آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

رستوران ضیافت

ترمه افضلی 14 شهریور 1402 6 دقیقه

در گذشته تعداد رستوران‌ها و غذا خوری‌ها به اندازهٔ امروز نبود. رشد جمعیت و افزایش علاقهٔ مردم به خوردن غذا در بیرون از خانه باعث شد روزبه‌روز به تعداد رستوران‌ها اضافه شود. البته که ورود غذاهای جدید و سبک آشپزی کشورهای مختلف به ایران در افزایش علاقه به شکم گردی بی‌تأثیر نبود. با وجود این همه تنوع غذایی در سطح شهر، هنوز رستوران‌هایی هستند که حال و هوای گذشته را داشته باشند.

عکس رستوران ضیافت

این رستوران‌های قدیمی از لحاظ فضا و چیدمان داخلی خیلی نمی‌توانند با رستوران‌های مدرن رقابت کنند؛ ولی با سبک آشپزی و کیفیت خوب در پخت غذاهای اصیل ایرانی مشتریان مخصوص خود را حفظ می‌کنند. در این مقاله ما به معرفی رستوران ضیافت (ziafat restaurant) که یکی از همین رستوران‌های  قدیمی‌قابل احترام است، می‌پردازیم.

رستوران ضیافت

انتخاب یک مکان مناسب برای غذا خوردن اهمیت زیادی دارد. غذایی که ارزش پول دادن را داشته باشد، مطابق ذائقهٔ ما باشد و با مواد اولیه تازه و با کیفیت و در محیط بهداشتی درست شده باشد. همهٔ این ویژگی‌ها در رستوران ضیافت جمع شده است. رستورانی که نه تنها برای خوردن غذا بلکه برای گرفتن مهمانی و دورهمی هم مناسب است. برای آشنایی بیشتر با این رستوران بیاید چند ویژگی آن را بررسی کنیم.

بررسی ویژگی‌های رستوران ضیافت

 

بهترین بودن یعنی بهترین ویژگی‌ها را داشتن

چند ویژگی معین است که هر رستورانی را قابل اعتماد می‌کند. زیرا غذا با سلامت و بدن ما مرتبط است. غذای نامناسب و بی کیفیت ما را بیمار می‌کند و امکان دارد خطرات جبران ناپذیری داشته باشد. رستوران ضیافت اما با توجه به سال‌هایی که پشت سر گذاشته و تجربهٔ فراوانی که به دست آورده، به خوبی از ذائقه مشتری، خرید مواد اولیه مناسب و چگونگی طبخ آن آگاه است. شاید به همین علت باشد که این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های منطقهٔ خود است.

 

منو رستوران ضیافت

در این بخش از معرفی رستوران ضیافت به منو آن می‌پردازیم. این منو پاسخگوی سلیقه سنتی ایرانی است و برای ما که به غذاها و کباب‌های ایرانی علاقه داریم، مکان بسیار مناسبی است. قیمت غذاهای این رستوران نیز با توجه به تنوع، کیفیت و مقدار آن‌ها کاملاً معقول و مناسب تعیین شده است.

جوجه کباب ضیافت

منو رستوران ضیافت شامل انواع غذای ایرانی مثل پلو مرغ یا چلو خورشت قیمه و انواع کباب‌ها مثل کباب وزیری، کباب لقمه نگین دار و… می‌شود. کباب‌های رستوران ضیافت، هم به صورت خوراک و هم در کنار برنج سرو می‌شوند. برای دیدن قیمت و سفارش غذا از رستوران ضیافت می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید.

مشتری مداری

رمز موفقیت هر رستورانی، رضایت مشتری‌های آن رستوران است. مشتری که آموخته برای خود بهترین‌ها را بخواهد پس با این دیدگاه خدمات هر مجموعه را قضاوت می‌کند. تأیید گرفتن از چنین مشتری کار آسانی نیست، برای همین لازم است که تلاش فراوانی انجام شود.

رستوران ضیافت هم در طی سال‌ها تجربه، می‌داند که مشتری باید راضی باشد. پس پرسنل خود را از نگهبان تا پیشخدمت و صندوق‌دار موظف کرده تا بهترین سرویس‌دهی را با برخوردی محترمانه ارائه دهند. در نتیجه این رستوران با ارائه باکیفیت‌ترین غذاها و سرویس‌دهی مناسب، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

کوبیده نگینی ضیافت

نظر یک مشتری راجع‌به رستوران ضیافت: سرویس دهی و برخورد کارکنان از نگهبان تا صندوقدار و گارسون‌ها خوب بود و مؤدبانه. سوپ را به عنوان پیش غذا سفارش دادم و برای غذا چلو کباب کوبیده زعفرانی گرفتم. سوپ خیلی خوشمزه و کوبیده هم تقریباً مثل همهٔ رستوران‌ها بود. در کل هنوز من نتوانسته‌ام کباب کوبیده خوبی در تهران پیدا کنم! البته به نظرم جوجه کبابی که در میز کناری دیدم خوب بود.

قیمت‌ها در رستوران ضیافت

با توجه به شرایط اقتصادی طبیعی است که قیمت‌ها بالا رفته و هزینه کردن برای مواد اولیه خوب، سخت باشد؛ با این حال رستوران ضیافت تلاش می‌کند از مواد غذایی با کیفیت بالا استفاده کند. درنتیجه قیمت‌های این رستوران معقول است.

پلو مرغ زعفرانی ضیافت

یکی از مشتری‌های قدیمی این رستوران می‌گوید: من چند سالی هست که وقتی دلم باقالی‌پلو با گردنِ با کیفیت و حجم زیاد می خواهد فقط می‌آیم ضیافت. اوایل قیمت گردن این رستوران کمتر بود؛ اما با اولین موج گرانی گوشت، کمی قیمت آن بالا رفت. بعد از چند ماه که رفتم، قیمت دوباره هم بیشتر شده بود که فکر می‌کنم با افزایش‌های لحظه‌ای قیمت‌ها، طبیعی بود. اما حجم غذا عالی بود. ته‌چین مرغ و بادمجان آن هم امتحان کردیم که خیلی خوب بود.

فضا و محیط رستوران ضیافت

فضای رستوران ضیافت، ساختمانی قدیمی است. یک سالن بزرگ که برای برگزاری مراسم و مهمانی مناسب است و بخش دیگری که برای مشتریان به شکل عادی آماده شده است. سالنی که مناسب مهمانی‌هاست را می‌توان از قبل رزرو کرد.

 

قزل‌آلا سرخ شده؛ یکی از غذاهای ضیافت

پرسنل حرفه‌ای این رستوران، برای هر دو بخش رستوران بهترین سرویس‌دهی را ارائه می‌کنند. مشتریان سالن مهمانی، از سرویس دهی آن بسیار راضی بودند و به دیگران هم این رستوران را توصیه کرده‌اند. آنها تأکید کردند که نظافت و تمیزی رستوران خوب و چیدمان میزها و وسایل مرتب و منظم بود.

رستوران ضیافت کجاست؟

رستوران ضیافت در خیابان شریعتی، پایین‌تر از بهار شیراز و روبروی خیابان خداپرست قرار دارد. ورودی رستوران از پیاده رو چند پله به زیر زمین می‌خورد. فضای رستوران، نسبتاً بزرگ است و شامل دو بخش می‌شود: سالن عمومی و سالن اختصاصی مراسم‌ها.

آدرس: خیابان شریعتی، پایین‌تر از بهار شیراز، روبروی خیابان خداپرست پلاک ۳۵۹

تلفن: ۰۲۱۷۷۶۰۲۵۲۶

ساعت کاری: تمام روزهای هفته ۰۰:۱۲ تا ۰۰: ۱۶ و ۰۰:۱۹ تا ۲۲:۳۰

جوجه با استخوان

امکانات: فضای مناسب برای برگزاری مهمانی در مجالس شادی یا ترحیم، سفارش تلفنی آنلاین غذا

مکان‌های اطراف رستوران: رستوران لوکا، خانه استاد لرزاده (خانه معمار)، مجموعه فرهنگی ورزشی دوکوهه ۲، باشگاه شهید احمد نوزاد، مجموعه ورزشی ساعی، دیزی بهار، سفره‌خانه سنتی باغ صبا

 

سفارش آنلاین از رستوران ضیافت

شما می‌توانید برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه ایرانی با پخت عالی به رستوران ضیافت مراجعه کنید. این رستوران در تمامی روزهای هفته از صبح تا شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان است.

رستوران ضیافت به منظور راحتی بیشتر مشتریان خود، امکان سفارش تلفنی و آنلاین غذا را فراهم کرده است. این رستوران از بسته بندی اصولی و بهداشتی استفاده می‌کند تا غذاها گرم و بی نقص به دست مشتری برسد.

رستوران ضیافت تجربه‌ای خوش مزه و متفاوت از غذای ایرانی

برای سفارش آنلاین غذا بهتر است از طریق اسنپ فود اقدام کنید. در سال‌های اخیر با خرید اینترنتی غذا شرایطی ایجاد شد تا همهٔ ما برای خوردن غذاهای رستورانی نیازی به خروج از منزل نداشته باشیم. شما می‌توانیم برای سفارش آنلاین از رستوران ضیافت به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و منو رستوران ضیافت را بررسی کنید. پس از انتخاب و ثبت سفارش، غذای شما در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل داده می‌شود.

حرف آخر

گاهی برای خوردن یک وعده‌ی غذا،  بدون هیچ بررسی اولین رستوران را انتخاب می­کنیم؛ اما اگر برای قراری مهم بخواهیم به یک رستوران برویم، حتما به اینکه چه رستورانی باشد و چه کیفیتی داشته باشد بیشتر اهمیت می­دهیم.

ما به همه توصیه می­کنیم این رستوران را تجربه کنند؛ زیرا رستوران ضیافت در طول سال‌های فعالیت خود به واسطه‌ی رضایت حداکثری مشتریان، اعتبار بسیاری به‌دست آورده است. همچنین اگر به دنبال انتخاب‌های دیگری هستید، به جز این رستوران در تهران می­توانید رستوران البرز و رستوران شاندیز جردن را نیز امتحان کنید.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود