آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی فست فود و ساندویچ صفا در شهر اندیمشک

مینا اسماعیل بیگی 27 اسفند 1401 2 دقیقه

یکی از بهترین فست فودها و ساندویچی‌ها در شهر اندیمشک، فست فود و ساندویچ صفا است. این فست فود، ساندویچ‌های خوشمزه و بسیار جذابی داشته که پس از یک بار امتحان آن‌ها، حتما علاقه‌مند به تکرار این تجربه خواهید بود. در این مطلب قصد داریم به صورت خلاصه معرفی فست فود و ساندویچ صفا را دنبال کرده و کمی بیشتر درباره آن بدانیم.

معرفی فست فود و ساندویچ صفا

فست فود و ساندویچ صفا در اندیمشک، از بهترین فست فودهای این شهر محسوب شده و کیفیت غذاهای فست فودی و ساندویچ‌های آن، بی‌نظیر هستند. در این فست فود قیمت‌ها بسیار مناسب تعیین شده و مشتریان آن مطابق نظرات اعلام شده، همیشه راضی هستند.

  • آدرس: اندیمشک، خیابان امام حسین، بین کوچه نوین و قناری، فست فود و ساندویچی صفا
  • ساعات کاری: از ساعت 17:00 تا ساعت 21:00
  • شماره تماس: 02532853623
  • امکانات: محل پارک خیابانی، بیرون‌بر
  • اماکن نزدیک: کافه ویرا، گالری واران

منوی فست فود صفا اندیمشکمنوی فست فود صفا اندیمشک

همان طور که گفتیم منوی این فست فود، متنوع بوده و طعم‌های جذابی را در خود جای داده است. در این بخش از معرفی فست فود و ساندویچ صفا، نگاهی به بخشی از منوی فست فود و ساندویچی صفا در اندیمشک خواهیم داشت:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
همبرگر ساده نوشابه قوطی کوکاکولا
ساندویچ سوسیس آلمانی نوشابه قوطی فانتا
ساندویچ کوکتل نوشابه قوطی اسپرایت
ساندویچ فلافل آب معدنی
لیموناد شیشه‌ای

نقد و بررسی فست فود و ساندویچ صفانقد و بررسی فست فود و ساندویچ صفا

ساندویچ‌های خوشمزه این فست فود شهر اندیمشک، با داشتن طعم ادویه‌دار خود، بسیار خوشمزه و متفاوت به نظر می‌رسند. به علاوه قیمت مناسبی که برای هر یک از این ساندویچ‌ها در نظر گرفته شده، باعث می‌شود تا این ساندویچی مشتریان بیشتری داشته باشد.

همبرگر ساده آن با گوشت درجه یک تهیه شده و ساندویچ فلافل نیز طعم تند و خوشمزه‌ای دارد که هرگز از یاد نخواهید برد. همین طور اگر به ساندویچ‌های سوسیسی علاقه مند باشید، چندین گزینه در منوی ساندویچی صفا برای شما وجود دارد که حتما طعم ‌آن‌ها را می‌پسندید.

سفارش آنلاین از ساندویچ صفا

اگر نگاهی به معرفی رستوران های شهر اندیمشک بیندازید، چندین فست فود و ساندویچی ممتاز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد که فست فود و ساندویچ صفا یکی از آن‌ها است. این ساندویچی توانسته رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کرده و طرفدارانی همیشگی به دست بیاورد. شما در خصوص  معرفی فست فود و ساندویچ صفا چه موارد دیگری را می‌دانید که در بالا از قلم افتاده باشند؟

در پایان، اگر تمایل داشتید که وعده غذایی خود را به صورت آنلاین از رستوران‌های اندیمشک سفارش دهید، می‌توانید از اسنپ فود کمک بگیرید. کافی است به سفارش غذا اندیمشک سر بزنید و غذای خود را غیرحضوری سفارش دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود