آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی شهر آجیل کرمان

ترمه افضلی 30 مهر 1402 5 دقیقه

 

شهر آجیل کرمان یکی از آجیل فروشی‌های حرفه‌ای در این شهر است که خوشمزه‌ترین خشکبار را به قیمتی فوق‌العاده مناسب و ارزان در اختیار مشتری‌ها می‌گذارد. در این فروشگاه می‌توانید طعم واقعی و لذیذ خشکبار‌ها را بچشید و منبع غنی از مواد مغذی را وارد بدنتان کنید.

در شهر آجیل کرمان همواره اولویت بر کیفیت محصولات است. در واقع تمامی پرسنل می‌کوشند تا محصولاتی تازه و خوشمزه را برای مشتریانشان تهیه کنند تا لبخند رضایت را به لب‌های آنها بیاورند. به‌همین‌دلیل در این فروشگاه می‌توانید تازه‌ترین تخمه‌ها، بادام هندی، بادام‌زمینی، میوه خشک و … را بخرید و از خوردنشان لذت ببرید.

با شهر آجیل کرمان دیگر نیازی نیست برای مراسم‌ها و اعیاد خاص مثل شب یلدا یا عید نوروز دغدغه‌ای برای تهیه آجیل‌ها داشته باشید. این فروشگاه در این زمان‌ها سعی می‌کند با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات به قیمتی مناسب، نیاز مشتری‌ها را رفع کند.

معرفی شهر آجیل کرمان

در خیابان امام جمعه کرمان آجیل فروشی معروفی وجود دارد که تقریباً تمام ساکنین این منطقه آن را می‌شناسند. این فروشگاه با نام شهر آجیل کرمان فعالیت می‌کند و تابه‌امروز توانسته مشتری‌های زیادی را از آن خود کند. در این فروشگاه همه پرسنل و عوامل به نفع مشتری‌ها کار می‌کنند و به‌همین‌دلیل توانسته‌اند به موفقیت فروشگاه نیز کمک کنند.

شهر آجیل کرمان، عرضه‌کننده آجیل داغ

وقتی وارد شهر اجیل کرمان می‌شوید، با دنیایی از خوراکی‌ها و خشکبار‌های مختلف روبه‌رو می‌شوید که هر کدام طعم و مزه‌ای متفاوت و خاص دارند. این فروشگاه شما را از مراجعه به هر نوع فروشگاه مشابه بی‌نیاز می‌کند و با عرضه بهترین و تازه‌ترین محصولات قطعاً لبخند رضایت را از خرید به لب‌هایتان هدیه می‌دهد.

در شهر آجیل کرمان فرصتی مهیاست تا بتوانید مغزیجات مقوی برای بدن را با قیمتی مقطوع تهیه کنید. این فروشگاه مخلوطی از این مغزیجات را تحت عنوان آجیل می‌فروشد که شما می‌توانید متناسب با بودجه‌تان مقداری از آنها را بخرید و هر روز صبح بخورید تا مواد مغذی‌شان وارد بدنتان شوند.

بررسی ویژگی های شهر آجیل کرمان

در ادامه قصد داریم برخی از مهمترین ویژگی‌های شهر آجیل کرمان را بگوییم و درباره‌ی آنها توضیح دهیم. در واقع به‌لطف همین ویژگی‌هاست که این مجموعه توانسته هم‌اکنون در صدر بدرخشد و از بسیاری از رقبا پیشی بگیرد.

عرضه محصولات متنوع

شهر آجیل کرمان محصولات متنوع و زیادی برای عرضه به مشتری‌ها دارد؛ از انواع مغزیجات گرفته تا شیرینی‌ها و شکلات‌های خوشمزه‌ای که قطعاً طعم و مزه‌شان هیچ وقت از یادتان نمی‌رود. نکته‌ی مهم در مورد این خوراکی‌ها تازه‌بودن آنهاست؛ در واقع پرسنل در تلاش‌اند تا تمام خوراکی‌ها را همان روز تولید و در اختیار مشتری بگذارند تا وی بتواند محصولی تازه و خوش‌طعم و عطر را با خود به منزل ببرد.

در ادامه لیست برخی از محصولات شهر آجیل کرمان را برایتان قرار می‌دهیم:

  • شکلات ژله‌ای
  • باسلوق
  • بادام هندی
  • حبه میوه
  • میوه خشک
  • توت خشک
  • بادام‌زمینی
  • زعفران
  • تخمه کدو
  • فندق
  • پسته

موقعیت مکانی مناسب

موقعیت مکانی مناسب شهر آجیل کرمان باعث می‌شود تا افراد هیچ نیازی به گشتن در داخل شهر برای پیداکردن یک فروشگاه خشکبار مناسب نداشته باشند. در واقع این فروشگاه در بلوار امام جمعه قرار دارد؛ یکی از پرترددترین بلوار‌های شهر کرمان که قطعاً همین ویژگی باعث خواهد شد مشتری‌های زیادی در طول روز به آنجا بروند.

این فروشگاه داخل کوچه‌پس‌کوچه‌ها قرار ندارد؛ بلکه سر نبش یکی از بهترین محله‌هاست؛ به‌همین‌دلیل افراد می‌توانند هنگام رفتن به سرکار، آمدن از محل کار، رفتن به تفریح و … به‌راحتی این فروشگاه را بیابند و خرید‌هایشان را از آن انجام دهند.

قیمت های بسیار مقطوع و مناسب

انواع آجیل کرمان که در این فروشگاه عرضه می‌شوند، قیمت‌های بسیار مقطوع و مناسبی دارند. در واقع شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه آجیل‌ها و خشکبار موردنظرتان را از آنجا بخرید و نوش‌جان کنید.

عرضه آجیل با قیمت مناسب در شهر آجیل کرمان

همانطور که می‌دانید قیمت خشکبار و مغزیجات در کشورمان سرسام‌آور است. این هزینه‌ها به‌قدری بالاست که بسیاری از مردم حتی در اعیادی مثل عید نوروز ترجیح می‌دهند که دور مغزیجات را خط بزنند و به‌سراغ خوراکی‌های ارزانتری روند. اما شهر آجیل کرمان این فرصت را برایتان فراهم می‌کند که با صرف هزینه بسیار معقولانه و اندک بتوانید خشکبار و مغزیجات موردنیازتان را بخرید.

البته کیفیت محصولات این فروشگاه کم نیست؛ بلکه پرسنل می‌خواهند که با سود کمتر، مشتری‌های بیشتری به‌دست بیاورند و از این طریق سودآفرینی داشته باشند.

کیفیت بالای محصولات

حتماً برخی از مغزیجات را دیده‌اید که پوک هستند و تمام مغزشان از بین رفته است؛ این در مورد محصولات و خوراکی‌های دیگر نیز صدق می‌کند. در شهر آجیل کرمان خبری از این اتفاق نیست. تمامی محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند، بالاترین کیفیت ممکن را دارند. در واقع پرسنل سعی می‌کنند تا با تولیدکننده‌ها و باغداران حرفه‌ای، قرارداد تنظیم کنند تا محصولاتشان همواره بالاترین کیفیت را داشته باشد.

عرضه آجیل باکیفیت عالی در شهر آجیل کرمان

علاوه‌براین پرسنل فروشگاه شهر آجیل کرمان به‌طور مداوم خشکبار و مغزیجات را بررسی می‌کنند تا مبادا خراب یا آسیب‌دیده باشند. آنها تمام بخش‌های مغزیجات را بررسی خواهند کرد تا مغزیجاتی را که به بافتشان آسیب رسیده است یا به‌هردلیلی مشکلی دارند، از بقیه جدا کنند.

بسته‌بندی مناسب

وقتی به فروشگاه شهر آجیل کرمان ‌می‌روید و محصولی را می‌خرید، پرسنل آن را در بسته‌بندی‌های بسیار مناسبی قرار می‌دهند تا بتوانید به‌راحتی آنها را به خانه ببرید و استفاده کنید. بسته‌بندی‌های این محصولات به‌گونه‌ایست که حتی نیازی به به قراردادن آنها در ظرفی جدید نیست، چون می‌توانید آنها را در همان بسته‌بندی‌شان قرار دهید.

پرسنل خوش برخورد و محترم

قطعاً وقتی بین چندین نوع آجیل و خشکبار قرار می‌گیرد، کمی سردرگم خواهید شد و شاید نیاز به راهنمایی داشته باشید. در این زمان می‌توانید از پرسنل خوش‌برخورد و محترم شهر آجیل کمک بخواهید. آنها با تجربه و مهارتی که طی مدت‌ها ارتباط با مشتری‌ها به‌دست آورده‌اند، به‌خوبی می‌توانند نیازسنجی‌تان را انجام دهند و براساس نیازتان آجیل‌ها یا خشکباری مناسب را به شما پیشنهاد دهند.

حتی اگر مدتی طولانی با آنها صحبت کنید و راهنمایی بخواهید، پرسنل وقت و زمانشان را در اختیارتان خواهند گذاشت. در واقع پرسنل تمام تلاششان را می‌کنند تا با روی باز و لبخند از مشتری‌ها پذیرایی کنند تا آنها تبدیل به مشتری دائمی شوند.

اطلاعات شهر آجیل کرمان

آدرس فروشگاه شهر آجیل کرمان: کرمان، آبنوس، خیابان امام جمعه، امام جمعه 23

شماره تلفن فروشگاه شهر آجیل کرمان: 09132994100

شهر آجیل کرمان، عرضه‌کننده خوشمزه‌ترین و بهترین آجیل‌ها

در این مطلب به معرفی شهر آجیل کرمان پرداختیم. شما می‌توانید به بلاگ اسنپ فود مراجعه کنی و در آنجا مطالب مربوط به معرفی آجیل و خشکبار مفشو و سایر فروشگاه‌ها را ببینید و درباره آنها اطلاعاتی به‌دست بیاورید.

اگر حوصله مراجعه حضوری به شهر آجیل کرمان را ندارید یا به‌هردلیلی نمی‌خواهید به بیرون از خانه بروید، پیشنهاد می‌دهیم به پلتفرم سفارش خشکبار اسنپ فود مراجعه کنید و از طریق آن خریدتان را به‌صورت غیرحضوری انجام دهید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود