آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

بهترین غذاهای ایرانی در رستوران سنتی سرآسپز آذربایجان+ اطلاعات کامل

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 3 دقیقه

رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان جزو یکی از بهترین رستوران های ساوه به شمار می‌آید که قدمتی طولانی دارد. آشپزهای این رستوران با مهارت بالایی، غذاهای مختلف را طبخ می‌کنند و طعم بی نظیری از کباب و جوجه را در آن‌جا تجربه خواهید کرد. برخورد پرسنل و نحوه خدمات رسانی آن‌ها نیز به بهترین شکل صورت می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان غذایتان را آماده می‌کنند. این موارد باعث شده تا سرآشپز آذربایجان بتواند در طول سال‌های فعالیتش مشتریان زیادی را جذب کند.

معرفی رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان

در لیست رستوران‌های ساوه ، رستوران سرآشپز آذربایجان امتیاز بالایی دارد. درواقع اگر بخواهیم یک نقد و بررسی جامع از این رستوران داشته باشیم، باید بگوییم که تمام غذاهای آن با مواد اولیه کاملا تازه و درجه یک پخته می‌شوند و به هیچ عنوان از گوشت‌ و مرغ‌های یخ زده و بی کیفیت استفاده نمی‌کنند. حتی برنجی که در کنار کباب و جوجه سرو می‌شود نیز از نوع ایرانی و درجه یک است و عطر و طعم بی نظیری دارد.

فضای این رستوران به حالت سنتی طراحی شده تا حس نوستالژی و خاصی را برای مشتریان ایجاد کند. غذاها نیز در ظروف و سینی‌های روحی سرو می‌شوند و با دیزاینی جذاب و اشتهاآور، جلوی مشتریان قرار می‌گیرند. محیط کاملا مطبوع و تمیز است و تمام اصول بهداشتی به طور کامل در آن رعایت می‌شود. بنابراین با اطمینان سفارش غذا ساوه را از این رستوران انجام دهید.

  • ادرس رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان ساوه: ساوه، میدان سرداران، بلوار معصومیه، بین صاحب الزمان ۳ و ۴، رستوران سنتی آذربایجان
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 1 ظهر تا 12 شب
  • امکانات: سفارش آنلاین

منو رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان ساوه

منو رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان ساوه

رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان ساوه منو متنوعی از انواع کباب و جوجه دارد که کاملا لذیذ و حرفه‌ای پخته می‌شوند. در ادامه می‌توانید این منو را به طور کامل مشاهده کنید:

چلو کباب خوراک غذای ایرانی پیش غذا نوشیدنی
کوبیده

(تک سیخ و دو سیخ)

کباب کوبیده

(تک سیخ و‌ دو سیخ)

زرشک پلو با مرغ سرخ کرده مخصوص (ران) ماست موسیر نوشابه بطری (پپسی، میرندا پرتقالی، سون آپ)
شیرازی مخصوص جوجه کباب

(تک سیخ و مخصوص)

نوشابه قوطی (سون آپ)
جوجه کباب

(تک سیخ و مخصوص)

مرغ سرخ شده (ران) نوشابه خانواده (پپسی، میرندا پرتقالی،

سون آپ)

چلو کره دوغ بطری
دوغ خانواده عالیس

نقد و بررسی رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان ساوه

نقد و بررسی رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان ساوه

قیمت رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان ساوه در مقایسه با سایر رستوران سنتی این شهر بسیار مناسب است و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر آن می‌شود. البته این قیمت‌‌گذاری با میزان کیفیت غذاها ارتباطی ندارد. بلکه این رستوران سعی دارد با حفظ کیفیت و استفاده از متریال مرغوب، این قیمت‌ها را در نظر بگیرد.

رستوران سرآشپز آذربایجان به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می‌کند که این یک مزیت محسوب می‌شود. از دیدگاه مشتریان، غذاهایی که به صورت آنلاین توسط رستوران ارسال می‌شود، بسته بندی محکم و مناسبی دارند و کاملا گرم و سالم به دست مشتری می‌رسند. سفارشات حضوری نیز کاملا سریع و به موقع آماده می‌شوند.

سفارش آنلاین غذا از رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان

در این مطلب به معرفی رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان در شهر ساوه پرداختیم تا با محیط و غذاهای آن بیشتر آشنا شوید. کیفیت غذاهای این رستوران به قدری بالاست که در لیست رستوران های ساوه قرار می‌گیرد. بنابراین اگر تمایل به طعم غذاهای ایرانی دارید، پیشنهاد می‌شود حتما به آن‌جا سر بزنید. البته همانطور که گفته شد، سرآشپز آذربایجان به صورت آنلاین نیز مشتری می‌پذیرد و با سیستم‌هایی چون اسنپ فود همکاری می‌کند. بنابراین اگر شرایط مراجعه حضوری ندارید، کافیست در اپلیکیشن یا سایت این برنامه، نام رستوران را جستجو کنید تا لیست منوی غذا، به همراه قیمت برایتان نمایش داده شود. این برنامه به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان، غذای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اگر شما هم به صورت حضوری یا آنلاین طعم غذاهای رستوران سرآشپز آذربایجان را تجربه کردید، حتما آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود