آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران یاس اندیمشک
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران یاس اندیمشک + شماره تلفن، آدرس و تصاویر

مینا اسماعیل بیگی 25 اسفند 1401 3 دقیقه

اندیمشک یکی از شهرهای استان خوزستان است که مهم‌ترین پایگاه تولید انرژی کشور نیز به حساب می‌آید. در این منطقه تعداد زیادی دانشگاه قرار گرفته و دانشجویان زیادی به تحصیل در آن مشغول هستند. به همین دلیل رستوران و کافه‌های موجود در سطح آن نیز بسیار زیاد است. در میان غذاخوری‌های معروف اندیمشک می‌توانیم به رستوران قلاوند اندیمشک و یاس اشاره کنیم. ما در این مطلب به معرفی رستوران یاس اندیمشک خواهیم پرداخت. غذاخوری که با طعم غذاهای بی‌نظیر و باکیفیتش روز به روز به مشتریان خود اضافه می‌کند.

معرفی رستوران یاس اندیمشک به همراه آدرس و شماره تلفن

معرفی رستوران یاس اندیمشک

رستوران یاس اندیمشک در بلوار انقلاب واقع شده است. غذاهایی که در منوی آن دیده می‌شود، از نوع ایرانی بوده و به همراه پیش غذا و انواع سالاد ایرانی سرو می‌شود. در فضای رستوران یاس محیطی فراهم شده که امکان صرف غذا در ساعات مخلف شبانه روز را به شما می‌دهد. این غذاخوری در نزدیکی شهربازی حامد قرار گرفته و به همین دلیل اغلب در ساعات پایانی روز، پر از مشتری است. البته امکان سفارش غذا اندیمشک از این رستوران به صورت آنلاین نیز وجود دارد. اطلاعات زیر مربوط به این غذاخوری است:

  • ادرس رستوران یاس اندیمشک: بلوار انقلاب، روبروی خیابان پیروزی، رستوران یاس
  • ساعت کار: هر روز هفته از 8:00 صبح تا 23:59
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: شهر بازی حامد، پایگاه تجمیعی سالن حجاب، پژوهشکده خواجه نصیر الدین طوسی اندیمشک، رستوران طیب، هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان اندیمشک و کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری

منو رستوران یاس اندیمشک

رستوران و بیرون بر یاس دارای یک منوی صد در صد ایرانی است. جدول زیر شامل کلیه غذاهایی است که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید:

چلوکباب خوراک غذای ایرانی سالاد و پیش غذا نوشیدنی
چکوکباب کتف و بال کتف و بال کبابی زرشک پلو با مرغ سالاد شیرازی دوغ
چلوکباب کوبیده ویژه کباب کوبیده قیمه سیب زمینی سالاد فصل نوشابه
چلوکباب زعفرانی ویژه کباب میکس قورمه سبزی زیتون پرورده ماءالشعیر
چلوکباب میکس وزیری ویژه جوجه کباب زعفرانی ماست ساده و موسیر آبمیوه گازدار
چلوکباب کوبیده مرغ سرخ شده دلستر
چلوکباب میکس لیموناد
چلوکباب زعفرانی آب معدنی
چلو کره

نقد و بررسی رستوران یاس اندیمشک

نقد و بررسی رستوران یاس اندیمشک

رستوران یاس یکی از بهترین غذاخوری‌ها در اندیمشک است. این مکان فضای جذابی دارد که کاملا با منوی ایرانی آن متناسب است. از نظر ارائه سرویس‌های مختلف نیز یاس، باکیفیت‌ترین سرویس‌دهی را داشته و به صورت کاملا بهداشتی غذاهای خود را عرضه می‌کند.

به جز این موارد برای تهیه تمام غذاهایی که در منو وجود دارد، از گوشت و ترکیبات باکیفیت و تازه استفاده می‌کند که در طعم نهایی غذاها موثر است. تمام کباب و جوجه‌هایی که در رستوران یاس سرو می‌شود، به صورت پخته و کاملا نرم هستند. دورچین و چیدمان غذاها نیز در این رستوران با دقت خاصی انتخاب شده است و نظرات راجع به غذاها و دورچین آن‌ها مثبت است.

سفارش آنلاین غذا از رستوران یاس

اکنون با معرفی رستوران یاس اندیمشک در مورد آن اطلاعاتی را به دست آورده‌اید و تا حدودی از کیفیت غذاهای ارائه داده شده توسط آن باخبرید. بنابراین با خیال راحت‌تری می‌توانید غذاهای خود را از این رستوران خوب در اندیمشک سفارش دهید. برای راحتی کار در انتخاب غذاهای موجود در منوی رستوران یاس، قابلیت سفارش آنلاین وجود دارد. سرویس سفارش غذای اسنپ فود صفحه‌ای را به این رستوران اختصاص داده و شما می‌توانید کلیه مواردی که در جدول منوی رستوران عنوان شد را داخل آن به همراه قیمت و مخلفات مربوط به هر غذا ببینید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود