آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران های اندیمشک
رستوران گردی
4/5 - (4 امتیاز)
بدون نظر

بهترین و خوش طعم ترین غذا در رستوران های اندیمشک نوش جان کنید

مینا اسماعیل بیگی 27 اسفند 1401 3 دقیقه

اگر می‌خواهید در شهر زیبای اندیمشک، غذاهای درجه یک و خوشمزه نوش جان کنید، بد نیست که فهرستی از بهترین رستوران های اندیمشک را در اختیار داشته باشید. به این ترتیب فرصت آن را دارید که با توجه به سلیقه خود، سفارش اینترنتی غذا از اسنپ فود یا مراجعه حضوری به هر یک از این رستوران‌ها را داشته و از طعم عالی غذاهای آن‌ها لذت ببرید.

در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به لیستی از بهترین رستوران های اندیمشک در اهواز بیندازیم.

بهترین رستوران های اندیمشک

از جمله برترین رستوران‌ها و فست فودهایی که در این شهر شناخته شده و مشتریانی راضی دارند، موارد زیر قابل توجه هستند:

رستوران سنتی شاندیز

رستوران سنتی اندیمشک

رستوران سنتی شاندیز در جاده اندیمشک واقع شده و یک رستوران تمام عیار با منوی غذایی عالی محسوب می‌شود. در این رستوران، پیش غذاهای فوق‌العاده‌ای سرو شده و سالادهای آن نیز جذاب هستند. به ویژه سینی مخصوص شاندیز دو نفره در این رستوران شامل کباب شیشلیک، کباب کوبیده و برنج، بسیار خوشمزه و عالی به نظر می‌رسد. توصیه می‌کنیم که اگر تا به حال غذاهای شاندیز اندیمشک را امتحان نکرده‌اید، در برنامه رستوران‌گردی‌های خود، زمانی را برای این رستوران اختصاص دهید. طعم غذاهای رستوران سنتی شاندیز فوق العاده هستند و حتما عاشق دورچین‌های آن‌، خواهید شد.

فست فود و ساندویچ صفا

در میان فست فودی‌های اندیمشک، فست فود و ساندویچ صفا، یک گزینه عالی به حساب می‌آید. این فست فود در خیابان امام حسین اندیمشک واقع شده و ساندویچ‌های آن، بسیار خوشمزه هستند. از جمله ساندویچ بلغاری، ساندویچ سوسیس بندری، ساندویچ هات داگ پنیری، کوکتل، فلافل و … . همه ساندویچ‌های فست فود صفا، مزه عالی داشته و نوستالژی و جذاب هستند.

رستوران و بیرون بر پوریا

رستوران و بیرون بر پوریا در اندیمشک نیز تجربه خاصی برای شما به همراه خواهد داشت. غذاهای این رستورن کیفیت قابل توجهی دارند و معمولا مشتریان آن راضی هستند. اگر بخواهید یک وعده غذایی خوشمزه با طعم خانگی را در رستوران های اندیمشک میل کنید، رستوران و بیرون بر پوریا در بلوار جواد ملکی اندیمشک، عالی به نظر می‌رسد.

رستوران اردیبهشت

رستوران لوکس اندیمشک

رستوران اردیبهشت، از رستوران‌های سوپرلوکس در شهر اندیمشک است که در بلوار انقلاب، خیابان رزاقی قرار دارد. این رستوران ایرانی، غذاهای عالی با کیفیت درجه یک عرضه کرده و فضایی لاکچری دارد. جالب است بدانید که رستوران اردیبهشت در فاصله 590 کیلومتری سد دز قرار گرفته است.

رستوران سنتی زاگرس

رستوران سنتی زاگرس در بلوار انقلاب، بین حکمت و میثاق واقع شده است. این رستوران در نزدیکی بازارچه فرهنگیان قرار داشته و قهوه ایناروس نیز فاصله زیادی تا آن ندارد. از جمله غذاهای خوشمزه این رستوران، چلوکباب کوبیده، چلوجوجه کباب زعفرانی، خوراک کباب کوبیده، خوراک جوجه کباب، خوراک ماهیچه، خوراک گوشت، خوراک مرغ سرخ شده و … هستند. مطابق نظرسنجی‌ها، رستوران سنتی زاگرس، از بهترین‌ها برای سفارش غذا اندیمشک به حساب می‌آید.

رستوران اریترین

رستوران های خوب اندیمشک

در کوی ولایت شهر اندیمشک، رستورانی به نام اریترین واقع شده است. در این رستوران ایرانی، انواع کباب و جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ، خوراک جگر گوسفندی و …؛ با کیفیت عالی سرو می‌شوند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که حتما خوراک بال کبابی و خوراک بال و کتف کبابی را در رستوران اریترین، از بهترین رستوران‌های اندیمشک، نوش جان کنید.

رستوران قلاوند

رستوران سجاد قلاوند، یکی از رستورا‌ن‌های مطرح اندیمشک است که در بزرگراه اندیمشک، فدک 12 غربی واقع شده است. قهوه سرای برزیل نیز در فاصله کمی از آن قرار دارد. غذاهای پرطرفدار این رستوران، چلو جوجه کباب زعفرانی، چلو جوجه کباب با استخوان، چلو کتف و بال کبابی، خوراک ماهیچه گوسفندی، چلو مرغ سرخ شده، خورشت قورمه سبزی، چلو خورشت قیمه سیب زمینی و … هستند. به طور کلی منوی این رستوران بسیار متنوع بوده و برای هر طبع و سلیقه غذایی، گزینه‌هایی دارد.

سفارش آنلاین غذا از رستوران‌های اندیمشک

در بالا تعدادی از مشهورترین فست فودها و رستوران های اندیمشک را معرفی کردیم. شما چه رستوران‌های دیگری را می‌شناسید که در این فهرست جای نداشته باشند؟ با توجه به شرایطی که دارید، ممکن است مایل به مراجعه حضوری به محل هر یک از رستوران‌های برتر اندیمشک باشید یا این که بخواهید تنها با سفارش اینترنتی، غذای مورد نظر خود را درب منزل یا محل کار، تحویل بگیرید. در این صورت کافی است که سفارش خود را از طریق اسنپ فود اندیمشک، ثبت کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود