آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی ساندویجی مهدی
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

خوشمزه ترین ساندویچ های مرند در ساندویجی مهدی + اطلاعات کامل

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

شهر مرند در استان آذربایجان شرقی قرار دارد و به دلیل وجود اماکن تاریخی، طبیعی و تفریحی مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. وجود بازدیدکنندگان این شهر و مردم محلی موجب شده است تا انواع مختلفی از رستوران‌ها و فست فودها با طعم‌های بی‌نظیر در این شهر ایجاد شود. ساندویجی مهدی یکی از بهترین رستوران های شهر مرند محسوب می‌شود که باکیفیت‌ترین غذاهای فست فود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ساندویچی مهدی بپردازیم. بنابراین اگر می‌خواهید در شهر مرند اقامت کنید، با ما همراه باشید تا یکی از فست فودهای خوب این شهر را بشناسید.

معرفی ساندویجی مهدی

اگر شما نیز به دنبال غذاهای فست فود با طعمی عالی و کیفیتی بی‌نظیر هستید، به خیابان شریعتی شرقی و ساندویچی مهدی سری بزنید. اما نگران نباشید، با وجود مواد اولیه تازه‌ای که در تهیه غذاهای این رستوران استفاده می‌شود، قیمت ساندویجی مهدی مرند مناسب و مقرون به صرفه است. با توجه به اینکه غذاهای فست فود، بیشتر مورد پسند جوانان قرار می‌گیرد، این ساندویجی به نوعی پاتوق جوان‌تر‌هاست.

  • آدرس ساندویجی مهدی مرند: شهر مرند، قلعه ماندگار، خیابان شریعتی شرقی، خیابان شهید بهشتی
  • ساعت کاری: کل روزهای هفته از ساعت 9 الی 23
  • امکانات: پارکینگ، سرویس بهداشتی، سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: پارک لاله، کتاب فروشی وحید، نانوایی، خواربار فروشی و دیگر فروشگاه‌ها

منو ساندویجی مهدی مرند

منو ساندویجی مهدی مرند

ساندویجی مهدی مرند منو کاملی از انواع ساندویچ‌ها و دیگر غذاهای فست فود را ارائه می‌دهد. در این فست فود می‌توانید بهترین ساندویچ، برگر، سیب زمینی سرخ کرده، کوکتل و دیگر غذاها را با طعمی به یاد ماندنی نوش جان کنید. همچنین تنوع نوشیدنی‌ها و سالادهای این فست فود نیز منو آن را پربارتر کرده است. اگر پس از یک روز گشت‌وگذار در شهر مرند، خسته و گرسنه به دنبال جایی برای خوردن غذای فست فود بودید، منو ساندویچی مهدی را از دست ندهید.

نقد و بررسی ساندویجی مهدی مرند

نقد و بررسی ساندویجی مهدی مرند

ساندویجی مهدی به دلیل کیفیت بالای غذاها امتیاز خوبی را از کاربران دریافت کرده است، زیرا در تهیه غذاهای خود از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مورد توجه این فست فود برای مشتریان، برخورد مناسب کارکنان است که موجب می‌شود تا مشتریان غذای خود را در محیطی آرام و صمیمی میل کنند. امکانات این رستوران از جمله سفارش آنلاین، اکثر مشتریان را راضی نگه داشته و موجب افزایش فروش ساندویچی مهدی با گذر زمان شده است.

سفارش آنلاین از ساندویچی مهدی مرند

در این مطلب معرفی ساندویچی مهدی را ارائه نمودیم و اطلاعات کاملی از این فست فود برشمردیم. در لیست رستوران های مرند که مورد توجه مشتریان قرار دارد، نام ساندویچی مهدی نیز به چشم می‌خورد. این رستوران همواره تلاش می‌کند تا با عرضه بهترین غذاها و بیشترین امکانات رضایت مشتریان خود را جلب کرده و اوقات خوشی را برای آن‌ها فراهم کند. پس اگر شما نیز از عاشقان غذاهای فست فود هستید، پیشنهاد ما ساندویچی مهدی است.

اگر در شهر مرند زندگی می‌کنید و یا به عنوان مسافر در این شهر اقامت دارید، حتما ساندویچ‌های مهدی را امتحان کنید تا طعم و مزه آن را از یاد نبرید. اگر دوست دارید غذای خود را در آرامش منزل یا اقامتگاه خود نوش جان کنید، نگران نباشید! با اسنپ فود امکان سفارش غذا مرند  از ساندویچی مهدی فراهم شده است. تنها کافی است با استفاده از اپلیکیشن اسنپ، غذای مورد علاقه خود را از ساندویجی مهدی سفارش دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود