آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
1

معرفی یکی از رستوران‌های دلپذیر کرمان؛ رستوران دودکش کرمان

ترمه افضلی 17 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

کرمان یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی با مردمانی خونگرم و مهمان نواز است. هر کجای ایران که باشید باید حداقل یکبار از این شهر دیدن کنید و از جاذبه‌های دیدنی و فرهنگ غنی آن لذت ببرید. قطعا یکی از مواردی که در سفر به هر شهری می‌تواند جذاب و خاطره انگیز باشد، غذاهای خوشمزه و رستوران‌های باکیفیت آن شهر است.

درست است که غذاهای سنتی و ایرانی طرفداران زیادی دارند اما برخی مواقع خوردن غذاهای فرنگی نیز تجربه‌ای بسیار جدید و جذاب برای شما به همراه می‌آورد. در این مقاله از اسنپ فود نیز قصد داریم تا به معرفی رستوران فرنگی دودکش کرمان بپردازیم. فضایی بسیار زیبا و دنج که خاطره‌ای بسیار عالی و ماندگار از سفر به کرمان برای شما رقم می‌زند.

رستوران دودکش کرمان یکی از بهترین رستوران‌های فرنگی این شهر محسوب می‌شود.

رستوران دودکش کرمان

دودکش یکی از رستوران‌های فرنگی در شهر کرمان است که به عنوان رستورانی فوق العاده شیک و لوکس شناخته می‌شود. رستورانی با 60 نفر ظرفیت و فضایی بسیار شیک و زیبا است. شما می‌توانید برای انواع مهمانی‌ها، دورهمی‌های دوستانه و … از این فضا استفاده کنید. اگر یکبار به فضای داخلی رستوران قدم بگذارید از فضای زیبا و بوی خوش و مطبوع فضا، متوجه کیفیت بالای این مجموعه می‌شوید.

پرسنل این مجموعه کاملا حرفه‌ای و آموزش دیده هستند و با اخلاق و برخورد مناسب، شبی خاطره‌ انگیز را برای شما رقم می‌زنند. کیفیت این مجموعه بسیار بالاست و با توجه به کیفیت، در سطح قیمتی بسیار مناسبی نیز قرار گرفته است. خدمات اینترنت رایگان نیز در این رستوران ارائه می‌شود که از ویژگی‌های مهم و قابل توجه محسوب می‌شود.

رستوران فرنگی دودکش کرمان دارای پارکینگ است تا مشتریان برای پارک ماشین خود دغدغه‌ای نداشته باشند. همچنین ارسال به پیک داشته و می‌توانید از هرکجای شهر سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل دریافت کنید. امکان برگزاری جشن‌های با تعداد کم نیز در این مجموعه وجود دارد.

فضایی بسیار زیبا و بی نظیر در کنار کیفیت عالی غذا، تجربه‌ای لدت بخش در رستوران دودکش کرمان

منوی رستوران

منوی متنوع این رستوران با کیفیت فوق العاده مواد اولیه باعث شده تا خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاها در آن سرو شوند. انواع مختلفی از غذاهای فرنگی مانند پاستا، سالاد، استیک، انواع غذاهایی دریایی، کره‌ای و باربیکیو در این رستوران سرو می‌شوند.

ازجمله مزیت‌های کافه رستوران دودکش کرمان این است که امکان سرو صبحانه نیز وجود دارد. تنوع بالایی از صبحانه‌های کامل و مقوی سرو شده تا تمام افراد با هر سلیقه و ذائقه‌ای بتوانند صبحانه موردعلاقه خود را میل کنند. منوی غذای این مجموعه در جدول‌های زیر آمده است. تمام غذاهای موجود در منو توسط بهترین و حرفه‌ای‌ترین سرآشپزها تهیه و آماده می‌شوند تا لذت خوردن غذا برای شما چندین برابر شود.

ویژه باربیکیو غذای سرآشپز پاستا و ساندویچ کوکتل و آبمیوه
بشقاب میکس شاه میگو پاستا مخصوص سوپرایز
بشقاب میکس مرغ استیک ماهی پاستا آلفردو لانکچری
بشقاب سبزیجات استیک فیله سبزیجات لیموناد
بشقاب میکس گوشت استیک بوقلمون کمبو گوشت مخصوص آبمیوه فصل
بشقاب میگو استیک مرغ کمبو چیکن تندوری تراپیکال
چیکن رول کمبو چیکن گریل موهیتو
آیس کافی

 

صبحانه کافی شاپ نوشیدنی گرم
صبحانه انگلیسی چیپس پنیر دبل اسپرسو
پشت اگز سیب زمینی مخصوص قهوه فرانسه
وافل اسفناج وافل شکلاتی کاپوچینو
آیرون چیز کیک موکا
صبحانه سلامت شیک بلوبری کافه لاته
نیمرو سرآشپز بستنی مخصوص لاته ماکیاتو
چای تکنفره ساندویچ کلاب آفوگاتو
فرنچ تست فیله تندوری قهوه سبز
کرپ کیک شکلاتی سینگل اسپرسو
وافل شکلاتی شیک نوتلا قهوه ترک
املت فرانسوی شیک وانیل نوتلا کافه
صبحانه سرد هات چاکلت
فرنچ پرس آمریکانو
سرویس چای یونانی
کاپوچینو مکزیکی

 

با نگاهی به نظر مشتریان این مجموعه می‌توان متوجه کیفیت بی نظیر و برخورد عالی پرسنل آن‌ها شد. طعم و مزه فوق العاده غذاها در کنار کیفیت عالی مواد اولیه، لحظات خوشی را برای شما رقم می‌زند.

منوی رستوران شامل انواع مختلفی از غذاهای فرنگی با کیفیتی بسیار بالا است.

آدرس رستوران دودکش کرمان

این رستوران در كرمان، انتهای بلوار جمهوری، بعد از بلوار رضوان، مجتمع تجاری میلاد واقع شده است. دسترسی به این مجموعه بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید از کیفیت و خدمات آن بهره‌مند شوید. ساعت کاری مجموعه از 7 صبح تا 12 شب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره رستوران دودکش در کرمان و همچنین رزرو میز می‌توانید با شماره 03432823531 تماس بگیرید. دودکش قطعا انتخابی بسیار متفاوت و جدید نسبت به سایر رستوران‌های شهر کرمان خواهد بود. توصیه می‌شود حتما از این رستوران دیدن کنید و تجربه لذت بخش حضور در آن و میل کردن غذاهای خوشمزه و جدید را از دست ندهید.

دسترسی به این رستوران ساده است و می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنید.

رستوران ساحل کرمان

رستورانی باکیفیت و عالی، در کنار کارکنانی مودب و خوش برخورد و مهم‌تر از همه کیفیت غذای بسیار بالا همگی از مشخصات رستوران ساحل کرمان هستند. فضای بسیار زیبا و تمیز که می‌تواند لذت غذا خوردن را برای شما چندین برابر کند. این رستوران در بلوار حمزه واقع شده و دسترسی مناسبی به بسیاری از هتل‌های شهر کرمان دارد. از این رو می‌توانید به راحتی به آن جا مراجعه کرده و طعم لذیذ و بی نظیر غذاهای آن را بچشید. در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای ایرانی با طعم و مزه اصیل و خاطره انگیز سرو می‌شود.

انواع غذاهای ایرانی، دریایی، خوراک‌ها، نوشیدنی‌ها و … با بهترین طعم و کیفیت در رستوران ساحل کرمان سرو می‌شوند. فضایی آرامش بخش در کنار غذاهای خوشمزه و باکیفیت از مشخصات این رستوران هستند. با نگاهی به نظرات کاربران پیرامون این رستوران می‌توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد.

رستوران ساحل کرمان، رستورانی با کیفیت بی نظیر در شهر زیبای کرمان است

رستوران ساحل در موقعیت جغرافیایی مناسبی نیز قرار گرفته است. مکان‌هایی مانند رستوران اسپاخو، رستوران مکث، ساختمان پزشکان ایرانیان، بازار موبایل ایران و … در نزدیکی این رستوران واقع شده‌اند. همچنین برای دسترسی به آن می‌توانید به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنید. ایستگاه اتوبوس بلوار حمزه در نزدیک‌ترین محل به رستوران ساحل قرار دارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

سفارش برگر از طریق اسنپ فود

اسنپ فود از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ اسنپ است که در زمینه ارائه خدمات متنوع و سفارش و تحویل غذا فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از طریق اسنپ فود هر نوع غذایی را از هر رستوران، غذاخوری، فست فود و … سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. اگر در سفر به کرمان فرصت کافی برای رفتن به فست فودها و رستوران‌های مختلف شهر را ندارید می‌توانید از طریق سفارش آنلاین برگر کرمان غذاهای موردنظر را سفارش داده تا در هتل خود تحویل بگیرید.

سخن آخر

کرمانی شهری زیبا و خاطره انگیز است که هر سال گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. همین موضوع سبب شده تا انواع مختلفی از رستوران‌های ایرانی و فرنگی، فست فودها و سالن‌های غذاخوری در این شهر راه اندازی شود. رستوران دودکش از رستوران‌های فرنگی تأسیس شده در این شهر است که انواع مختلفی از غذهای فرنگی را با بهترین کیفیت تهیه می‌کند.

در رستوران دودکش تمام وعده‌ها و میان وعده‌ها طبخ شده و از ساعت 7 تا 12 در حال سرویس دهی به مشتریان عزیز است. کرمانی‌ها و تمام افرادی که از سراسر دنیا به کرمان سفر می‌کنند، باید از این رستوران دیدن کنند تا خاطره‌ای جذاب و ماندگار برای آن‌ها باقی بماند. علاوه بر آن برای برگزاری جشن‌ها و دوهمی‌های دوستانه و خانوادگی با تعداد پایین نیز مناسب است.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود