آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه رستوان خان دوموش
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه رستوران خان دوموش در مرند + اطلاعات کامل کافی شاپ

مینا اسماعیل بیگی 20 فروردین 1402 2 دقیقه

مرند یکی از شهرهای معروف آذربایجان شرقی است. با ورود به فضای این شهر شاهد بسیاری از اماکن تاریخی و دیدنی خواهید بود. همچنین در جای جای شهر نیز کافه و رستوران‌هایی قرار دارد که همیشه پر از مشتری است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کافه رستوران خان دوموش بپردازیم. خان دوموش یکی از کافی شاپ های معروف مرند است که هم منو کافه و هم غذا را در اختیار مشتریانش قرار داده است.

معرفی کافه رستوران خان دوموش

کافه خان دوموش در بلوار سردار شهید عباس عبدالهی واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی در میان بسیاری از اماکن تفریحی و مراکز خرید قرار گرفته است. اگر به شهربازی یا پارک جانبازان سر زدید، می‌توانید برای استراحت و صرف شام یا یک نوشیدنی به این کافه بروید. اطلاعات خان دوموش در میان بهترین کافه های شهر مرند را می‌توانید در اینجا ببینید:

  • ادرس کافه رستوران خان دوموش مرند: بلوار شهید باکری، بلوار سردار شهید عباس عبدالهی، بین سحر و ایثار
  • ساعت کاری خان دوموش: شنبه تا جمعه از ساعت 17: تا 23:45
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: شهربازی، مرکز خرید اندیشه، پارک جانبازان، کافه سنتی، لبنیاتی بابازاده، دکوراسیون شهرآرا، کباب ساطوری بناب آذربایجان

منو کافه رستوران خان دوموش مرند

منو کافه رستوران خان دوموش مرند

قیمت کافه رستوران خان دوموش مرند، نسبت به دیگر مکان‌هایی که در سطح شهر قرار گرفته بسیار مناسب‌تر است. البته این مقایسه را باید بر اساس کیفیتی که ارائه می‌دهند، انجام دهیم. همچنین کافه رستوران خان دوموش مرند منویی دارد که شامل غذا و کافه می‌شود. این رستوران از ساعت 5 بعدازظهر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نقد و بررسی کافه رستوران خان دوموش

بعد از معرفی کافه رستوران خان دوموش نوبت به نقد و بررسی آن می‌رسد. در این باره باید بگوییم که اغلب مشتریانی که به این کافه شاپ سر زده‌اند، از کیفیت سرویسی که ارائه داده کاملا راضی هستند. در محیط آن نیز رفتار پرسنل به خوبی انجام شده و همچنین طعم و کیفیت غذا و نوشیدنی‌های موجود در منو کافی شاپ آن بسیار جذاب است. به همین دلیل است که جزو یکی از بهترین کافه های مرند به حساب می‌آید.

سفارش آنلاین از کافه خوب مرند

اسنپ فود یکی از پلتفرم‌های آنلاین است که نام رستوران خان دوموش را نیز به تازگی به عنوان کافه آنلاین در مرند در آن می‌بینیم. شما می‌توانید منو کافی شاپ ها را در صفحه مربوط به آن‌ها در سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود ببینید و گزینه‌های دلخواهتان را انتخاب کنید. در پایان، اگر تجربه سفارش از رستوران خان دوموش را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود