آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران هتل بزرگ مراغه
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران هتل بزرگ مراغه

مینا اسماعیل بیگی 01 فروردین 1402 3 دقیقه

هتل بزرگ مراغه، 4 ستاره بوده و با 68 اتاق آماده سرویس‌دهی به مشتریان است. از امکانات موجود در این هتل می‌توانیم به کافه، پارکینگ، استخر و سونا اشاره کنیم. همچنین در بخشی از آن یک سالن به عنوان رستوران نیز در نظر گرفته شده است. ما در این مطلب به معرفی رستوران هتل بزرگ مراغه خواهیم پرداخت تا با مشخصات و امکانات آن آشنا شویم.

معرفی رستوران هتل بزرگ مراغه

معرفی رستوران هتل بزرگ مراغه

رستوران هتل بزرگ مراغه در کنار دیگر امکانات این هتل قرار گرفته و همیشه پر از گردشگر و مسافر است. در این غذاخوری منوی فوق‌العاده‌ای قرار گرفته که امکان انتخاب از میان آیتم‌های آن با توجه به ذائقه همه افراد وجود دارد. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالاست. همچنین مبلغی که برای صرف غذا پرداخت می‌کنید نیز در مقابل حجمی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، کاملا مناسب و به صرفه است. با این ویژگی‌ها پیشنهاد می‌شود برای یکبار هم که شده طعم غذاهای آن را امتحان کنید:

  • ادرس رستوران هتل بزرگ مراغه: میدان گاز، بلوار شهید درخشی
  • ساعت کاری: هر روز هفته از 13:00 تا 16:00 / 19:30 تا 22:30
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: برج مدور، گنبد سرخ، گنبد کبود، معبد مهر ورجوی، ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافربری

منو رستوران هتل بزرگ مراغه

رستوران هتل بزرگ مراغه منو کاملا ایرانی دارد که کلیه آیتم‌های موجود در آن را می‌توانید در جدول زیر ببینید:

چلو کباب خوراک غذای ایرانی نوشیدنی
کوبیده مخصوص کوبیده مخصوص زرشک پلو با مرغ سس پز دوغ
برگ مخصوص برگ مخصوص چلو ماهیچه گوسفندی نوشابه
بختیاری مخصوص بختیاری مخصوص ماءالشعیر
جوجه مخصوص جوجه مخصوص آب معدنی
چلو ساده ماهیچه گوسفندی

نقد و بررسی رستوران هتل بزرگ مراغه

نقد و بررسی رستوران هتل بزرگ مراغه

برای بخش نقد و بررسی در معرفی رستوران هتل بزرگ مراغه به سراغ نظرات کاربران رفتیم. اولین چیزی که در مورد آن به چشم می‌خورد، رضایت مشتریان از کیفیت غذاها بود. البته همانطور که در بالا هم اشاره شد، قیمت رستوران هتل بزرگ مراغه نیز در مقابل حجم غذای ارائه شده از نظر مشتریان کاملا مناسب است. اگر چه منوی این رستوران معمولا شامل انواع کباب و غذاهای ایرانی است اما اغلب افراد، به عنوان اولین گزینه چلو ماهیچه گوسفندی (شامل 500 گرم ماهیچه گوسفنید، برنج و دورچین)، چلو کباب کوبیده مخصوص (شامل یک سیخ کوبیده 300 گرمی، برنج و دورچین) و چلو کباب برگ مخصوص (شامل یک سیخ جوجه 200 گرمی، برنج و دورچین) را انتخاب می‌کنند.

در این رستوران همه چیز با استفاده از لوازم پیشرفته و مواد اولیه باکیفیت و تازه توسط آشپزان حرفه‌ای و باتجربه تهیه شده و نرمی و لطافت بافت کبابی که میل می‌کنید، کاملا نشان دهنده این ویژگی‌ است.

سفارش آنلاین غذا از رستوران هتل بزرگ مراغه

یکی از نکات مثبتی که رستوران هتل بزرگ مراغه برای مشتریان خود در نظر گرفته امکان سفارش غذا مراغه به صورت آنلاین است. با ورود به اسنپ فود و جستجوی نام رستوران در لیستی از بهترین رستوران و فست فودهای شهر مراغه، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که یک منوی کامل از غذاهای رستوران به همراه ترکیبات و مخلفات موجود در آن و البته قیمت نهایی را در اختیارتان قرار داده است. همچنین می‌توانید در این صفحه کلیه اطلاعات مربوط به معرفی رستوران هتل بزرگ مراغه شامل آدرس و لوکیشن و نظراتی که مشتریان آنلاین داشته‌اند را ببینید و نظر خودتان را نیز ثبت کنید.

رستوران هتل بزرگ مراغه سفارشات شما را در بسته بندی کاملا بهداشتی و محکم و دقیقا با همان کیفیتی که برای مراجعان حضوری خود تهیه می‌کند، برایتان ارسال خواهد کرد. شما هم اگر تجربه استفاده از خدمات رستوران هتل بزرگ مراغه را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود