آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران ایران برگر مرودشت
رستوران گردی
3/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران ایران برگر مرودشت

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

رستوران ایران برگر از جمله فست فودهای درجه یک مرودشت است که منوی غذایی بسیار متنوع و خوشمزه‌ای دارد. اگر نگاهی به معرفی رستوران ایران برگر مرودشت بیندازید، حتما عاشق صرف یک وعده غذایی بی‌نظیر در این رستوران خواهید شد. برگرهای خوشمزه ایران برگر، هیجان انگیز و اشتهاآور به نظر رسیده و اگر یک بار آن‌ها را بچشید، منتظر فرصت بعدی برای مراجعه به این رستوران یا سفارش آنلاین از آن خواهید بود.

در این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به معرفی رستوران ایران برگر مرودشت بیندازیم.

معرفی رستوران ایران برگر مرودشت

معرفی رستوران ایران برگر مرودشت

رستوران ایران برگر مرودشت منو جذابی دارد و اگر بخواهید یک وعده غذایی فست فودی نوش جان کنید، این فست فود قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی برای شما باشد. به علاوه آدرس رستوران ایران برگر مرودشت در خیابان انقلاب شهر، این فست فود را در یکی از بهترین موقعیت‌های مرودشت قرار داده است.

  • آدرس رستوران ایران برگر مرودشت: مرودشت، خیابان انقلاب، نرسیده به میدان 17 شهریور، جنب بانک صادرات، ایران برگر
  • ساعات کاری: از ساعت 11:00 تا ساعت 23:59
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
  • اماکن نزدیک: سبزی مارکت گرینلند، پارک کارگر

منو رستوران ایران برگر مرودشت

این فست فود منوی بسیار متنوعی داشته و برای انتخاب غذا از میان آن‌ها، شاید کمی سردرگم شوید. در زیر فقط بخشی از این منو را دنبال خواهیم کرد.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سیب بیکن سالاد فصل چیکن پیکن برگر نوشابه قوطی کوکاکولا
سیب زمینی سرخ شده سالاد سزار پلاس ایران برگر نوشابه قوطی فانتا
قارچ سوخاری چیز ماشروم برگر نوشابه قوطی اسپرایت
پیاز سوخاری سیمپل برگر نوشابه قوطی کوکاکولا زیرو
باربیکیو برگر ماء الشعیر قوی هی دی
چوریتسو برگر آب معدنی
هالوپینو برگر دوغ

نقد و بررسی رستوران ایران برگر مرودشت

نقد و بررسی رستوران ایران برگر مرودشت

با دنبال کردن معرفی رستوران و فست فودهای شیک شهر مرودشت ، رستوران ایران برگر را یکی از بهترین آن‌ها خواهید یافت. پیش از هر چیزی بد نیست نگاهی به قیمت غذاهای رستوران ایران برگر مرودشت داشته باشیم. با توجه به کیفیت عالی مواد اولیه و غذاهای این رستوران، قیمت منو را آن قدرها ارزان نمی‌بینیم. اما در نظر داشته باشید که با پرداخت مبالغ درج شده در منو این فست فود، غذاهای بسیار خوشمزه با مخلفات فراوان را میل خواهید کرد که متفاوت از هر فست فود دیگری هستند. نآن

به طور مثال چیکن پیکن برگر فست فود ایران برگر، شامل یک عدد برگر گوشت گوساله دست ساز 130 گرمی، 2 تکه فیله مرغ سوخاری 70 گرمی، گردو، کاهو، گوجه فرنگی، خیار شور، پنیر ورقه‌ای گودا و سس مخصوص است. اگر ساندویچ برگر تنوری دوبل را سفارش دهید، ساندویچی شامل یک عدد برگر دست ساز گوشت گوساله 260 گرمی، میکس پنیر پیتزا، چیپس و سس قارچ را نوش جان خواهید کرد که طعمی عالی دارد.

اما جذاب‌ترین گزینه این منو، ایران برگر است. در این برگر خوشمزه از 130 گرم گوشت گوساله خالص به علاوه 50 گرم رست بیف، گردو، کاهو، گوجه فرنگی، قارچ، پنیر رنده شده و سس مخصوص استفاده شده است. به علاوه پیشنهاد می‌کنیم که حتما همبرگر دهه شصت سنتی این فست فود را نیز امتحان کنید.

سفارش آنلاین از ایران برگر مرودشت

اگر می‌خواهید یک برگر خوشمزه و پرگوشت در شهر مرودشت نوش جان کنید، توصیه می‌کنیم که رستوران ایران برگر را از دست ندهید. همان طور که در معرفی رستوران ایران برگر مرودشت مشاهده کردید، منو این رستوران گزینه‌های بسیار جذابی دارد که هر یک فوق العاده اشتهاآور هستند. به علاوه شما می‌توانید از امکان عالی اسنپ فود، برای سفارش آنلاین غذا از ایران برگر مرودشت استفاده کرده و برگرهای خوشمزه مورد نظر خود را بدون مراجعه حضوری به محل این رستوران، سفارش داده و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود