آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران مستر دیزی کرج
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
8

رستوران مستر دیزی کرج، پاتوق همیشگی طرفداران غذاهای سنتی

مینا اسماعیل بیگی 29 فروردین 1402 4 دقیقه

در شمال شرق کرج، منطقه‌ای به نام عظیمیه واقع شده که از موقعیت جغرافیایی، بافت متفاوت، فضای جذابی و همچنین امکانات لوکسی برخوردار است. این منطقه به عنوان بالاشهر کرج به حساب آمده و افرادی زیادی برای گشت و گذار در روزهای تعطیل آن را انتخاب می‌کنند. در یکی از خیابان‌های عظیمیه به نام 45 متری کاج، رستورانی به نام مستر دیزی قرار گرفته که البته شعب مختلف آن را می‌توانید در تهران و مناطق ستارخان، کاشانک، ظفر، سعادت آباد، یوسف آباد، قیطریه و اکباتان ببینید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی رستوران مستر دیزی کرج بپردازیم و با فضای آن بیشتر آشنا شویم.

معرفی رستوران مستر دیزی کرج

در شعبه عظیمیه مستر دیزی همه چیز به سادگی طراحی شده است. ورودی، شامل یک درب شیشه‌ای است که پس از گذشتن از آن به فضای داخلی‌ با دکوراسیون ساده و تشکیل شده از میز و صندلی‌های چوبی و تخت‌های سنتی خواهید رسید. در محیط این رستوران همه چیز کاملا بهداشتی و رفتار پرسنل حرفه‌ای است. این ویژگی باعث شده تا حس و حال بسیار خوبی را در ذهن مشتریان خود ثبت کند.

به جز فضا، غذاهای سرو شده در مستر دیزی نیز فوق‌العاده است. همانطور که از نامش پیداست تخصص اصلی این رستوران در تهیه انواع دیزی بوده و این غذا را با استفاده از گوشت تازه و مواد اولیه باکیفیت درست می‌کنند. به علاوه با دستورالعمل‌هایی که طی سال‌ها از پخت دیزی به دست آورده، می‌توان گفت طعمی متفاوت نسبت به دیزی‌های بیرون را دارد و همین موضوع باعث شهرت آن شده است.

البته دیزی تنها غذای موجود در منوی مستر دیزی نیست. شما می‌توانید دیگر غذاهای ایرانی مانند میرزا قاسمی، ته چین، کشک بادمجان و … را هم سفارش دهید. اما پیشنهاد می‌شود، حتی اگر علاقه‌ای به دیزی ندارید، برای یکبار هم که شده یکی از مدل‌ها آن را در مستر دیزی امتحان کنید. دیزی بزباش انتخاب اصلی اغلب افرادی است که به این غذاخوری مراجعه می‌کنند.

ادرس رستوران مستر دیزی کرج

ادرس رستوران مستر دیزی کرج

مستر دیزی کرج در نزدیکی اماکن مهم و معروفی مانند هتل سامان، مجتمع تجاری رفاهی اداری مهرادمال، مرکز خرید هیراد، مرکز خرید ایران زمین و … قرار گرفته و به همین دلیل است که در اغلب مواقع مشتریان زیادی را خواهید دید که پس از گشت و گذار و خرید، برای استراحت و صرف غذا به آن مراجعه می‌کنند. اگر قصد رفتن به این غذاخوری را دارید، اطلاعات زیر را در ذهنتان بسپارید:

  • آدرس: عظیمیه، 45 متری کاج، نرسیده به خیابان شاکر زادگان، پلاک 90
  • ساعت کاری: 12:00 تا 23:59
  • تلفن: 32544397026
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: هتل سامان کرج، فست فود برگر چارکول، مرکز خرید هیراد، فست فود برگرینو، رستوران بین‌المللی بیزانس، فست فود آی برگر، مرکز خرید ایران زمین، پارک ایران زمین، بوستان ایران زمین، مجتمع تجاری رفاهی اداری مهرادمال، پمپ بنزین عظیمیه، بیمارستان تخت جمشید، بیمارستان امام علی، دادگستری کرج
  • لوکیشن مستر دیزی کرج

 منوی رستوران مستر دیزی کرج

 منوی رستوران مستر دیزی کرج

همانطور که در بالا هم گفته شد، بخشی اصلی منوی مستر دیزی مربوط به انواع دیزی است که با دستورالعمل‌های مخلتف تهیه می‌شود. اما انواع پیش غذا، غذای ایرانی و نوشیدنی‌ها نیز در منوی آن وجود دارد که می‌توانید آنها را سفارش دهید. جدول زیر کلیه آیتم‌های قابل سفارش را به شما نشان می‌دهد:

نوشیدنی‌ها ‌غذاها پیش غذا دیزی
نوشابه شیشه‌ای کاله جوش ترشی سلف دیزی کلاسیک
نوشابه قوطی میرزاقاسمی ماست چکیده دیزی مخصوص
آب معدنی کشک بادمجان ماست موسیر دیزی کم چرب
دوغ پاستوریزه کباب تابه ترشی بیرون بر دیزی بزباش
دوغ آبعلی کوفته سالاد شیرازی دیزی تند
دلستر کوفته انار و پسته ماست و خیار
دوغ پارچی دلمه سبزی
دوغ سنتی ته چین گوشت
چای یک نفره ته چین مرغ

برای دیدن منوی کامل رستوران مستر دیزی کرج، قیمت و ترکیبات به کار رفته در هر کدام از آنها، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید.

نقد و بررسی رستوران مستر دیزی کرج

نقد و بررسی رستوران مستر دیزی کرج

بخشی از معرفی رستوران مستر دیزی کرج را می‌خواهیم به نظرات مشتریانی اختصاص دهیم که از خدمات آن استفاده کرده‌اند. از نظر اغلب آنها مستر دیزی یک پیشنهاد خوب برای افرادی است که به این مدل از غذاهای ایرانی علاقه دارند. این مکان یک فضای کاملا ایرانی است که تنوع بالایی در دیزی‌های خود داشته و البته طعم همه آنها نیز فوق‌العاده است. البته در کنار دیزی، غذاهای خانگی را هم می‌توانید سفارش دهید و این ویژگی باعث شده تا برای همه افراد با سلایق مختلف مناسب باشد.

همچنین از نظر تمام مراجعه کنندگان که از خدمات مستر دیزی در شعب مختلف استفاده کرده‌اند، سرویس‌دهی و دیگر امکاناتی که در آن قرار گرفته کاملا حرفه‌ای بوده و این موضوع باعث شده تا آن را به عنوان بهترین غذاخوری‌ها در شهر خود بدانند.

رستوران مستر دیزی کرج، امکان سفارش از طریق شماره تلفن رستوران مستر دیزی کرج یا به صورت آنلاین را به مشتریان خود داده است. برای سفارش انلاین غذا کرج می‌توانید به اسنپ فود مراجعه کنید.

سفارش آنلاین از ستوران مستر دیزی کرج

در این مطلب به طور کامل به معرفی رستوران مستر دیزی پرداختیم و با امکانات و مشخصاتش آشنا شدیم. اما ویژگی خوب دیگری که در این رستوران وجود دارد، امکان سفارش آنلاین تمام گزینه‌های موجود در منوی آن است. شما می‌توانید با مراجعه به اسنپ فود و جستجوی نام مستر دیزی در میان رستوران‌های کرج، صفحه مربوط به آن را ببینید.

پس از آن با مشاهده منوی رستوران که به همراه مواد اولیه استفاده شده در هر یک از آنها و قیمت، در اختیار شما قرار گرفته، آیتم دلخواه خود را انتخاب و سفارشتان را ثبت کنید. اگرچه دیزی یک غذا با بافت مایع است، اما با دقت بالایی بسته‌بندی شده و بدون مشکل و به صورت گرم، به دستتان می‌رسد. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات مستر دیزی در شعبه‌های مختلف را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد امکانات، غذاها و سرویس‌دهی با ما با اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(8 دیدگاه)

کامیار
16 اردیبهشت 1402

روزهای تعطیلی رستوران مستر دیزی تا چه ساعتی بازه؟

  • Snappfood
    16 اردیبهشت 1402

    در تمامی ایام هفته این رستوران تا ساعت 24 بازه.

ستاره شرقی
16 اردیبهشت 1402

رستوران مستر دیزی کجاست؟

  • Snappfood
    16 اردیبهشت 1402

    این رستوران در 45 متری کاج، منطقه عظیمیه قرار داره.

بهزاد
16 اردیبهشت 1402

تو محدوده عظیمیه و مناطق اطراف اون، چه رستوران های مشهور دیگه ای هستن که غذاهای خوب داشته باشن؟

  • Snappfood
    16 اردیبهشت 1402

    در مطلب معرفی بهترین رستوران های کرج، بخش زیادی از بهترین رستوران های منطقه عظیمیه هستن و می تونید رستوران مورد علاقه تون را به راحتی پیدا کنید.

شنتی
16 اردیبهشت 1402

خوشمزه ترین غذاهای رستوران مستر دیزی کرج کدوم ها هستن؟ ما می خوایم برای فردا که مهمون داریم از این رستوران سفارش بدیم ولی موندیم چیا داره.

  • Snappfood
    16 اردیبهشت 1402

    در معرفی رستوران مستر دیزی کرج، به طور کامل منوی رستوران و نقد و بررسی سبک غذایی آن آورده شده.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود