آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی قهوه فانوس مراغه با منو و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 27 اسفند 1401 3 دقیقه

مراغه، دومین شهر بزرگ آذربایجان شرقی است. در این منطقه ایران تعداد زیادی از جاذبه‌های گردشگری قرار گرفته و به همین دلیل است که افراد زیادی برای سفر آن را انتخاب می‌کنند. اگر این شهر را برای اقامت چند روزه در تعطیلات خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است برنامه‌ای را برای رفع خستگی پس از بازدید از اماکن دیدنی داشته باشید. ما به شما قهوه فانوس را پیشنهاد می‌دهیم، مکانی دنج و خودمانی که بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای شناخت بهتر امکانات و منوی این کافه ، ادامه مطلب را در مورد معرفی قهوه فانوس مراغه را با دقت بخوانید.

معرفی قهوه فانوس مراغه به همراه آدرس و شماره تلفنمعرفی قهوه فانوس مراغه به همراه آدرس و شماره تلفن

قهوه فانوس در میان لیستی از کافه های دنج و شیک شهر مراغه جای دارد و در مراغه آن را با نام کافه فانوس نیز می‌شناسند. این مکان در محل قزل ارسلان واقع شده و به دلیل نزدیکی به مرکز خرید همیشه پر از مشتری است. مدیریت این کافه، منوی خود را در چهار دسته مختلف نوشیدنی‌های گرم، سرد، انواع قهوه و کیک روز قرار داده و سعی کرده با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، بهترین و متفاوت‌ترین طعم‌ها را به مشتریان خود عرضه کند. اطلاعات زیر مربوط به قهوه فانوس مراغه است. اماکن نزدیک به شما در پیدا کردن آدرس کمک می‌کند:

  • ادرس قهوه فانوس مراغه: خیابان اوحدی، خیابان ساسان، نبش ورودی شریعت آباد، طبقه همکف
  • ساعت کاری: هر روز هفته 10:00 تا 22:00
  • امکانات: ارائه کیک تازه روزانه، امکان سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: پمپ بنزین کریمی‌فر، سوپرمارکت‌ پروینی‌، عکس دیجیتال آیدین، جورابکده لیان، پاساژ آتیه، مجتمع تجاری پاساژ آتیه

منو قهوه فانوس مراغه

معرفی قهوه فانوس مراغه با ذکر منو آن کامل می شود. باید بگوییم که قهوه فانوس مراغه منو متنوعی از انواع نوشیدنی‌های مدرن و کلاسیک دارد. در هر روز نیز کیکی مخصوص طبخ و سرو می‌شود که می‌توانید در کنار نوشیدنی خود آن را سفارش دهید. جدول زیر منویی است که در حال حاضر در این کافه سرو می‌شود:

نوشیدنی سرد نوشیدنی گرم قهوه کیک
قهوه سرد سینگل و دوبل چای ماسالا اسپرسو عربیکا کیک روز
هایپ اسپرسو هات چلکلت اسپرسو
شیک شکلات دمنوش گل گاو زبان قهوه دمی
شیک اسپرسو دمنوش بهار نارنج موکا
ماکتیل دمنوش به لیمو
دمنوش چای ترش

نقد و بررسی قهوه فانوس مراغهنقد و بررسی قهوه فانوس مراغه

از معرفی قهوه فانوس مراغه گذشتیم و حال نوبت به نقد و بررسی این کافه می رسد. بر اساس نظرسنجی‌هایی که در مورد قهوه فانوس انجام شده، اغلب افراد طعم آیتم‌های قرار گرفته در منوی آن را پسندیده‌اند. این مزه جذاب به دلیل استفاده از قهوه‌های اصل و تازه‌ای است که فانوس همیشه آن‌ها را انتخاب می‌کند. از نظر ظاهر این کافه نیز می‌توانیم آن را در دسته اماکن دنجی قرار دهیم که برای قرارهای دوستانه و کاری بسیار مناسب است. شما می‌توانید ساعات طولانی را به دور از شلوغی‌ها در فضای فانوس سپری کنید. همچنین، باید اشاره کنیم که قیمت قهوه فانوس مراغه نیز برای انواع آیتم‌ها مناسب است.

سفارش آنلاین از قهوه فانوس مراغه

ما در این مطلب به معرفی قهوه فانوس مراغه پرداختیم. امکانات، مشخصات و دسترسی راحتی که این کافه دارد، یکی از دلایل اصلی جذب مشتریان بیشتر آن نسبت به دیگر کافه‌های موجود در سطح شهر است. شما می‌توانید با وارد کردن نام کافه فانوس در بخش جستجوی اسنپ فود، منوی آن را به همراه قیمت‌های به روز رسانی شده ببینید. در این کافه امکان سفارش آنلاین تمامی آیتم‌های منو وجود دارد. همچنین می‌توانید، در مورد ترکیبات هر نوشیدنی و حجمی که در اختیار شما قرار می‌گیرد نیز اطلاعاتی را به دست آورید. اگر شما هم تجربه صرف قهوه یا نوشیدنی در کافه فانوس را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود