آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه استانبول
رستوران گردی
3/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

کافه استانبول اندیمشک با منویی متفاوت + معرفی کامل کافی شاپ

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 2 دقیقه

معرفی کافه استانبول شاید برای ساکنان اندیمشک کاملا تکراری باشد، اما برای شما که قصد سفر به خوزستان و سپس اندیمشک را دارید، بدون شک کاربردی خواهد بود. کافه استانبول اندیمشک منو جالبی از ترکیب نوشیدنی‌ها و دسرها دارد که عجیب و جذاب است. این کافه در تهیه و ارائه قهوه نیز شما را به هیجان خواهد آورد. درهرحال این مطلب برای آشنایی هرچه بیشتر شما با این کافه تهیه شده است.

معرفی کافه استانبول اندیمشک

یکی دیگر از کافی شاپ های معروف اندیمشک ، کافه استانبول است. این کافه در بلوار انقلاب قرار گرفته و به ورزشگاه سروندی نزدیک است. اگر ساکن یا مسافر اندیمشک هستید، اطلاعات زیر را به خاطر بسپارید و در هنگام مراجعه حضوری به بهترین کافه های اندیمشک ، از آن استفاده کنید.

  • آدرس کافه استانبول اندیمشک: اندیمشک، بلوار انقلاب، بین خیابان پیل پا و کریم‌زاده
  • اماکن نزدیک به کافه شاپ استانبول اندیمشک: ورزشگاه شهید سروندی، رستوران یاس، استخر شنا آموزش و پرورش و تزئینات لوکس اتومبیل آرمان

منو کافه استانبول اندیمشک

منو کافه استانبول اندیمشک

ممکن است در نگاه اول تصور کنید که منوی کافی شاپ استانبول نمی‌تواند خاص و جذاب باشد، اما واقعیت این است که کافیشاپ استانبول اندیمشک شما را ناامید نخواهد کرد. قهوه‌ها در این کافه با مهارت خاصی تهیه می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. البته اگر اهل قهوه خوردن نباشید، باز هم جای هیچ نگرانی نیست. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در این کافه عرضه می‌شوند و شما برای سفارش نوشیدنی مورد علاقه خود هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

نقد و بررسی کافه شاپ استانبول

درست مانند معرفی کافه ناب اندیمشک ، سعی کردیم معرفی کافه استانبول را نیز به خوبی انجام دهیم. به همین دلیل، در این قسمت نیز نقد و بررسی این کافه را برای شما شرح خواهیم داد.

منو کافی شاپ استانبول مانند هر کافه دیگری در اندیمشک شامل دسرها، کیک‌ها و نوشیدنی‌های متنوع است. این کافه نیز در ماه رمضان و در فاصله افطار تا سحر فعال بوده و پذیرای شما خواهد بود. البته در ماه‌های دیگر نیز در تمام طول روز فعال است و شما برای یک تجدید قوا و فرار از گرما، می‌توانید لحظاتی را مهمان این کافه دنج باشید.

سفارش آنلاین از کافه استانبول اندیمشک‌

در این مطلب به طور خلاصه و اجمالی به معرفی کافه استانبول اندیمشک پرداختیم. در همین میان باید بگوییم که منو کافه استانبول اندیمشک محدود نیست، اما اگر نوشیدنی یا دسر مورد نظر شما در کافه وجود نداشت، حتما با پرسنل خونگرم این کافه درمیان بگذارید.

در پایان، اگر به هر دلیلی شرایط حضور در کافه را نداشتید، از امکان سفارش آنلاین آن استفاده کنید. سفارش کافه انلاین اندیمشک به شما کمک می‌کند تا به راحتی سفارش خود را از این کافه یا دیگر کافه‌های اندیمشک سفارش دهید. تنها کافی است که سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود