آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران عمارت ساوه + آدرس و منو
رستوران گردی
4.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران عمارت ساوه + آدرس و منو

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

آیا تجربه سفر به ساوه را داشته‌اید؟ شهری به جا مانده از دوران ساسانی که در گذشته در مسیر راه‌های کاروانی قرار داشته و اکنون به شهری با 250 هزار جمعیت تبدیل شده است. اگر قصد سفر به ساوه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به رستوران عمارت بزنید. مکانی جذاب و متفاوت که برای صرف وعده ناهار و شام و همچنین نوشیدنی‌‌های گرم و سرد، کیک و بستنی مناسب است. این مطلب معرفی رستوران عمارت ساوه و تمام نکاتی است که باید در مورد آن بدانید.

معرفی رستوران عمارت ساوه

کافی است قدم به عمارت بگذارید، تا فضای جذاب، سنتی و قدیمی آن شما را شگفت زده کند. مکانی قرار گرفته در خیابان طالقانی که با حیاط زیبا و عمارت آجری خود مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده است. پس از ورود به این رستوران شاهد درهای کوچکی خواهید بود که امکان ورود به فضای داخلی رستوران را به شما می‌دهند. بنابراین انتخاب محل صرف غذا به عهده خود شما خواهد بود.

رستوران عمارت، علاوه بر سرویس دهی حضوری امکان سفارش غذا ساوه به صورت آنلاین را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است. اطلاعات زیر در مورد آدرس، ساعت کاری و امکانات این رستوران است:

  • ادرس رستوران عمارت ساوه: خیابان طالقانی 10و12
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 10:30 تا 23:30 / جمعه از ساعت 11:30 تا 23:30
  • تلفن: 08642237007 / 09331046246
  • امکانات: سفارش آنلاین، امکان سرو غذا در محیط باز
  • اماکن نزدیک: بستنی خان بابا، دنیای کیف فاضل سمیعی، شرکت بیمه کوثر، کبابی کندوان، قنادی گل نرگس

منو رستوران عمارت ساوه

منو رستوران عمارت ساوه

در رستوران عمارت ساوه منو غذاهای ایرانی و فرنگی را می‌بینیم. به علاوه برای تکمیل خدمات خود منوی کافه را نیز در نظر گرفته است. حتما پس از سرو غذا یک نوشیدنی گرم یا سرد و انواع کیک‌های رستوران عمارت را امتحان کنید. جدول زیر اطلاعات کاملی از منوی این رستوران است:

پیش غذا و سالاد غذای ایرانی غذای فرنگی بستنی و نوشیدنی‌ نوشیدنی‌های گرم کیک و دسر
سوپ جو کوبیده لقمه پنینی گوشت و بیکن انواع اسموتی انواع قهوه چیز کیک
اشکنه جوجه مخصوص پنینی مرغ انواع ماکتیل انواع چای و دمنوش رودولوت
کال جوش چنجه پاستا پنه بیف آلفردو انواع شربت کیک بستنی
میرزا قاسمی برگ پاستا پنه چیکن آلفردو انواع آب میوه کنافه بستنی
کشک بادنجان سیینی چارستون دیس رژیمی انواع شیک باقلوا استانبولی
سیر ترشی کته ماهی سینی ویژه کودکان انواع آیس وافل
سبزی خوردن چلو میگو انواع بستنی
زیتون پرورده زرشک پلو با مرغ
ماست باقالی پلو با مرغ
ترشی باقالی پلو با گوشت بره
سالاد شیرازی چلو کره
سالاد فصل چلو کباب تابه‌ای
قیمه
فسنجان
لوبیا پلو با گوشت بره
کوفته
مرصع پلو
قورمه سبزی

نقد و بررسی رستوران عمارت ساوه

نقد و بررسی رستوران عمارت ساوه

از معرفی رستوران عمارت ساوه به نقد و بررسی آن می‌رسیم. چیزی که بیشتر از همه نظرها را به رستوران عمارت جلب و این غذاخوری را به بهترین رستوران ساوه تبدیل کرده، حال و هوای سنتی و به دور از زندگی مدرن و ماشینی امروز است. می‌توانید روزها و شب‌های بهار و تابستان را با دوستان و خانواده خود در حیاط این رستوران و فصل پاییز و زمستان را در فضای داخلی آن سپری کنید.

در عمارت برای تهیه غذاهای روزانه، از مواد تازه‌ استفاده می‌شود و این موضوع در طعم غذاها کاملا مشخص است. به علاوه نحوه سرو و چیدمان در زمان ارائه خدمات، بهداشت و رفتار پرسنل را هم می‌توانیم در میان ویژگی‌های مثبت این رستوران قرار دهیم. اگر فرصت کافی برای بهره‌مند شدن از فضای رستوران را ندارید، می‌توانید طعم غذاهایش را با سفارش غذا ساوه به صورت آنلاین و از طریق اسنپ فود امتحان کنید.

سفارش آنلاین غذا از رستوران عمارت ساوه

انتظار شما از یک رستوران چیست؟ مطمئنا افراد زیادی هستند که به دلیل نداشتن زمان کافی یا علاقه به حضور در فضاهای شلوغ برای صرف غذا، به دنبال رستوران‌هایی با خدمات آنلاین می‌گردند. رستوران عمارت با منوی متنوع خود این امکان را در اختیار مشتریانش قرار داده است. می‌توانید با جستجوی نام عمارت در سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، منوی این رستوران را به همراه مخلفاتی که در کنار هر آیتم وجود دارد، ببینید و با در نظر گرفتن قیمت رستوران عمارت ساوه غذای دلخواهتان را انتخاب کنید. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات رستوران عمارت ساوه را داشته‌اید، حتما آن را با ما به اشتراک بگذارید.

در پایان، توصیه می‌کنیم که سری به مطلب معرفی رستوران آفرود بزنید و این رستوران خوب در ساوه را نیز بشناسید. به این شکل، بهتر می‌توانید برای سفارش غذا خود تصمیم‌گیری کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود