آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران رضایی مشهد
بهترین های اطراف شما
3/5 - (5 امتیاز)
بدون نظر

معرفی شعب رستوران رضایی مشهد همراه با عکس، آدرس و منو

زهرا دهقان 16 مرداد 1402 5 دقیقه

رستوران رضایی مشهد از بهترین رستوران‌های این شهر است که با داشتن امکانات عالی و غذاهای باکیفیت، در سال‌های اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته است. اگر در لیست بهترین رستوران های سنتی مشهد به دنبال یک انتخاب خوب می‌گردید، رستوران رضایی می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی شما باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این رستوران بپردازیم.

رستوران رضایی مشهدعکس رستوران رضایی مشهد

رستوران رضایی یکی از بهترین رستوران های مشهد است. کیفیت غذاهای این رستوران به استفاده از مواد اولیه مرغوب برمی‌گردد و این رستوران 5 شعبه مختلف در سطح شهر مشهد دارد.

حاج محمدرضا رضایی اولین بانی و مؤسس شعب غذاخوری رضایی در مشهد بود که در سال 1336 اولین شعبه از رستوران خود را با نام “چلوکباب یاس” در خیابان نخریسی مشهد افتتاح کرد. چند سال بعد دومین شعبه از این رستوران با نام چلوکبابی رضایی در خیابان دریادل فعالیت خود را آغاز نمود. پس از مدتی حاج محمدرضا افتتاح مجموعه رستوران‌هایی با نام خانوادگی‌ خود را شروع کرد و در این کار از برادر خود یعنی حاج علیرضا نیز کمک گرفت.

به گفته مدیران این مجموعه حفظ و بهبود کیفیت غذاها و اصل مشتری مداری، مهم‌ترین هدف آن‌ها در طول سال‌های فعالیت رستوران بوده است.

شعب رستوران رضایی مشهد به همراه آدرس و شماره تماس

مجموعه رستوران رضایی مجموعاً 5 شعبه در شهر مشهد دارد که دو شعبه آن با نام‌های قدیمی چلوکبابی رضایی و سه شعبه با نام رستوران رضایی مشغول فعالیت هستند. اولین شعبه یا همان چلوکبابی رضایی شعبه یاس بیشترین سابقه فعالیت در این مجموعه را دارد. دومین شعبه با نام چلوکبابی شعبه دریادل مشغول خدمات‌رسانی به مشتریان بوده و لازم به ذکر است که سرویس‌دهی این شعبه تنها به صورت بیرون بر انجام می‌شود. در واقع، شما می‌توانید هم‌اکنون در هر نقطه از مشهد که هستید، به آسانی چند کلیک برای سفارش انلاین غذا از رستوران رضایی اقدام کنید.

شعبه سه در حال حاضر در خیابان آبکوه با 3 سالن بزرگ از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. شعبه بعدی این رستوران که با نام کترینگ رضایی مشهد شناخته می‌شود، کمی پس از شعبه آبکوه در میدان آزادی مشهد قرار دارد. شعبه آخر این مجموعه نیز با نام جوجیکو و شیوه‌ای نوین در طبخ و بسته‌بندی جوجه در محدوده خیابان خاکی فعالیت دارد. در ادامه اطلاعات و آدرس رستوران رضایی مشهد در تمامی شعب را معرفی می‌کنیم.

چلوکبابی رضایی شعبه (یاس)

  • آدرس: مشهد، خیابان فداییان اسلام (نخریسی)
  • ساعات کاری: 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 22:30
  • شماره تماس: 05137667916
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی

چلوکبابی رضایی شعبه (دریادل)

  • آدرس: مشهد، اواسط خیابان دریادل
  • ساعات کاری: 12:00 تا 15:30 و 19:30 تا 22:30
  • شماره تماس: 05132230000
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
  • لوکیشن: رستوران رضایی شعبه دریا دل

رستوران رضایی شعبه (آبکوه)

  • آدرس: مشهد، خیابان آبکوه، تقاطع آبکوه و کلاهدوز، نبش تقاطع، رستوران رضایی آبکوه
  • ساعت کاری: 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 22:30
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۴۲۰۰۰
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
  • لوکیشن: رستوران رضایی شعبه آبکوه

رستوران رضایی شعبه (پارک) یا کترینگ رضایی مشهد

  • آدرس: مشهد، میدان آزادی (پارک)
  • ساعت کاری: 11:45 تا 15:15 و 19:30 تا 22:30
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۹۴۷۷۷
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
  • لوکیشن: رستوران رضایی شعبه پارک

رستوران رضایی شعبه (خاکی) یا جوجیکو

  • آدرس: مشهد، آخوند خراسانی (خاکی)، بین چهارراه خسروی و میدان گنبد سبز
  • ساعت کاری: 12:30 تا 22:30
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۱۱۱۰۰
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی

پیج اینستاگرام این رستوران: rezaeefood

مسیر های دسترسی به رستوران رضایی مشهدمسیر های دسترسی به رستوران رضایی مشهد

برای دسترسی به سایر رستوران‌های شهر مشهد مانند رستوران احسان مشهد می‌توانید از مترو، اتوبوس یا ماشین شخصی استفاده کنید. مسیر دسترسی به شعب مختلف رستوران رضایی مشهد نیز در ادامه معرفی شده‌اند.

رستوران رضایی شعبه آبکوه

اتوبوس: برای رسیدن به این شعبه از رستوران رضایی می‌توانید سوار اتوبوس شده و در ایستگاه چهارراه شهید کلاهدوز پیاده شوید. اگر مسافر مشهد هستید و مبدا شما حرم امام رضا است، باید خود را به اتوبوس‌های خط 62 برسانید.

ماشین شخصی: اگر در حرم امام رضا هستید، خودرور شخصی داشته و می‌خواهید به شعبه آبکوه رستوران رضایی بروید، از زیرگذر حرم به سمت آیت الله شیرازی برانید. سپس مسیر خود را از خروجی سوم میدان شهدا به سمت دانشگاه ادامه دهید. وقتی به میدان تختی رسیدید، از خروجی دوم آن به سمت آبکوه حرکت کنید.

رستوران رضایی شعبه پارک

مترو: یکی از وسایل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به شعبه پارک رستوران رضایی، مترو است. بدین منظور از هر نقطه از شهر که سوار مترو شدید، باید در ایستگاه آزادی پیاده شوید.

اتوبوس: از دیگر روش‌های رفتن به این شعبه، اتوبوس‌های BRT است. به ایستگاه حرم امام رضا بروید و اتوبوس‌های پایانه الهیه- مصلی را سوار شوید تا به میدان آزادی برسید.

خودرو شخصی: استفاده از اتومبیل شخصی نیز برای جابجایی روش مناسبی است. اگر در حرم امام رضا هستید، ابتدا در مسیر زیرگذر حرم به سمت خیابان آیت الله شیرازی قرار بگیرید. با عبور از میدان شهدا، دانشگاه و میدان سعدی، باید وارد میدان شریعتی شوید. حالا بلوار احمدآباد را ادامه دهید تا پس از بلوار ملک آباد، به میدان آزادی برسید. سپس خروجی گذر آزادی را در پیش گرفته و به سمت عمید 4 حرکت کنید.

رستوران رضایی شعبه آخوند خراسانی

اتوبوس: ایستگاه اتوبوس شعبه خاکی رستوران رضایی مشهد، ایستگاه باغ ملی است. اگر مبدا شما حرم امام رضا بود، باید اتوبوس‌های خط 62، 82 و 86 را سوار شوید تا شما به را مقصد مورد نظر برسانند.

خودرو شخصی: باز هم مسیر ابتدایی شما از حرم امام رضا، زیرگذر حرم مطهر است که باید به سمت خیابان امام رضا رفته و از میدان بیت المقدس، به سمت شهید اندرزگو خارج شوید. ادامه مسیر را از خامنه ای به سمت آخوند خراسانی 12 بروید تا به رستوران رضایی برسید.

منو رستوران رضایی مشهدمنو رستوران رضایی مشهد

منو رستوران برادران رضایی مشهد شامل انواع کباب‌های ایرانی بوده که به دو صورت چلوکباب و خوراک سرو می‌شوند. همچنین انواع خورش‌ها، مرغ، جوجه، ماهی و انواع دسر و نوشیدنی نیز در منو این رستوران دیده می‌شود. قیمت غذاهای رستوران رضایی نیز با توجه به کیفیت و حجم غذا، بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است که این موضوع، در جلب رضایت و اعتماد مشتریان اثرگذار خواهد بود. البته تنوع منو را می‌توانید در برخی از دیگر رستوران‌های این شهر مانند رستوران امیرشاهان در مشهد نیز مشاهده کنید.

پیش غذا غذای اصلی سالاد نوشیدنی
زیتون پرورده بختیاری سالاد فصل دوغ
سیب زمینی سرخ شده برگ مخصوص سالاد شیرازی نوشابه
زیتون پرورده محلی سلطانی ویژه آب معدنی
سوپ جو با مرغ گوشت سرخ شده
ماست موسیر کباب کوبیده
ترشی لیته سلطانی
ترشی سیر شیشلیک
کباب لقمه
چلو ماهی
چلو مرغ
خورشت قیمه
خورشت قورمه سبزی
جوجه
ته چین زعفرانی

با سفارش آنلاین غذا مشهد ، می‌توانید غذای موردعلاقه خود را از رستوران رضایی سفارش داده و بهترین تجربه خرید اینترنتی غذا را داشته باشید. به علاوه امکان مشاهده لیست منوی رستوران در اسنپ فود فراهم شده است.

سفارش آنلاین رستوران رضایی مشهد

لیست قیمت رستوران رضایی مشهد کاملا مناسب بوده و می‌توان این رستوران را در زمره رستوران‌های اقتصادی این شهر قرار داد. اگر به دنبال یک وعده غذایی ایرانی باکیفیت هستید، این رستوران شما را شگفت زده خواهد کرد. شما می‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری، از طریق سفارش آنلاین از اسنپ فود، از رستوران رضایی غذای خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

راستی، شما تاکنون به کدام یک از شعب رستوران رضایی مشهد مراجعه کرده‌اید؟ نظرات خود درباره این رستوران را با ما و دیگر کاربران اسنپ فود به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
زهرا دهقان- 507 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود