آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه کافئین
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

خوشمزه ترین قهوه های ساوه در کافه کافئین + اطلاعات کامل کافی شاپ

مینا اسماعیل بیگی 09 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

شهر ساوه در استان مرکزی واقع شده است و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مختلفی دارد؛ همچنین در این شهر رستوران و کافه‌های مختلفی قرار دارند که انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند. یکی از بهترین کافه های ساوه، کافه کافئین در خیابان انقلاب است. این کافه در فضایی آرام و دلنشین نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های مختلفی را ارائه می‌کند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کافه کافئین ساوه بپردازیم.

معرفی کافه کافئین ساوه

در کافه شاپ کافئین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید و در فضایی دنج و آرام نوش جان کنید. منوی کافی شاپ کافئین انتخاب‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هرآنچه را که دوست دارید سفارش داده و میل کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این کافیشاپ امکان سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود است. در کافئین برای تهیه نوشیدنی‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده و به صورت کاملا بهداشتی آماده می‌شوند اما این کیفیت بالا بر قیمت کافه کافئین ساوه تاثیری نداشته و قیمت‌ها کاملا معمولی هستند.

معرفی کافه کافئین ساوه

  • ادرس کافه کافئین ساوه: شهر ساوه، ميدان امام خميني، خيابان انقلاب، کوچه صالحی، روبروی موسسه خیریه همای رحمت
  • ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:30 تا 12:30 / 16:30 تا 21:30 و جمعه‌ها 16:30 تا 21:30
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: پاساژ رضا، پاساژ امامی، بانک صادرات، بانک سپه و …

منو کافه کافئین ساوه

منو کافه کافئین ساوه

کافه کافئین ساوه منو کاملی از انواع نوشیدنی‌ها را ارائه می‌کند که مورد پسند افراد مختلف با تمامی ذائقه‌ها قرار می‌گیرد. در جدول پیش رو منوی آنلاین این کافه در اسنپ فود را معرفی کرده‌ایم که شامل نوشیدنی‌های گرم و همچنین پودر قهوه است.

شیک نوشیدنی گرم قهوه پودر قهوه
شیک مخصوص هات چاکلت اسپرسو ۵۰ درصد عربیکا دانه قهوه ۵۰-۵۰
شیر کاکائو نسکوییک اسپرسو ۱۰۰ درصد روبوستا پودر قهوه ۵۰-۵۰
لته دانه قهوه ۱۰۰ درصد روبوستا
پودر قهوه ۱۰۰ درصد روبوستا

نقد و بررسی کافه کافئین ساوه

نقد و بررسی کافه کافئین ساوه

یکی از کافی شاپ های معروف ساوه، کافئین است که موفق شده تا امتیاز بالایی را از سوی مشتریان دریافت کند که بخشی از آن به کیفیت زیاد نوشیدنی‌های این کافه باز می‌گردد. اما بخشی دیگر مربوط به فضای آرام و جو صمیمانه کافه بوده که برخورد مناسب کارکنان دلیل اصلی آن است. در صورتی که به صورت آنلاین از منو کافه کافئین موارد دلخواه خود را سفارش دهید، در زمانی کوتاه تحویل می‌گیرد و کاربران عنوان کرده‌اند که برخورد پیک نیز بسیار خوب و دوستانه بوده است.

سفارش آنلاین از کافه کافئین ساوه

در لیست کافه های ساوه گزینه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها کافئین در خیابان انقلاب است که در این مطلب به معرفی کافه کافئین پرداختیم. این کافه با رعایت اصول مشتری‌مداری به گونه‌ای عمل می‌کند تا پس از یک‌بار مراجعه، به حدی راضی باشید که به مشتریان ثابت آنجا تبدیل شوید. ویژگی‌های مثبت این کافه شما را ترغیب می‌کند تا مجددا نیز به آنجا بازگردید.

اگر در شهر ساوه زندگی می‌کنید و یا به عنوان مسافر در این شهر اقامت دارید، می‌توانید از خدمات سفارش آنلاین کافئین استفاده کنید و بدون نیاز به خروج از منزل، سفارشات خود را تحویل بگیرید. برای این کار به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید و در بخش سفارش کافه انلاین ساوه کافئین را انتخاب کنید. سپس از منو کافی شاپ موارد دلخواه خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. اسنپ فود همواره در خدمت شماست!

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود