آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
2.3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران عابدین زاده مشهد

ترمه افضلی 28 شهریور 1402 5 دقیقه

 

هتل رستوران عابدین زاده مشهد یکی از معروفترین مجموعه‌های سرو انواع فست‌فود در این شهر شناخته می‌شود. این مجموعه توانسته با متنوع‌ترین منوی فست‌فود‌ها بیشتر مشتری‌ها را ازآن خود کند و به‌دلیل نزدیکی به راه‌آهن یک مجموعه دلپذیر برای بیشتر مسافرانی شود که با شکم گرسنه به شهر مشهد می‌آیند.

شما می‌توانید در فست‌فود عابدین زاده شهر مشهد در محوطه‌ای دنج و راحت، انواع غذا‌های فست‌فودی مثل پیتزا یا ساندویچ را با قیمتی مناسب و مقطوع سفارش دهید و در ظروفی زیبا و روی میز‌هایی کاملاً تمیز و مرتب آنها را نوش‌جان کنید.

مجموعه عابدین زاده مشهد این فرصت را برای مشتری‌های خود فراهم آورده است تا بتوانند در رستورانی حرفه‌ای و با کاربلدترین آشپز‌ها، غذا‌هایی خوشمزه را میل کنند که شامل مواد اولیه فوق‌العاده باکیفیت و ارگانیک می‌شوند.

معرفی رستوران عابدین زاده مشهد

مجموعه عابدین زاده مشهد، یکی از بهترین رستوران‌ها است که در 2 شعبه مختلف در این شهر فعالیت می‌کند. این مجموعه توانسته است با درنظرگرفتن تمام ویژگی‌های یک رستوران خوب تبدیل به انتخاب همیشگی بسیاری از مشتریان شود. هم‌اکنون بسیاری از افراد که در منطقه کامیاب یا وکیل آباد مشهد زندگی می‌کنند، به‌جای رفتن به‌سراغ رستوران‌های دیگر، ترجیح می‌دهند به مجموعه عابدین زاده بروند.

کیفیت سرویس‌دهی رستوران عابدین زاده به‌قدری بالا است که ما تصمیم گرفتیم تمام ویژگی‌های آن را در ادامه برایتان توضیح دهیم تا با این مجموعه بیشتر آشنا شوید:

شعبه های رستوران عابدین زاده مشهد

آدرس رستوران عابدین زاده مشهد شعبه راه آهن در نبش شهید کامیاب 32 است. برای رفتن به رستوران عابدین زاده شعبه وکیل آباد نیز باید به آدرس بزرگراه وکیل آباد، بین وکیل آباد 61 و 63 بروید. هر یک از این رستوران‌ها با مدیریتی حرفه‌ای و پرسنل کاربلد اداره می‌شوند.

محوطه غذاخوری

با شنیدن نام فست‌فودی در کنار نام این رستوران، شاید فکر کنید قرار است در محیطی کوچک و بسته غذا بخورید. افرادی کمی هستند که صرف غذا در چنین محیط‌هایی را می‌پسندند و به‌همین‌دلیل به ‌محض شنیدن نام فست‌فود ترجیح می‌دهند به‌سراغ رستوران‌های دیگر بروند. اما کافیست وارد مجموعه عابدین زاده شوید تا بفهمید که در محیطی بسیار بزرگتر از فست‌فود‌های ساده، غذا برایتان سرو می‌شود.

رستوران عابدین زاده مشهد، رستورانی با محوطه غذاخوری بزرگ

محوطه غذاخوری بسیار بزرگ مجموعه عابدین زاده این فرصت را به‌وجود می‌آورد که حتی در شلوغترین روز‌های سال هم مجموعه بتواند از تمام مهمانان پذیرایی کند و میز خالی برای آنها داشته باشد. تمام میز‌ها در این مجموعه با فاصله اجتماعی بسیار مناسبی از یکدیگر چیده شده‌اند؛ بنابراین برای هر یک از مهمانان حریم شخصی وجود دارد و به‌هیچ‌عنوان به‌دلیل چینش نامنظم حریم‌شان از بین نمی‌رود.

چنین محوطه بزرگی باید به‌طور مداوم تمیزکاری شود تا تمام آلودگی‌های محیطی آن از بین بروند. برای همین پرسنل مجموعه عابدین زاده به‌طور مداوم محوطه غذاخوری را با بهترین شوینده‌ها و مواد بهداشتی تمیزکاری می‌کنند. آنها ابزار بسیار کارامدی نیز برای نظافت دارند تا حتی ریزترین ذرات آلودگی‌ها از بین برود و مشتری‌ها فرصت خوردن غذا در محیطی کاملاً سالم و بهداشتی را داشته باشند.

در محوطه غذاخوری این مجموعه امکانات تهویه هوا و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی نیز وجود دارد تا مشتری به‌دلیل تغییرات دما از خوردن غذا دلزده نشود و تا لقمه آخر را به‌طور کامل نوش‌جان کند.

پرسنل با ادب و حرفه‌ای

یکی از ویژگی‌های رستوران کامیاب مشهد حضور پرسنل حرفه‌ای و کاربلد در آنجاست. مجموعه عابدین زاده حرفه‌ای‌ترین پرسنل را استخدام می‌کند تا تجربه‌ای خوشایند برای تمام مشتری‌ها به‌وجود بیاورد. در واقع این پرسنل تجربه خوردن غذا را برای مشتری‌ها لذت‌بخشتر می‌کنند؛ به‌نحوی که مشتری‌ها بار‌ها ترغیب می‌شوند که صرفاً به‌دلیل برخورد مناسب کارکنان به آنجا بروند و دلی از عزا در بیاورند.

در خصوص کارکنان این مجموعه ابتدا قصد داریم درباره آشپز‌های آن حرف بزنیم که به‌صورت کاملاً حرفه‌ای به پخت و تهیه خوشمزه‌ترین فست‌فود‌ها در سریعترین زمان مسلط هستند. بعد از آشپز‌ها نوبت به گارسون‌ها و خدمه رستوران می‌رسد که هر کدام به‌نحوی با لبخند و روی باز از مشتری‌ها پذیرایی می‌کنند.

وقتی مشتری ناراضی برای این رستوران وجود داشته باشد، خدمه تمام تلاش خود را می‌کنند تا متوجه علت نارضایتی وی شوند و حتی اقداماتی انجام می‌دهند تا مشتری رضایت کافی را به‌دست بیاورند و با اخم یا دل پر از رستوران بیرون نرود. در واقع اولویت تمام پرسنل در این مجموعه، کسب رضایت مشتری‌ها است و برای این هدف با تمام وجود تلاش می‌کنند.

پرسنل این مجموعه حتی در انتخاب غذا نیز راهنمایی‌تان می‌کنند؛ آنها ابتدا در مورد ذائقه‌تان از شما می‌پرسند و سپس مناسبترین غذای منوشان را پیشنهاد خواهند داد.

منو رستوران عابدین زاده راه آهن

در منوی رستوران عابدین زاده راه آهن غذا‌های متنوعی چشم‌انتظارتان است. اول به‌سراغ سینی‌های این مجموعه می‌رویم که شامل سینی‌های 3 تا 10 نفره می‌شوند و در آنها انواع غذا‌های مختلف مثل فیله‌سوخاری، بال و پاچین، قارچ، پیتزا، سالاد روسی و … وجود دارد.

پیتزا‌های این مجموعه نیز شامل انواع پیتزا لبنانی و شاورما، پیتزا مینی، متوسط و خانواده می‌شوند. از جمله این پیتزا‌ها می‌توان به پیتزا بعلبکی لحم، بیروتی دجاج، جیکو، پپرونی، امپریال، سبزیجات و تاکو اشاره کرد.

رستوران عابدین زاده مشهد، رستورانی با انواع پیتزاهای خوشمزه

منوی برگر‌ها و ساندویچ‌های رستوران عابدین زاده نیز شامل قارچ‌برگر، چیزبرگر، همبرگر، چیکن‌برگر، هات‌داگ، استیک ویژه مرغ، زاپاتا و … می‌شوند.

اگر نگاهی به منوی مرغ‌سوخاری‌ها و بریانی‌های این مجموعه بیندازید، نام انواع غذا‌های مختلف مثل فیله مرغ، فیله استریپس، کنتاکی میکس، ران مرغ بریانی و مرغ بریانی کامل به شما چشمک می‌زنند.

در منوی پیش‌غذا این مجموعه نیز نام انواع سالاد‌ها و پیش‌غذا‌های مختلف مثل تیرامیسو، پیراشکی، ژله، چیزکیک و … به چشم می‌خورد.

اگر به غذا‌های فست‌فودی علاقه‌ای ندارید، می‌توانید به رستوران رضایی بروید که با انواع غذا‌ها سنتی و ایرانی از مشتری‌ها پذیرایی می‌کند. منوی این رستوران به‌جای انواع فست‌فود، با نام انواع غذا‌های خوشمزه ایرانی مزین شده است.

قیمت های متنوع

هر چند اگر نگاهی به قیمت‌های غذا‌های مجموعه عابدین زاده بیندازید، فکر کنید که منوی آن کمی گران است؛ اما مطمئن باشید این رستوران غذا‌هایی باکیفیت برایتان تهیه می‌کند؛ به‌نحوی که از خریدتان رضایت کامل را خواهید داشت.

انواع فست‌فود رستوران عابدین زاده با قیمتی مناسب

در منوی این رستوران برای بودجه‌های مختلف قیمت‌های متنوعی وجود دارد. مثلاً اگر می‌خواهید بودجه کمی برای خرید غذا بپردازید، می‌توانید به منو مینی‌پیتزا‌ها یا ساندویچ‌های رستوران نگاهی بیندازید. کسانی هم که هزینه غذا برایشان مهم نیست، می‌توانند به‌سراغ منوی سوخاری‌ها، بریانی‌ها و … بروند.

سفارش آنلاین غذا

امکان سفارش آنلاین از رستوران عابدین زاده مشهد از طریق پلتفرم اسنپ فود وجود دارد. اگر نمی‌خواهید به‌صورت حضوری به این مجموعه بروید، کافیست از طریق پلتفرم اسنپ فود سفارشتان را ثبت کنید تا پرسنل در سریعترین زمان غذا‌ها را درب منزل برایتان بفرستند.

اطلاعات دسترسی به رستوران عابدین زاده مشهد

شماره تلفن رستوران عابدین زاده مشهد شعبه راه آهن: 05133011105

شماره تلفن رستوران عابدین زاده مشهد شعبه وکیل آباد: 05138335000

ساعت کار: 12 ظهر الی 2 بامداد

آدرس اینستاگرام: @abedinzadeh. restaurant

رستوران عابدین زاده، مجموعه ای حرفه ای در زمینه پخت غذا‌های فست‌فودی

رستوران عابدین زاده مجموعه‌ای حرفه‌ای است که توانسته با همکاری با پلتفرم سفارش انلاین غذا مشهد اسنپ فود تبدیل به یکی از معروفترین و معتبرترین فست‌فودی‌های شرق کشور شود. این مجموعه در زمینه پخت انواع غذا‌های فست‌فودی فعالیت دارد، بنابراین غذا‌های ایرانی و سنتی را در آنجا نمی‌بینید.

اگر قصد خرید غذا‌های ایرانی را دارید، می‌توانید به رستوران‌های مخصوص سرو کباب مشهد و سایرغذاهای سنتی در اسنپ فود مراجعه کنید.

هتل رستوران عابدین زاده مشهد روزبه‌روز در حال پیشرفت است و مشتری‌های زیادی به‌دست می‌آورد. فست‌فود عابدین زاده مشهد کیفیت سرویس‌دهی بالایی نیز دارد و شما می‌توانید برای اطلاع از کیفیت خدمات‌رسانی این مجموعه به اسنپ فود بروید، امتیاز رستوران را ببینید و نظرات دیگر مشتری‌ها را در مورد آن بخوانید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود