آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی-فست-فود-لاویا-مرودشت
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی فست فود لاویا مرودشت + آدرس و منو

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

یکی از فست فودهای درجه یک و بسیار پرطرفدار در مرودشت، فست فود لاویا است. این فست فود به داشتن برگرهای خوشمزه و ساندویچ‌های متمایز معروف بوده و همیشه مشتریانی راضی دارد. در معرفی فست فود لاویا مرودشت، همین کافی که بگوییم، همیشه و در هر زمانی از هفته این فست فود را پر از مشتریانی خوشحال خواهید یافت که از میل کردن یک وعده غذایی فست فودی خوشمزه، لذت زیادی می‌برند.

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به معرفی فست فود لاویا، اطلاعات تماس و منو آن بیندازیم.

معرفی فست فود لاویا مرودشت

فست فود لاویا مرودشت منو جذابی داشته و انواع ساندویچ‌، برگر، سوخاری و سالادهای خوشمزه را عرضه می‌کند. این فست فود در سراسر روزهای هفته اعم از روزهای کاری تا تعطیل باز بوده و سرویس عالی به مشتریان خود ارائه می‌کند. دکوراسیون و محیط رستورانی نیز درست مطابق با چیزی است که از فست فودهای امروزی انتظار داریم و رنگ و لعاب فضا به همان اندازه موثر در اشتهاآوری به نظر می‌رسد.

  • آدرس فست فود لاویا مرودشت: شیراز، مرودشت، خیابان 17 شهریور
  • شماره تماس: 07143333936
  • ساعات کاری: از ساعت 12:00 تا ساعت 24:00
  • امکانات: محل پارک خیابانی، سفارش تلفنی
  • اماکن نزدیک: پارک کارگر، سبزی مارکت گرینلند

منو فست فود لاویا مرودشت

منو فست فود لاویا مرودشت

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، فست فود لاویا مرودشت منو جذابی داشته و احتمالا برای انتخاب یک غذا از میان آن‌ها، سردرگم خواهید شد. در زیر نگاهی به بخشی از منو فست فود لاویا مرودشت می‌اندازیم.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سیب زمینی سرخ کرده سالاد سزار فیله استریپس 3 تکه نوشابه قوطی پپسی
سیب زمینی و پنیر سالاد سزار بدون فیله ساندویچ هات داگ تنوری نوشابه قوطی میراندا پرتقالی
قارچ سوخاری سالاد فصل لاویا برگر گوشت آب معدنی مینرال
چیزبرگر لاویا نوشابه قوطی سون آپ
لاویا برگر مرغ ماء الشعیر هی جو لیمو
دوبل برگر ماء الشعیر هی جی هلو
زینگر برگر لاویا ماء الشعیر هی جی استوایی

نقد و بررسی فست فود لاویا مرودشت

نقد و بررسی فست فود لاویا مرودشت

در معرفی رستوران و فست فودهای شیک شهر مرودشت ، فست فود لاویا جایگاه مخصوص و برجسته‌ای دارد. فست فود لاویا مرودشت توانسته با ایجاد تنوع بالا در منوی غذایی خود، سلیقه تمام مشتریان را در نظر گرفته و پوشش دهد. در بخش ساندویچ برگرها، این فست فود برگرهای خوشمزه‌ای چون چیزبرگر دوبل، میکس برگر لاویا، دوبل برگر، لاویا برگر مرغ، لاویا برگر گوشت، چیکن برگر باربکیو، چیکن برگر باربکیو میکس، رویال برگر لاویا، ماشروم برگر لاویا، لکسو برگر لاویا و … عرضه می‌کند. همین طور اگر به طعم تند علاقه مند باشید، چیلی برگر لاویا را عالی خواهید یافت.

این فست فود در شهر مرودشت خلاقیت خوبی به خرج داده و مینی ساندویچ‌هایی عرضه کرده که هم مقرون به صرفه هستند و هم حجم کمتری دارند. به طور مثال مینی برگر مرغ، مینی چیزبرگر دوبل، مینی هات داگ تنوری میکس، مینی هات داگ تنوری چیلی، مینی لاویا برگر گوشت، مینی چیزبرگر و … از جمله این ساندویچ‌های سایز کوچک و با قیمت پایین‌تر هستند.

اگر انتخاب شما در مرودشت، فست فود لاویا باشد، قطعا از مزه عالی و کیفیت درجه یک آن، شگفت‌زده خواهید شد. به علاوه قیمت غذاهای فست فودی لاویا مرودشت با توجه به کیفیت و طعم عالی نیز مقرون به صرفه و مناسب هستند.

سفارش آنلاین از فست فود لاویا مرودشت

به معرفی فست فود لاویا مرودشت پرداختیم. اگر چه فضای فست فود لاویا جذابیت خاص خود را دارد و قطعا صرف غذا در یک رستوران با دکوراسیون و محیط مطلوب و امروزی، لذت بخش خواهد بود؛ اما شما ممکن است گاهی اوقات فرصت و شرایط برای مراجعه حضوری به رستوران را نداشته باشید. در این صورت می‌توانید از امکان سفارش آنلاین غذا از مرودشت در اسنپ فود استفاده کرده و غذای مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود