آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
1

رستوران عمارت فیل؛ لذت صرف غذا در محیطی سنتی

ترمه افضلی 10 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

 

نمای سنتی رستوران حس سفر به گذشته را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد

در محله زند در شهر شیراز، رستوران‌های سنتی زیادی با فضای دلنشینی وجود دارند که توجه مسافرین و همشهریان گرامی را به خود جلب کرده‌ است. در میان رستوران‌ها، یک رستوران با عمارت قدیمی و زیبای خود با نام رستوران عمارت فیل مسافرین زیادی را به سمت خود جذب کرده است که دارای فضایی دلنشین و چشم نواز، غذاهای خوشمزه و متنوع، طراحی داخلی زیبا و تمیز، ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب است که یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای گردشگران و بازدیدکنندگان شیراز می‌باشد.

غذاهای سنتی شیراز به دلیل خوش‌مزه بودن در بین ایرانیان طرفدار بسیاری دارند. اگر به شیراز سفر کرده‌اید، حتما دنبال یافتن یک رستوران محلی هستید که غذاهای سنتی آن با سبک محلی سرو شوند.

با ما همراه باشید تا یکی از بهترین رستوران‌ شیراز را به شما معرفی کنیم. در ضمن یکی دیگر از بهترین رستوران‌های شیراز، رستوران خوشا شیراز می‌باشد که هر دو رستوران دارای کیفیت بالای غذایی هستند.

 

این رستوران محیطی امنی را برای دورهمی‌های خانوادگی فراهم کرده است

محیط و تاریخچه رستوران عمارت فیل

 

اقامتگاه سنتی فیل شیراز در قلب بافت قدیمی این شهر و خیابان کریم خان زند قرار دارد. این رستوران در منطقه تاریخی زند تاسیس شده است.

این اقامتگاه، یک بنا ارزشمند از دوران قاجار است که پس از بازسازی‌ها به ثبت ملی رسیده است.

همچنین عمارت فیل یکی از رستوران‌های معروف و تاریخی در شهر شیراز است که به عنوان یکی از مهمترین و مشهورترین رستوران‌های ایران شناخته می‌شود.

عمارت فیل با حفظ فضای سنتی خود، با استفاده از منویی بسیار متنوع و شامل انواع غذاهای شیرازی ، مورد توجه و علاقه مردم شیراز و مسافران است. تزئینات داخلی و بارزی از تمدن ایران قدیمی، نقش برجسته آن رستوران را بیشتر کرده است.

اقامتگاه سنتی فیل، شامل اتاق و سوئیت‌هایی است که در حاشیه حیاط قرار دارند و با وجود رستوران و کافه که در آن وجود دارد، مشتریان می‌توانند به راحتی وعده‌های غذایی خود را سفارش دهند.

همچنین، محیط داخلی رستوران عمارت فیل شیراز بسیار شیک و زیبا است و توسط طراحان دکوراسیون بسیار خوبی طراحی شده‌است و فضای دلنشین و آرامش‌بخشی را ایجاد کرده‌است و کسانی که به دنبال لحظاتی خوش همراه با خانواده هستند، این رستوران گزینه مناسبی می‌باشد.

 

عمارت فیل شیراز کجاست؟

 

  • آدرس عمارت فیل: شیراز – بازارچه،خیابان کریم خان زند،پلاک 11
  • ساعت کاری:12 تا 24
  • تلفن: 07132231466
  • امکانات:فضای باز، پارکینگ، پرداخت الکترونیک، صندلی ، میراث فرهنگی
  • سبک آشپزی:ایرانی

 

رستوران عمارت فیل: منو

 

شهر شیراز با داشتن تاریخچه و فرهنگی بی‌نظیر، بخش عمده‌ای از خوراکی های سنتی کشورمان را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهد. انواع غذا‌های سنتی شیرازی که با ترکیبات و طعم‌های محلی تهیه می‌شوند، به شدت محبوب بوده و شهر شیراز را به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشورمان می‌شناسند.  دلایل این محبوبیت را می‌توان در ترکیبات متنوع این غذاها، طعم و مزه‌ی بی‌نظیر این خوراکی‌ها، همراه با بافت و ساختار منحصر به فرد منطقه، جست‌وجو کرد.

کله پاچه، شیرین پلو، پیازکوفته، فسنجان، ماهی تن، باقالی پلو، قیمه و خوراک بادمجان، از انواع غذاهایی هستند که طعمی خاص و متفاوت با غذاهای شهرهای دیگر دارند

عطر و رنگ غذا در این رستوران بی‌نظیر می‌باشد

رستوران عمارت فیل همانطور که گفتیم غذا‌های متنوعی را سرو می‌کند که شامل غذا‌های سنتی و.. می‌باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم از منو زیر یک نگاهی به غذای سنتی آن بیندازید. همچنین سالاد شیرازی یکی از انواع سالادهای پرطرفدار در سراسر ایران است. این سالاد ترکیبی از خیار، گوجه‌فرنگی، پیازنعناع و سیر ساخته می‌شود.

از کباب درباری در منوی رستوران غافل نشوید که یکی از غذاهای خوش طعم این رستوران است. کباب درباری یکی از انواع کباب‌های محلی ایران است که از گوشت مرغ، گوشت چرخ کرده، پیاز و ادویه تهیه می‌شود. گوشت چرخ‌شده و بدون چربی در آن استفاده می‌شود.

 

 

  • چلوکباب
  • چلوجوجه
  • کباب درباری
  • کباب بختياری
  • شيشليک
  • ماهيچه
  • انواع سالاد
  • انواع نوشيدنی

 

 رستوران عمارت فیل نظرات

همانطور که گفتیم شیراز شهری است با تاریخ و فرهنگ غنی، بسیاری از مسافران و گردشگران در این شهر هستند تا از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی آن بازدید کنند.

هنگامی که در این شهر هستید، مطمئناً بعد از تماشا جاذبه‌ها به‌دنبال رستوران مناسب برای صرف وعده غذایی هستید. جست و جو کردن یک رستوران مناسب می‌تواند کمی زمان‌بر باشد. همچنین چند مورد از پارامترهایی که بر انتخاب رستوران تاثیر می‌گذارد را برایتان آورده‌ایم تا در وهله اول رستوران خوب دارای چه ویژگی است.

بطور کلی، غذاهای موجود در رستوران نمایانگر کیفیت رستوران می‌باشد. رستوران خوب باید از نظر کیفی و غذایی منحصر به فرد داشته باشد.

همراه با کیفیت غذا، محیط رستوران نیز می‌تواند احساس خوبی را به مشتریان منتقل کند. بهتر است رستورانی که محیط آن دلپذیر، مدرن و نوآور باشد، را انتخاب کرد.

 در ضمن رستوران‌های خاص و رفاهی غالباً هزینه بیشتری دارند. بنابراین، بهتر است که رستورانی را انتخاب کنید که قیمت غذاهایش با توجه به مهارت‌های آشپزان و کیفیت مواد اولیه معقول و منصفانه است.

 

پرسنل رستوران نیز می‌تواند تجربه مشتریان را به خوبی یا بد هدایت کند. علاوه بر این، بهتر است که رستورانی انتخاب کشید که به نظافت آن می‌توانید حسابی اعتماد کنید.

در این قمست بعد از تحقیقات لازم از رستوران عمارت فیل به بررسی این رستوران پرداختیم تا شما بتوانید به آسانی تصمیم خود را بگیرید.

 

این رستوران با تمامی خدمات مسافران، اتاق های اقامتی و اقامتگاه سنتی خود، غذاهای خوب و با کیفیت و فضای دلنشین، برای بازدید کنندگان به همراه دارد بنظر می‌رسد آن‌هایی که به دنبال گردشگری در شیراز هستند، خانه فیلی شیراز یک مقصد بی نظیر باشد.

سالاد شیرازی و نوشیدنی‌های سنتی در فصل گرم سال حس متفاوتی را ایجاد می‌کند

غذاهای این رستوران با مواد اولیه تازه تهیه شده اند و این امر، نشان‌دهنده کیفیت بالا و مرغوب بودن آن است. هر چند قیمت غذاها نسبت به بعضی از رستوران‌ها شاید کمی بیشتر باشد، اما با توجه به کیفیت غذای این رستوران، این امر چندان مهم نمی‌باشد.

فضای این رستوران بسیار دلنشین است و همراه با موسیقی مناسب می‌باشد. خدمات گسترده و برخورد فوق العاده مودبانه و جذاب این رستوران، باعث می‌شود که مسافران از آن لذت ‌ببرند و آن به خاطر بسپارند.

 سفارش آنلاین غذا

در فصل‌های شلوغ شهر و حتی در تعطیلات ، بهتر است قبل از رفتن به رستوران عمارت فیل تماس بگیرید و میز را رزرو کنید یا سفارش آنلاین غذا می‌تواند یکی از بهترین راه حل‌ها باشد.

سفارش آنلاین غذا به دلیل شلوغی زیاد و یا دردسرهای حضوری می‌تواند یکی از بهترین راه حل‌ها باشد. با سفارش آنلاین غذا نیازی به حضور شخصی در هر رستورانی برای سفارش غذا نخواهید داشت، همچنین می‌توانید وقت خود را برای کارهای مهم‌تر بگذارید. به کمک سفارش آنلاین غذا می‌توانید انواع غذاهای مختلف را از رستوران‌های مختلف به سادگی سفارش دهید. یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین غذا، این است که می‌توانید به راحتی محصولات و پیشنهادات ویژه رستوران را دریافت کنید و از تخفیفات روزانه بهره‌مند شوید. به همین دلیل، سفارش غذا آنلاین از جمله راه‌حل‌های خوب است.

بنابراین، شما دیگر نیازی به حضور شخصی در رستوران برای سفارش غذا ندارید. در این حالت، اسنپ فود می تواند پاسخگوی شما باشد. شما می‌توانید از طریق خرید لینک‌هایی مانند خرید آنلاین کباب شیراز وارد صفحه سفارشات شده و به راحتی می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود