آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی بهترین رستوران های کرج
رستوران گردی
3/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی بهترین رستوران های کرج + آدرس و تلفن

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 7 دقیقه

یکی از تفریحات هیجان انگیز برای هر فردی، رفتن به رستوران و کافه‌های سطح شهر است، اما برای انتخاب مکان مناسب، بهتر است لیستی از رستوران‌ها و کافه‌ها را داشته باشیم. در این مطلب می‌خواهیم سری به کلان شهر کرج بزنیم. در این منطقه که در نزدیکی کوهپایه‌های البرز قرار گرفته، تعداد زیادی کافه و رستوران وجود دارد که می‌توان برای صرف غذا آن‌ها را انتخاب کرد. این مطلب در مورد معرفی بهترین رستوران های کرج به همراه آدرس و شماره تلفن آن‌هاست.

معرفی بهترین رستوران های کرج

واژه بهترین، از نظر هر فردی با ویژگی خاصی تعریف می‌شود. ما سعی کردیم از میان تعداد زیاد رستوران‌های سطح کرج بهترین‌ها را از نظر اکثر مشتریان انتخاب کنیم. بر این اساس لیست نهایی که برای معرفی بهترین رستوران های کرج به دست آوردیم، شامل موارد زیر هستند:

رستوران لوکس و مدرن روما

رستوران لوکس و مدرن روما

اولین رستوران در لیست ما مربوط به روما است. غذاخوری که در گوهردشت کرج واقع شده و غذاهای خود را هم به صورت حضوری و هم بیرون‌بر در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در این غذاخوری می‌توانید طعم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را بچشید. البته پیشنهاد می‌کنیم که غذاهای دریایی آن را هم امتحان کنید. استفاده از مواد اولیه تازه برای درست کردن غذا در این رستوران باعث کیفیت بالای غذاهای آن شده است. به جز این، محیط لوکس و مدرن، فضای دوستانه و سرویس‌دهی مناسب آن را به یکی از غذاخوری‌های پرطرفدار در این منطقه تبدیل کرده است.

  • آدرس: گوهردشت، بلوار موذن، روبه‌روی دانشگاه آزاد، ساختمان خلیج فارس
  • تلفن: 02634424006 / 02634424006 / 02634425003 / 02634425004

رستوران بین‌المللی بیزانس کرج

رستوران بین‌المللی بیزانس کرج

بیزانس، یک رستوران بین‌المللی در کرج است که دارای سه طبقه برای صرف غذا، برگزاری مراسم و مشتریان vip است. در این مجموعه، کیفیت غذاها در بالاترین سطح خود قرار داشته، فضای آن بسیار جذاب و مدرن طراحی شده و همه چیز برای گذراندن ساعاتی آرام برای صرف غذا مُهیا است. در منوی بیزانس، می‌توانید تنوع بالایی از غذاها شامل انواع پیتزا، استیک، پاستا، غذاهای چینی، دریایی، خوراک، سالاد و پیش غذا و … را ببینید.

  • آدرس: عظیمیه، بلوار کاج، نبش چهارراه نیک نژادی، پلاک 127، رستوران بین المللی بیزانس
  • تلفن: 02632559522

کبابسرای معروف حاج عباس

کبابسرای معروف حاج عباس

در ادامه معرفی بهترین رستوران های کرج ، به کبابسرای حاج عباس می‌پردازیم. یک رستوران درجه یک که با کباب‌هایش شناخته می‌شود. کیفیت و نوع مواد اولیه که برای درست کردن غذاهای این رستوران از آن‌ها استفاده می‌شود، باعث شده تا طعمی متفاوت را نسبت به دیگر غذاخوری‌های سطح شهر داشته باشد. ویژگی جالب حاج عباس، فضای سنتی و سرو کردن غذاها در ظروف استیل است. در این رستوران، دو طبقه وجود دارد که یکی از آن‌ها دارای لژ خانوادگی بوده و به صورت سنتی طراحی شده است.

  • آدرس: کرج، خیابان بهشتی (خیابان قزوین)، بعد از فروشگاه امیران، نرسیده به پل حصارک
  • تلفن: 02634554088

کافه رستوران دارچین

کافه رستوران دارچین

دارچین تنها یک غذاخوری ساده نیست، بلکه ترکیبی از کافه و رستوران با محیطی زیبا و خودمانی است. در دارچین، شاهد سه بخش مختلف خواهید بود که یکی مربوط به فضای داخلی کافه، یکی در طبقه بالا به همراه تراسی بزرگ و دیگر قسمتی است که شبیه به یک گالری بوده و آثار هنرمندان را در اختیار مشتریان قرار داده است. دارچین تمام قهوه‌ها، چای و شکلات‌های خود را به صورت عمده و تکی نیز به مشتریان خود می‌فروشد. کیفیت بالای سرویس‌دهی، غذا و منوی کافه در دارچین باعث شده تا همیشه پر از مشتری باشد.

  • آدرس: البرز، جهانشهر، میدان هلال احمر، نبش کوچه سنبل
  • تلفن: 02634409628

باغ رستوران نویان مهرشهر

باغ رستوران نویان مهرشهر

نویان نام یک باغ رستوران است که مکان مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه است. در فضای رویان محیطی سرسبز و خوش آب و هوا در انتظارتان است. به علاوه کیفیت غذاها بالا بوده و تنوع منو نیز بسیار زیاد است. بنابراین می‌تواند بهترین انتخاب برای تمام سلایق باشد. در نویان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را می‌توانید سفارش دهید و از منوی کافه‌ای آن نیز بهره‌مند شوید. همچنین این فضا برای برگزاری انواع مراسم و جشن‌ها نیز مناسب است.

  • آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان مسیح پاکدل، خیابان گلستان یکم، ابتدای خیابان چمن 2
  • تلفن: 02636118 / 02633417000 / 02633427777 / 09357247777

رستوران مخصوص غذاهای ایتالیایی سزار

رستوران مخصوص غذاهای ایتالیایی سزار

در معرفی بهترین رستوران های کرج ، نباید سزار را از قلم انداخت. اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، رستوران سزار را در کرج امتحان کنید. طعم و کیفیت غذاهایی که در این مجموعه سرو می‌شود، دقیقا مشابه با رستوران‌های کشور ایتالیا است. به علاوه محیطی دنج و به دور از هرگونه شلوغی را برای شما فراهم کرده است. در این رستوران آشپزهایی مشغول به کار هستند که همگی تجربه خوبی را در زمینه تهیه غذاهای ایتالیایی دارند. این رستوران فضای مناسبی برای برگزاری جشن و مراسم های مختلف بوده و می‌توانید با رزرو قبلی آن را انتخاب کنید.

  • آدرس: بلوار سرداران شرقی، ضلع جنوبی میدان والفجر، زمین های انصاری
  • تلفن: 32733437 / 02632733438

گریل برگر با دو دهه فعالیت

گریل برگر با دو دهه فعالیت

باید گریل برگر را نیز به لیست معرفی بهترین رستوران های کرج اضافه کنیم. برای علاقه‌مندان به غذاهای فست فودی، گریل برگر بهترین انتخاب است. این مجموعه، نزدیک به دو دهه است که منوی بی‌نظیر خود را در اختیار مشتریان قرار داده و در آن از مواد اولیه ارگانیک و تازه استفاده کرده است. در سالن داخلی رستوران فضای دنج و آرام بخشی در انتظار شماست و البته چند میز و صندلی نیز در خارج از فضای آن قرار گرفته که امکان صرف غذا در فضای آزاد را به شما می‌دهد. در منوی گریل برگر، انواع همبرگر، پیتزا، استیک و فیله، هات‌داگ، ژامبون و پیش‌غذاهای متنوع دیده می‌شود.

  • آدرس: مهرشهر، چهار باندی، بین خیابان ۱۰۵ و ۱۰۷، نبش ۱۰۵
  • تلفن: 02633413171

کافه رستوران معروف سیب

کافه رستوران معروف سیب

 

سیب، نام یکی دیگر از کافه رستوران‌های کرج است که محبویت‌ بالایی را در میان مردم این منطقه پیدا کرده است. در این رستوران انواع غذاها با استفاده از مواد اولیه تازه و ارگانیک تهیه شده و طعم غذاها بسیار متفاوت است. به علاوه همه غذاها با دیزاینی مخصوص به خود و با زیبایی هرچه تمام‌تر سرو شده و برای هر کسی جذاب خواهد بود. اگرچه قابلیت سفارش آنلاین از این رستوران وجود دارد، اما می‌توانید در فضای کاملا بهداشتی و آرام آن نیز غذای خود را میل کنید.

  • آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان ۲۲۳
  • تلفن: 02633417003/ 02632180

روک لانژ مهرشهر کرج

روک لانژ مهرشهر کرج

رستوران روک لانژ مکانی مناسب برای برگزاری مراسم و جشن‌های شماست. در این رستوران که یکی از مدرن‌ترین سالن‌های غذاخوری در منطقه مهرشهر است، همه چیز از میان بهترین‌ها انتخاب شده است. دورتا دور سالن گیاهان بسیار زیبایی چیده شده و فضای جذابی را برای مشتریان ایجاد کرده است. به علاوه تنوع منو، نوع سرویس‌دهی، بهداشت محیط و … نیز جزو دیگر امتیازات مثبت این سالن است.

  • آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری (چهارباندی)، خیابان 216
  • تلفن: 02633423346

رستوران کاراکتر برای گیاهخواران

رستوران کاراکتر برای گیاهخواران

اگر از ساکنین کرج در مورد بهترین رستوران‌های منطقه‌شان سوال کنید، احتمالا نام کاراکتر را هم در میان پاسخ‌های آن‌ها خواهید شنید. این رستوران برای همه افراد با همه سلیقه‌ها مناسب است. حتی آیتم‌هایی نیز برای افرادی که سبک زندگی گیاهخواری را انتخاب کرده‌اند، در نظر گرفته شده است. در فضای داخلی کاراکتر یک حیاط با استخر و آب نما قرار گرفته که میز و صندلی‌ها را احاطه کرده است. همچنین در برخی از روزها موسیقی زنده در فضای آن پخش می‌شود. شما می‌توانید صبحانه، ناهار، شام یا انواع نوشیدنی و دسر را در منوی این غذاخوری ببینید.

  • آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، چهارراه مسیح پاکدل، جنب مرکز خرید پاتریس
  • تلفن: 02691010091

رستوران آکواریومی دنیز

رستوران آکواریومی دنیز

آخرین رستوران در لیست معرفی بهترین رستوران های کرج مربوط به دنیز است. این سالن، دارای دکوری متفاوت بوده و دو سالن مجزا در فضای باز و سربسته دارد. در داخل حیاط دنیز، کف زمین از جنس شیشه و شببیه به آکواریوم طراحی شده است. همچنین آلاچیق‌های چوبی که در این قسمت از رستوران قرار گرفته، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. در فضای داخلی رستوران نیز همه چیز کاملا زیبا و مدرن است و یک تراس بزرگ و زیبا نیز در آن دیده می‌شود. شما می‌توانید برای صرف صبحانه، ناهار، شام، دسر و نوشیدنی این مکان را انتخاب کنید.

  • آدرس: البرز، کرج مهرشهر، فاز 2، بلوار شهرداری، کوچه 216
  • تلفن: 02633421600

سفارش آنلاین غذا از رستوران های کرج

در این مطلب به طور کامل در مورد رستوران‌های کرج صحبت کردیم و آدرس و شماره تماس آن‌ها را نیز در اختیار شما قرار دادیم. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به هر کدام از این غذاخوری‌ها، ساعاتی را در آنجا بگذرانید و غذای خود را میل کنید. اما روش دیگر سفارش آنلاین غذا کرج از طریق اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود است. در محیط داخلی این پلتفرم اسامی کلیه رستوران و کافه‌های سطح شهر وجود داشته و در صفحه مربوط به هر یک از آن‌ها اطلاعات کامل، منو، آدرس، ساعت کاری و نظرات مشتریان را می‌توانید ببینید. طبیعتا تعداد رستوران‌های کرج بسیار بیشتر از مواردی است که در اینجا به آن‌ها اشاره شد، پس شما هم پیشنهادات خود را به این لیست اضافه کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود