آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
1.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

کافه رستوران اروپا کرمان، رستورانی لوکس و ماندگار در خاطر شما

ترمه افضلی 20 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

کرمان به عنوان یک شهر توریستی با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعتی فراوان، قدرت جذب بسیاری برای گردشگران دارد. هر کسی که به دنبال تجربه‌ی یک سفر متفاوت و پرانرژی به ایران است، بهتر است کرمان را از فهرست سفرهای خود نادیده نگیرید.

 

کافه رستوران اروپا، فضایی صمیمی و دلن‌نشین

 

شهر کرمان با دارا بودن تاریخ و فرهنگ بسیار قدیمی، جاذبه‌های گردشگری متفاوت و طبیعتی زیبا، به توریست‌ها پیشنهاد می‌شود. از جمله جاذبه‌های دیدنی این شهر، برج شاهنوردی که به یادگاری از دوران ساسانی باستان محسوب می‌شود و مجموعه‌ی معماری و قنات‌های شهر که نمونه‌هایی از طراحی منابع آب در ایران است، هستند. همچنین، حرم جامع سعدالدین شیرازی که بزرگترین حرم شیعی در کرمان است، برای پذیرایی از زائران از همه‌جای دنیا با اهمیت است.

در کرمان، به علاوه‌ی جاذبه‌های تاریخی، طبیعتی زیبا نیز وجود دارد. باغ‌ها و پارک‌های این شهر مانند پارک جهانگیری که در دل شهر واقع شده و باغ جهان نما که در حومه شهر قرار دارد، سرسبز و با فضایی آرام‌بخش برای گردشگران هستند، همچنین کرمان در زمینه کافه و رستوران نیز موفق عمل کرده است، یکی از مکان‌هایی که در بدو ورود حتما باید به آن مراجعه کنید، رستوران اروپا کرمان است.

 

کافه رستوران اروپا، خانه‌ای پر از آرامش،تخصص و تعهد

*اروپا خانه‌ای پر از آرامش، تجربه تخصص و تعهد* این جمله شعار کارکنان کافه رستوران اروپا کرمان است، شعاری که به محض ورود به کافه به آن ایمان می‌آورید. نیروی مجرب این کافه با در دست داشتن بهترین مواد غذایی بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارايه می‌دهند.

 

فضای لوکس و زیبای کافه رستوران اروپا

چرا کافه رستوران اروپا؟

کافه‌رستوران‌هایی که در آن‌ها غذاهایی خوشمزه و نوشیدنی‌های مختلف ارائه می‌شود، امروزه به عنوان یکی از محل‌های پرطرفدار جمعیت شهری و گردشگران شناخته می‌شوند. اما چه ویژگی‌هایی باید در یک کافه رستوران خوب دیده شود؟

اولین ویژگی‌ای که در هر کافه رستوران باید دیده شود، طرح بصری جذاب و جالب است.یکی دیگر از ویژگی‌هایی مهم  یک کافه رستوران خوب، منوی متنوع و جذاب است. سومین ویژگی که می‌توان آن را مهم‌ترین ویژگی‌های یک کافه رستوران دانست، کیفیت غذایی است که ارائه می‌شود. غذاهای پخته شده باید تازه باشند و با مزه‌ی فوق‌العاده‌ای سرو شوند، تا به اینجای کار رستوران اروپا در کرمان هر 3 ویژگی را داراست و به همین دلیل است که جز رستوران‌های موفق کرمان محسوب می‌شود چرا که مشتریان نه فضای زیبای کافه را از یاد می‌برند، نه طعم و کیفیت فوق‌العاده غذا را.

 

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در یک کافه رستوران باید دیده شود، خدمات خوب و دوستانه است. پرسنل باید بسیار مهربان و مسئولیت پذیر باشند تا مشتریان با محل و نوع پذیرایی ارائه شده توسط کافه رضایت داشته باشند که رستوران اروپا کرمان در این بخش نیز بسیار موفق عمل کرده است.

فضای دلنشین کافه نیز به شما اجازه می‌دهد به راحتی قراهای دوستانه و کاری خود را در این کافه ملاقات کنید.

قیمت مناسب آخرین ویژگی‌ای است که باید در یک کافه رستوران خوب دیده شود که کافه رستوران اروپا با سود کم و کیفیت عالی خدمات ارايه داده شده به خوبی از پس آن برآمده است. امروزه غذاهای بسیاری در کافه‌ها ورستوران‌ها با قیمت نسبتاً بالا فروخته می‌شوند، اما کافه‌هایی که غذا با کیفیت ارائه می‌کنند و همچنین قیمتشان نیز مناسب است، کم‌تر یافت می‌شود.

کافه رستوران اروپا با متنوع‌ترین منوی موجود

در کرمان همچنین می‌توان از غذاهای خوشمزه‌ی محلی نیز لذت برد. پلویی کهنه‌کُمان، قیمه، خورشت قورمه سبزی، دیزی، آش رفته و.. از غذاهایی هستند که در رستوران‌ها و کافه‌های مختلف کرمان می‌توان آن‌ها را تجربه کرد. رستوران پ پ کرمان نیز از دیگر پیشنهادات ما به شماست که این رستوران نیز از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است..

 

 

منوی متنوع کافه رستوران اروپا

کافه رستوران اروپا با داشتن بخش‌های متنوع در منوی خود همه مشتریان را با انواع سلیقه‌ها راضی نگه می‌دارد.منوی کافه رستوران اروپا شامل صبحانه، پیتزا، برگر، پاستا، بشقاب و پیش‌غذا، سالاد، بار گرم و بار سرد است.

خدمات ارايه داد ه شده در قسمت صبحانه به ترتیب زیر است:

برلین(سوسیس، تخم مرغ، سیب زمینی، فلفل دلمه، پنیر گودا، سبزیجات)، ریکوتا انجیر(سوییت سس، انجیر، رب انار)، صبحانه مخصوص اروپا (چورریتسو، لوبیا، گوجه گیلاسی، قارچ، تخم مرغ، نان تست، سبزیجات)، پرشینبرک (عسل، کره حیوانی، مربا البالو،مربا هویج، گردو پنیر ایرانی، خیار سبز، گوجه، حلوا، سبزیجات)، سوسیس تخم مرغ، املت، نیمرو و وافل موز توت فرنگی.

رستوران اروپا در بخش پیتزا با ارايه دو نوع مختلف پیتزا امریکن و پیتزا ایتالیایی نیز تلاش کرده تا همه مشتریان خود را راضی نگه دارد.

برای مثال در بخش پیتزا ایتالیایی با سرو مرغ بیکن زعفرانی که شامل سس سفید، پنیر موزارلا، فیله مرغ مزه دار شده، بیکن، قارچ و زیتون شده است و همچنین پیتزا مخصوص اروپا در بخش پیتزا امریکن که شامل راسته گوساله اسلایس و مزه دار شده، بیکن، مرغ مزه دار شده، پیاز، فلفل دلمه ای، زیتون است، توانسته بسیار خلاقانه و متفاوت‌تر از دیگر رستوران‌ها عمل کند.

از دیگر پیتزاهای محبوب  و متفاوت این رستوران می‌توان به پیتزا بلندر که شامل سس گوجه فرنگی تازه، گوشت چرخ کرده، بیکن، فلفل دلمه ای، پیازو گوجه چری است، اشاره کرد.

نکته قابل توجه در بخش برگرها، سیب زمینی و سس مخصوص، ساید کنار تمام برگرها است که لذت خوردن یک برگر فوق‌العاده را برای مشتریان چند برابر می‌کند. کافه رستوران اروپا  با سس‌های دست‌ساز و کم‌نظیر خودش از جمله سس تار تار دستی، سس کچاپ دستی و سس سیر دستی در این بخش نیز از کیفیت بالای خود صحبت می‌کند.

سرو 4 نوع پاستا از جمله پاستا بیف استراگانف، پاستا بیف آلفردو، پاستا شف و پاستا آلفردو نیز نشان‌دهنده تلاش مضاعف کارکنان رستوران اروپا برای راضی نگه داشتن مشتریان است.

جذاب‌ترین بخش منوی این رستوران بشقاب‌های آن است که شامل  فیله استیک، چیلی استیک، استیک مرغ،  سوخاری دو رول و سوخاری چهار رول است که میکس کنار تمام بشقاب‌ها فلفل دلمه‌ای مزه دار شده، پوره سیب زمینی، کدو، گوجه چری، هویج و کلم بروکلی را دارا است، است.


غذاهای جذاب رستوران اروپا

کافه رستوران اروپا در بخش بار گرم و سرد بر پایه اسپرسو، دمی‌ها، نوشیدنی‌های بدون کافئین و با در دست داشتن شیک، فراپه و ماکتل‌های جذاب مثل ماکتل پلنگ صورتی در بخش بار سرد نیز به خوبی عمل کرده است.

از دسرهای خوشمزه این کافه نیز بی‌تفاوت گذرید، موس شکلات، چیز کیک، تارت میوه‌ای و تارت شکلات تلخ و کارامل می‌تواند حسن ختام یک روز عالی در کافه رستوران اروپا باشد.

 

آدرس و شماره تلفن کافه رستوران اروپا کرمان

کافه رستوران اروپا کرمان با داشتن فضای مناسب و زیبا پذیرای همه ملاقات‌های دوستانه و کاری شماست. همچنین این کافه با داشتن سایت اختصاصی، منوی دیجیتال، و امکان رزرو میز به صورت تلفنی مشکل بسیاری از مشتریان را حل کرده است. با تماس گرفتن با شماره زیر می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن در کافه رستوران اروپا میز رزرو کنید.

آدرس: کرمان، آزادی، خیابان شهید بهشتی، رو به روی بهشتی۱۰، کافه رستوران اروپا

شماره تماس: 09030238670

سخن پایانی

در این مقاله کافه رستوران اروپا در کرمان را به شما معرفی کردیم، اگر به کرمان سفر کرده‌اید وبه  دنبال کافه رستورانی لوکس، با غذا و نوشیدنی‌های با کیفیت، فضایی دل‌نشین و صمیمی هستید سر زدن به اروپا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کافه رستوران اروپا با تمرکز بر غذاهای سالم و متعادل، به شما انتخاب هایی با کیفیت بالا و خوشمزه ارائه می دهد.

چنان‌چه شما توانایی حضور در کافه رستوران اروپا را ندارید یا به دنبال غذاهای باکیفیت برای مهمانی‌هایتان هستید، با خرید غذا آنلاین کرمان می‌توانید لذت خوردن غذایی باکیفیت را در منزلتان بچشید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود