آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران ترنج خمینی شهر
رستوران گردی
3/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

منوی کامل رستوران ترنج خمینی شهر + آدرس

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 2 دقیقه

اگر ساکن یا مسافر خمینی شهر هستید، معرفی رستوران ترنج خمینی شهر را مطالعه کنید. این رستوران غذاهای خوش طعمی دارد و شما با یک بار پا گذاشتن در ترنج، از مشتریان دائمی آن خواهید شد. در ادامه به اطلاعات تماس، آدرس و امکان نزدیک این رستوران اشاره کرده‌ایم.

معرفی رستوران ترنج خمینی شهر

اگر سوال شما این است که در سفر به اصفهان و خمینی شهر خوشطعم ترین غذا ها رو از کدام رستوران های خمینی شهر خریداری کنیم ، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. قرار است که یکی از اقتصادی‌ترین و مناسب‌ترین رستوران‌های این شهر را به شما معرفی کنیم. در ادامه اطلاعات موردنیاز از رستوران ترنج آمده است:

  • ادرس رستوران ترنج خمینی شهر: خمینی شهر، کنار گذر امام خمینی، خیابان بسیج
  • شماره تماس رستوران ترنج خمینی شهر: 33687501-031
  • اماکن نزدیک به رستوران: دانشگاه و موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی و لبنیاتی میامی

منو رستوران ترنج خمینی شهر

منو رستوران ترنج خمینی شهر

رستوران ترنج خمینی شهر منو ساده اما خوشمزه‌ای دارد. همانطور که می‌دانید اصفهان و البته خمینی شهر غذاهای سنتی و جذابی دارند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. خورشت‌ها و کباب‌هایی که طعم‌های بی‌نظیری دارند و حتما باید حتی یکبار هم که شده آن‌ها را امتحان کنید. البته نه در هر رستورانی! رستوران ترنج خمینی شهر از آن دسته رستوران‌هایی است که شما را از حضور در خود و سرو یک وعده غذا پشیمان نخواهد کرد.

نقد و بررسی رستوران ترنج خمینی شهر

در این قسمت از معرفی رستوران ترنج خمینی شهر به نقد و بررسی آن می‌پردازیم. فضای ساده و دنج، کارکنان محلی و خوش‌رو، غذاهای با کیفیت و خوش‌طعم، همگی فاکتورهایی هستند که شما را باز هم در سفرهای بعدی به این رستوران باز می‌گردانند. نکته مهم اینکه قیمت رستوران ترنج خمینی شهر مناسب است و باکیفیت غذاها کاملا همخوانی دارد.

سفارش آنلاین از رستوران ترنج خمینی شهر

در این مطلب رستوران سنتی خمینی شهر را به صورت اجمالی به شما معرفی کردیم. بد نیست بدانید که در منو رستوران ترنج خمینی شهر همه چیز وجود دارد. غذا، دسر و نوشیدنی اما ساده و خودمانی! این رستوران شاید لوکس و مدرن به نظر نرسد اما سادگی و تمیزی آن شما را مجاب خواهد کرد که انتخاب مناسبی داشته‌اید. درهرحال توصیه می‌کنیم که حتما در سفر به خمینی شهر برای سرو یک وعده نهار یا شام هم که شده خود را به این رستوران متفاوت برسانید.

البته، اگر تمایل به حضور در این رستوران یا سایر رستوران‌های خمینی شهر را ندارید، می‌توانید از امکان سفارش انلاین غذا استفاده کرده و موارد دلخواه خود را آنلاین سفارش دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود