آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران چاپ چاپ

ترمه افضلی 15 مهر 1402 7 دقیقه

تابه‌حال به تماشای فیلم‌های کره‌ای نشسته‌اید؟ دقت کرده‌اید که چقدر فرهنگ و آداب زندگی خانوادگی کره‌ای‌ها به فرهنگ اصیل ایرانی شباهت دارد؟

یکی از جالب‌ترین نکاتی که همیشه در فیلم‌های کره‌ای توجه بینندگان را به خودش جلب می‌کند، اهمیت‌دادن به غذا است. اگر می‌خواهید با فرهنگ غذایی کره‌ای آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران چاپ چاپ در تهران سری بزنید.

 

عکس رستوران چاپ چاپ

آشپزی در کره، سنتی باستانی است که برای حفظ فرهنگ از گذشتگان به‌جامانده و همچون میراثی باارزش سینه‌به‌سینه منتقل می‌شود. مردم کره هنوز هم از روش‌ها و ترفندهای قدیمی در طبخ غذا استفاده می‌کنند و این باعث شده تا غذاهای سنتی کره‌ای، طعمی اصیل داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های برجسته غذاهای کره، متنوع و غنی‌بودن آن‎ها است. در غذاهای کره‌ای از مواد اولیه متنوعی مانند برنج، گوشت، ماهی، سبزیجات، سویا، فلفل قرمز و… استفاده می‌شود و هر کدام از این مواد به شکل‌ها و روش‌های مختلف در غذا ترکیب و آماده می‌شوند.

معرفی رستوران چاپ چاپ

چاپ چاپ، رستورانی بین‌المللی و فوق‌العاده زیبا در قلب تهران که با غذاهای کره‌ای و ژاپنی از شما پذیرایی می‌کند. رستوران چاپ چاپ محیطی متفاوت از همه رستوران‌ها دارد. مکانی دلباز و زیبا که حس صمیمیت و آرامش در آن موج می‌زند.

 

اصیل‌ترین غذاهای کره‌ای و ژاپنی را در چاپ چاپ میل کنید.

این رستوران دارای شعبه‌های مختلفی در محله‌های مختلف تهران است که همگی معماری خاص و جلوه‌ای بی‌نظیر و جذاب دارند. یکی از این شعب در سالنی زیبا و آراسته با معماری و دکوراسیون مدرن و دیگری با ایجاد اتاق‌های چوبی به سبک رستوران‌های کره‌ای از شما پذیرایی خواهند کرد.

chop chop با بهره‌گیری از پرسنلی مجرب که در کنار حرفه‌ای بودن، رفتار فوق‌العاده عالی و محترمانه‌ای دارند، توانسته فضایی صمیمی ایجاد کند که مشتری‌ها در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند و به آرامش برسند.

در اینجا آرامش و سلامت مشتری‌ها از همه چیز مهم‌تر است با توجه به این اصل، سطح بهداشتی رستوران در بالاترین رتبه قرار دارد. منظور از رعایت اصول بهداشتی، تنها نظافت محیط داخلی رستوران و سرویس‌های بهداشتی نیست؛ بلکه اصول بهداشتی در تهیه و پخت غذا و نگهداری مواد اولیه نیز به طور کامل  رعایت خواهد شد.

برای شما که دوست دارید همیشه خاص‌ترین‌ها را تجربه کنید، مقاله پیتزا باگت در بلاگ اسنپ فود یک راهنمای عالی برای تجربه پیتزاهای خاص و خوشمزه خواهد بود.

منو رستوران چاپ چاپ

منو رستوران چاپ چاپ، یک لیست پر از غذاهای متنوع و دسته‌بندی شده در بخش‌های مختلف پیش‌غذا، سوپ و سالاد، غذای اصلی، نودل و برنج و انواع سوشی است که مزه هر یک از آن‌ها تجربه یک هیجان خارق‌العاده و وصف‌ناشدنی است.

پیش‌غذا

در این منو جینجر که مزه ترش و تازه‌ای دارد یا دامپیلینگ بخارپز شده که طراوت و عطروطعم طبیعی آن، تجربه خاصی است که تابه‌حال نظیرش را نداشته‌اید.

 

صرف یک وعده غذای خوشمزه در محیط دنج و متفاوت چاپ چاپ، خاطره دل‌انگیزی که هرگز از یاد نمی‌رود.

اسپرینگ رول سبزیجات، ترکیب ملایم و خوشمزه‌ای از  سبزیجات تازه که در لابه‌لای خمیر نان پیچیده شده یا بال مرغ چاپ چاپ که حالتی سوخاری و ترد و آبدار دارد، همراه با بال مرغ پرتقالی که با سس زنجبیل و پرتقال طعم شده است، طعم‌های بی‌نظیری است که می‌توانید به‌عنوان پیش‌غذا در رستوران چاپ چاپ مزه کنید.

همچنین میگو تازه که با نوعی آرد ژاپنی به نام پودر پانکو روکش شده ودرر کنار سس مخصوص سرو می‌شود، میگو واسابی، دامپیلینگ سرخ، راک شریمپ وکیمچی همه از پیش‌غذاهای بی‌نظیر کرده‌ای و ژاپنی هستند که با مواد اولیه تازه و باکیفیت آماده می‌شوند.

سوپ و سالاد

در فرهنگ غذایی کره، سوپ و سالاد جایگاهی ویژه دارند به همین دلیل در منو رستوران چاپ چاپ نیز متنوع‌ترین و خوشمزه‌ترین سوپ‌‎های کره‌ای و ژاپنی به شما ارائه می‌شود.

میسو یک سوپ ژاپنی که از ترکیبات رنیر (نوعی توفو) و واکامی (هلچوب ژاپنی) تهیه می‌شود و  طعم ترش و خنک آن سبب احساس تازگی در دهان خواهد شد. نودل مرغ چاپ چاپ نیز از در بخش سالادهای منوی این رستوران جای دارد و بر پایه مرغ است و در تهیه آن از چاشنی‌های تند استفاده می‌شود؛ ازاین‌رو طعمی تند و دهان‌سوز دارد.

 

منوی چاپ چاپ، پر از غذاهای اصیلی است که با دستور تهیه سنتی کره‌ای تهیه می‌شوند.

احتمالاً تابه‌حال سالاد کرفس و میگو با سس بالزامیک را امتحان کرده‌اید، اما طعم سالاد کرفس و میگو با سس بالزامیک چاپ چاپ، تجربه منحصربه‌فردی است که تنها در چاپ چاپ آن را خواهید چشید.

مخلوط دریایی نیز نوعی سالاد است که از ترکیب  سالمون خام، میگوسوخاری و کاهو تهیه می‌شود و با افزودن سس مایونز ژاپنی، طعم آن دل‌چسب‌تر خواهد شد.

سالمون آووکادو، تای بیف سالاد، سالاد کرب، چاینیز سالاد و سالاد سبز نیز از دیگر خوشمزه‌های منوی رستوران چاپ چاپ هستند که می‌توانید از طریق سرویس اسنپ فود و سفارش انلاین رستوران چاپ چاپ، سفره خود را رنگین‌تر کرده و یک پذیرایی خارق‌العاده از مهمان‌ها داشته باشید.

غذای اصلی

اگر به پیج رستوران چاپ چاپ اینستاگرام سری بزنید، متوجه می‌شوید که منوی غذاهای این رستوران تا چه حد موفق شده رضایت مشتریان جلب کند.

یکی از خوشمزه‌ترین بخش‌ها در منو رستوران چاپ چاپ، بخش غذاهای اصلی با کلی غذای متنوع و رنگارنگ است.

 

تنوع غذایی بالا در چاپ چاپ

پانکو استیک، مرغ کاری، چیکن تریاکی، میگو ترش‌وشیرین، بیف تریاکی، مونگولین بیف، استیک بلک پپر و… جزو غذاهای اصلی رستوران چاپ چاپ هستند که در کنار مزه خاص، کیفیت بسیار عالی نیز دارند و سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌ها هستند.

سوشی

انواع سوشی اوراماکی رول مثل کرانچی سالمون رول، کوکد تونا رول، کرانچی شریمپ رول، کریسپی کالیفرنیا رول، دراگون رول و ده‌ها نوع دیگر که هر یک مزه و عطر مختص به خود دارند با دستور تهیه ویژه کره‌ای در این رستوران آماده می‌شوند.

 

لذیذترین سوشی‌ها با دستور تهیه ویژه چاپ چاپ

همچنین انواع سوشی ماکی رول و بشقاب سوشی در کنار نیگری و ساشیمی، غذاهای متنوع و خوشمزه منوی رستوران چاپ چاپ هستند که کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر دارند.

شعب رستوران چاپ چاپ

چاپ چاپ، رستورانی خوش‌آوازه و زنجیره‌ای است که سه شعبه در سطح تهران دارد. هر یک از شعب این رستوران در بهترین و خوش‌آب‌وهواترین مناطق تهران دایر شده‌اند و معمولا شلوغ هستند پس قبل از رفتن به آن‌ها بهتر است که از طریق تلفن رستوران چاپ چاپ برای خود میز رزرو کنید که مجبور نباشید در صف منتظر بمانید.

رستوران چاپ چاپ جردن

شعبه جردن رستوران چاپ چاپ در محیطی با متراژ کوچک بنا شده، اما خیلی دنج و آرام است و فضایی رمانتیک دارد. در این شعبه چاپ چاپ غالباً با ازدحام زیادی مواجه خواهید شد چرا قیمت‌های مقطوع‌تری داشته و کیفیت غذاهای آن بسیار بالا است.

محیط آرام و دنج رستوران چاپ چاپ جردن و دکوراسیون خلاقانه آن، فضای رمانتیکی ایجاد کرده است که باعث القای حس آرامش و لذت‌بردن از غذا می‌شود.

 

منوی چاپ چاپ، منویی که رتبه اول در بین همه رستوران‌ها را دارد.

آدرس رستوران چاپ چاپ جردن در خیابان جردن، بلوار صبا و پلاک 19 قرار دارد. این شعبه چاپ چاپ امکان سفارش آنلاین و تلفنی را نیز برای مشتری‌ها مهیا کرده است.

رستوران چاپ چاپ فرشته

رستوران چاپ چاپ فرشته از دیگر شعبه‌های چاپ چاپ است که انواع غذاهای دریایی کره‌ای و سوشی‌های خوشمزه در آن سرو می‌شود. رفتار محترمانه پرسنل و تنوع غذایی بالا سبب محبوبیت این شعبه از چاپ چاپ شده است.

اگر گذرتان به خیابان بوسنی افتاد وارد مجتمع تجاری مینیاتور شوید و به طبقه همکف بروید و از خوردن سوشی خوشمزه در تراس زیبا و دلباز شعبه فرشته رستوران چاپ چاپ لذت ببرید.

رستوران چاپ چاپ زعفرانیه

رستوران چاپ چاپ زعفرانیه به‌عنوان یک کافه‌رستوران مدرن، پاتوق جوانان پایتخت است. این شعبه رستوران چاپ چاپ در الهیه، خیابان بوسنی و هرزگوین، پلاک 23 و در مجتمع تجاری مینیاتور قرار دارد.

                                     

طعم خوش لحظه‌ها در رستوران چاپ چاپ

وقتی در محیط فوق‌العاده زیبا و دلنشین این رستوران قرار می‌گیرید، حس زیبای آرامش تمام وجودتان را در برمی‌گیرد و درحالی‌که همه خیابان را از پنجره‌های بزرگ رستوران مشاهده می‌کنید، حتی کوچک‌ترین صدایی از بیرون نمی‌شنوید، گویی که به یک تابلوی متحرک خیره شده‌اید.

تجربه طعم‌های جهانی با اسنپ فود

معرفی رستوران چاپ چاپ از دیگر پست‌های مربوط به شکم‌گردی و گردشگری غذایی اسنپ فود بود که در این مقاله تقدیم شما شد. امید است که در صورت امکان از یکی از شعب این رستوران دیدن کرده و اوقات خوشی را سپری کنید.

رستوران چاپ چاپ با ارائه بیشترین امکانات رفاهی و برخورد بسیار محترمانه پرسنل، شهرتی شیرین و زبانزد خاص و عام دارد. چاپ چاپ از رستوران‎‌های بین‌المللی پایتخت است که بهترین و محبوب‌ترین غذاهای آسیای شرقی را با همان دستور تهیه سنتی آن‌ها، تهیه و سرو می‌نماید.

 

یک وعده غذای خوشمزه به سبک رستوران‎های آسیای شرقی

البته درصورتی‌که امکان رفتن به چاپ چاپ را ندارید، می‌توانید از طریق سفارش انلاین غذا از اسنپ فود، طعم بی‌نظیر غذاهای خارق‌العاده و مقوی این رستوران را بچشید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود