آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

‌ معرفی رستوران ساحل کرمان، رستورانی فوق العاده باکیفیت در شهر زیبای کرمان

ترمه افضلی 17 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

‌کرمان یکی از شهرهای بسیار زیبای ایران است. این شهر به دلیل آمار بالای گردشگر در طی سال و مخصوصا ایام تعطیل، دارای امکانات رفاهی بسیار متنوعی مانند رستوران و هتل است. رستوران‌ها تنوع بالایی داشته و انواع مختلفی از غذاهای سنتی، فرنگی، فست فودها و … را سرو می‌کنند.

رستوران ساحل کرمان یکی از رستوران‌های بسیار جذاب در این شهر است که نزد مردم کرمان نیز بسیار محبوب است. محبوبیت آن نیز علاوه بر طعم بی نظیر غذاها، به دلیل فضای عالی و دلنشین، پرسنل با اخلاق و حرفه‌ای، کافه، سالن اجرای مراسمات و … است. در ادامه به معرفی رستوران کرمان و این مجموعه بی نظیر می‌پردازیم.

رستوران ساحل کرمان

معرفی و مشخصات رستوران ساحل کرمان

رستوران ساحل در آدرس کرمان، آبنوس، بلوار حمزه، بین کوچه 7 و 9 واقع شده است. این رستوران در دسته رستوران‌های شلوغ و شناخته شده در شهر کرمان است. رستورانی تقریبا گران‌قیمت با منویی متنوع از غذاهای اصیل ایرانی در کنار نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه و تازه کرمان است. بسیاری از مسافران و گردشگرانی که هر سال از این شهر بازدید می‌کنند، بازدید از رستوران ساحل را نیز در برنامه خود دارند.

این رستوران متعلق به مجموعه‌های بزرگ‌تر است که می‌تواند خدمات متنوعی در اختیار شما قرار دهد. تالار ساحل کرمان یکی از بهترین و زیباترین تالارهای این شهر است که می‌توانید برای برگزاری مراسمات و مهمانی‌های خود از آن استفاده کنید.

رستوران ساحل حدود 50 نفر ظرفیت دارد که می‌توانید برای مواقع شلوغ یا آخر هفته‌ها آن را رزرو کنید. از طریق شماره‌های 03432461115 و 03432462759 با این مجموعه در ارتباط بوده و در صورت نیاز برای رزرو سالن یا میز اقدام کنید. نکته مهم دیگر درباره رستوران ساحل، ارائه خدمات پارکینگ است تا مشتریان دغدغه‌ای برای پارک خودروهای خود نداشته باشند.

منوی رستوران ساحل

این رستوران منوی بسیار متنوع از غذاهای سنتی و ایرانی دارد که با کیفیت بسیار عالی و طعمی اصیل و بی نظیر تهیه می‌شوند. در تهیه این غذاها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

در زیر منوی کامل غذاها، پیش غذاها و نوشیدنی‌های این رستوران آورده شده‌اند.

غذای اصلی
چلو وزیری چلو بشقاب دریایی چلو لقمه چلو مرغ زعفرانی
چلو سلطانی چلو بره کباب چلو ساده زرشک پلو با مرغ ربی
کشک بادمجان چلو جوجه کباب زرشک پلو با مرغ زعفرانی چلو مرغ ربی
چلو گوشت گوسفندی چلو رولت چلو میگو سوخاری چلو میگو پفکی
چلو ماهی شنیسل شیر چلو زبان چلو ماهی قزل
خوراک
خوراک گردن گوسفندی خوراک لقمه کباب خوراک مرغ زعفرانی خوراک مرغ ربی
خوراک رولت خوراک میگو سوخاری خوراک وزیری خوراک میگو پفکی
خوراک جوجه کباب خوراک بشقاب دریایی
 نوشیدنی‌های طبیعی
آب پرتقال نعناع خاکشیر نعناع تخم شربتی لیمو دارچین
لیمو زنجبیل به لیمو لیموناد موهیتو
لیمو ریحان به لیمو کوچک موهیتو کوچک میزوری
پیش غذا
سوپ جو زیتون پرورده ماست ساده ماست زیره
ماست موسیر ماست خیار سالاد شوید سالاد شیرازی
سالاد فصل

سرو غذا در این رستوران بسیار جذاب است. با وجود فضای مدرن اما غذاها در ظرف‌های مسی یا چینی سرو می‌شوند. کته‌های جذاب تک نفره در کنار دورچین‌های سینی‌ها، سرو غذا را بسیار لذیذ و جذاب می‌کند.

منوی متنوع رستوران ساحل کرمان

طراحی داخلی رستوران ساحل

بهترین رستوران کرمان را نه تنها از طعم غذاها، بلکه می‌توان از طراحی فضای داخلی و دکوراسیون آن نیز انتخاب کرد. مدیریت رستوران ساحل کرمان، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا فضایی بسیار زیبا و دنج برای مشتریان خود ایجاد کند. به این صورت می‌توانید در کنار لذت بردن از طعم بی نظیر غذا، از طراحی داخلی محیط نیز لذت ببرید. فضای رستوران نسبتا کوچک و جمع و جور و دارای یک فضای باز کوچک است که مشتریان می‌توانند برای میل کردن غذا از این فضا استفاده کنند.

دکوراسیون داخلی آن بسیار مدرن و زیبا است، اما غذاهای سرو شده تقریبا همگی سنتی هستند. این ترکیب می‌تواند جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد. در کل فضای رستوران بسیار زیبا و آرامش بخش است. استفاده از رنگ زرد در محیط داخلی رستوران باعث ایجاد نشاط خاصی در مجموعه شده است.

لیست رستوران‌های کرمان

علاوه بر رستوران ساحل، کرمان تنوع بالایی از رستوران‌های مختلف دارد که دیدن هر کدام از آن‌ها لطف خاصی برای شما خواهد داشت. در ادامه برخی از این رستوران‌ها معرفی شده‌اند تا در صورت تمایل از آن‌ها نیز دیدن کنید.

رستوران کیخسرو

کیخسرو یکی از رستوران‌های کرمان با موسیقی زنده است که در فضایی ساده اما دلنشین، غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی سرو می‌کند. سادگی فضا، میزهای سنتی و معمولی و کیفیت غذاهای اصیل ایرانی، می‌تواند خاطره‌ای ماندگار از نوش جان کردن غذایی خوشمزه را برای شما به یادگار بگذارد.

انواع مختلفی از کباب‌ها در کنار دیگر غذهای سنتی و همچنین نوشیدنی‌های سنتی خوشمزه در رستوران کیخسور سرو می‌شوند. پخش موسیقی زنده خود به تنهایی می‌تواند لذت خوردن غذا را چندین برابر کند. توصیه می‌شود در صورت سفر به شهر کرمان حتما از این رستوران دیدن کنید.

رستوران کیخسرو یکی از بهترین رستوران‌ها با موسیقی زنده در کرمان

رستوران دودکش کرمان

یکی دیگر از رستوران‌های بسیار عالی و باکیفیت، رستوران دودکش کرمان است. به جرأت می‌توان گفت دودکش نه تنها از بهترین رستوران‌های کرمان بلکه از بهترین رستوران‌های کل ایران است. فضایی بسیار شیک و مدرن در کنار طبخ انواع غذاهای خوشمزه از جمله ویژگی‌های این رستوران باکیفیت است.

بر روی میزهای این رستوران اجاق باربیکیو قرار گرفته است و در صورت تمایل می‌توانید کباب و یا غذاهای باربیکیو موردنظر خود را در همان لحظه در میز خود آماده کرده و نوش جان کنید. این رستوران در بلوار نصر واقع شده و دسترسی به آن به سادگی صورت می‌گیرد.

معرفی رستوران دودکش کرمان

رستوران گردشگری سنتی سیندخت

یکی دیگر از رستوران‌های باکیفیت شهر کرمان، سیندخت است. این رستوران در نزدیکی فرودگاه این شهر واقع شده و دسترسی مسافران به آن بسیار راحت است. در سیندخت میزهای سرو غذا در محیط داخل و فضای باز قرار گرفتهاند تا در صورت تمایل غذای خود را در فضای باز میل کنید.

فضایی بسیار آرام و خانوادگی دارد که لذت غذا خوردن را برای شما چندین برابر می‌کند. این رستوران برخلاف بسیاری از رستوران‌های شهر کرمان آرام و به دور از شلوغی و هیاهو است. تزئینات بسیار جالبی در این رستوران استفاده شده است. اگر به دنبال رستورانی با کیفیت در نزدیکی فرودگاه شهر کرمان هستید، بهترین انتخاب مجتمع گردشگری سیندخت است.

رستوران کیپو

رستورانی تقریبا گران قیمت که غذهای فوق العاده با کیفیتی در آن سرو می‌شود. دلیل قیمت بالای رستوران نیز همین موضوع است. با یکبار امتحان کردن غذاهای این مجموعه متوجه کیفیت بالا و دلیل قیمت بالای آن‌ها می‌شوید. نکته دیگر درباره این رستوران این است که برای خوردن غذا و خالی شدن میز باید زمان زیادی را منتظر بمانید، به همین دلیل توصیه می‌شود حتما از قبل میز خود را رزرو کنید. از مشهورترین غذاهای این رستوران، استیک‌های بسیار خوشمزه و لذیذ آن است که طرفداران زیادی را از سراسر کرمان به سمت خود می‌کشاند.

رستوران کیپو رستورانی گران قیمت اما با کیفیت عالی در کرمان

سخن آخر

کرمان شهری شلوغ و پرمسافر است. همین ویژگی ایجاب می‌کند رستوران‌های بسیار متنوعی در جای جای آن راه اندازی شود. در سطح شهر کرمان انواعی از رستوران‌های ایرانی، فرنگی، فست فودها و … وجود دارد که همگی در حال تلاش برای سرو غذاهای باکیفیت و خوشمزه هستند.

در این میان رستوران ساحل کرمان نیز از بهترین گزینه‌ها است که می‌توانید در مواقع مختلف برای میل کردن غذا به آنجا مراجعه کنید. اما اگر به هر دلیل فرصت کافی برای رفتن به رستوران ندارید و با قصد سفارش برگر کرمان دارید، می‌توانید از طریق اسنپ فود اقدام کرده تا سفارش خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود