آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه دل اندیمشک
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

اطلاعات کامل کافه دل اندیمشک + نقد و بررسی

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 2 دقیقه

معرفی کافه دل اندیمشک را از دست ندهید. اندیمشک در خوزستان یکی از شهرهایی است که کافه‌های  متعدد و معروفی دارد. از جمله بهترین کافه های اندیمشک ، کافه دل است. یک کافه با محیطی متفاوت و البته بسیار آرام که در هر ساعتی از روز که باشد، پذیرای شما است. این مطلب را برای آشنایی هرچه بیشتر شما با این کافه تهیه کرده‌ایم.

معرفی کافه دل اندیمشک

نباید فکر کنید که با معرفی کافه استانبول اندیمشک یا کافه ناب، کافی شاپ های معروف اندیمشک به پایان می‌رسد. اندیمشک کافه خوب بسیاری دارد که دل یکی از آن‌ها است.

این کافه سکوت دلنشینی دارد و به دور از هیاهوی شهر است. دل، برای چند دقیقه خلوت کردن، یکی از کافه‌های کاملا مناسب در شهر اندیمشک محسوب می‌شود. نگران منو کافی شاپ هم نباشید. مطمئن باشید که بلاخره یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه شما را خواهد داشت.

  • آدرس کافه دل اندیمشک: اندیمشک، کوی بهارستان چهل هکتار، بلوار چمران
  • اماکن نزدیک به کافی شاپ دل: شیرینی عالیجناب، فروشگاه قهوه ایناروس

منو کافه دل اندیمشک

منو کافه دل اندیمشک

منو کافه دل اندیمشک مانند سایر کافه‌ها شامل انواع نوشیدنی، قهوه، دسر و … است. تنوع منو این کافه در سطح مناسبی است و احتمالا همه افراد موارد مورد علاقه خود را پیدا خواهند کرد. همچنین، قیمت کافه دل اندیمشک نیز در جای خود مناسب است.

نقد و بررسی کافه شاپ دل اندیمشک

اگر از ساکنان شهر اندیمشک باشید می‌دانید که انتخاب میان بهترین کافه های اندیمشک اصلا راحت نیست. کافه دل از آن کافه‌هایی است که اگر مسافر هستید، باید در سفر خود به اندیمشک حتما سری هم به آن بزنید. منوی کافی شاپ متنوع است و البته سفارش کافه انلاین اندیمشک نیز مانند بیشتر کافه‌های شهر، در کافه دل به راحتی انجام می‌شود. فقط کافی است منو را مشاهده کرده و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

قیمت کافه دل اندیمشک اصلا غیرمعقولانه و بالا نیست، ما یک کافیشاپ با محصولات باکیفیت و البته اقتصادی را به شما معرفی کردیم. درهرحال اگر تصمیم شما به انتخاب یک کافه برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای خوش‌طعم و معطر در اندیمشک بود، کافه دل همان انتخابی است که شما را پشیمان نخواهد کرد. کافه دل اندیمشک منو را متنوع و به روز تهیه کرده، پس بدون تردید انتخاب مناسبی خواهد بود.

سفارش آنلاین از کافه دل اندیمشک

معرفی کافه دل اندیمشک به پایان رسید. در پایان، کافه دل را در لیست بهترین‌ کافه‌های اندیمشک قرار می‌دهیم تا شما در زمان سفر به این شهر، برای انتخاب کافه و نوشیدن یک فنجان قهوه، چای یا هر نوشیدنی فصلی دیگری دچار سردرگمی نشوید. پس، اگر به اندیمشک سفر کردید، حتما به کافه دل سر بزنید.

البته، اگر ساکن یا مسافر این شهر باشید، می‌توانید از امکان سفارش آنلاین نیز استفاده کنید. به این شکل، در خانه یا محل کار می‌مانید و موارد دلخواه خود را از این کافه یا سایر کافه‌های اندیمشک، آنلاین سفارش می‌دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود