لیست بهترین کافه های کرمان (آدرس و شماره تلفن کافه)

بهترین کافه های کرمان
3.9/5 - (11 امتیاز)

اگر تصمیم به کافه گردی در شهر کرمان داشته باشید، کافه‌های سرپوشیده و روباز بسیار جذابی در این شهر وجود دارد که هر یک به شکلی وسوسه کننده به نظر می‌رسند. بهترین کافه های کرمان در محله‌های مختلف شهر قرار دارند. از محله لاکچری هزار و یک شب گرفته تا برات کرمانی و شفا، بلوار جهاد و غیره، شما می‌توانید انواع و اقسام کافه‌های مشهور و پرطرفدار کرمان را در نقاط مختلف این شهر بیابید. البته برخی از این کافه‌ها مانند کافه کارمانیا کافی شاپ هتل پارس کرمان در هتل‌های شهر قرار گرفته‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست بهترین کافه های معروف کرمان را دنبال کنیم.

بهترین کافه های کرمان با محیط سرپوشیدهعکس بهترین کافه های کرمان

کافی شاپ‌های مناسب شهر کرمان به قصد و هدف شما از کافه رفتن بستگی دارد. به طور مثال، اگر می‌خواهید جشن تولد یکی از دوستان و نزدیکان خود را در کافه جشن بگیرید، کافه هنر کرمان در چهارراه فرهنگیان انتخاب فوق العاده‌ای است. به همین ترتیب اگر به دنبال یک قرار عاشقانه در یک غروب دل‌انگیز باشید، کافه‌هایی با فضای دنج و رویایی و کافه صورتی کرمان می‌تواند نظر شما را جلب کند.

همچنین ممکن است بهترین کافه کرمان را در روف گاردن یا در طبقات یکی از پاساژهای مشهور آن بیابید. اگر به دنبال کافه آنلاین در کرمان باشید، خبر خوب این است که اکثر کافه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، دارای سرویس بیرون‌بر بوده و می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین از کافه کرمان ، بسته‌های نوشیدنی یا خوراکی را در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

کافی شاپ ورسای شهر کرمان

کافی شاپ ورسای یکی از کافه‌های محبوب شهر کرمان است. اگر به دنبال یک کافه با قیمت مناسب و متوسط در فضایی دنج و آرام برای قرارهای دو نفره هستید، کافه ورسای کرمان را حتما در گزینه‌های خود جای دهید. این کافه دارای فضای سرپوشیده است و نوشیدنی‌های گرم و خنک متنوعی را سرو می‌کند. اگر زمان کافی برای کافه رفتن ندارید، می‌توانید هر آنچه که میل دارید را به صورت آنلاین از این کافه سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

کافه هوگر

یکی دیگر از کافه های سرپوشیده کرمان که توانسته در سال‌های اخیر رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند، کافه هوگر است. این کافه برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه مناسب بوده و امکان رزرو تلفنی را نیز فراهم کرده است. کافه هوگر در یکی از بهترین مناطق شهر قرار دارد و از کافه‌های محبوب کرمان محسوب می‌شود.

کافه پیانوکافه پیانو

یکی از بهترین کافه های کرمان ، کافه پیانو است. کافه پیانو فضایی ساده و شیک داشته و میز و صندلی‌های چوبی آن، حال و هوای قدیمی خود را حفظ کرده‌اند. این کافه در یک محیط سرپوشیده و ساکت، در خیابان والفجر جنوبی قرار داشته و منوی آن، به لحاظ قیمتی در شرایط متوسطی قرار دارد.

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، خیابان والفجر جنوبی، انتهای خیابان، نرسیده به جاده تهران
  • شماره تماس: 034-32473643
  • لوکیشن کافه پیانو کرمان

کافه مون کرمان

در فهرست بهترین کافه‌های این شهر، کافه مون کرمان را نباید فراموش کنیم. این کافه انواع نوشیدنی و میان وعده‌ها را در فضایی آرام با دکوراسیون چشم‌نواز سرو کرده و بهترین مکان برای قرارهای خانوادگی و دوستانه است. در این کافه برای تهیه تمامی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود و شاید همین موضوع راز محبوبیت کافه مون باشد.

کافه های بلوار حمزه کرمان

‍در بلوار حمزه کرمان، کافی شاپ‌های جذابی قرار دارند و در ادامه به معرفی بهترین کافه های کرمان در این خیابان می‌پردازیم.

کافه پاییز کرمان

یکی از بهترین کافی شاپ‌های بلوار حمزه کرمان، کافه پاییز است. کافه پاییز با داشتن فضایی بسیار زیبا و رویایی، محلی عالی برای ملاقات‌های دوستانه و کاری محسوب می‌شود. در این کافه می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه را سفارش داده و از خوردن آن در فضای آرام کافه لذت ببرید.

کافه قهوه و دونات بزرگکافه قهوه و دونات بزرگ

کافه قهوه و دونات بزرگ کرمان منو متنوعی از انواع خوراکی و نوشیدنی‌ها را دارد و برای وعده صبحانه نیز فوق العاده است. در این کافه دنج کرمان می‌توانید انواع دونات و قهوه‌ عالی و بی‌نظیر را نوش جان کنید. اگر به دنبال یک فضای خاص و متفاوت برای گذراندن ساعتی آرام و دلچسب هستید، کافه قهوه و دونات را حتما امتحان کنید.

  • آدرس: کرمان، بلواز حمزه، حد فاصل کوچه 15 و 17
  • شماره تماس: 09361335171

کافه زوم کرمان

این کافه با نام کافه جز نیز شناخته می‌شود و یکی از بهترین کافی شاپ های کرمان به حساب می‌آید. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، میان وعده و غذاهایی مانند پیتزا و سوخاری را سفارش دهید. کافه جز در شهر کرمان شهرت زیادی دارد که بخشی از آن به دلیل کیفیت غذاها و بخش دیگر، فضای دنج و برخورد مناسب پرسنل کافه زوم است.

  • آدرس: بلوار حمزه، خیابان نامدار محمدی، بعد از تقاطع والفجر، پلاک ۴۵
  • شماره تماس: 09363012527

کافه شوپه کرمانکافه شوپه کرمان

تعداد و تنوع کافه های بلوار حمزه بسیار بوده و یکی دیگر از آن‌ها کافه شوپه است. منو این کافه انتخاب‌های متنوعی از انواع نوشیدنی و میان وعده‌ها را ارائه می‌دهد. اگر قصد شما از کافه رفتن خوردن غذاهای فست فود باشد، باز هم کافه شوپه انتخاب مناسبی است، زیرا در این کافه می‌توانید انواع پیتزا و پاستا را نیز سفارش دهید.

کافه باریستا

پس از یک روز خسته‌کننده کاری یا پس از یک گشت و گذار حسابی در شهر کرمان، نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه باریستا احساس خوشایندی خواهد داشت. کافه باریستا با فضایی آرام و دوست‌داشتنی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای قرارهای عاشقانه و دوستانه است. پرسنل حرفه‌ای کافه باریستا همواره در تلاش‌اند تا بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را برای شما سرو کنند.

کافه های هزار و یک شب کرمان

کافه های خیابان هزار و یک شب که از بهترین کافه های کرمان هستند، در ادامه آمده‌اند. این کافه‌ها معمولا فضایی لوکس و عالی داشته و انتخاب مناسبی برای قرارهای عاشقانه، قرارهای کاری و جمع‌های دوستانه و خانوادگی است.

کافی شاپ کافی لابکافه های هزار و یک شب کرمان

شهرت کافی لاب کرمان، به دلیل قهوه‌های خوشمزه و عالی آن است. همچنین در این کافه بهترین کیک‌های شکلاتی را سرو می‌کنند. کافی لاب، برای قرارهای دو نفره و همین‌طور جمع‌های بزرگ دوستانه و خانوادگی انتخابی فوق العاده است. فضای ویژه VIP آن نیز، یک موقعیت استثنائی به نظر می‌رسد.

کافه رستوران گیاه

کافه رستوران گیاه با داشتن فضای باز، یک کافه روباز در خیابان هزار و یک شب شهر کرمان به حساب می‌آید که با سرو غذاهای گیاهی، در این شهر متمایز شده است. این کافه برای قرارهای دو نفره، فوق العاده بوده و همین طور برای جمع‌های خانوادگی نیز به اندازه کافی جذاب و لذت بخش است.

فضای ویژه VIP این کافه، برای قرارهای کاری و خاص بسیار مناسب بوده و فضای بازی و سرگرمی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

کافه الماس

کافه الماس در خیابان هزار و یک شب، پاساژ الماس کرمان، طبقه منفی یک قرار گرفته و برای مهمانی‌های دو نفره یا دوستان و همین طور جلسات کاری، کاملا مناسب است. با توجه به قرار گرفتن کافه الماس در پاساژ الماس کرمان، امکان استفاده از پارکینگ پاساژ وجود داشته و از این حیث، مشتری‌ها شرایط راحتی را تجربه می‌کنند.

کافه الماس برای صبحانه، میان وعده و عصرانه کاملا عالی به نظر رسیده و این کافه صبحانه کرمان ، به لحاظ کیفیت منو و سرویس‌دهی، رضایت مشتریان را جلب کرده است.

کافه های روباز کرمان

کافه‌هایی که با فضای باز طراحی شده‌اند، بسیار جذاب و دوست‌داشتنی خواهند بود. از جمله کافه های روباز کرمان، موارد زیر قابل توجه هستند:

کافه یونیک

کافه یونیک فضای باز عالی و بسیار جذابی دارد که این کافه را برای قرارهای عاشقانه و ملاقات‌های دو نفره، به موقعیتی استثنائی تبدیل کرده است. برای تهیه خوراکی و نوشیدنی‌های این کافه از بهترین مواد اولیه استفاده شده و سرویس‌دهی عالی و بی نقص کافه یونیک، از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود.

کافه ریتون

کافه ریتون یکی از بهترین کافه های کرمان است. این کافه دنج کرمان دارای فضای باز و بخش سرپوشیده بوده و برای قرارهای دو نفره، عالی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید از قبل نسبت به رزرو تلفنی کافه ریتون کرمان اقدام کنید. این کافه همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات، رضایت مشتریان را جلب کند.

کافه رستوران های کرمان

در شهر کرمان کافه رستوران‌های عالی و مشهوری وجود دارند که معمولا آخر هفته‌ها، لیست انتظار آن‌ها پر بوده و بهتر است از قبل برای رزرو میز اقدام کنید. از جمله بهترین کافه رستوران های کرمان، این موارد را به خاطر داشته باشید:

کافه رستوران اسپاخو

اگر به دنبال بهترین کافه کرمان هستید، به اسپاخو حتما سر بزنید. این کافه رستوران غذاهای معروف و خوشمزه ایرانی و خارجی سرو کرده و با معماری مدرن خود، یک مکان لوکس و بی‌نظیر در شهر کرمان به حساب می‌آید. به علاوه فضای باز کافه رستوران اسپاخو، برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به وقت گذراندن در فضای باز هستند، یک امتیاز فوق العاده خواهد بود. در ضمن، امکان خرید برگر کرمان به صورت آنلاین از این کافه فراهم است.

کافه رستوران نوژان

کافه نوژان در عمارت گلستان امین قرار گرفته است. در این کافه، اکثر مواقع موزیک پخش شده و گاهی اوقات نیز موزیک زندهف جذابیت‌ رستوران را افزایش می‌دهد. اگر علاقه‌مند به غذاهای گیاهی باشید، کافه رستوران نوژان کرمان برای شما یک انتخاب ایده آل خواهد بود. در این کافه رستوران، انواع غذاهای گیاهی و گوشتی سرو شده و برای خانواده‌ها، یک مکان عالی برای تعطیلات آخر هفته به حساب می‌آید. در ضمن امکان سفارش انواع خوراکی و خرید سوخاری کرمان از این کافه وجود دارد.

کافه رستوران اروپا کرمانکافه رستوران اروپا کرمان

کافه اروپا کرمان یکی از بهترین کافه های کرمان است که فضای زیبا و جذابی دارد. تنوع منو کافه رستوران اروپا کرمان از مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود که نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان دارد. هر آنچه که دوست داشته باشید، از پیتزا و ساندویچ گرفته تا استیک و بیف استراگانف، در منو این کافه رستوران وجود دارد.

کافه رستوران لونا

معرفی بهترین کافه های کرمان را با کافه لونا به پایان می‌رسانیم. کافه لونا کرمان فضای زیبا و آرامش‌بخشی دارد و مکانی مناسب برای سپری کردن اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز است. در منو این کافه می‌توانید انواع غذاهای فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید. برخورد صمیمانه و جذاب پرسنل کافه رستوران لونا موجب می‌شود تا آنجا را با خاطره‌ای خوش ترک کنید.

بهترین کافی شاپ های کرمان را حتما امتحان کنید

در این مطلب به معرفی کافه های معروف کرمان در مناطق مختلف این شهر تاریخی و زیبای ایران پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم در زمان استراحت و تفریح به این کافه‌ها سر زده و نوشیدنی و غذاهای آن‌ها را امتحان کنید. البته، بسیاری از این کافه‌ها درسرویس اسنپ فود فعال هستند و اگر حوصله و زمان بیرون رفتن از منزل را نداشته باشید، می‌توانید غذاها و خوراکی‌های کافه‌ها را آنلاین سفارش دهید.

راستی، شما چه کافی شاپ‌های دیگری در شهر کرمان می‌شناسید که در این مقاله به آن‌ها اشاره نکرده باشیم؟ آن‌ها را به ما و کاربران سایت اسنپ فود معرفی کنید.

سوالات متداول

نام بهترین کافه‌های شهر کرمان چیست؟

کافی شاپ ورسای، کافه هوگو، کافه پیانو، کافه الماس، کافه‌های بلوار حمزه، کافه پاییز کرمان، کافه قهوه و دونات بزرگ، کافه‌های هزار و یک شب از بهترین کافه‌های این شهر هستند که محلی برای دورهمی جوانان و خانواده‌ها است.

کافه یونیک، کافه ریتون، کافه رستوران اسپاخو و کافه رستوران نوژان همه دارای فضای باز و محیطی آرام و به دور از استرس روزانه هستند.

کافه رستوران گیاه با داشتن فضای باز، یک کافه روباز در خیابان هزار و یک شب شهر کرمان به حساب می‌آید که با سرو غذاهای گیاهی، در این شهر متمایز شده است. این کافه برای قرارهای دو نفره، فوق العاده بوده و همین طور برای جمع‌های خانوادگی نیز به اندازه کافی جذاب و لذت بخش است.

کافه قهوه و دونات بزرگ کرمان در بلواز حمزه، حد فاصل کوچه 15 و 17 قرار گرفته و برای وعده صبحانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این کافه انواع دونات و قهوه‌ عالی و بی‌نظیر را نوش جان خواهید کرد. اگر به دنبال یک فضای خاص و متفاوت برای گذراندن ساعتی آرام و دلچسب هستید، کافه قهوه و دونات در بلوار حمزه کرمان را حتما امتحان کنید.

کافه الماس در پاساژ الماس کرمان، طبقه منفی یک، در خیابان هزار و یک شب قرار گرفته و برای مهمانی‌های دو نفره یا دوستان و همین طور جلسات کاری، کاملا مناسب است. با توجه به قرار گرفتن کافه الماس در پاساژ الماس کرمان، امکان استفاده از پارکینگ پاساژ وجود داشته و از این حیث مشتری‌ها، شرایط راحتی را تجربه می‌کنند.

نظرات کاربران

ترانه خ
08.خرداد.1402

سلام مرسی از مطلب خوبتون من همیشه از کافه های بلوار حمزه کرمان دیدن میکنم بهترین کافه های کرمان به نظرم اونجا هستن من خودم کافه کافی لاب توی هزار و یک شب کرمان رو خیلی دوست دارم کافه بسیار لوکس و قشنگیه قهوه های خیلی خوبی هم داره

    ترمه افضلی
    08.خرداد.1402

    ممنون از اینکه نظرتونو با ما در میون گذاشتین شما میتونین به بقیه لیست کافه های تهران سر بزنین و نظرتونو به ما بگین همچنین میتونین برای سفارش انلاین از طریق اسنپ فود اقدام کنین
    اگر مایلید میتونین برای دیدن بهترین شیرینی فروشی های کرمان از لینک زیر دیدن فرمایید:

    ‏https://blog.snappfood.ir/بهترین-شیر

nani
08.خرداد.1402

لیست جالبی بود من اکثر این کافه هارو رفتم و پاتوقم کافه یونیکه که یه کافه روباز و دنج تو کرمانه اگه میشه لیست بهترین رستوران های کرمان رو هم بزارید ممنون

    ترمه افضلی
    08.خرداد.1402

    مرسی از اینکه نظرتونو با ما به اشتراک گذاشتید شما میتونید از طریق اسنپ فود از کافه مورد علاقه تون ثبت سفارش کنید همچنین برای دیدن لیست بهترین رستوران های کرمان از لینک زیر استفاده کنید :

    ‏https://blog.snappfood.ir/بهترین-رستوران-های-کرمان/