آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی قنادی پاپا کرمان
شکم گردی
5/5 - (1 امتیاز)
2

معرفی قنادی پاپا کرمان + آدرس و نقد و بررسی

مینا اسماعیل بیگی 09 آبان 1402 3 دقیقه

اگر یک مهمانی یا دورهمی در پیش داشته و دوست دارید با تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها از مهمانان خود پذیرایی کنید، معرفی قنادی پاپا کرمان همان چیزی است که شما را به این منظور می‌رساند. این قنادی، با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه، شیرینی‌های جذابی عرضه می‌کند و تجربه خرید از آن، شما را پشیمان نخواهد کرد. اگر دوست دارید درباره قنادی پاپا بیشتر بدانید، با اسنپ فود همراه باشید.

معرفی قنادی پاپا کرمان

این قنادی با دکوراسیونی شیک و مدرن، همه روزه پذیرای مشتریان زیادی است. مشتریانی که به خاطر کیفیت و تنوع شیرینی‌های قنادی پاپا، انتخاب این مجموعه را در اولویت قرار می‌دهند و اگر امکان حضور در این شیرینی‌فروشی را نداشته باشند هم سعی می‌کنند با سفارش آنلاین شیرینی، تجربه چشیدن طعم‌های منحصر‌به‌فرد این قنادی را از دست ندهند.

عکس قنادی پاپا کرمان

آدرس و شماره تماس قنادی پاپا کرمان

اگر برای رسیدن به این شیرینی‌سرا قصد استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی را دارید، ایستگاه اتوبوس بهشتی نزدیک‌ترین ایستگاه به این مکان است. در ادامه، اطلاعات کامل‌تری درباره شماره تماس و لوکیشن این شیرینی‌سرا آمده است:

آدرس و شماره تماس قنادی پاپا کرمان

  • آدرس قنادی پاپا: کرمان، میدان آزادی، ابتدای شریعتی
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه از 8 تا 22
  • شماره تلفن: 03432448378
  • امکانات: تهیه انواع شیرینی‌های تازه و باکیفیت به صورت آنلاین
  • اماکن نزدیک: بانک کتاب آزادی، موسسه آموزش عالی سحاب، رستوران سنگک
  • لوکیشن قنادی پاپا کرمان

منو قنادی پاپا کرمان

مانند آنچه در معرفی شیرینی حاج خانوم کرمان دیدید، در قنادی پاپا هم شیرینی‌های اصیل کرمانی را با طراحی و دیزاین بسیار جذاب خواهید یافت. انواع کیک‌های تولد با طعم‌ها و طراحی‌های مختلف، انواع شیرینی‌های تر مانند نان خامه‌ای و رولت و انواع شیرینی‌های خشک همچون مافین‌های جذاب، قسمت‌های مختلف منوی قنادی پاپا کرمان را تشکیل می‌دهند. خلاصه اینکه شما در قنادی پاپا، انتخاب‌های جذاب و متنوعی را پیش رو خواهید داشت.

منو قنادی پاپا کرمان

نقد و بررسی قنادی پاپا کرمان از نگاه مشتریان

اکثر کسانی که تجربه خرید از قنادی پاپا را داشته‌اند، از انتخاب خود راضی بوده و در لیست بهترین شیرینی‌فروشی‌های کرمان، قنادی پاپا کرمان را هم قرار می‌دهند. مواردی مانند کیفیت خوب و تازه شیرینی‌ها و برخورد خوب پرسنل پاپا، به کرات به چشم می‌خورد. البته بعضی‌ها هم معتقدند قیمت منو قنادی پاپا کرمان کمی بالا است، اما در مجموع، نسبت به خدمات این قنادی رضایت قابل‌قبولی وجود دارد.

نقد و بررسی قنادی پاپا کرمان از نگاه مشتریان

راستی اگر به دنبال شیرینی فروشی‌های خوب هستید، بعد از این مطلب، معرفی شیرینی خاتون کرمان را نیز دنبال کنید. شیرینی‌های قنادی خاتون هم مانند قنادی پاپا، کیفیت بسیار بالایی دارند.

قنادی پاپا و تجربه طعم‌های شیرین و خوشمزه

معرفی قنادی پاپا کرمان به پایان رسید و پیشنهاد می‌کنیم حتما شیرینی‌های این قنادی را امتحان کنید. البته، اگر امکان حضور در شیرینی‌فروشی‌های کرمان را ندارید، روی سفارش آنلاین شیرینی کرمان حساب کنید. شما می‌توانید از طریق این امکان، بهترین و تازه‌ترین شیرینی‌های مد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آن‌ها را درب منزل یا محل اقامت خود تحویل بگیرید. امیدواریم تجربه خرید اینترنتی خوب و رضایت‌بخشی پیش رو داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

kamalbeigi
11 آبان 1402

سلام قنادی پاپا تو شهر کرمان لازم بود اخه شیرین ها و کیک های تازه و خوشمزه ای داره، بنظر من مهم که شیرینی که میگیرید خام مونده نداشته باشه گردو و میوه های که داخل کیک و شیرین استفاده میکنن تازه باشه یهداشت مغازه هم مهم هستش که رعلیت میکنن پاپا شیرینی راضیم که امتحانت کردم

  • snappfoodadmin
    11 آبان 1402

    سلام در صورت تمایل می توانید از https://snappfood.ir/ انواع قنادی ها ببینید و شیرینی و کیک و بستنی و اجیل و خوراکی ها و غذاها و دسرها انلاین سفارش دهید

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود