آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران و فست فودهای شهر مراغه
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

لیستی از بهترین رستوران و فست فودهای شهر مراغه

مینا اسماعیل بیگی 27 بهمن 1401 9 دقیقه

اگر در شهر مراغه به دنبال یک رستوران یا فست فود درجه یک هستید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به لیست رستوران و فست فود مراغه انداخته و از میان آن‌ها، بهترین گزینه را متناسب با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. در این شهر رستوران‌های معمولی تا لوکس متعدد و همین طور فست فودهای مختلفی وجود دارد که هر یک به شکلی جذاب و قابل توجه هستند.

تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به یک معرفی کوتاه از لیست رستوران و فست فود مراغه بیندازیم.

بهترین‌ها در لیست رستوران و فست فود مراغه

بهترین‌ها در لیست رستوران و فست فود مراغه

از جمله رستوران‌ها و فست فودهای عالی و ممتاز در شهر مراغه، موارد زیر قابل توجه هستند:

فست فود کاکتوس

فست فود کاکتوس، از جمله فست فودهای درجه یک در شهر مراغه است که در خیابان سید جمال الدین قرار دارد. شما می‌توانید انواع پیتزا ایتالیایی، برگر، ساندویچ، پیش غذا، نوشیدنی و … را در این فست فود سفارش داده و با بهترین کیفیت و البته قیمت منصفانه، نوش جان کنید.

رستوران گندمک

رستوران گندمک، از رستوران‌های ایرانی در شهر مراغه است که انواع کباب با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک، عرضه می‌کند. در این رستوران می‌توانید سالادهای خوشمزه‌ای سفارش داده و از طعم عالی چلوخورشت‌های آن لذت ببرید. سفارش غذا مراغه از طریق اسنپ فود، فرصتی است تا بتوانید بدون مراجعه حضوری، غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در محل آدرس از پیک اسنپ تحویل بگیرید.

باغ رستوران برلیان

باغ رستوران برلیان از لیست رستوران و فست فود مراغه، در انتهای کمربندی شمالی مراغه، نرسیده به میدان آزادگان واقع شده است. غذاهای خوشمزه این رستوران با تزئینات خاص و دورچین‌های درجه یک، قطعا نظر شما را به خود جلب می‎کنند. پیشنهاد می‌کنیم که حتما با مراجعه حضوری یا سفارش آنلاین، غذاهای عالی این رستوران را تجربه کنید.

پیتزا ساندویچی تک

در خیابان معلم شمالی، پیتزا ساندویچی تک، یکی از شلوغ‌ترین پاتوق‌های جوانان مراغه‌ای است و همیشه مشتریانی مشتاق دارد. در این ساندویچی، قیمت‌ها عالی تعیین شده و اگر بخواهید غذای فست فودی ارزان‌قیمت و در عین حال با کیفیت قابل قبول نوش جان کنید، پیتزا ساندویچی تک گزینه شما خواهد بود.

باغ رستوران مروارید

باغ رستوران مروارید

باغ رستوران مروارید در بلوار طبیعت مراغه واقع شده است. گلخانه طبیعت نیز نزدیک به این باغ رستوران قرار دارد. جالب است بدانید که تالار و سفره خانه سنتی عالیجناب نیز در فاصله کمی از باغ رستوران مروارید مراغه قرار داشته و شاید برای انتخاب میان یکی از این دو، کمی سردرگم شوید. غذاهای این باغ رستوران، همگی عالی و خوشمزه هستند و منوی آن، متنوع و عالی دیده می‌شود.

فست فود تاج محل

این فست فود یا بهتر بگوییم کافه رستوران، انواع پیتزاهای خوشمزه ایتالیایی، خوراک‌ها، سوپ و سالاد، غذاهای ایرانی، برگر، پاستا و … را در منوی خود جای داده و یک رستوران بزرگ و جامع محسوب می‌شود. فضای عالی و سرویس‌دهی بی نقص اینجا نیز قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

باغ رستوران آرتمیس

باغ رستوران آرتمیس، یک مجموعه عالی و درجه یک است که در بلوار طبیعت مراغه، روبروی طاووس قدیم واقع شده است. خوراک‌های خوشمزه، چلوخورشت، سالاد و پیش غذا، نوشیدنی‌های معرکه و دسرهای جذاب در این باغ رستوران عرضه شده و قطعا برای شما اشتهاآور خواهند بود.

باغ رستوران ائل سون

باغ رستوران ائل سون در هاشم آباد مراغه واقع شده است. در این باغ رستوران انواع خوراک‌ها و غذاهای ایرانی، پیش غذا و نوشیدنی سرو می‌شوند. چلوکباب بختیاری، چلو جوجه کباب ممتاز، چلوکباب برگ، چلوکباب سلطانی از جمله غذاهای عالی در این باغ رستوران، به حساب می‌آیند.

پیتزا ساندویچ ماهان

پیتزا ساندویچ ماهان

اگر به پیتزاهای دریایی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به پیتزا ساندویچ ماهان در مراغه بزنید. انواع پیتزا دریایی، غذای پرسی ایتالیایی، برگر، ساندویچ، پیش غذا، نوشیدنی و … در این فست فود با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه، عرضه می‌شوند.

پیتزا ساندویچی ستاره آبی

پیتزا ساندویچی ستاره آب نزدیک به پل هاشم آباد در مراغه، یک فست فودی فوق العاده است. در این پیتزا فروشی، می‌توانید انواع برگر، پیتزا آمریکایی، ساندویچ سرد و سالاد و پیش غذاهای خوشمزه را نوش جان کنید.

باغ رستوران پارادایس

باغ رستوران پارادایس از لیست رستوران و فست فود مراغه، در بلوار طبیعت مراغه واقع شده است. در این باغ رستوران، غذاهای خوشمزه ایرانی با دسرهای عالی و دورچین‌های منحصر به فرد عرضه می‌شوند. همین طور سرویس‌دهی در این باغ رستوران، به شکلی درجه یک، از نظر مشتریان همراه است.

فست فود سناتور

فست فود سناتور در خیابان خواجه نصیر شمالی شهر مراغه واقع شده است. در این فست فود انواع پیتزا آمریکایی، ایتالیایی، برگر، ساندویچ، غذای پرسی، سوخاری، پیش غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه عرضه شده و همگی به لحاظ کیفیت و قیمت، در شرایط رضایت‌بخشی قرار دارند.

فست فود سانسوریا

فست فود سانسوریا، با داشتن برگرهای خوشمزه و پیتزاهای ارزان قیمت باکیفیت شهرت دارد. در این فست فود، انواع ساندویچ‌های سرد فوق العاده جذابی نیز سرو می‌شود. اگر به ساندویچ‌های خاص و متفاوت علاقه مند هستید و دنبال مزه‌های جدید می‌گردید، حتما سری به فست فود سانسوریا بزنید.

فست فود مستر فود

فست فود مستر فود، ساندویچ‌های نوستالژی بسیار خوشمزه‌ای عرضه می‌کند. در این فست فود؛ همین طور می‌توانید انواع پیتزا آمریکایی، پیتزا ویژه، ساندویچ ویژه و … را نوش جان کنید. قیمت محصولات فست فود مستر فود، در مقایسه با دیگر فست فودهای مراغه، کمی گران‌تر و البته با کیفیت درجه یک به نظر می‌رسد.

تهیه غذای اردک آبی

تهیه غذای اردک آبی

تهیه غذای اردک آبی با طعم عالی سس‌های خاصی که در پخت و پز غذاهای منوی خود به کار می‌برد، تجربه متفاوتی در اختیار شما قرار خواهد داد. توصیه می‌کنیم که اگر تا به حال غذاهای خوشمزه اینجا را امتحان نکرده‌اید، در اولین فرصت دلی از عزا دربیاورید.

پیتزا ساندویچ ستاره شب

در خیابان خواجه نصیر جنوبی مراغه، جایی بین محله سبزچیها و میدان اوحدی، پیتزا ساندویچ ستاره شب قرار گرفته است. در این فست فود، پیتزاهای جذابی با طعم‌های قارچ و گوشت، مکزیکی، مخصوص، مخلوط و … عرضه می‌شوند. همین طور ساندویچ خوراک بندری آن بی نظیر است.

ساندویچ شهر آرا

ساندویچ شهرآرا در میدان طلوع مراغه واقع شده است و ساندویچ‌های خوشمزه و ارزان قیمتی دارد. همبرگر مخصوص، دوبل برگر، همبرگر معمولی، چیز برگر و … از جمله ساندویچ‌های خوشمزه شهرآرا هستند.

پیتزا ساندویچ بهارک

در پیتزا ساندویچ بهارک از لیست رستوران و فست فود مراغه، حتما طعم عالی پیتزا مخصوص بهارک ایتالیایی را امتحان کنید. همین طور پیتزا پنجره‌ای در این فست فود مراغه، فوق العاده است و طرفداران زیادی دارد. به جز انواع پیتزا، ساندویچ‌های گرم خوشمزه، سالاد، پیش غذا و نوشیدنی‌های بهارک در جای خود عالی هستند.

پیتزا ساندویچ بلوط

پیتزا ساندویچ بلوط، در میدان هفده شهریور شهر مراغه واقع شده است. انواع پیتزا آمریکایی بزرگ، برگر، ساندویچ گرم و سرد، سالاد، نوشیدنی و … را در این پیتزا ساندویچی مشهور مراغه امتحان کرده و از طعم درجه یک آن‌ها لذت ببرید.

کباب ساطوری الماس شهر

خوشمزه‌ترین کباب‌ها را در کباب ساطوری الماس شهر دنبال کنید. کباب‌های خوشمزه این کبابی، در میان مردم مراغه از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار هستند. کباب ساطوری الماس شهر در خیابان شهید کرمی مراغه واقع شده است.

فست فود هپی میل

در فست فود هپی میل مراغه، غذاهای خوشمزه فست فودی را با قیمت‌های عالی نوش جان خواهید کرد. مواد اولیه به کار رفته در غذاهای منوی این فست فود، باکیفیت بالا انتخاب شده و شعار حفاظت از سلامت مشتریان، همیشه نخستین شعار این فست فود شهر مراغه بوده است.

پیتزا تایم

پیتزا تایم در بوستان یادگاران مراغه واقع شده است. این فست فود پیتزاهای مخصوص به خود بسیار خوشمزه‌ای دارد. پیتزا ماشروم بیف، پیتزا کاپری، پیتزا سالامی و پیتزا چیکن باربیکیو از جمله پیتزاهای خوشمزه‌ای هستند که در این رستوران فست فودی، امتحان خواهید کرد.

فست فود مستر پوتاتو

اگر چه غذاهای فست فود مستر پاتاتو مراغه، ساده هستند؛ اما طعم یک املت واقعی با گوجه فرنگی را در این فست فود، تجربه خواهید کرد. همین طور غذاهای خوشمزه و دلچسبی چون سوسیس تخم مرغ در این فست فودی سرو شده و طرفداران زیادی دارد.

رستوران و غذای آماده عالیجناب

رستوران و غذای آماده عالیجناب

رستوران عالیجناب در شهر مراغه، در جاده روستای علویان واقع شده است. این رستوارن غذاهای عالی ایرانی و کباب‌های درجه یک را در فضایی رویایی عرضه می‌کند. اگر به دنبال جایی هستید که اشتهای شما را باز کند، این رستوران درست همان جایی است که باید بروید.

پیتزا و ساندویچ برگ سبز

انواع ساندویچ‌های خوشمزه و درجه یک را در پیتزا و ساندویچ برگ سبز دنبال کرده و از طعم فوق العاده آن‌ها لذت ببرید. این ساندویچی در خیابان خواجه نصیر، روبروی ده متری مطهری واقع شده است و مدیریت آن همیشه رضایت مشتریان را در درجه اول توجه خود قرار داده است.

فست فود شب به شب

فست فود شب به شب، با داشتن انواع ساندویچ گرم و سرد، پاستا، سالادهای خوشمزه، نوشیدنی‌های خنک خوش آب و رنگ، یک مکان عالی برای صرف وعده غذایی فراموش نشدنی محسوب می‌شود. این فست فود طرفداران زیادی داشته و مشتریان آن، همگی راضی هستند.

پیتزا واسابی

اگر به دنبال یک پیتزافروشی درجه یک در شهر مراغه هستید که پیتزاهای داغ و کشدار آن را هرگز فراموش نکنید، پیتزا واسابی را پیشنهاد می‌کنیم. این فست فود، همیشه مشتریان زیادی داشته و اگر آخر هفته‌ها به آن مراجعه کنید، باید کمی منتظر بمانید.

فست فود باران

فست فود باران را در شهر مراغه عالی خواهید یافت. در این فست فود، منوی غذایی متنوعی ارائه شده و شما هر سلیقه‌ای داشته باشید، پیتزا یا ساندویچ مورد علاقه خود از میان آن‌ها را پیدا می‌کنید. سفارش حضوری یا آنلاین از فست فود باران، برای تمامی اعضای خانواده جذاب است.

کبابی میلاد

کبابی میلاد

کبابی میلاد را در میدان هاشم آباد مراغه، خیابان خانبابائی پیدا خواهید کرد. حتما چلوکباب بختیاری این کبابی را امتحان کرده و اگر به کوبیده علاقه مند هستید، خوراک کباب لقمه مخصوص آن را از دست ندهید. به علاوه پیش غذا و سالادهای کبابی میلاد در مراغه نیز در جای خود، بی نظیر هستند.

فست فود پارلا

در این فست فود، همه چیز رنگ و بوی دیگری دارد. طعم عالی پیتزاهای آن را هرگز فراموش نخواهید کرد و حتما با یک بار امتحان کردن مزه غذاهای این فست فود مراغه، همیشه مایل به سفارش دادن دوباره از آن خواهید بود.

پیتزا ساندویچ سعید

پیتزا ساندویچ سعید از ساندویچی‌های بسیار مشهور در مراغه است که مورد توجه جوانان قرار دارد. ساندویچ‌های گرم و سرد این ساندویچی، با داشتن طعم‌های مخصوص خود، قطعا پس از یک بار امتحان، مورد علاقه شما خواهند بود.

پیتزا ساندویچی 20

یکی از ساندویچ فروشی‌های درجه یک در شهر مراغه، پیتزا ساندویچی 20 است. ساندویچ‌های اینجا، مزه بسیار جذابی داشته و به لحاظ فاکتور قیمتی نیز در وضعیت خوبی به سر می‌برند. از این روی اگر بخواهید ساندویچ ارزان و در عین حال با کیفیت خوب میل کنید، پیتزا ساندویچی 20 در مراغه را نباید از دست بدهید.

غذاخوری عمارت

غذاخوری عمارت

غذاخوری عمارت در بلوار شهید درخشی شهر مراغه واقع شده و رستورانی جذاب با منوی غذایی دلچسب است. خوراک‌ کباب شیشلیک این رستوران، قیمت مناسبی داشته و بهترین غذای آن محسوب می‌شود. همین طور خوراک کباب لقمه بازاری را نباید از دست بدهید.

پیتزا ساندویچ دل آرام

یکی از پیتزا ساندویچی‌های قدیمی در مراغه، پیتزا ساندویچ دل آرام است. این ساندویچی، طعم‌های خاصی در محصولات غذایی خود ایجاد کرده و حتما امتحان کردن هر یک از غذاهای منوی آن، برایتان فوق العاده جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود.

پیتزا ساندویچ حاتم نژاد

پیتزا ساندویچ حاتم نژاد، ساندویچ‌های گرم درجه یک با طعم عالی و ادویه‌های خاص و تند دارد. شما می‌توانید ساندویچ‌های مورد علاقه خود را از این فست فود با قیمت بسیار ارزان و مناسب خریداری کنید.

فست فود یوسف

یکی دیگر از بهترین فست فودهای مراغه را باید فست فود یوسف بدانیم. پیتزاهای این فست فود، سایز بزرگی دارند و بیش از آن چیزی هستند که انتظار دارید. پس اگر حسابی گرسنه باشید، سفارش دادن پیتزا از فست فود یوسف، می‌تواند یک گزینه عالی برای شما به حساب بیاید.

رستوران کلاسیک ملل

رستوران کلاسیک ملل در محله پانزده خرداد مراغه، بلوار تمهیدی واقع شده است. این رستوران فاصله کمی تا پارک معلم مراغه دارد و پارک یادگاران نیز آن قدرها از آن دورتر نیست. غذاهای خوشمزه رستوران کلاسیک ملل مراغه با طعم ایرانی و درجه یک خود، همیشه طرفداران زیادی دارند.

رستوران هتل بزرگ مراغه

رستوران هتل بزرگ مراغه در میدان گاز این شهر، بلوار شهید شکاری واقع شده است. این رستوران فضایی سنتی و بسیار صمیمانه دارد و میل کردن یک وعده غذایی در آن، به راستی جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود. از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران، می‌توان به چلوکباب کوبیده مخصوص، چلوکباب برگ مخصوص، چلوکباب بختیاری، چلو جوجه مخصوص و … اشاره داشت.

رستوران گندم

رستوران گندم در بلوار الغدیر مراغه، نرسیده به نوبهار واقع شده است. این رستوران همیشه غذاهایی عالی و درجه یک دارد و مشتریان آن، معمولا صفی برای خالی شدن جا را تشکیل می‌دهند که خود حال و هوایی خاص به همراه خواهد داشت.

پیتزا هور

پیتزا هور در خیابان تپلی باغ مراغه واقع شده است. این پیتزا فروشی غذاهای فوق العاده خوشمزه‌ای دارد. ساندویچ بمب هور، پیتزا پپرونی ایتالیایی، پاستا پنه آلفردو، پیتزا مخصوص ایتالیایی، پیتزا مرغ و قارچ ایتالیایی و … از جمله غذاهای خوشمزه و پرطرفدار این پیتزا فروشی در شهر مراغه هستند.

سفارش غذا مراغه اینترنتی

در بالا به معرفی بهترین‌ها از لیست رستوران و فست فود مراغه پرداختیم. خبر خوب این که شما می‌توانید به جای مراجعه حضوری، سفارش غذا مراغه را به صورت اینترنتی دنبال کرده و از طریق اسنپ فود، غذای مورد علاقه خود را در مراغه آنلاین خریداری کرده و درب منزل یا محل کار، تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود