آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی فست فود ایران برگر
رستوران گردی
4.5/5 - (2 امتیاز)
1

معرفی فست فود ایران برگر و چشیدن طعم برگرهای خوشمزه

مینا اسماعیل بیگی 03 شهریور 1402 8 دقیقه

با وجود اینکه رستوران‌های فست فودی زیادی وجود دارند، اما همه رستوران‌ها غذاهایی خوشمزه و باکیفیت ارائه نمی‌دهد. در هر شهر پیدا کردن بهترین رستوران فست فود کاری سخت به نظر می‌رسد. حال اگر برند و نامی آشنا با شعبه‌های مختلف وجود داشته باشد، دیگر خیالمان از بابت کیفیت غذا راحت می‌شود. فست فود ایران برگر همان جایی است که می‌توان به طعم و کیفیت غذاهای آن اطمینان داشت. در این مطلب قصد داریم به معرفی فست فود ایران برگر به همراه تمامی شعب، منو، آدرس، شماره تلفن و لوکیشن بپردازیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی فست فود ایران برگر

عکس فست فود ایران برگر

فست فود ایران برگر یک برند از رستوران‌های زنجیره‌ای در سراسر ایران است که قدمت و سابقه‌ای طولانی دارد. ایران برگر در مجموع 27 شعبه فعال در شهرهای مختلف ایران داشته و بهترین غذاهای فست فود را ارائه می‌دهد. همانطور که از نام این برند مشخص می‌شود، اصلی‌ترین بخش منو این رستوران انواع برگرها است. البته در ایران برگر می‌توانید دیگر غذاهای فست فود مانند ساندویچ و سوخاری را نیز سفارش دهید.

تجربه سال‌ها فعالیت صادقانه در ایران برگر به رضایت و اعتماد مشتریان منتهی شده است و این رستوران هم‌اکنون باکیفیت‌ترین برگرها و دیگر غذاهای فست فود را سرو می‌کند. برند ایران برگر در شهرهای مختلف، به منظور رفاه بیشتر مشتریان، امکان سفارش آنلاین غذا را نیز فراهم کرده است.

آدرس و شماره تلفن فست فود ایران برگر

آدرس و شماره تلفن فست فود ایران برگر

شعب فست فود ایران برگر در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، بوشهر، یاسوج و مرودشت قرار دارند. بیشترین تعداد شعب مربوط به شهر شیراز و پس از آن تهران است. در این بخش به تفکیک شهرها، شعب ایران برگر را به همراه کلیه اطلاعات شامل آدرس، شماره تلفن و لوکیشن معرفی کرده‌ایم.

شعب ایران برگر در تهران

اگر ساکن یا مسافر کلان شهر تهران هستید، این قسمت از معرفی فست فود ایران برگر را دنبال کنید. در شهر تهران در مجموع 8 شعبه از رستوران ایران برگر دیده می‌شود. این شعب در سطح شهر پراکنده شده‌اند و در تمامی روزهای هفته آماده ارائه سرویس به مردم تهران و مسافران پایتخت هستند. فضای داخلی تمامی این شعب با دکوراسیون زیبا مکانی مناسب برای خوردن یک برگر خوشمزه محسوب می‌شود.

شعبه بازار بزرگ تهران

شعبه اندرزگو

شعبه تهران پارس

شعبه هروی

شعبه لواسان

شعبه شمس آباد

شعبه نازی آباد

شعبه فردوس

شعب ایران برگر در شیراز

شعب ایران برگر در شیراز

بیشترین تعداد شعب ایران برگر در شهر شیراز دیده می‌شود. این رستوران در مجموع شامل 13 شعبه در نقاط مختلف شهر شیراز است که شعبه مرکزی آن در خیابان نیایش قرار دارد. اگر در شهر شیراز زندگی می‌کنید یا به عنوان مسافر در این شهر اقامت دارید، می‌توانید به آدرس یکی از شعب مراجعه کرده یا غذای خود را به صورت آنلاین از طریق اسنپ فود سفارش دهید.

شعبه نیایش

شعبه کسائی

شعبه فدک

شعبه محلاتی

شعبه پاسارگاد

شعبه صدرا

شعبه دروازه قرآن

شعبه فلکه گاز

شعبه گلستان

شعبه عفیف آباد

شعبه والفجر

شعبه مدرس

شعبه صنایع

شعبه اصفهان ایران برگر

شعبه اصفهان ایران برگر

معرفی فست فود ایران برگر به این سادگی‌ها تمام نمی‌شود و در شهر زیبای اصفهان نیز یکی دیگر از شعبه‌های این رستوران وجود دارد. این شعبه در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های اصفهان در مرکز شهر قرار گرفته است. پس از یک گشت‌وگذار حسابی در خیابان چهارباغ و تماشای آثار تاریخی این شهر، می‌توانید یک برگر خوشمزه را در ایران برگر نوش جان کنید.

شعبه ایران برگر در بوشهر

ایران برگر در بوشهر تنها یک شعبه دارد که البته جزو رستوران‌های فست فود پرطرفدار در این شهر محسوب می‌شود. این فست فود در خیابان خلیج فارس قرار گرفته و همچون دیگر شعب، انواع برگر و دیگر غذاهای فست فود را در منو خود جای داده است.

شعبه یاسوج ایران برگر

در شهر یاسوج، لذت خوردن یک وعده غذای فست فود خوشمزه را در جمع خانواده یا دوستان خود، در ایران برگر یاسوج تجربه کنید. شعبه یاسوج ایران برگر در بلوار امام خمینی قرار دارد و از جمله محبوب‌ترین و البته شلوغ‌ترین رستوران‌های فست فود این شهر محسوب می‌شود.

شعبه های مشهد ایران برگر

شعبه های مشهد ایران برگر

اگر ساکن مشهد هستید یا قصد سفر چند روزه به این شهر را دارید، این قسمت از معرفی فست فود ایران برگر مخصوص خواهد بود. ‌در شهر مشهد 2 شعبه از رستوران‌های زنجیره‌ای ایران برگر قرار دارد. یک شعبه آن در بلوار هاشمیه و شعبه دیگر در بلوار سجاد افتتاح شده‌اند. ارائه بهترین غذاهای فست فود و توجه به نظرات مشتریان موجب شده است تا این دو شعبه در شهر مشهد مورد توجه مردم و مسافران این شهر قرار گیرد.

شعبه هاشمیه

شعبه سجاد

شعبه مرودشت ایران برگر

آخرین شعبه فست فود زنجیره‌ای ایران برگر در شهر مرودشت قرار گرفته است. مرودشت یکی از شهرهای استان فارس بوده و در مجموع می‌توان گفت تعداد شعب ایران برگر در استان فارس 14 شعبه است. این شعبه در مرکز شهر مرودشت و در خیابان انقلاب وجود دارد و بهترین انتخاب برای خوردن غذاهای فست فود در این شهر محسوب می‌شود.

اگر ساکن مرودشت باشید، می‌توانید معرفی رستوران ایران برگر مرودشت را مطالعه کرده و با این شعبه از رستوران زنجیره‌ای ایران برگر بیشتر آشنا شوید.

منو فست فود ایران برگر

منو فست فود ایران برگر

در این بخش از معرفی فست فود ایران برگر به بررسی منو این رستوران می‌پردازیم. در این مورد باید گفت که تنوع منو فست فود ایران برگر و کیفیت غذاهای آن موجب شده است تا این رستوران همیشه پرطرفدار باشد. برگرهای این رستوران به صورت کاملا تخصصی و با شیوه‌ای خاص تهیه می‌شوند؛ به همین دلیل طعم آن متفاوت از دیگر رستوران‌ها است. در تهیه تمامی غذاهای ایران برگر از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود که در کنار مهارت آشپزها، موجب خلق مزه‌های متفاوت و البته فوق‌العاده شده است.

در بخش اول منو فست فود ایران برگر به معرفی ساندویچ، برگر و سوخاری‌های این رستوران پرداخته‌ایم.

برگر ساندویچ سوخاری
ایران برگر ساندویچ هات برگر فیله استریپس (چهار تکه)
چیز ماشروم برگر ساندویچ هات داگ تنوری فیله استریپس(سه تکه)
باربیکیو برگر ساندویچ هات داگ سوخاری مرغ سوخاری (دو تکه)
سیمپل برگر ساندویچ کریسپی چیکن نرمال مرغ سوخاری (سه تکه)
هالوپینو برگر ساندویچ برگر تنوری سینگل
چوریتسو برگر ساندویچ برگر تنوری دوبل
زینگر برگر ساندویچ کریسپی چیکن اسپایسی
دوبل برگر ساندویچ هات بیکن
اسلایدر برگر ۳ عددی
اسلایدر برگر ۵ عددی
همبرگر دهه شصت (سنتی)
برگر سوخاری
چیکن پیکن برگر
برگر بیکن میکن
ساندویچ گریل فیلت

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های منو ایران برگر، پک‌های دورهمی آن است که چندین نوع غذا و پیش غذا در کنار هم سرو می‌شوند. اگر در جمع خانواده یا دوستان خود به ایران برگر رفتید، حتما این پک‌های دورهمی جذاب را امتحان کنید. بخش دوم منو ایران برگر شامل معرفی سالاد و پیش غذا، نوشیدنی و پک‌های دورهمی است.

سالاد و پیش غذا نوشیدنی دورهمی
سالاد سزار پلاس نوشابه قوطی فرندز پک
قارچ سوخاری ماءالشعیر قوطی فمیلی پک
سیب زمینی سرخ شده دوغ قوطی پارتی پک
پیاز سوخاری آب معدنی
سیب بیکن آبمیوه گازدار

برای مشاهده قیمت منو و سفارش آنلاین غذا از شعبات رستوران ایران برگر به سایت اسنپ فود مراجعه کنید.

نقد و بررسی فست فود ایران برگر

نقد و بررسی فست فود ایران برگر

آنچه باعث محبوبیت و شهرت ایران برگر در شهرهای مختلف شده است، کیفیت غذاها و طعم فوق‌العاده آن‌ها است. ایران برگر از بهترین مواد اولیه و سرآشپزهای ماهر برای تهیه غذاهای خود استفاده می‌کند که نتیجه آن طعم بی‌نظیر غذاها است. مشتریان از کیفیت غذاهای ایران برگر در شعب مختلف آن راضی بوده و تداوم در کیفیت را از مهم‌ترین ویژگی‌های ایران برگر دانسته‌اند.

دکوراسیون و فضای داخلی فست فود ایران برگر در شعب مختلف آن متفاوت است، اما در تمام شعب تلاش شده است تا فضایی زیبا و دوست‌داشتنی طراحی شود که مشتریان از غذا خوردن در این رستوران لذت ببرند.

کاربرانی که غذای خود را به صورت آنلاین از منو فست فود ایران برگر سفارش داده‌اند، از زمان ارسال غذا و برخورد پیک رستوران راضی بوده‌اند.

سفارش آنلاین از فست فود ایران برگر با اسنپ فود

در این مطلب به معرفی فست فود ایران برگر پرداختیم و تمام شعب این فست فود را به همراه آدرس، شماره تلفن و لوکیشن آن‌ها معرفی کردیم. فرقی نمی‌کند در کدام شهر هستید؛ شیراز، تهران، اصفهان، مشهد، بوشهر، یاسوج یا مرودشت! در هر حال بهترین انتخاب ممکن برای خوردن برگر و دیگر غذاهای فست فود، شعب ایران برگر خواهد بود.

اگر هوس سفارش یکی از غذاهای منو ایران برگر را کرده‌اید، اما حوصله خروج از منزل را ندارید، اسنپ فود در خدمت شماست. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود می‌توانید شعبه نزدیک به محل زندگی خود را انتخاب کرده و غذای موردنظر خود را سفارش دهید. در مدت زمان کوتاهی سفارش شما ارسال شده و آن را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود