آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی چلوکبابی و جگرسرای دنیوی
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

همه چیز درباره ی چلوکبابی و جگرسرای دنیوی همراه با نقد و بررسی

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

ساوه شهری در استان مرکزی است که اغلب ما آن را با انارهای معروف ساوه به یاد می‌آوریم. البته در این شهر اماکن تاریخی و روستاهای گردشگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در سفر به شهر ساوه، یکی از بهترین کباب‌ها را در چلوکبابی دنیوی میل کنید. این کبابی در خیابان فردوسی، مکان مناسبی برای خوردن یک غذای خوشمزه و لذیذ است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی چلوکبابی و جگرسرای دنیوی بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی چلوکبابی و جگرسرای دنیوی

غذاهای ایرانی به ویژه کباب مورد پسند اغلب ما قرار می‌گیرند و به همین دلیل همیشه به دنبال آدرس بهترین رستوران‌ها و کبابی‌ها هستیم. در سفر به شهر ساوه لازم نیست به دنبال بهترین کبابی باشید، چرا که خوشمزه‌ترین کباب‌های این شهر را در چلوکبابی دنیوی پیدا می‌کنید. دنیوی برای درست کردن کباب و جوجه از بهترین و تازه‌ترین گوشت‌ها استفاده کرده و این موضوع موجب طعم لذیذ غذاهای این رستوران شده است. شما می‌توانید غذای خود را در محیط داخلی دنیوی میل کرده و یا آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

  • آدرس چلوکبابی و جگرسرای دنیوی ساوه: شهر ساوه، خیابان فردوسی، میدان شکوفه، جنب نانوایی
  • شماره تماس: 09193560448
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 11 تا 23
  • امکانات: سرویس بهداشتی، سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: اداره بهزیستی شهرستان ساوه، بازار ساوه، بیمارستان شهید مدرس، جایگاه سوخت و …

منو چلوکبابی و جگرسرای دنیوی ساوه

منو چلوکبابی و جگرسرای دنیوی ساوه

چلوکبابی و جگرسرای دنیوی ساوه منو کاملی را ارائه می‌دهد که برای تهیه آن‌ها از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است. در جدول پیش رو منو کامل کبابی دنیوی را مشاهده می‌کنید.

چلوکباب خوراک غذای ایرانی پیش غذا نوشیدنی
چلو کباب چنجه گوساله خوراک کباب بناب چلو گوشت گوسفندی ماست موسیر نوشابه بطری
چلو کباب بناب خوراک کباب برگ سالاد فصل نوشابه خانواده
چلو کباب برگ خوراک کباب چنجه دوغ خانواده
چلو کباب کوبیده خوراک کباب کوبیده آب معدنی بزرگ
چلو کباب شیرازی خوراک جوجه کباب آب معدنی کوچک
چلو جوجه کباب گوجه کبابی
چلو کره

نقد و بررسی چلوکبابی و جگرسرای دنیوی ساوه

نقد و بررسی چلوکبابی و جگرسرای دنیوی ساوه

این کبابی با ارائه بهترین غذاها موفق شده است تا امتیاز بالایی را از سوی کاربران دریافت کند. از دیگر ویژگی‌های کبابی دنیوی برخورد خوب و صمیمانه پرسنل بوده که رضایت مشتریان را جلب کرده است. در سایت اسنپ فود نیز کاربران، برخورد مناسب پیک رستوران را نکته‌ای مثبت دانسته و عنوان کرده‌اند که غذا در زمانی کوتاه و کاملا گرم به دست آن‌ها رسیده است.

از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران می‌توان به فضای آرام آن اشاره کرد که محیطی مناسب برای مشتریان فراهم می‌کند. خوراک‌های دنیوی در کنار سبزی و نان تازه سرو می‌شوند که مقدار آن‌ها حتی زیادتر از انتظار مشتریان است. با یک‌بار امتحان کردن غذاهای دنیوی، به مشتری ثابت این کبابی تبدیل می‌شوید!

سفارش آنلاین از چلوکبابی و جگرسرای دنیوی ساوه

در این مطلب به معرفی چلوکبابی و جگرسرای دنیوی پرداختیم که یکی از بهترین کباب‌ و جوجه‌های ساوه را ارائه می‌دهد. اگر دوست داشتید با یکی از دیگر رستوران‌های خوب این شهر آشنا شوید، معرفی رستوران عمارت ساوه برای شما مفید است. خوردن غذاهای خوشمزه در این شهر باعث می‌شود تا از ساوه خاطره‌ای خوش در ذهن خود داشته باشید.

در سفر به ساوه خوردن غذاهای چلوکبابی و جگرسرای دنیوی را از دست ندهید تا در محیط آرام آن بهترین غذاها را نوش جان کنید. اگر در ساوه زندگی می‌کنید یا در این شهر اقامت دارید و ترجیح می‌دهید تا غذای خود را در منزل یا هتل نوش جان کنید، نگران نباشید؛ چراکه امکان سفارش غذا ساوه به صورت آنلاین در اسنپ فود فراهم شده است. با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ فود منوی چلوکبابی دنیوی را مشاهده کرده و غذای خود را به آسانی سفارش دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود