آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

طعم اصیل و بی نظیر کباب ایرانی در رستوران کباب خوران کرمان

ترمه افضلی 17 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

غذا خوردن یکی از بهترین لذت‌هایی است که هر فرد در طی زندگی خود طعم آن را می‌چشد. این موضوع مخصوصا در هنگام سفر می‌تواند لذت سفر را چندین برابر کند. به همین دلیل است که در شهرهای بزرگ و پرگردشگری مانند کرمان تنوع بالایی از رستوران‌های ایرانی، فرنگی و … تأسیس شده تا لذت سفر به کرمان را برای مسافران چندین برابر کنند.

خوردن غذاهای سنتی مانند انواع کباب‌ها همواره برای ایرانیان لذت‌بخش است. به همین دلیل قصد داریم در این بخش یکی از بهترین رستوران‌های سنتی یعنی رستوران کباب خوران کرمان را به شما معرفی کنیم. علاوه بر آن تعدادی از رستوران‌های ارزان و باغ رستوران‌های کرمان نیز معرفی می‌شوند.

معرفی رستوران کباب خوران کرمان

مشخصات و ویژگی‌های رستوران کباب خوران کرمان

رستوران کباب خوران با محیطی آرام و بسیار دلپذیر در آدرس کرمان، بلوار ابراهیم خلیل، روبروی سوپرمارکت سلسبیل واقع شده است. این مجموعه از ساعت 11.30 تا 3 ظهر و از ساعت 7.5 تا 10 شب باز و آماده پذیرایی از مسافران و مراجعه کنندگان است. تلفن تماس این مجموعه نیز 6499 3222 (034) است که می‌توانید برای رزرو میز از طریق آن اقدام کنید. توصیه می‌شود در ایام تعطیلات حتما از قبل میز موردنظر را رزرو کرده تا با خیالی آسوده و بدون معطلی به این رستوران رفته و غذای موردنظر خود را میل کنید.

این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی مانند صدا و سیمای مرکز کرمان، بیمارستان راضیه فیروز، خیابان شهاب کرمان، شیرینی سرای حمید و … واقع شده است. کبابا خوران را می‌توان بهترین کبابی کرمان دانست، زیرا به صورت تخصصی در زمینه طبخ انواع کباب فعالیت کرده و غذاهایی فوق العاده تازه و خوشمزه با طعمی اصیل و سنتی در آن سرو می‌شود.

منوی رستوران کباب خوران

بهترین رستوران کرمان، با طبخ انواع مختلف کباب‌ها، کباب خوران است. در کباب خوران انواعی از کباب‌های اصیل و خوش طعم با مواد اولیه تازه و خوشمزه تهیه می‌شوند. همچنین نوشیدنی‌ها و پیش غذاهای مختلفی سرو شده تا در کنار کباب خود میل کرده و لذت ببرید. منوی این رستوران در ادامه آورده شده است.

  • کباب بره

کباب برگ گوسفندی ممتاز، کباب شیشلیک مشهدی، کباب سلطانی دونفره، کباب لقمه مخصوص گوسفندی، کباب بناب مخصوص، سینی کباب میکس چهارنفره، خوراک قرمه گوشت مخصوص و کباب کوبیده کرمانی

  • کباب گوساله

کباب برگ فیله گوساله، فیله کباب کنجدی و کباب بختیاری

  • جوجه کباب

کباب برگ جوجه ممتاز، جوجه کباب با استخوان، جوجه کباب بی استخوان، جوجه کباب بال و کتف، کباب لقمه مرغ مخصوص، خوراک مرغ و ماهی تیلاپیلا کبابی

  • پیش غذا و خوراک‌های سبک

خورشت قیمه یا قرمه سبزی (خورشت روز)، چلو ایرانی با ته چین و کره، سوپ روز، کشک و بادمجان، میرزاقاسمی، سالاد فصل و سالاد شیرازی، ساندویچ کباب لقمه گوسفندی، ساندویچ کباب کوبیده کرمانی، ساندویچ قرمه گوشت، ساندویچ کباب لقمه مرغ، ساندویچ جوجه کباب، ساندویچ فیله کباب کنجه و ساندویچ مخلوط

نکته مثبت درباره این رستوران این است که سفارش بیرون بر نیز دارد و در صورت تمایل می‌توانید غذای خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

لیست رستوران‌های کرمان

علاوه بر رستوران‌ معرفی شده، تنوع بالایی از رستوران‌های مختلف در این شهر وجود دارد که تمام ذائقه‌های غذایی را پوشش می‌دهند. برخی از آن‌ها در ادامه معرفی شده‌اند.

رستوران ژوبین کرمان

ژوبین در دسته چند رستوران کرمان است که کیفیت بسیار بالایی از انواع غذاهای خوشمزه و تازه را ارائه می‌دهد. یکی از رستوران‌های بسیار باکیفیت که به صورت تخصصی به سرو انواع غذاهای ایتالیایی مشغول است. پیدا کردن رستوران ایتالیایی باکیفیت کار چندان ساده‌ای است. اما در کرمان با وجود رستوران ژوبین کرمان می‌توانید با خیالی آسوده برای میل کردن این نوع غذاها، به آنجا مراجعه کنید.

فضایی بسیار زیبا و دنج، کیفیت بسیار عالی و فوق العاده، کارکنانی حرفه‌ای و خوش برخورد و پخش موسیقی زنده از بهترین ویژگی‌های رستوران ژوبین کرمان هستند. توصیه می‌شود حتما از این مجموعه دیدن کرده و لذت سفر به کرمان را برای خود چندین برابر کنید.

بررسی ویژگی‌های رستوران ژوبین کرمان

رستوران مکث

اگر به دنبال رستوران ارزان کرمان هستید، پیشنهاد می‌شود حتما از رستوران مکث دیدن کنید. البته ناگفته نماند قیمت ارزان این رستوران نشانه کیفیت پایین آن نیست و مکث را می‌توان از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های شهر کرمان دانست. مکث در خارج از شهر واقع شده به همین دلیل دسترسی به آن به راحتی صورت می‌گیرد. این موضوع مخصوصا در ایام شلوغ و تعطیلات بسیار قابل توجه است.

فضای داخلی این رستوران ساده اما تمیز و مرتب است. نمی‌توان از آن انتظار یک رستوران با فضای فوق‌العاده چشم‌نواز داشت، اما همین فضای ساده می‌تواند لذت خوردن غذا را چند برابر کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی طبخ شده و می‌توانید طعم بزقورمه کرمانی را نیز بچشید. از میزهای سنتی برای نشستن استفاده شده که بسیار جذاب و لذت بخش است.

نکته مثبت درباره این مجوعه این است که در کنار سالن اصلی، سالنی برای سرو غذاهای فست فودی نیز وجود دارد تا افراد و مخصوصا جوانانی که به غذاهای فست فودی علاقه دارند، از آن‌ها میل کنند. رستوران مکث در خیابان جمهوری کرمان واقع شده است.

معرفی رستوران و فست فود بسیار باکیفیت مکث در کرمان

رستوران بردیا

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین باغ رستوران‌های کرمان، رستوران بردیا است. بردیا در میان باغی بسیار زیبا با معماری جذاب و چشم نواز واقع شده است. محیط رستوران بسیار آرام و دلپذیر است و صدای جریان آب لذت خوردن غذا و یک دورهمی خانوادگی یا دوستانه را برای شما چندین برابر می‌کند.

کلبه‌هایی بسیار زیبا در این رستوران قرار گرفته که هم در فصل سرما و هم فصل گرما قابل استفاده هستند. فرش و کوسن‌هایی زیبا و تمیز در این کلبه‌ها پهن شده که می‌توانید به همراه خانواده و به دور از شلوغی و هیاهوی شهر، برای میل کردن غذاهای باکیفیت از آن‌ها استفاده کنید. انواع مختلفی از کباب‌ها در کنار یش غذا، سالاد و نوشیدنی در این مجموعه سرو می‌شود. بردیا در جاده ماهان واقع شده است و توصیه می‌شود به محض سفر به کرمان حتما از آن دیدن کنید و خاطره این رستوران زیبا را تا همیشه به یاد داشته باشید.

سفارش آنلاین برگر

برخی از افراد به دلیل مشغله‌های فراوان، فرصت کافی برا یرفتن به رستوران، فست فودها و … را ندارند. از این رو به دنبال روشی به تهیه غذاها و فست فودهای مختلف از بهترین مراکز و غذاخوری‌های شهر هستند تا آن‌ها را تازه و خوشمزه درب منزل تحویل بگیرند.

در این شرایط پیشنهاد ما به شما اسنپ فود است. برای خرید آنلاین برگر کرمان و یا هر نوع غذای دیگری می‌توانید از طریق اسنپ فود اقدام کنید. کافی است غذای موردنظر خود را سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن در هر کجای شهر کرمان که باشید، آن را به صورت تازه درب منزل دریافت کنید.

سخن آخر

پیدا کردن رستوران و غذاخوری خوب و باکیفیت مخصوصا در زمان سفر اهمیت زیادی دارد. شهر کرمان نیز از شهرهای پرمسافر مخصوصا در ایام تعطیلات است. به همین دللی تنوع بالایی از رستوران‌ها در این شهر وجود دارد. همین تنوع گاهی اوقات باعث سردرگمی افراد برای انتخاب رستوران خوب و باکیفیت می‌شود. از این رو در این مقاله به بررسی و معرفی یکی از بهترین رستوران‌های کرمان، یعنی رستوران کباب خوران کرمان پرداخته شد. توصیه می‌شود به محض سفر به کرمان حتما از این رستوران دیدن کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود