آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
منو ایران برگر اندیمشک
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

ایران برگر اندیمشک + شماره تماس،‌ نقد و بررسی و تصاویر

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

غذاهای فست فودی همواره طرفداران زیادی دارد و اغلب ما دوست داریم تا پیتزا و برگر را برای ناهار یا شام سفارش دهیم و یا حتی گاهی به عنوان میان وعده یک ساندویچ میل کنیم. اگر شما نیز از عاشقان فست فود هستید و در شهر اندیمشک زندگی می‌کنید و یا در سفر به استان خوزستان در این شهر اقامت دارید، ما به شما فست فود ایران برگر را پیشنهاد می‌کنیم. در این فست فودی انواع مختلفی از غذاها با کیفیت بالا ارائه می‌شود. در این مطلب به معرفی ایران برگر اندیمشک خواهیم پرداخت و اطلاعات کامل این فست فود را ارائه می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی ایران برگر اندیمشک

ایران برگر یکی از فست فودهای محبوب در شهر اندیمشک است که انواع برگر و پیتزا را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در گذر از بلوار شهید چمران اهواز، برای صرف ناهار یا شام به این فست فود نیز سر بزنید. ایران برگر از مواد اولیه با کیفیت برای تهیه غذا استفاده می‌کند و این موضوع رمز خوشمزه شدن غذاهاست. شما می‌توانید بر روی صندلی‌های بیرون این فست فود بنشنید و غذای خود را میل کنید یا از فضای داخلی آن استفاده نمایید.

  • آدرس: استان خوزستان، شهر اندیمشک، بلوار شهید چمران، بین شهریار 1 و 2
  • شماره تماس: 09381497427
  • ساعت کاری: 10 الی 24
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: شهربازی پارک چمران، چندین سوپر مارکت، رستوران، کبابی و غیره

منو ایران برگر اندیمشک

منو ایران برگر اندیمشک

منو این فست فود تنوع زیادی داشته و به ارائه انواع غذاها مطابق سلیقه شما می‌پردازد. در این بخش منو ایران برگر اندمیشک را ارائه می‌کنیم که شامل انواع ساندویچ و برگرهاست.

برگرها پیتزاها ساندویچ‌ها نوشیدنی‌ها
همبرگر پیتزا قارچ و مرغ هات داگ معمولی نوشابه قوطی
چیزبرگر پتیزا قارچ و گوشت هات داگ پنیری نوشابه شیشه‌ای
همبرگر دست ساز پیتزا پپرونی ساندویچ فلافل نوشبه بطری
پیتزا مخلوط کوکتل دوغ
پیتزا مارگاریتا ساندویچ بندری ویژه آب معدنی
ساندویچ کالباس سرد لیموناد
سیب زمینی سرخ کرده آبمیوه خانواده

نقد و بررسی فست فود ایران برگر اندیمشک

نقد و بررسی فست فود ایران برگر اندیمشک

به نظر برخی از کاربران بهترین همبرگر اندیمشک را می‌توانید در ایران برگر نوش جان کنید! این فست فود با جلب رضایت مشتریان به امتیاز خوبی دست یافته است و اغلب کاربران نقاط قوت این فست فود را بیشتر از نقاط ضعف احتمالی می‌دانند. انواع غذاهای فست فود در ایران برگر، با کیفیت زیاد و در مدت زمانی کوتاه آماده شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بدون شک غذاهای ایران برگر ارزش امتحان کردن را دارند و شما از خوردن غذا در این فست فود پشیمان نخواهید شد!

سفارش آنلاین از ایران برگر اندیمشک

در این مقاله به معرفی ایران برگر اندیمشک پرداختیم و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دادیم. برای خوردن غذاهای فست فود به ایران برگر مراجعه کنید، اما اگر علاوه بر غذاهای فست فود به غذاهای ایرانی نیز علاقه‌مند هستید، معرفی رستوران یاس اندیمشک انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر در اندیمشک زندگی می‌کنید و یا قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، رفتن به فست فود ایران برگر را در برنامه خود جای دهید تا طعم بهترین برگر و پیتزاها را بچشید. اما اگر ترجیح می‌دهید غذای خود را در منزل یا هتل نوش جان کنید، به اسنپ فود مراجعه کنید. با سفارش غذا اندیمشک در اپلیکیشن اسنپ غذای مورد علاقه خود را از ایران برگر سفارش دهید و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید. اسنپ فود همیشه و همه‌جا در خدمت شماست!

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود