آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران ژوبین کرمان، رستوران بین المللی با بیشترین تنوع غذا

ترمه افضلی 17 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

کرمان شهری زیبا و قدیمی با بافت‌های تاریخی بسیار خاطره انگیز است که یادآور بخش مهمی از تاریخ ایران است. این شهر به قدری زیبا و دیدنی است که هر ساله هزاران مسافر و گردشگر از جای جای ایران و دنیا به سمت خود می‌کشاند. دیدن جاذبه‌های تاریخی این شهر خالی از لطف نیست و خاطره‌ای ماندگار از سفری لذت بخش برای شما ایجاد می‌کند.

یکی از موارد بسیار مهم در سفر، خوردن غذاهای خوشمزه و سنتی هر شهر است. به همین دلیل رستوران‌های مختلفی در سطح شهر کرمان تأسیس شده تا پذیرای مسافران و گردشگران باشند و لذت سفر را با خوردن غذاهای خوشمزه برای آن‌ها چندین برابر کنند. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین رستوران کرمان یعنی رستوران ژوبین بپردازیم.

معرفی رستوران ژوبین کرمان

معرفی رستوران بین المللی ژوبین

این رستوران در تمام وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام آماده خدمت رسانی به مشتریان است. همچنین برای انواع مهمان‌ها، دورهمی‌ها، جلسات کاری و … مناسب است. ساعت کاری آن‌ها از 7 تا 12 و نیم و از 15 تا 24 است. همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس این مجموعه برای رزرو میز از قبل اقدام کنید.

ژوبین رستورانی بسیار باکیفیت است که انواع مختلفی از غذاهای فرنگی را با بهترین کیفیت و مواد الویه تازه و مرغوب تهیه می‌کند. پارکینگ نیز دارد تا مشتریان دغدغه‌ای برای پارک خودرو خود نداشته باشند. همچنین امکان ارسال با پیک نیز فراهم شده تا شما از هر جای کرمان غذاهای خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. پرسنلی بسیار بااخلاق و حرفه‌ای نیز در این مجموعه مشغول به کار هستند که فضایی ساده و صمیمی برای میل کردن غذا ایجاد کرده‌اند.

آدرس و نحوه دسترسی به ژوبین

این رستوران در بلوار نصر، خیابان بهارستان، بعد از چهار کوچه، جنب مجتمع ورزشی ولی عصر واقع شده است. همچنین برای تماس با مجموعه می‌توانید از شماره تلفن‌های ۰۳۴۳۲۴۳۱۲۸۰ ، ۰۳۴۳۲۴۷۷۹۷۷ استفاده کنید. از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مکان‌هایی مانند پزشکی قانونی، ساختمان پزشکان شفا، پارک بزرگ مادر و همچنین رستوران ایتالیایی دیدو واقع شده است.

منوی بی نظیر رستوران بین المللی ژوبین

منوی رستوران ژوبین

در رستوران ژوبین تنوع بالایی از غذاها و پیش غذاهای مختلف سرو می‌شود تا تمام افراد با هر سلیقه و ذائقه‌ای از آن‌ها میل کرده و با رضایت تمام از رستوران خارج شوند. جدول غذاهای سرو شده در این مجموعه در ادامه آورده شده است.

پیش غذا
بادمجان شکم پر سالاد یونانی پرشین گلف
قارچ شکم پر پاکوره هندی سوشی گوشت
بروسکتا سیب زمینی سرخ شده سالاد جوانه‌ها
سوپ لوبیا ژوسپین سالاد نیکویس فرانسوی
کوکتل اسکامپی گراتینه بادمجان خوراک لوبیا مکزیکی
سالاد ژوبین ایلفگاتو پنیر سوخاری
سالاد تن سوپ قارچ و شیر نان سیر

 

غذای ملل
اسکالوپینو با آناناس شاتوبریان اسکندر کباب
کتلت میلانی فیله مرغ سوخاری چامین
رتتوی اسکالوپینو مرغ پری پری
بیف استراگانف سینه مرغ با دلستر مرغ و پنیر
مرغ تندوری موسوکا
کونگ پائوتوفو گراتن مرغ و بادمجان
نگرسکو چیکن استراگانف

 

پیشنهاد سرآشپز
سالاد سبز نیک فرایز اسکالپ مرغ
سالاد اسپانیایی فیله باربیکیو با سس برنیز کوردون بلو
سوپ بورش فیله بروشه پاچینو
سوپ بویاپس لمپ چاپس ژوو وینگز
سوفله استیک فینکر تاکو
سوپ گازپاچو میتلوف بومبا
اسپرینگ رول فیله مرغ با سس تریاکی سوشی

 

دریایی
میکس دریایی سوخاری فیش فینگر ماهی گریل
میگو گریل ماهی شکم پر میکس دریایی گریل
ماهی دو رنگ میگو سوخاری شاه میگو ژوبین

 

پیتزا
مارگاریتا چهار فصل وایت
پپرونی مرغ مرغ و بادمجان
پپرونی ویژه گوشت چرخ کرده مرغ باربیکیو
سالامی با قارچ گوشت رست بیف مدالیوم
بیکن میگو پاستا
فلفل دلمه ماهی
وجتالیانو مدیترانه

 

پاستا
اسپاگتی بولونیزه پاستا تورینو فتوچینی قارچ و فیله مرغ
اسپاگتی تن پاستا بروکلی پنه پستو با فیله مرغ
لازانیا ماهی پاستا مرکبات پنه سالمون
رویولونی آنجلوس اسپاگتی با فیله پنه پری ماورا
پنه بوسکایونو لازانیا پاستا فرارا
پنه میگو لازانیا با میگو بلک اسپاگتی
پاستا سبزیجات فتوچینی قارچ و فیله گوساله

 

گریل
بشقاب ژوبین استیک فلفل استیک مرغ
استیک میکس استیک ریب آی استیک توسکانا با سس سرخ
استیک با سس قارچ فیله مینیون استیک شترمرغ
استیک پنیر

 

این موارد تنها قسمتی از غذاها و خوراکی‌های خوشمزه و بی نظیر مجموعه ژوبین است. علاوه بر آن انواعی از خوراک مناسب کودکان، نوشیدنی‌ها و … نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها سفارش داده و میل کنید.

لیست رستوران‌های کرمان

علاوه بر رستوران ژوبین انواع مختلفی از رستوران‌های سنتی و مدرن با غذاهای ایرانی و فرنگی، فست فودها و … در شهر کرمان وجود دارد که هر کدام از آن‌ها تجربه‌ای جذاب از سفر به این شهر برای شما رقم می‌زنند. در ادامه با برخی از بهترین این رستوران‌ها آشنا می‌شویم تا در صورت تمایل از آن‌ها دیدن کرده و از خوردن غذاهای باکیفیت و خوشمزه آن‌ها لذت ببرید.

چایخانه وکیل

یکی از رستوران‌های کرمان با موسیقی زنده است که در دسته رستوران‌های سنتی با غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از غذاهای ایرانی مانند جوجه کباب، کشک بادمجان، بزقرمه و … در این رستوران سرو می‌شود. اگر به خوردن غذای ایرانی و سنتی و محلی کرمان علاقه دارید، حتما از این مجموعه دیدن کنید. نکته مثبت درباره این رستوران این است که انواع دسر، چای به همراه کلمپه و شیرینی‌های خوشمزه کرمان در آن سرو می‌شود.

معرفی چایخانه وکیل، رستوران سنتی و اصیل ایرانی

رستوران بردیا

بهترین باغ رستوران کرمان را نمی‌توان تنها در یک رستوران خلاصه کرد، اما به جرأت می‌توان گفت، رستوران بردیا از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های شهر کرمان است که در باغی بسیار زیبا و دل انگیز راه اندازی شده است. محیطی سراسر آرامش و لذت با معماری زیبا و چشم نواز که لذت خوردن غذا را چندین برابر می‌کند.

نشستن در کلبه‌های زیبا، شنیدن صدای جریان آب و خوردن غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیت، لذتی وصف نشدنی برای شما ایجاد می‌کند. باغ رستوران‌های کرمان همگی از فضایی بسیار جذاب برای رستوران خود استفاده می‌کنند تا لذت خوردن غذا را برای مشتریان چندین برابر کنند.

شیلان

شیلان، کافه رستوران کرمان با کیفیتی بی نظیر و فضایی بسیار شیک و جذاب که می‌تواند تجربه‌ای جدید از رستوران رفتن برای شما ایجاد کند. در این کافه رستوران تنوع بالایی از غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگ طبخ شده تا تمام افراد با سلیقه‌های مختلف از آن‌ها میل کرده و با رضایت کامل از رستوران خارج شوند.

همچنین انواع مختلفی از قهوه‌ها، اسموتی، کیک و دسر نیز در این مجموعه سرو می‌شود. توصیه می‌شود برای یکبار که شده از این مجموعه دیدن کنید. با دسترسی به شماره تلفن رستوران‌های کرمان می‌توانید از قبل برای رزرو میز نیز اقدام کرده و یا در صورت ارائه خدمات پیک، غذای خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

شیلان بهترین کافه رستوران شهر کرمان

رستوران کباب خوران

کباب خوران از بهترین و جذاب‌ترین رستوران‌های کرمان است که در آن‌ تنوع بالایی از کباب‌های خوشمزه و لذیذ طبخ می‌شود. لذت دورهمی دوستانه یا خانوادگی در رستوران کباب خوران کرمان با میل کردن کباب‌های خوشمزه چندین برابر می‌شود. غذاهایی بسیار اصیل با طعم ناب ایرانی که در فضایی ساده و صمیمی سرو می‌شوند. دیدن این رستوران خالی از لطف نیست.

سخن آخر

پیدا کردن رستوران و سالن‌های غذاخوری خوب و باکیفیت از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد هنگام سفر است. کرمان نیز شهری پر مسافر مخصوصا در ایام شلوغ سال است. به همین دلیل آشنایی با رستوران‌های این شهر قبل از سفر می‌تواند خیال شما را از خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ راحت کند.

اسنپ فود نیز در این شرایط در کنار شما خواهد بود تا با دریافت سفارشات شما از هر رستورانی، آن را در کمترین زمان درب منزل به شما تحویل دهد. به عنوان مثال می‌توانید برای خرید اینترنتی برگر کرمان از طریق اسنپ فود اقدام کنید. کافی از از بهترین رستوران‌ها و فست فودهای شهر سفارش خود را ثبت کرده تا اسنپ فود آن را به شما تحویل دهد.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود