آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران عالیجنابان مراغه
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

رستوران و غذای آماده عالیجنابان

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 3 دقیقه

مراغه شهری قرار گرفته در استان آذربایجان شرقی است. در خیابان آب رو به روی پارک یادگاران، تابلویی با نام رستوران و غذای آماده عالیجنابان دیده می‌شود. این رستوران منوی کاملی از غذاهای ایرانی را در اختیار مشتریان خود قرار داده و کیفیت بالا، مدیریت عالی و بهداشت مناسب از جمله امتیازات مثبت آن است. در ادامه به معرفی رستوران عالیجنابان مراغه خواهیم پرداخت.

معرفی رستوران عالیجنابان مراغه

عالیجنابان در محله هاشم آباد قرار گرفته و با ارائه بهترین سرویس توانسته بسیاری از مشتریان و گردشگران را به خود جلب کند. خیابان آب، محل اصلی این رستوران بوده و یکی از مناطق پر رفت و آمد در سطح شهر است. شما می‌توانید به راحتی این عالیجنابان را در خیابان و روبه‌روی پارک معروف یادگاران پیدا کنید. اما قبل از مراجعه بهتر است اطلاعات زیر در مورد این را رستوران در ذهن خود بسپارید:

  • ادرس رستوران عالیجنابان مراغه: خیابان آب، روبروی پارک یادگاران
  • شماره تماس: 04137216062
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 1 ظهر تا 11 شب
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: هتل آلیانس، باغ رستوران و تالار پذیرایی ائل سون، بوستان ساحلی یادگاران، گل فروشی مستر کاکتوس، بستنی نعمت، کافه رستوران یادگاران، گلخانه و گلفروشی طبیعت مراغه، گنبد غفاریه، مسجد امام محمد باقر، پرگاس دیتیلینگ

منو رستوران عالیجنابان مراغه

منو رستوران عالیجنابان مراغه

رستوران عالیجنابان مراغه منو ساده‌ای داشته و تنها انواع کباب و غذاهای ایرانی را شامل می‌شود. به علاوه می‌توانید انواع پیش غذا و نوشیدنی‌ها را نیز به همراه غذا سفارش دهید. جدول زیر شامل منوی مربوط به این مکان است:

چلو کباب خوراک غذای ایرانی پیش غذا نوشیدنی
کوبیده تک سیخ و دوسیخ کوبیده تک سیخ و دوسیخ زرشک پلو با ران مرغ آب‌پز آش رشته دوغ
کوبیده میکس کباب کوبیده میکس چلو خورشت قورمه سبزی معمولی و مخصوص سوپ جو نوشابه
چلو ساده جوجه کباب تک سیخ و دوسیخ آب معدنی
جوجه تک سیخ و دوسیخ ران مرغ آب‌پز ماءالشعیر
گوجه کبابی

نقد و بررسی رستوران عالیجنابان مراغه

نقد و بررسی رستوران عالیجنابان مراغه

اولین چیزی که در نقد و بررسی یک رستوران مد نظر قرار می‌گیرد، مبالغی است که باید در ازای سفارشات پرداخت شود. قیمت رستوران عالیجنابان مراغه، نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد‌، کاملا مناسب است. به علاوه این رستوران در مکانی قرار گرفته که رفت و آمد را برای مشتریان ساده‌تر کرده و البته به دلیل قرار گرفتن در مسیر وسایل حمل و نقل عمومی حتی نیازی به استفاده از ماشین شخصی برای رسیدن به آن نخواهید داشت. رفتار خوب پرسنل، بهداشت محیط و طعم جذاب غذاهای این رستوران، از دیگر ویژگی‌های مثبت عالیجنابان است. این غذاخوری در لیستی از بهترین رستوران و فست فودهای شهر مراغه قرار گرفته است.

سفارش آنلاین غذا از رستوران عالیجنابان مراغه

در دنیای امروز که دیگر فرصت کافی برای تفریح و رفتن به رستوران برای صرف غذا نیست، امکاناتی که بتوانند به صورت آنلاین و در سریعترین زمان ممکن نیازهای ما را برآورده کنند، مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند. کافه عالیجنابان، این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا با ثبت سفارشاتشان در پلتفرم آنلاین اسنپ فود به راحتی و در بازه زمانی مشخص، غذای خود را در مکانی که قرار دارند، دریافت کنند.

کیفیت غذاهایی که به صورت آنلاین از این رستوران برای شما ارسال می‌شود هیچ تفاوتی با مراجعه حضوری نداشته و در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات عالیجنابان به صورت آنلاین یا حضوری را داشته‌اید، تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود