانات:فضای باز، پارکینگ، پرداخت الکترونیک، صندلی
  • سبک آشپزی:ایرانی سنتی
  • پیج اینستاگرام رستوران خوشا شیراز: khoshashiraz_collection

باغ رستوران خوشا شیراز منو

 

شیراز یکی از شهرهایی است که به دلیل تاریخ و فرهنگ خود، خوراکی‌های سنتی بسیاری دارد که اگر به شیراز سفر کرده باشید حتماً به سراغ این نوع غذا ها خواهید رفت در ادامه چند نمونه از این نوع غذا ها را به شما معرفی می‌کنیم:

 

1- کله پاچه: همه جای ایران کله پاچه طبخ می‌شود اما در کنار آن سبزیجات محلی و ترشیجات محلی شیراز طعم متفاوتی را ایجاد می‌کند.

 

2- شیرین پلو: غذایی که به عنوان یکی از غذاهای مجلسی و پرطرفدار در ایران شناخته می‌شود، شیرین پلو است. شیرین پلو، یکی از انواع پلوهای ایرانی است که معمولاً با استفاده از گوشت مرغ تهیه می‌شود. البته در برخی شهرها، این مورد با استفاده از گوشت قرمز نیز طبخ می‌شود.

3- پیازکوفته: غذایی که اصالت و تاریخچه ایرانی دارد، کوفته است که با استفاده از مواد و روش‌های متنوع طبخ می‌شود. کوفته سبزی شیرازی، یکی از انواع کوفته‌هایی است که در مقایسه با سایر انواع، سبزی بیشتری دارد.

 

4- فسنجان: در شهر شیراز، معمولاً با استفاده از مرغ ریش ریش شده، فسنجان تهیه می‌شود که باعث می‌شود خورشت لعاب بیشتری داشته و همچنین غلیظ و خوشمزه‌تر شود. علاوه بر این، حس خوبی که از دیدن روغن گردو روی خورشت و طعم عالی آن به دست می‌آید، نمی‌توان با هیچ‌چیز مقایسه کرد.

 

5- ماهی تن: این غذا با سبزی خشک، پیاز و سیب‌زمینی سرخ شده سرو می‌شود و یکی از غذا‌های  پرطرفدار شیراز است.

 

6- باقالی پلو: باقالی پلو، یکی از غذاهایی است که در شیراز محبوبیت بسیاری دارد. باقالی پلو، همانند سایر غذاهای سنتی شیراز، با استفاده از ماهیچه‌ی گوسفندی یا مرغ تهیه می‌شود.

 

7- قیمه: یکی از غذاهای محبوب در بین ما ایرانیان، خورش قیمه است. این غذای سنتی ایرانی، طوری در فرهنگ ما ریشه کرده است که در تنوع غذایی امروزی نیز، همچنان محبوبیت ویژه‌ای دارد. خورشت قیمه شیراز از ان دسته از غذا‌هایی می‌باشد که هر کس به شیراز رفته‌است آن را امتحان می‌کند.

 

8- خوراک بادمجان: خوراک بادمجان، یکی از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که یکی از غذاهای استان فارس می‌باشد. این خوراک شیرازی از انواع دیگر خوراکی‌های معروف در شیراز است. بادمجان در شیراز بسیار محبوب است و معمولاً با استفاده از گوشت چرخ کرده، لوبیا چیتی و سبزی معمولی تهیه می‌شود.

 

به طور کل، غذاهای شیرازی وابسته به فرهنگ و تاریخ این شهر قدیمی و فرهنگی می‌باشد. غذاهای عالی شیرازی را به راحتی می‌توان از رستوران‌ها و کافه‌های محلی این شهر سرو کرد. حالا که غذا‌های شیراز را می‌شناسید به راحتی می‌توانید آن را از رستوران خوشا شیراز تهیه کنید و یا آن را از طریق اسنپ فود سفارش دهید.

رستوران خوشا شیراز همانطور که گفتیم غذا‌های ایرانی سرو می‌کند اما برای آن دسته از افرادی که حتی به دنبال غذای ایرانی هم نمی‌باشند غذا مختلفی مانند انوع فست فود‌ها را هم سرو می‌کنند در بخش زیرین منو رستوران را مشاهده میکنید که شامل پیش غذا، غذای ایرانی، منوی فرنگی، شیک‌ها، دسر‌ها و … می‌باشد و تنوع غذایی بالای آن هر مراجعه کننده‌ای را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

طعم متفاوت غذای ایرانی را  در رستوران خوشا شیراز تجربه کنید

  • انواع چلو
  • انواع فست فود
  • آبگوشت
  • انواع بستنی و گلاسه
  • آیس‌پک
  • انواع شیک
  • عرقیات گیاهی
  • انواع کیک (کیک شکلاتی، کیک بستنی، کیک ساده و…)
  • آبمیوه‌های طبیعی
  • سالاد میوه
  • موهیتو، لیموناد و…
  • چای (سرویس چای کامل، چای سبز دونفره و انواع دمنوش‌ها)
  • پک میو

بررسی و نقد باغ رستوران خوشا شیراز

شما هنگامی که به رستورانی می‌روید و اگر برایتان نا‌آشنا باشد احتمالاً از چد نفر سوال می‌کنید. یا در مورد آن در سایت‌های مختلف بررسی لازم را انجام می‌دهید اما این کار کمی زمان‌بر است در این قسمت تصمیم گرفته‌ایم خودمان این تحقیقات را انجام دهیم و در چند خط نظرمان را در مورد این رستوران با شما به اشتراک بگذاریم تا تصمیمتان را برای سفارش در این رستوران نهایی کنید.

نمای سنتی و چوبی رستوران، حس خوبی را به وجود می‌آورد

طبق بررسی‌های صورت گرفته این رستوران در فضایی نسبتا بزرگ ساخته شده است که استفاده از اتاقک، آلاچیق، میز و صندلی را برای مهمانان فراهم کرده است. پذیرایی با سرعت بالا انجام می‌شود. و همچنین دارای پخش موزیک زنده می‌باشد.

البته ناگفته نماند که قیمت غذاهای خوشا شیراز، ممکن است نسبت به برخی دیگر از رستوران‌ها بالاتر باشد، اما با وجود عملکرد و فضای مناسب و امن و سرویس دهی خوب، این مبالغ کاملا مناسب هستند.

بنظر می‌رسد این رستوران برای دورهمی‌های خانوادگی بسیار مناسب است و دارای غذای با کیفیتی است اما شما می‌توانید برای تست کیفیت غذا برای نمونه سفارش انلاین دهید که تا در مورد کیفیت غذا مطمئن شوید.

سفارش آنلاین از رستوران خوشا شیراز

معمولاً زمان‌هایی وجود دارد که اصلاً حوصله رفتن به رستوران را ندارید ولی خیلی دوست دارید غذای با کیفیت سفارش دهید. و یا همانطور که گفته شد آخر هفته‌ها ممکن است این رستوران شلوغ باشد و یا دورهمی خانوادگی و کیفیت غذا برایتان مهم است.

پس جای نگرانی نیست، اسنپ فود همراه شماست. شما می‌ توانید از طریق این لینک خرید آنلاین کباب شیراز، وارد صفحه سفارش شوید و غذای دلخواه خودتان را از بهترین رستوران‌های شیراز سفارش دهید تا در کمترین زمان غذا بدست شما برسد. در ضمن اگر تجربه‌ایی از رستوران خوشا شیراز دارید با ما به اشتراک بزارید تا از نظرات و تجربه‌تان دیگران استفاده کنند.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(4 دیدگاه)

david
09 خرداد 1402

فقط بگم که چون باغ رستورانه ورودی داره ولی واقعا به نظر من ارزششو داره, غذا ها خوب بودن و فضا خیلی خیلی دلچسبمون بود. پیشنهاد میکنم سری بزنید به اینجا با خانواده. این مقاله رو دوست داشتم

  • ترمه افضلی
    09 خرداد 1402

    سلام دوست عزیز, خیلی خوشحالیم که از این مقاله خوشتون اومده و ممنونیم که برامون کامنت گذاشتید و نظر و تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید. اگر دنبال چنین مطالبی درباره رستوران های شیرتز هستید پیشنهاد میکنم مطلب زیر که درباره دنیای سوخاری شیراز نوشته شده است را هم حتما مطالعه کنید. https://blog.snappfood.ir/معرفی-کامل-غذای-بیرون-بر-شهر-غذای-شیراز

hosein
09 خرداد 1402

خیلی باغ رستوران قشنگ و با صفاییه, مرسی از مطلبتون من اینجا رو نمیشناختم خودم. برای خانواده و مهمونی عالیه فضاش, غذاهاش هم نشبت به قیمت خوب بود و کلا تجربه خوبی بود. مرسی

  • ترمه افضلی
    09 خرداد 1402

    سپاس گزاریم که کامنت گذاشتید و تجربه خودتون رو در این باره با ما و دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید. اگر دنبال رستوران گردی در شیراز هستید پیشنهاد میکنم به مطلب زیر که درباره رستوران بیرون بر شهر غذای شیراز نوشته شده است هم سری بزنید. https://blog.snappfood.ir/معرفی-کامل-غذای-بیرون-بر-شهر-غذای-شیراز

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود