آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران عمارت گرگان
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
4

رستوران عمارت گرگان، منو و آدرس و شماره تلفن

مینا اسماعیل بیگی 05 فروردین 1402 5 دقیقه

رستوران‌گردی یکی از تفریحات امروزی بسیاری از مردم جامعه است، به ویژه اگر در انتخاب رستوران بتوانید دقت عمل خوبی به خرج داده و بهترین‌ها را شکار کنید. یکی از بهترین رستوران‌های مناسب برای رستوران‌گردی در شهر گرگان، رستوران عمارت گرگان است که منوی پربار و متنوعی از غذاهای ایرانی، سنتی، و فرنگی دارد. در ادامه نگاهی به معرفی این رستوران خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

معرفی رستوران عمارت گرگان

رستوران عمارت گرگان

اگر مسافر یا ساکن شهر گرگان هستید و دوست دارید به دور از تمام شلوغی‌های این شهر در رستورانی دنج و زیبا غذایی لذیذ میل کنید، پیشنهاد ما رستوران عمارت در شهر گرگان است. این رستوران از لیست بهترین رستوران های گرگان، فضایی لوکس دارد و حتما نظر شما را به خود جلب می‌کند.

با مراجعه به پیج این رستوران می‌توانید تصاویر واضحی از آن مشاهده کنید و حتما عاشق فضای دنج و خاص محیط این رستوران خواهید شد. همچنین با نگاه کردن به کامنت‌ها و نظرات دیگر مشتریان، می‌توانید از کیفیت غذاهای سنتی و ایرانی این رستوران گرگانی اطمینان کافی حاصل کنید.

طراحی دکور و نورپردازی عمارت گرگان، فوق العاده بوده و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این چیزی است که کمک می‌کند تا صرف یک وعده غذایی در اینجا، چیزی بارها بیشتر از تنها چشیدن طعم‌ها باشد. درست شبیه به چیزی که در رستوران دارچین گرگان نیز دیدیم. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر به دنبال محلی با فضای دلنشین و البته سرسبز هستید، به این رستوران مجلل گرگان سر بزنید و خاطره خوبی برای خود و عزیزانتان بسازید.

اطلاعات تماس رستوران عمارت گرگان

اطلاعات دسترسی و تماس این رستوران، به شرح زیر هستند:

  • آدرس: خیابان ولیعصر، عدالت 28، بین شهریور 3 و 5
  • تلفن رستوران عمارت گرگان01732243872:
  • ساعت کاری: 12 ظهر الی 12 شب
  • امکانات : پارکینگ، سفارش آنلاین، امکان رزرو میز

منوی رستوران عمارت گرگان فرای انتظار شما

منوی رستوران عمارت گرگان

توجه داشته باشید قیمت منو رستوران عمارت با توجه به گذر سال و تغییرات و نوسانات اقتصادی ممکن است متغیر باشد ولی مسئله مهم کیفیت یکنواخت و خوب این رستوران خواهد بود که طی سال‌ها همچنان در بالاترین سطح ممکن باقی مانده و تغییری نکرده است. همان طور که در زیر مشاهده می‌کنید، منوی این رستوران بسیار متنوع بوده و برای هر ذائقه و سلیقه‌ای، غذاهایی عالی ارائه کرده است. حتی شما می‌توانید مشهورترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی گرگان را نیز در این رستوران سفارش داده و از طعم اصیل آن‌ها لذت ببرید.

استراگانف غذای فرنگی استیک سوخاری ساندویچ پیتزا ایتالیایی پلو دریایی غذای ایرانی کباب
بیف استراگانف جوجه چینی استیک مخصوص عمارت فیله سوخاری برگر پیتزا مخصوص ایتالیایی پلو سفید ماهی ماهیچه جوجه کباب
چیکن استراگانف شنیسل مرغ بشقاب سبزیجات رولت سینه مرغ سوخاری پنینی پیتزا رست بیف ایتالیایی باقالی پلو میگو سوخاری ران سرخ شده کباب بره
استیک فیله گوساله قارچ سوخاری ساندویچ زینگر پیتزا پپرونی سبزی پلو میگو عدس پلو گوسفندی کباب چنجه
استیک میکس ساندویچ هات داگ و پنیر پیتزا سبزیجات ماهی سفید شکم پر لوبیا پلو گوسفندی کباب سلطانی
استیک ماهی سالمون کاراملایزر برگر پیتزا چانو ماهی قزل آلا کبابی خورشت فسنجان گوسفندی کباب برگ
لم چاپس ساندویچ چیکن ایتالیایی پیتزا گوشت و قارچ ماهی شکم پر کپور زرشک پلو با مرغ کته کباب
استیک مرغ ساندویچ ژامبون تنوری چهار پنیر سالامی ته چین مرغ و بادمجان کباب مخصوص
استیک لقمه‌ای گوسفندی ساندویچ رست بیف پیتزا مارگاریتا خوراک گوشت شیشلیک مخصوص عمارت
پیتزا سیزر مرغ با سبزیجات محلی کباب لقمه
پیتزا آل پلو میگو پلو کباب وزیری
پیتزا مرغ پستو ته چین جوجه کباب حلزونی
پیتزا تومیت چکدرمه
پیتزا مرغ باربیکیو جوجه سرخ شده
پیتزا مکزیکانو چلو گوشت مخصوص عمارت
پیتزا میگو چلو خورشت
عدس پلو

آیتم‌های جدید رستوران عمارت گرگان را از دست ندهید

آیتم‌های جدید رستوران عمارت گرگان

علاوه بر منوی متنوعی که از در بالا ذکر شد و از انواع کباب‌ها، پیتزاها، و غذاهای ایرانی و سنتی سرشار بود، این رستوران گرگان به تازگی آیتم‌های جدید زیادی به منوی پربار خود اضافه کرده، از این‌رو فرقی ندارد سلیقه و ذائقه شما چیست، رستوران عمارت شهر گرگان می‌تواند خواسته شما را برآورده کند.

در این بخش آیتم‌های جدید اضافه شده به منوی قدر عمارت گرگان را نام می‌بریم. بدون‌شک با مشاهده این منوی طویل و متنوع انتخاب غذا برای هر کسی سخت می‌شود، ولی همین منوی عریض و شلوغ یکی از نقاط قوت رستوران عمارت شهر گرگان به حساب می‌آید که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

کالزون پاستا سالاد پیش غذا
کالزون مرغ باربیکو پاستا چیکن آلفردو سزار با مرغ گریل سیب زمینی با سس قارچ
کالزون شف پاستا میگو سالاد مدرن سیب کرانچی
پاستا بلونز سالاد یونانی سیب کرانچی مخصوص
پاستا عربیاته چیکن سالاد سزار با رولت مرغ نان سیر
پنه کورسلو سالاد فصل رول چیپس
پاستا سبزیجات سالاد شیرازی کشک بادمجان
لازانیا مخصوص میرزا   قاسمی
پاستا اسفناج با چیکن سوپ
اسپاگتی با سس گوشت سیب زمینی
بشقاب سبزیجات ماست
زیتون

علاوه بر پیش‌ غذاهای ذکر شده در جدول بالا خوراک لوبیا و ترشی رستوران عمارت نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با اینکه از اضافه شدن این آیتم‌ها به منوی رستوران عمارت زمان زیادی نگذشته است، ولی بسیاری از مشتریان در رتبه‌بندی کیفیتی به آیتم‌های جدید امتیاز خوبی داده‌اند.

رستوران‌های نزدیک به رستوران عمارت شهر گرگان

رستوران‌های نزدیک به رستوران عمارت شهر گرگان

شاید برایتان جذاب باشد که درباره دیگر رستوران‌های نزدیک به این رستوران لاکچری در شهر گرگان بدانید. از جمله رستوران‌هایی که در فاصله کمتر از 220 متری این رستوران قرار دارند، می‌توان به فست فود 444، کافه فیوره، کافه و رستوران میامی و کافه و رستوران دلکوک اشاره کرد.

جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی نزدیک به رستوران عمارت شهر گرگان

از جمله مکان‌های مهم و جاذبه‌های نزدیک به این رستوران؛ کاخ موزه گرگان، استخر کوثر، کاخ آقا محمد خان قاجار و سالن بسکتبال امام خمینی را داریم.

فضای رستوران عمارت گرگان و حال و هوای خوب آن

حال و هوای خوب رستوران عمارت گرگان

اگر از غذاهای بی‌نظیر، کیفیت بالا و تنوع بی‌سابقه رستوران عمارت بگذریم، هرچند رد شدن از کنار این ویژگی‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود، نکته مهم دیگری که در مورد این رستوران بسیار اهمیت دارد فضای خاص و دلنشین آن است که حال و هوای لذت‌بخشی برای تمام مشتریان به همراه دارد.

در انتهای حیاط این رستوران دلنشین نهر آبی جاری است که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. همچنین در چوبی بزرگ و قدیمی عمارت گرگان حال و هوای رستوران‌های قدیمی را برای شما تداعی خواهد کرد، زیرا تصاویری از هنرمندان در دیوارهای اطراف این رستوران به چشم می‌خورد.

به علاوه فاصله منطقی و کاملا استاندارد میان هر یک از میزهای این رستوران با میز دیگر، باعث شده تا هر میز دارای یک خلوت جداگانه باشد. این مورد بسیار مقبول بوده و در مقایسه با بسیاری از رستوران‌ها، قابل تقدیر است.

پنجره‌های بزرگ و شیشه‌ای این عمارت یکی دیگر از موارد جذاب این رستوران است که باعث شده تا بتوانید در زمان میل کردن غذای خود، از مناظر زیبای بیرون نیز لذت ببرید.

غذای مورد علاقه تان را از عمارت گرگان آنلاین سفارش دهید

رستوران عمارت در شهر گرگان را با تمام اطلاعات آن برای شما شرح دادیم. اکنون که سرویس سفارش آنلاین غذا در گرگان و به کمک اسنپ فود راه‌اندازی شده است، شما می‌توانید غذای مورد نظر خود را از عمارت گرگان سفارش دهید و بدون معطلی و خارج شدن از منزل خود غذای دلخواهتان را در هر مکان و زمانی دریافت کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(4 دیدگاه)

دلار
08 خرداد 1402

من با اسنپ فود از این رستوران غذا سفارش دادم بسته بندی و کیفیت غذا بسیار خوب بود . غذا گرم و به موقع به دستم رسید و منو بسیار متنوع بود قیمت غذا ها هم به نسبت کیفیت خوب بود ممنون از اینکه این رستوران خوبو معرفی کردین

  • ترمه افضلی
    08 خرداد 1402

    خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو جلب کنیم و تجربه خوبی داشتین امیدوارم در تجربه های بعدی هم بتونیم رضایت شمارو داشته باشیم .

gooje
08 خرداد 1402

تجربه خیلی خوبی بود منوی رستوران عمارت گرگان خیلی متنوع بود و هم من که غذای سنتی دوست دارم و هم همسرم که غذای فست فودی دوست داره تونستیم غذای مورد علاقمونو تو منو پیدا کنیم . فضای رستوران هم خیلی خوب بود در کل خیلی خوش گذشت

  • ترمه افضلی
    08 خرداد 1402

    خوشحالیم که رضایت داشتید عمارت گرگان یکی از بهترین رستوران های گرگان هست و منوی بسیار متنوع و با کیفیتی داره از شما دعوت میکنم از لینک زیر که معرفی یکی دیگه از رستوران های خوب گرگانه دیدن کنید https://blog.snappfood.ir/بهشت-هیرکان-گرگان

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود