آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین رستوران های ساوه
شکم گردی
2.5/5 - (11 امتیاز)
بدون نظر

15 تا از بهترین و خوشمزه ترین رستوران های ساوه

مینا اسماعیل بیگی 13 اسفند 1401 4 دقیقه

رستوران‌ها، مکان‌های خوب و آرامی برای صرف غذا یا حتی قرار ملاقات‌های دوستانه و جلسات کاری هستند. افراد زیادی در ساعات مختلف روز به این غذاخوری‌ها مراجعه می‌کنند و به واسطه همین استقبال، روز به روز به تعدادشان اضافه می‌شود. رستوران‌های جدیدترعموما ایده‌های نو و جدیدی را در اختیار مشتریانشان خود قرار می‌دهند و البته از نظر افراد زیادی جذاب هستند. اما عده‌ای نیز ترجیح می‌دهند به همان رستوران‌های قدیمی و شناخته شده در سطح شهر خود مراجعه کنند. در هر صورت لیستی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، شامل تعداد زیادی از بهترین رستوران های ساوه به همراه امکانات و اطلاعاتی است که برای انتخابشان بهتر است، آن‌ها را بدانید.

بهترین رستوران های ساوه کدامند؟

اگر ساکن ساوه هستید یا به این شهر سفر کردید، بهتر است لیست زیر را در ذهن خود بسپارید، تا بتوانید در سفارش غذا ساوه بهترین آن‌ها را انتخاب کنید:

1. رستوران آفرود

هم کافه، هم رستوران!!! آفرود مکانی جذاب و متفاوت در ساوه است. در فضای این رستوران انواع خوراک، غذاهای ایرانی و آیتم‌های کافه‌ای سرو می‌شود. این رستوران در بخش مرکزی ساوه واقع شده و امکان سفارش آنلاین را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

2. کبابی حسنی

کبابی حسنی دومین پیشنهاد در لیست ماست. در این مکان می‌توانید طعم انواع خوراک کباب، جوجه، کتف و بال را در کنار نوشیدنی‌های دلخواهتان میل کنید. این کبابی در طالقانی 7 واقع شده و از ساعت 11 صبح آماده ارائه سرویس به مشتریان است.

3. کبابی کندوان

کندوان نیز یکی دیگر از کبابی‌های معروف در ساوه است. در این غذاخوری انواع خوراک کباب سرو شده و البته معروف‌ترین غذای آن خوراک چنجه کباب گوسفندی است. برای رفتن به کندوان باید به بلوار طالقانی و بین طالقانی 9 و 11 بروید.

4. رستوران سنتی سه طاقرستوران سنتی سه طاق

اگر به فضاهای سنتی علاقه دارید، سه طاق یکی از بهترین رستوران های ساوه برای شما خواهد بود. این رستوران سنتی در بلوار کارگر و نبش کارگر 27 قرار گرفته و به تازگی نام آن را در سرویس اسنپ فود نیز می‌بینیم. در سه طاق انواع خوراک کباب و دل و جگر با بهترین طعم و کیفیت تهیه شده می‌شود. اگر به این مکان سر زدید، کاسه کباب اردبیل آن را حتما امتحان کنید.

5. کترینگ و بیرون بر تاج محل

تاج محل یکی دیگر از بهترین رستوران های ساوه است که در بلوار سید جمال الدین اسدآبادای واقع شده و به صورت روزانه انواع غذاها مانند چلوکباب، خوراک، غذای ایرانی و نوشیدنی‌ها را طبخ و سرو می‌کند.

6. کباب بناب سهند

سهند در میدان جمهوری قرار گرفته است. این رستوران به صورت کاملا تخصصی، انواع کباب را تهیه می‌کند. البته در کنار سفارش غذای اصلی می‌توانید پیش غذای مورد نظرتان را به همراه نوشیدنی سفارش دهید. خورش ماست یکی از معروف‌ترین غذاهای این کبابی است که با گوشت گردن گوسفند تهیه شده است.

7. رستوران ماه جهان

این رستوران در بلوار حضرت معصومه و در نزدیکی مسجد جامع تاریخی ساوه قرار گرفته است. کیفیت غذاهایی که در آن سرو می‌شود در کنار قیمتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، بسیار مناسب است. افراد زیادی این رستوران را برای سفارش غذاهای مجالس انتخاب می‌کنند.

8. رستوران سنتی سرآشپز آذربایجان

در بلوار معصومه یک رستوران سنتی دیگر نیز وجود دارد که دقیقا بین صاحب الزمان 3 و 4 قرار گرفته است. این رستوران فضایی سنتی داشته و مشتریان زیادی در ساعات مختلف شبانه روز در آن دیده می‌شود. انواع چلوکباب، خوراک، غذاهای ایرانی، پیش غذا و نوشیدنی را می‌توانید در فضای این رستوران میل کنید یا به صورت آنلاین آن‌ها را سفارش دهید.

9. باغ رستوران ایرانیان

در بلوار امام علی ساوه یک باغ رستوران معروف وجود دارد که در وعده‌های غذایی مختلف غذاهایی را آماده و سرو خواهد کرد. فضای این مکان بسیار جذاب و عالی بوده و قیمت مناسبی را برای غذاهای خود دارد. برای تهیه غذاهای این رستوران می‌توانید از سرویس اسنپ فود نیز استفاده کنید.

10. رستوران عمارترستوران عمارت

عمارت، با ظاهری زیبا و فضایی دل انگیز در میان بهترین رستوران های ساوه قرار گرفته و در خیابان طالقانی 10 و 12 می‌توانید آن را ببینید. در این رستوران سرو غذا هم در فضای باز و هم بسته انجام می‌شود. محیط این رستوران، مکان مناسبی برای عکاسی خواهد بود.

11. چلوکبابی و جگرسرای دنیوی

در این غذاخوری، انواع چلو کباب، خوراک، غذای ایرانی و نوشیدنی‌های مختلف سرو می‌شود. چلوکباب شیرازی یکی از بهترین و معروف‌ترین غذاهای آن است که کیفیت و طعم آن بی‌نظیر است. می‌توانید این مکان را در میان انتخابات خود قرار دهید و از طعم بی‌نظیر غذاهای آن لذت ببرید.

12. کبابلند

این رستوران همانطور که از نامش پیداست، مخصوص تهیه و سرو کباب است. کبابلند در خیابان بهشتی و دقیقا رو به رو دانشگاه آزاد قرار گرفته و امروز به یکی از پاتوق‌های اصلی دانشجویان تبدیل شده است. انواع خوراک و دل و جگر به همراه نوشیدنی‌های دلخواه از این غذاخوری، می‌تواند بهترین انتخاب برای وعده ناهار یا شام شما باشد.

13. رستوران و تالار سپیده

رستوران سپیده در خیابان امیر کبیر واقع شده است. غذاهای ارائه شده در این مکان شامل انواع چلوکباب، خورش، سالاد و پیش غذا و نوشیدنی‌های مختلف است. چلوکباب سلطانی در سپیده، یکی از پرطرفدارترین غذاهاست. البته امکان سفارش آنلاین از آن نیز از طریق اسنپ فود وجود دارد.

14. غذاکده خسروغذاکده خسرو

انتخاب بعدی شما در ساوه می‌تواند غذاکده خسرو باشد. فضایی جذاب و دوست داشتنی که انواع خوراک، چلوکباب و سالاد و پیش غذا در آن سرو می‌شود. این غذاکده در اسنپ فود نیز قرار گرفته و مکان آن نیز در خیابان کارگر است. استفاده از مواد اولیه و گوشت‌های تازه باعث کیفیت بالای غذاهای این غذاکده شده است.

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران های ساوه

رستوران‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، تنها شامل تعداد کمی از غذاخوری‌های معروف ساوه بود، مطمئنا تعداد این موارد بسیار بیشتر است. کافی است در سطح شهر چرخی بزنید تا آن‌ها را ببینید. تمام موارد عنوان شده، امکان سفارش آنلاین غذا از سرویس اسنپ فود را نیز در اختیار شما قرار داده‌اند و می‌توانید تنها با چند کلیک غذای مورد نظرتان را با همان کیفیت سفارش حضوری درب منزل دریافت کنید. شما هم اگر تجربه صرف غذا در بهترین رستوران های ساوه را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود